Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Maarja, wat is 1 lijntje op 10 gram wekelijks?! :whistle:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:56 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Maarja, wat is 1 lijntje op 10 gram wekelijks?! :whistle:

Jij bent hier de bijpakkoning, dus jij zou dat makkelijk moeten weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:22 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ruubiie schreef:
ik tegen chris: kom we doen ff een lijntje meph :D ..!
chris: uhm nou, tja dan moet ik mijn belofte eigenlijk verbreken! maar oké dan..
maar dan pakken we wel na 15 minuten gelijk bij!!!! :lol: :lol: :lol:

Heeft ie nog meph gehad :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb me aan m'n belofte gehouden. Ik zou geen pillen vreten of meph nemen op Qountdown. Eigenlijk had ik dus ook een speaker kunnen droppen op de after. Gemiste kans :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Ruubiie schreef:
ik tegen chris: kom we doen ff een lijntje meph :D ..!
chris: uhm nou, tja dan moet ik mijn belofte eigenlijk verbreken! maar oké dan..
maar dan pakken we wel na 15 minuten gelijk bij!!!! :lol: :lol: :lol:

Heeft ie nog meph gehad :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb me aan m'n belofte gehouden. Ik zou geen pillen vreten of meph nemen op Qountdown. Eigenlijk had ik dus ook een speaker kunnen droppen op de after. Gemiste kans :(

beter, dus je bent niet gestopt?
dus mijn droom om met mijn drugs held te snacken is niet voorbij?
ga je pillen vreten op masters? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:27 

Hardtraxx Veteran

Nope, pillen doe ik dus niet meer aan. Op de after was alles geoorloofd en niets te gek, dus toen zou het officieel mogen. Maar ja, ik heb ook nog een Witte Fast Forward en die moet ook nog op voor mijn 73e. Maar de kans dat dat op een feest gebeurd is klein, of het moet op Q-Base zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:29 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nope, pillen doe ik dus niet meer aan. Op de after was alles geoorloofd en niets te gek, dus toen zou het officieel mogen. Maar ja, ik heb ook nog een Witte Fast Forward en die moet ook nog op voor mijn 73e. Maar de kans dat dat op een feest gebeurd is klein, of het moet op Q-Base zijn.

Vuile naaihond, daar wil ik bij zijn,
Dan moet jij maar een ander middeltje gebruiken waar jij helemaal leip van word terwijl ik een paar tikkels in me mik heb gepleurd, ga je nou naar masters of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:49 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:

Vuile naaihond, daar wil ik bij zijn,
Dan moet jij maar een ander middeltje gebruiken waar jij helemaal leip van word terwijl ik een paar tikkels in me mik heb gepleurd, ga je nou naar masters of niet?

Ik ga zeker naar MOH. Maar als ik iets neem op een feest, zal het geen XTC zijn. MDMA is wel mogelijk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 08:17 

Hardtraxx Elite

PEP JONGUHHHHHHH!!!!!!!!!!!

Paar capsules maken en knallen maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 10:56 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Jij bent de leukste thuis zeker? Pep capsules! Als er iets is wat je niet moet slikken, is het pep wel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 12:30 

Donateur

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Jij bent de leukste thuis zeker? Pep capsules! Als er iets is wat je niet moet slikken, is het pep wel. :lol:

Hoezo niet dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Hoezo niet dan? :P

Dat is gemaakt om door je neus te haleng :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:20 

Donateur

Is wel lekkerder ja :cool:

Als je eenmaal wat door je neus hebt gehaald wil je ondanks die ranzige brandende bijwerking niks anders meer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 13:39 

Hardtraxx Veteran

Pep moet je snuiven, daar neem ik ook zeker genoeg van mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:22 

Hardtraxxer

Mdma capsule is wel lekker!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:26 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Ik vind pep capsules gewoon fijner dan door mn neus. T effect komt lekker relaxed op. En k hoef ook niet zo vaak bij te pakken. Ideale optie :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:34 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Ik vind pep capsules gewoon fijner dan door mn neus. T effect komt lekker relaxed op. En k hoef ook niet zo vaak bij te pakken. Ideale optie :).

effect moet erin knallen, en bij pakken met pep moet juist! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Snuiveng op de dansvloer is gewoon het vetste wat er is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Snuiveng op de dansvloer is gewoon het vetste wat er is :D

Yeah, zakje met rietje erin, ff dippen in je neus, goed ophalen en weer verdergaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:47 

Donateur

Gewoon met je sleutel erin jongeee!

Kan dat niet uitleggen, maar het voelt gewoon eindbaas :P Al moet ik zeggen dat het met capsules ook wel lekker is, al werkt het dan (blijkbaar) wel heel lang door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:51 

Hardtraxx Elite

Gewoon voor binnenkomst een dikke capsule erin, en halverwege t feest. Prima te doen, minder kans om gepakt te worden ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:59 

Hardtraxx Addict

Jeff3rd schreef:
Gewoon voor binnenkomst een dikke capsule erin, en halverwege t feest. Prima te doen, minder kans om gepakt te worden ook.

Als jij 70+ % pep hebt heb jij aan max 500 mg wel genoeg ;) En laat dat nu net de hoeveelheid zijn die ze alleen van je afpakken en je niet voor vervolgd wordt :D

Dus tja, om daarvoor de kick van het snuiven aan je voorbij te laten gaan zou zonde zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

Precies!
Doe's gek! neem een lijn! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:12 

Donateur

Squirrie schreef:
Als jij 70+ % pep hebt heb jij aan max 500 mg wel genoeg ;) En laat dat nu net de hoeveelheid zijn die ze alleen van je afpakken en je niet voor vervolgd wordt :D

Maar je neemt toch altijd wel meer mee naar een feest?? Althans ik altijd wel, ik ga niet precies een halve gram uitrekenen, stel dat je WEL meer wil. Heb op genoeg feesten een hele gram weggeharkt in m'n eentje, maar ook genoeg een stuk minder :P
ps: ik ben er nu mee gestopt, die na-effecten van pep waren voor mij de trigger om ermee te kappen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:15 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
Squirrie schreef:

Maar je neemt toch altijd wel meer mee naar een feest?? Althans ik altijd wel, ik ga niet precies een halve gram uitrekenen, stel dat je WEL meer wil. Heb op genoeg feesten een hele gram weggeharkt in m'n eentje, maar ook genoeg een stuk minder :P
ps: ik ben er nu mee gestopt, die na-effecten van pep waren voor mij de trigger om ermee te kappen :sick:

Ga jij maar eens een gram 70+ pep weg werken ;) Wil je dan gelijk even voor mijn neus komen staan en jezelf voorstellen, wil ik even lachen xd

Wanneer je niet al te vaak gebruikt heb je ook niet echt hoge tolerantie ;)

Mensen die zeggen "Ik snuif wel grammen weg", zeg ik terug "Doe eens testen!" :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:50 

Donateur

Squirrie schreef:
Mensen die zeggen "Ik snuif wel grammen weg", zeg ik terug "Doe eens testen!" :)

En dan zeg ik: "doe eens zwaaien" als ik voor je neus sta :corn:
Ik weet niet hoe zuiver die was, weet wel dat het goede was, maar dan heb ik het ook over pre-party defqon + festival zelf + afterparty.
Maar alsnog neem ik altijd meer mee dan er op gaat, gewoon voor de zekerheid. Beter overhouden dan tekort komen (dan voel ik me gelijk kut) :P

ps: jij was met robert, chris, daniel etc op qountdown toch?? waarom heb ik mij daar niet even voorgesteld/jou gezien :cry:
Vorige  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic