Weet ik niet
!
Ik ben meestal met een van hen op een feestje
Komt vast nog wel keer 
Ik ben meestal met een van hen op een feestje
Hoe weet je dan dat t goede is? Laten testen?wrote:En dan zeg ik: "doe eens zwaaien" als ik voor je neus stawrote: Mensen die zeggen "Ik snuif wel grammen weg", zeg ik terug "Doe eens testen!"![]()
Ik weet niet hoe zuiver die was, weet wel dat het goede was, maar dan heb ik het ook over pre-party defqon + festival zelf + afterparty.
Maar alsnog neem ik altijd meer mee dan er op gaat, gewoon voor de zekerheid. Beter overhouden dan tekort komen (dan voel ik me gelijk kut)
ps: jij was met robert, chris, daniel etc op qountdown toch?? waarom heb ik mij daar niet even voorgesteld/jou gezien
EN ik merkte het bij het gebruiken (heb het 3 jaar lang gedaan, dus flink wat verschillende kwaliteiten gehad) EN het maatje die het had gehaald zei dat degene waar die het altijd haalt deze keer een zuiverdere lading had, dus ook een sterkere dosis. Maar goed hoeveel % dat is geweest weet ik ook niet, maar daar ging het ook niet omwrote: Hoe weet je dan dat t goede is? Laten testen?
Weet ik ook nog wel. Snuiven voor het leven, week later testresultaat terug... 9% ofzowrote:Ik weet nog wel dat ik een keer ''goede'' pep had gehaald, werd me verteld, achja geloofde het wel, en ja het werkte en ik heb die nacht ook niet geslapen, maar hebben het laten testen en bleek 22% amf te zijn :') De rest caffeine, ja dan blijf je wel wakker, ik werd ook paranoide als de pest, kut pep.
Naja bij deze had ik gewoon dat ik 'te-hard' ging van pep. Dat was me ook nog nooit overkomen haha.wrote: Weet ik ook nog wel. Snuiven voor het leven, week later testresultaat terug... 9% ofzo
Ik vroeg laatst aan degene waar ik het tegenwoordig zelf altijd haal en die zei dat hij het wel had, maar de kwaliteit niet kon garanderen. Dus dat die het dan liever niet verkocht. Dus blijkbaar wel slechte pepwrote:Volgens de verhalen bestaat er alleen maar goede pep geloof ik. Er is niemand die slechte pep heeft
Ja precies, daarom kon diegene de kwaliteit ook niet garanderen en heb ik het dus maar niet gekochtwrote:pep heeft juist de laatste tijd slechte kwaliteit..
Die van mij niet, gewoon space pepwrote:pep heeft juist de laatste tijd slechte kwaliteit..
Laten testen?wrote:Die van mij niet, gewoon space pepwrote:pep heeft juist de laatste tijd slechte kwaliteit..
snap ik als je op deze manier bijpaktwrote:Die van mij niet, gewoon space pepwrote:pep heeft juist de laatste tijd slechte kwaliteit..
wrote:Yeah, zakje met rietje erin, ff dippen in je neus, goed ophalen en weer verdergaan!
Nee gewoon gebruiken, je merkt aan het gevoel toch wel of het goeie of slechte pep is?wrote:Laten testen?wrote:Die van mij niet, gewoon space pepwrote:pep heeft juist de laatste tijd slechte kwaliteit..
Dat zegt/denkt iedereenwrote: Nee gewoon gebruiken, je merkt aan het gevoel toch wel of het goeie of slechte pep is?
Ik merk zelf wel hoe hard ik ga hoor,wrote:Dat zegt/denkt iedereenwrote: Nee gewoon gebruiken, je merkt aan het gevoel toch wel of het goeie of slechte pep is?![]()
Zelfs de meest ervaren gebruikers kunnen mis zitten met het 'voelen'. Dat is gewoon erg lastig te bepalen!
Hoe voelt bijvoorbeeld 20% aan en hoe 40%?! Omdat je energieker bent?! Maar dat kan ook komen doordat je minder vermoeid bent door de vorige dagen..
Dus tja, meten = weten zoals ze altijd zeggen, zo is het ook met drugs! Iemand z'n gevoel is veel te onbetrouwbaar, iemand z'n gevoel wordt door zoveel dingen bepaald..
Mm ja vrienden van my en ikzelf ook dachten dat we goede pep hadden, bleek dus 22% te zijnwrote:Ik merk zelf wel hoe hard ik ga hoor,wrote:Dat zegt/denkt iedereenwrote: Nee gewoon gebruiken, je merkt aan het gevoel toch wel of het goeie of slechte pep is?![]()
Zelfs de meest ervaren gebruikers kunnen mis zitten met het 'voelen'. Dat is gewoon erg lastig te bepalen!
Hoe voelt bijvoorbeeld 20% aan en hoe 40%?! Omdat je energieker bent?! Maar dat kan ook komen doordat je minder vermoeid bent door de vorige dagen..
Dus tja, meten = weten zoals ze altijd zeggen, zo is het ook met drugs! Iemand z'n gevoel is veel te onbetrouwbaar, iemand z'n gevoel wordt door zoveel dingen bepaald..
en de rest dan ook wel, ik ben niet de enige die het goeie pep vind![]()
maarja, je hebt gelijk, er is geen enkel bewijs dat het goeie pep is, maar naar mijn mening is dit goeie pep, en ik ben wel te vrede met deze pep, in vergelijking met andere is dit misschien wel de beste die ik ooit heb gehad!
Dan zou ik het ook niet laten testen, straks komt daar 5% uit en denk je: wat een kutpepwrote:in vergelijking met andere is dit misschien wel de beste die ik ooit heb gehad!
Precies, jij snapt hetwrote:Dan zou ik het ook niet laten testen, straks komt daar 5% uit en denk je: wat een kutpepwrote:in vergelijking met andere is dit misschien wel de beste die ik ooit heb gehad!
Als je het top vind, lekker zo laten en doorgaan met dat tussenschot eruit raggen
Nouja je bleef er wakker van ja, maar weinig euforisch (we hadden nog niet zoveel ervaring) en werd er paranoide als een malle van.wrote:Wat boeit het dan?
Als het voor jou gevoel goeie pep is dan ben je er toch te vrede mee?
Je had net zo goed 4 koppen koffie kunnen snuiven, zelfde effectwrote:Nouja je bleef er wakker van ja, maar weinig euforisch (we hadden nog niet zoveel ervaring) en werd er paranoide als een malle van.wrote:Wat boeit het dan?
Waar kun je je pep en je pillen laten testen dan?wrote:Ben je snel tevreden![]()
Ik wil toch wel weten waarvoor ik betaalIk test ook 90% van de stoffen die ik binnen krijg, en als beloften niet waar worden gemaakt dan confronteer ik daar de mensen mee..
Ik ga niet betalen voor rotzooi
Dan heb ik waarschijnlijk ook kut pep gehad, werd er ook ff para van de volgende dagwrote:Nouja je bleef er wakker van ja, maar weinig euforisch (we hadden nog niet zoveel ervaring) en werd er paranoide als een malle van.wrote:Wat boeit het dan?