Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:58 

Hardtraxx Addict

Weet ik niet ;)!

Ik ben meestal met een van hen op een feestje :P Komt vast nog wel keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:19 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Squirrie schreef:
Mensen die zeggen "Ik snuif wel grammen weg", zeg ik terug "Doe eens testen!" :)

En dan zeg ik: "doe eens zwaaien" als ik voor je neus sta :corn:
Ik weet niet hoe zuiver die was, weet wel dat het goede was, maar dan heb ik het ook over pre-party defqon + festival zelf + afterparty.
Maar alsnog neem ik altijd meer mee dan er op gaat, gewoon voor de zekerheid. Beter overhouden dan tekort komen (dan voel ik me gelijk kut) :P

ps: jij was met robert, chris, daniel etc op qountdown toch?? waarom heb ik mij daar niet even voorgesteld/jou gezien :cry:

Hoe weet je dan dat t goede is? Laten testen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:41 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Hoe weet je dan dat t goede is? Laten testen?

EN ik merkte het bij het gebruiken (heb het 3 jaar lang gedaan, dus flink wat verschillende kwaliteiten gehad) EN het maatje die het had gehaald zei dat degene waar die het altijd haalt deze keer een zuiverdere lading had, dus ook een sterkere dosis. Maar goed hoeveel % dat is geweest weet ik ook niet, maar daar ging het ook niet om :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:43 

Hardtraxx Addict

Ik weet nog wel dat ik een keer ''goede'' pep had gehaald, werd me verteld, achja geloofde het wel, en ja het werkte en ik heb die nacht ook niet geslapen, maar hebben het laten testen en bleek 22% amf te zijn :') De rest caffeine, ja dan blijf je wel wakker, ik werd ook paranoide als de pest, kut pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:44 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Ik weet nog wel dat ik een keer ''goede'' pep had gehaald, werd me verteld, achja geloofde het wel, en ja het werkte en ik heb die nacht ook niet geslapen, maar hebben het laten testen en bleek 22% amf te zijn :') De rest caffeine, ja dan blijf je wel wakker, ik werd ook paranoide als de pest, kut pep.

Weet ik ook nog wel. Snuiven voor het leven, week later testresultaat terug... 9% ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:49 

Hardtraxxer

Volgens de verhalen bestaat er alleen maar goede pep geloof ik. Er is niemand die slechte pep heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:50 

Donateur

Chukkels schreef:
Weet ik ook nog wel. Snuiven voor het leven, week later testresultaat terug... 9% ofzo :lol:

Naja bij deze had ik gewoon dat ik 'te-hard' ging van pep. Dat was me ook nog nooit overkomen haha.
Maar goed, het zal dan vast geen 70% zijn geweest, maar het voldeed prima aan de eisen, dus geen geklaag hier haha.
Anders moet je even aan Jaap de Pep aap vragen of die het wil testen :P

Berenburg schreef:
Volgens de verhalen bestaat er alleen maar goede pep geloof ik. Er is niemand die slechte pep heeft :P

Ik vroeg laatst aan degene waar ik het tegenwoordig zelf altijd haal en die zei dat hij het wel had, maar de kwaliteit niet kon garanderen. Dus dat die het dan liever niet verkocht. Dus blijkbaar wel slechte pep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:52 

Donateur

pep heeft juist de laatste tijd slechte kwaliteit.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:58 

Donateur

roberttt schreef:

Ja precies, daarom kon diegene de kwaliteit ook niet garanderen en heb ik het dus maar niet gekocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:00 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Die van mij niet, gewoon space pep :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:14 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
roberttt schreef:

Laten testen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:26 

Hardtraxx Addict

Verkoop je :lol:

Kan lsd zegels bemachtigen, maar ben beetje bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:34 

hardcoresjors schreef:
roberttt schreef:

snap ik als je op deze manier bijpakt xd
hardcoresjors schreef:
Yeah, zakje met rietje erin, ff dippen in je neus, goed ophalen en weer verdergaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:38 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
hardcoresjors schreef:
roberttt schreef:

Laten testen?

Nee gewoon gebruiken, je merkt aan het gevoel toch wel of het goeie of slechte pep is?
Ik heb wel eens vieze pep gehad die ook niet eens goed was, maar deze is niet vies en als ik een halve gram weg heb dan ga ik keihard :P
Zelfs als ik 1 lijntje heb genomen rond 11 uur, dan lig ik de hele nacht wakker! :lol:
Maar kan hem niet altijd regelen, momenteel is die dealer op ski vakantie, denk dat hij binnenkort weer terug is :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:58 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Nee gewoon gebruiken, je merkt aan het gevoel toch wel of het goeie of slechte pep is?

