Ah was dit bij jou? Nou komt de aap uit de mou!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Komt oom agent ff langs 
Klopt pagina 315. Heb het even opgezochtwrote:Ja en dit was de reactie op die fotowrote:Was dat toen niet met dat huisje van speakers?Zelfde of de volgende pagina volgens mij.
En nu nog de maker van de foto achterhalen...
Staat ook nog iets dergelijks in het gesloten 'Het Grote Almachtige Drugstopic' (RIPwrote:Klopt pagina 315. Heb het even opgezochtwrote:Ja en dit was de reactie op die fotowrote:Was dat toen niet met dat huisje van speakers?Zelfde of de volgende pagina volgens mij.
woeii ziet er goed uit! ben trots op jullie mannen!
Ik zeg nergens dat dit bij mij thuis is. Ik weet toevallig dat die lijn pep nog in die tafel staat... Meer zeg ik niet.wrote:Ah was dit bij jou? Nou komt de aap uit de mou!
En dit was overigens niet bij mij thuis. Ik heb geen drugs in huis. Kan te gek ook.
zieke lijn pep gelegd net
ben op de helft, heb een tranend oog ahahah
Mooi tijdstip.wrote:zieke lijn pep gelegd net![]()
Is het weer zover??wrote:Zoooo.. Het is weer raak hoor!
Godnondeju, ik ben nog nooit zo stoned geweest met zoveel mensen.
Iedereen was gewoon in slaap gevallen totdat de eigenaar van het huis thuis kwam en rustig mee deed. Toen vielen we weer in slaap!
Uiteindelijk hebben we van 12 tot 5 uur 's ochtends geslapen,
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, haha!
Iedereen was gewoon in slaap gevallen totdat de eigenaar van het huis thuis kwam en rustig mee deed. Toen vielen we weer in slaap!
Uiteindelijk hebben we van 12 tot 5 uur 's ochtends geslapen,
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, haha!
Ik ben trots op mezelf... Was gisteraaf bij vrienden van mn meissie... De bende kwam weer op tafel... En ik heb gewoon overal nee tegen gezegd. Compleet nuchter weekendje... Woej!
Ik ben trots op jewrote:Ik ben trots op mezelf... Was gisteraaf bij vrienden van mn meissie... De bende kwam weer op tafel... En ik heb gewoon overal nee tegen gezegd. Compleet nuchter weekendje... Woej!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Alcohol zelf is met mate wel leuk behalve de kater somswrote:alcohol is kut
Had je in de HT WhatsApp chat moeten zijn vannacht. Was genieten. Bedoeling was om vroeg te slapen, maar het was te gezelligwrote:wrote:plafonddienst is kut
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Waarom zijn die chats altijd als ik eens vroeg naar bed gawrote:Had je in de HT WhatsApp chat moeten zijn vannacht. Was genieten. Bedoeling was om vroeg te slapen, maar het was te gezelligwrote:wrote:plafonddienst is kut
Ik zie nooit meer groepsgesprekken voorbij komenwrote:Had je in de HT WhatsApp chat moeten zijn vannacht. Was genieten. Bedoeling was om vroeg te slapen, maar het was te gezelligwrote:wrote:plafonddienst is kut
Haha! Ik ben ook behoorlijk trots op mezelf. Gewoon weer sterk geweest. Hopelijk vind ik nog een kaart voor XQ en mag ik aankomend weekend weer even helemaal naar de gallemiezenwrote:Ik ben trots op jewrote:Ik ben trots op mezelf... Was gisteraaf bij vrienden van mn meissie... De bende kwam weer op tafel... En ik heb gewoon overal nee tegen gezegd. Compleet nuchter weekendje... Woej!![]()
Ik heb geen whatsapp,
Nokia zonder internet!

Nokia zonder internet!
Die wil ikwrote:Bestaan die nog dan? Heb je zo'n Nokia 3310?
Gekke snake en geen camera
Maaar heb niet zo'n ding in huis liggen, heb een andere gewone Nokia, maarja, wat boeit mij een fucking mobiel, ik hoef echt geen blackberry of ander ding van 200 euro ofzo