Beste kandidaten,
De laatste opdracht van het spel zit erop! Geen poespas, laten we maar gewoon kijken hoe een ieder het ervan af heeft gebracht.
Allereerst de kaarten die per opdracht verdiend konden worden:
- Opdracht 1: Dubbele kans. Bij het uiteindelijke raden van de schat mag de kandidaat in plaats van 1, 2 stippen zetten op de kaart. Zodoende heb je een verdubbelde kans om je mede-kandidaten te verslaan.
- Opdracht 2: Voordeel. Mocht je na deze opdracht in het onderlinge duel belanden, en je raadt net zoals je tegenstander(s) in dit duel eenzelfde vakje, dan zul jij met dit voordeel de winst toebedeeld krijgen.
- Opdracht 3: Het Restant. Je ontvangt het restant aan hints die ik nog over had en die dus nog niet in het spel waren vergeven. Het gaat hierbij om enkele van de bekende cijfertjes en een tweetal normale hints.
- Opdracht 4: Doodskus. Jij mag een kandidaat aanwijzen die in het onderlinge duel terecht komt.
Dan nu, wat hebben de kandidaten gepresteerd en welke kaart werd uiteindelijk gekozen?Steffnov: Opdr 2 + 3. Koos voor Het Restant.
Nijidik: Opdr 2 + 4. Koos voor Doodskus.
Steffnov is de uitverkorene en mag dus plaatsnemen in het onderling duel!
Qz.: Opdr 3 + 4. Koos voor Het Restant.
M-arijn: Opdr 2. Voordeel.
Patrickjeb: Opdr 4. Doodskus.
M-arijn is de uitverkorene en mag dus plaatsnemen in het onderling duel.
Zenda: Opdr 2 + 3. Koos voor Het Restant.
4 finalisten zijn bekend en zij mogen dus sowieso een ultieme gok doen naar de plek van de schat. Voor Marijn en Stefan is het afwachten. Jullie mogen mij het nummer van het vak waarin jullie denken dat de schat ligt PMen, waarna ik bekend maak wie zich bij de andere finalisten mag voegen. Succes!