Dat zegt/denkt iedereen ;)

Zelfs de meest ervaren gebruikers kunnen mis zitten met het 'voelen'. Dat is gewoon erg lastig te bepalen!

Hoe voelt bijvoorbeeld 20% aan en hoe 40%?! Omdat je energieker bent?! Maar dat kan ook komen doordat je minder vermoeid bent door de vorige dagen..

Dus tja, meten = weten zoals ze altijd zeggen, zo is het ook met drugs! Iemand z'n gevoel is veel te onbetrouwbaar, iemand z'n gevoel wordt door zoveel dingen bepaald..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
hardcoresjors schreef:

Zelfs de meest ervaren gebruikers kunnen mis zitten met het 'voelen'. Dat is gewoon erg lastig te bepalen!

Hoe voelt bijvoorbeeld 20% aan en hoe 40%?! Omdat je energieker bent?! Maar dat kan ook komen doordat je minder vermoeid bent door de vorige dagen..

Dus tja, meten = weten zoals ze altijd zeggen, zo is het ook met drugs! Iemand z'n gevoel is veel te onbetrouwbaar, iemand z'n gevoel wordt door zoveel dingen bepaald..

Ik merk zelf wel hoe hard ik ga hoor,
en de rest dan ook wel, ik ben niet de enige die het goeie pep vind :lol:
maarja, je hebt gelijk, er is geen enkel bewijs dat het goeie pep is, maar naar mijn mening is dit goeie pep, en ik ben wel te vrede met deze pep, in vergelijking met andere is dit misschien wel de beste die ik ooit heb gehad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:07 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Squirrie schreef:
hardcoresjors schreef:

Ik merk zelf wel hoe hard ik ga hoor,
en de rest dan ook wel, ik ben niet de enige die het goeie pep vind :lol:
maarja, je hebt gelijk, er is geen enkel bewijs dat het goeie pep is, maar naar mijn mening is dit goeie pep, en ik ben wel te vrede met deze pep, in vergelijking met andere is dit misschien wel de beste die ik ooit heb gehad! :D

Mm ja vrienden van my en ikzelf ook dachten dat we goede pep hadden, bleek dus 22% te zijn :P En toch was ik er mooi 30 uur wakker door ofzo (0,7 gr gesnoven) maar kwam dus door de caffeine ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:09 

Hardtraxx Veteran

Wat boeit het dan?
Als het voor jou gevoel goeie pep is dan ben je er toch te vrede mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:09 

Donateur

hardcoresjors schreef:
in vergelijking met andere is dit misschien wel de beste die ik ooit heb gehad! :D

Dan zou ik het ook niet laten testen, straks komt daar 5% uit en denk je: wat een kutpep :P
Als je het top vind, lekker zo laten en doorgaan met dat tussenschot eruit raggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
hardcoresjors schreef:
in vergelijking met andere is dit misschien wel de beste die ik ooit heb gehad! :D

Dan zou ik het ook niet laten testen, straks komt daar 5% uit en denk je: wat een kutpep :P
Als je het top vind, lekker zo laten en doorgaan met dat tussenschot eruit raggen :P

Precies, jij snapt het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:13 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Wat boeit het dan?

Nouja je bleef er wakker van ja, maar weinig euforisch (we hadden nog niet zoveel ervaring) en werd er paranoide als een malle van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:16 

Donateur

M-arijn schreef:
hardcoresjors schreef:
Wat boeit het dan?

Nouja je bleef er wakker van ja, maar weinig euforisch (we hadden nog niet zoveel ervaring) en werd er paranoide als een malle van.

Je had net zo goed 4 koppen koffie kunnen snuiven, zelfde effect :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:17 

Hardtraxx Addict

Ben je snel tevreden :P

Ik wil toch wel weten waarvoor ik betaal ;) Ik test ook 90% van de stoffen die ik binnen krijg, en als beloften niet waar worden gemaakt dan confronteer ik daar de mensen mee..

Ik ga niet betalen voor rotzooi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:21 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Ben je snel tevreden :P

Ik wil toch wel weten waarvoor ik betaal ;) Ik test ook 90% van de stoffen die ik binnen krijg, en als beloften niet waar worden gemaakt dan confronteer ik daar de mensen mee..

Ik ga niet betalen voor rotzooi xd

Waar kun je je pep en je pillen laten testen dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:25 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
hardcoresjors schreef:
Wat boeit het dan?

Dan heb ik waarschijnlijk ook kut pep gehad, werd er ook ff para van de volgende dag
Maar normaal krijg ik nooit grote pupillen van pep maar afgelopen keer heb ik 14 uur lang grote pupillen gehad.. dus of het nou betere kwaliteit was geen idee... ik blijf er iig ff een tijdje vanaf :P
Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic