Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 14 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Ik moet ergens nog een 3210 hebben liggen geloof ik.. Hahah! Die was net even een slag groter dan die 3310 xd
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Jeff3rd wrote:Ik moet ergens nog een 3210 hebben liggen geloof ik.. Hahah! Die was net even een slag groter dan die 3310 xd
Haha, heldendingen die Nokia's ze kunnen gewoon niet kapot! :worship:
Hardtraxx Elite
Klopt! Hahah! Heb hier ook nog een 6310 die ik als werktelefoon gebruik. Ding is niet stuk te krijgen. Helden apparaat :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Echt pracht telefoontjes, je kan er niet veel mee, maar ik heb liever zo'n ding wat geen reet kost die niet kapot kan gaan dan een Iphone die je 1 keer laat vallen en dan is je geld naar de tering :lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:Ik zie nooit meer groepsgesprekken voorbij komen :(
Jij wou er toch niet meer in zei je toen? Had je moeten zeggen dat je erin wou! Van de 10 aanwezigen sliepen er 3, dus had die eigenlijk moeten vervangen :$
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Gister meer als een gram kristallen gehad ben nog nooit in zo'n vage wereld geweest, prachtig.
Hardtraxx Elite
Chukkels wrote:
Jeff3rd wrote:Ik zie nooit meer groepsgesprekken voorbij komen :(
Jij wou er toch niet meer in zei je toen? Had je moeten zeggen dat je erin wou! Van de 10 aanwezigen sliepen er 3, dus had die eigenlijk moeten vervangen :$

Zo nu en dan vind ik ze wel vermakelijk xd
T
Chukkels wrote:
Had je in de HT WhatsApp chat moeten zijn vannacht. Was genieten. Bedoeling was om vroeg te slapen, maar het was te gezellig xd
Godver ik sliep om 5 uur ofzo xd heb alles moeten missen :cry:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Moving Madness wrote:Gister meer als een gram kristallen gehad ben nog nooit in zo'n vage wereld geweest, prachtig.
:oh: xd :x
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Moving Madness wrote:Gister meer als een gram kristallen gehad ben nog nooit in zo'n vage wereld geweest, prachtig.
Vage werelden zijn nice xd
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
jeeemig man! echt zieke visuals gehad gister.. gehallucineerd like a motherrrrrrrrrrrrrrf*cker...
echt een te zieke space!
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Ruubiie wrote:jeeemig man! echt zieke visuals gehad gister.. gehallucineerd like a motherrrrrrrrrrrrrrf*cker...
echt een te zieke space!
Door de M of door wat anders?? :evil:
Hardtraxx Elite
Ben ik dan serieus de enige die nog nooit echt gehallucineerd heeft van de mdma? :x
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Leuk hé zulke dosissen :P Veeeeeeeel succes komende week. Zul je nodig hebben. :evil:
Jeff3rd wrote:Ben ik dan serieus de enige die nog nooit echt gehallucineerd heeft van de mdma? :x
Syndicate toch? Anywayz, ik vind de hallucinaties het vetste van de MDMA. Geeft net dat gewenste extra de laatste paar uur van het feest :)
Hardtraxx Elite
Chukkels wrote:
Leuk hé zulke dosissen :P Veeeeeeeel succes komende week. Zul je nodig hebben. :evil:
Jeff3rd wrote:Ben ik dan serieus de enige die nog nooit echt gehallucineerd heeft van de mdma? :x
Syndicate toch? Anywayz, ik vind de hallucinaties het vetste van de MDMA. Geeft net dat gewenste extra de laatste paar uur van het feest :)
Syndicate was jij... Ik viel (naar mn herinnering) best wel mee... Hahah! De lichtjes enzo waren wel allemaal veel en veel mooier dan normaal.... Maar ik wil t liefst naar xQ NC.. En daar gewoon een 2cb pilletje droppeng (L)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Heus heb jij nog nooit iets van een tafel gezien :P Of een bril/snor bij een foto op het display van een fototoestel.
G
Black Sunrise wrote:
Ruubiie wrote:jeeemig man! echt zieke visuals gehad gister.. gehallucineerd like a motherrrrrrrrrrrrrrf*cker...
echt een te zieke space!
Door de M of door wat anders?? :evil:
Jep, en flink wat :lol:
hij zag stalen hekken voor deuren enzo :lol: :lol:
"Kasper waarom heb je een hek voor de deur gezet? Haal die es weg..."
"Kom maar Ruben..." xd
goedzo :thumbup:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hmm hallucineren van mdma .. te vaak gehad.

Ik zie altijd overal rolstoelen dan, heeeel veel.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
KSwoosh wrote: hij zag stalen hekken voor deuren enzo :lol: :lol:
"Kasper waarom heb je een hek voor de deur gezet? Haal die es weg..."
"Kom maar Ruben..." xd
Hahahaha geniaaaaal :worship: :corn:
Hardtraxx Elite
dawasiknie wrote:Heus heb jij nog nooit iets van een tafel gezien :P Of een bril/snor bij een foto op het display van een fototoestel.
Nope.. Zelfs niet met Chris toen op de after van Decibel... En toen hebben we er echt ZIEK veel mdma doorheen gejaagd... Hij zag van alles.. En ik liep er gewoon als een koekje bij. Ik denk dat als ik hoeveelheden ga noemen mensen hier spontaan van hun stokje gaan, en ons voor van alles uitmaken :P.
B
Moet je eens aan de xtc gaan als je best wel moe bent. Dan hallucineer je volgens mij eerder.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:
dawasiknie wrote:Heus heb jij nog nooit iets van een tafel gezien :P Of een bril/snor bij een foto op het display van een fototoestel.
Nope.. Zelfs niet met Chris toen op de after van Decibel... En toen hebben we er echt ZIEK veel mdma doorheen gejaagd... Hij zag van alles.. En ik liep er gewoon als een koekje bij. Ik denk dat als ik hoeveelheden ga noemen mensen hier spontaan van hun stokje gaan, en ons voor van alles uitmaken :P.
Daarom houden we ook de Qountdownhoeveelheid voor ons xd
Hardtraxx Elite
Dacht jij dat ik van vrijdag feesten, zaterdag feesten, zondag feesten nog niet moe was dan? De after was op zondag (We hadden huisje gehuurd met Decibel).

Ik denk dat we daar zelfs wel flink boven zaten hoor Chris :$
Last edited by Jeff3rd on , edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Banaanslak wrote:Moet je eens aan de xtc gaan als je best wel moe bent. Dan hallucineer je volgens mij eerder.
Volgens mij ook, had dat ook met Q-Base. Op het einde zag ik echt van alles, terwijl ik dat normaal gesproken niet zo heel erg heb (Ja Qountdown ook, maar dat kwam door de hoeveelheid + veel drank denk ik).
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:Dacht jij dat ik van vrijdag feesten, zaterdag feesten, zondag feesten nog niet moe was dan? De after was op zondag (We hadden huisje gehuurd met Decibel).

Ik denk dat we daar zelfs wel flink boven zaten hoor Chris :$
Nope, impossible. Jij weet ook niet wat er met Qountdown allemaal is genuttigd ;)