Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:14 

Hardtraxx Elite

Ik moet ergens nog een 3210 hebben liggen geloof ik.. Hahah! Die was net even een slag groter dan die 3310 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:15 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ik moet ergens nog een 3210 hebben liggen geloof ik.. Hahah! Die was net even een slag groter dan die 3310 xd

Haha, heldendingen die Nokia's ze kunnen gewoon niet kapot! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:19 

Hardtraxx Elite

Klopt! Hahah! Heb hier ook nog een 6310 die ik als werktelefoon gebruik. Ding is niet stuk te krijgen. Helden apparaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:22 

Hardtraxx Veteran

Echt pracht telefoontjes, je kan er niet veel mee, maar ik heb liever zo'n ding wat geen reet kost die niet kapot kan gaan dan een Iphone die je 1 keer laat vallen en dan is je geld naar de tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:23 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ik zie nooit meer groepsgesprekken voorbij komen :(

Jij wou er toch niet meer in zei je toen? Had je moeten zeggen dat je erin wou! Van de 10 aanwezigen sliepen er 3, dus had die eigenlijk moeten vervangen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:37 

Hardtraxxer

Gister meer als een gram kristallen gehad ben nog nooit in zo'n vage wereld geweest, prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:44 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Ik zie nooit meer groepsgesprekken voorbij komen :(

Jij wou er toch niet meer in zei je toen? Had je moeten zeggen dat je erin wou! Van de 10 aanwezigen sliepen er 3, dus had die eigenlijk moeten vervangen :$

Zo nu en dan vind ik ze wel vermakelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:24 

Chukkels schreef:

Had je in de HT WhatsApp chat moeten zijn vannacht. Was genieten. Bedoeling was om vroeg te slapen, maar het was te gezellig xd

Godver ik sliep om 5 uur ofzo xd heb alles moeten missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:28 

Donateur

Moving Madness schreef:
Gister meer als een gram kristallen gehad ben nog nooit in zo'n vage wereld geweest, prachtig.

:oh: xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:30 

Donateur

Moving Madness schreef:

Vage werelden zijn nice xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:59 

Hardtraxx Veteran

jeeemig man! echt zieke visuals gehad gister.. gehallucineerd like a motherrrrrrrrrrrrrrf*cker...
echt een te zieke space!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:02 

Donateur

Ruubiie schreef:
jeeemig man! echt zieke visuals gehad gister.. gehallucineerd like a motherrrrrrrrrrrrrrf*cker...
echt een te zieke space!

Door de M of door wat anders?? :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:10 

Hardtraxx Elite

Ben ik dan serieus de enige die nog nooit echt gehallucineerd heeft van de mdma? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:

Leuk hé zulke dosissen :P Veeeeeeeel succes komende week. Zul je nodig hebben. :evil:

Jeff3rd schreef:
Ben ik dan serieus de enige die nog nooit echt gehallucineerd heeft van de mdma? :x

Syndicate toch? Anywayz, ik vind de hallucinaties het vetste van de MDMA. Geeft net dat gewenste extra de laatste paar uur van het feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:21 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Moving Madness schreef:

Leuk hé zulke dosissen :P Veeeeeeeel succes komende week. Zul je nodig hebben. :evil:

Jeff3rd schreef:

Syndicate toch? Anywayz, ik vind de hallucinaties het vetste van de MDMA. Geeft net dat gewenste extra de laatste paar uur van het feest :)

Syndicate was jij... Ik viel (naar mn herinnering) best wel mee... Hahah! De lichtjes enzo waren wel allemaal veel en veel mooier dan normaal.... Maar ik wil t liefst naar xQ NC.. En daar gewoon een 2cb pilletje droppeng (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:25 

Donateur

Heus heb jij nog nooit iets van een tafel gezien :P Of een bril/snor bij een foto op het display van een fototoestel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:26 

Black Sunrise schreef:
Ruubiie schreef:
echt een te zieke space!

Door de M of door wat anders?? :evil:

Jep, en flink wat :lol:
hij zag stalen hekken voor deuren enzo :lol: :lol:
"Kasper waarom heb je een hek voor de deur gezet? Haal die es weg..."
"Kom maar Ruben..." xd

Jeff3rd schreef:

goedzo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:30 

Donateur

Hmm hallucineren van mdma .. te vaak gehad.

Ik zie altijd overal rolstoelen dan, heeeel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:31 

Donateur

KSwoosh schreef:
hij zag stalen hekken voor deuren enzo :lol: :lol:
"Kasper waarom heb je een hek voor de deur gezet? Haal die es weg..."
"Kom maar Ruben..." xd

Hahahaha geniaaaaal :worship: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:32 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Heus heb jij nog nooit iets van een tafel gezien :P Of een bril/snor bij een foto op het display van een fototoestel.

Nope.. Zelfs niet met Chris toen op de after van Decibel... En toen hebben we er echt ZIEK veel mdma doorheen gejaagd... Hij zag van alles.. En ik liep er gewoon als een koekje bij. Ik denk dat als ik hoeveelheden ga noemen mensen hier spontaan van hun stokje gaan, en ons voor van alles uitmaken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:35 

Moet je eens aan de xtc gaan als je best wel moe bent. Dan hallucineer je volgens mij eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
dawasiknie schreef:

Nope.. Zelfs niet met Chris toen op de after van Decibel... En toen hebben we er echt ZIEK veel mdma doorheen gejaagd... Hij zag van alles.. En ik liep er gewoon als een koekje bij. Ik denk dat als ik hoeveelheden ga noemen mensen hier spontaan van hun stokje gaan, en ons voor van alles uitmaken :P.

Daarom houden we ook de Qountdownhoeveelheid voor ons xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:36 

Hardtraxx Elite

Dacht jij dat ik van vrijdag feesten, zaterdag feesten, zondag feesten nog niet moe was dan? De after was op zondag (We hadden huisje gehuurd met Decibel).

Ik denk dat we daar zelfs wel flink boven zaten hoor Chris :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:36 

Bierkoning

Banaanslak schreef:
Moet je eens aan de xtc gaan als je best wel moe bent. Dan hallucineer je volgens mij eerder.

Volgens mij ook, had dat ook met Q-Base. Op het einde zag ik echt van alles, terwijl ik dat normaal gesproken niet zo heel erg heb (Ja Qountdown ook, maar dat kwam door de hoeveelheid + veel drank denk ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:39 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Dacht jij dat ik van vrijdag feesten, zaterdag feesten, zondag feesten nog niet moe was dan? De after was op zondag (We hadden huisje gehuurd met Decibel).

Ik denk dat we daar zelfs wel flink boven zaten hoor Chris :$

Nope, impossible. Jij weet ook niet wat er met Qountdown allemaal is genuttigd ;)
Vorige  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic