Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 00:41 

Hardtraxx Addict

Jazeker! Volgens mij had ik binnen het uur al iets gegokt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 09:00 

Hardtraxx Veteran

Oja kut :P even snel maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 09:07 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Kandidaten,

Excuses voor het oponthoud. Beide kandidaten hebben hun stem laten gelden en dus mag er weer iemand het spel verlaten. Een vervelend moment om eruit te gaan, want hieropvolgend komt de finale-opdracht. Na deze opdracht is er nog één laatste onderlinge duel waarna de 5 overblijvers de kans hebben om de schat te bemachtigen.

Maurice is ditmaal de Klos, vergeef me de woordspeling. Bedankt voor je deelname! En de felicitaties aan Qz, die zichzelf een gelukkig persoon mag noemen. In dit stadium van het spel is de informatie die je kunt bemachtigen goud waard!

De finale-opdracht zal waarschijnlijk morgen geplaatst worden, stay tuned.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:08 

Hardtraxx Addict

Very funny .. :P Good luck, heren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:28 

Hardtraxx Veteran

Onze kap'tein...rip ouwe baas, ik rip je zo tijdens college nog wel een keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:41 

Hardtraxx Addict

Dit doet me wel goed!

Helaas voor jou Maurice. Wel een goede woordgrap uiteraard. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 21:45 

Hardtraxx Crew

Heuj, we kunnen weer door :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 21:12 

Hardtraxx Veteran

Even een druk weekend ivm schoolwerkzaamheden, wordt dus wat later ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:39 

Hardtraxx Veteran

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Beste kandidaten,

Daar zijn we dan, de finale-opdracht. De laatste opdracht van het spel en de laatste kans op meer informatie over de schat, maar ook de laatste kans om er via het onderlinge duel alsnog uit te knikkeren!

Deze opdracht is als het ware een parcours van 4 kleine opdrachtjes, sommigen bij jullie bekend. Bij elke volbrachte mini-opdracht ontvang je een kaart met daarop een woord geschreven. Elke kaart heeft een specifieke functie, welke ik niet zal onthullen, al geeft het woord dat erop staat al een kleine indicatie. Aan het eind van de volledige opdracht moet je kiezen welke van de vergaarde kaarten je gebruikt, als je überhaupt al keus hebt. Wanneer je de keuze hebt gemaakt, zal ik aangeven wat deze inhoudt.

Dan nu de opdrachten. Je begint zelfstandig met de eerste opdracht, en stuurt jouw antwoord erop naar mij in. Ik geef aan of je de kaart krijgt of niet, waarna je aan opdracht 2 kan beginnen, en zo verder.

1. Noem elk nummer dat als hint beschikbaar is gesteld en logischerwijs nog als hint beschikbaar had moeten worden, om jezelf deze kaart toe te eigenen.

2. Ik heb me verstopt op één van de vakken op de schatkaart. Raad na het stellen van 6 ja/nee-vragen met in elke vraag gebruik makend van een symbool uit de legenda, op welk vak ik verblijf om deze kaart te krijgen.

3. Ik heb een Pinas ( 3 vakjes ) en een Fluitschip ( 4 vakjes ) op het zeeslag-rooster neergezet, schiet deze in 25 zetten kapot om deze kaart te krijgen.

4. Raad door middel van de volgende aanwijzingen het eiland ( 1 kans! ), om deze laatste kaart te bemachtigen: Wiskunde, Kledij, Darts

Succes heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:10 

Hardtraxx Veteran

Twee keer geëlimineerd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:36 

Hardtraxx Veteran

Voor de zekerheid :cool: ongedierte
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

Deadline: Dinsdag 23:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:04 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Beste kandidaten,

De laatste opdracht van het spel zit erop! Geen poespas, laten we maar gewoon kijken hoe een ieder het ervan af heeft gebracht.

Allereerst de kaarten die per opdracht verdiend konden worden:

- Opdracht 1: Dubbele kans. Bij het uiteindelijke raden van de schat mag de kandidaat in plaats van 1, 2 stippen zetten op de kaart. Zodoende heb je een verdubbelde kans om je mede-kandidaten te verslaan.
- Opdracht 2: Voordeel. Mocht je na deze opdracht in het onderlinge duel belanden, en je raadt net zoals je tegenstander(s) in dit duel eenzelfde vakje, dan zul jij met dit voordeel de winst toebedeeld krijgen.
- Opdracht 3: Het Restant. Je ontvangt het restant aan hints die ik nog over had en die dus nog niet in het spel waren vergeven. Het gaat hierbij om enkele van de bekende cijfertjes en een tweetal normale hints.
- Opdracht 4: Doodskus. Jij mag een kandidaat aanwijzen die in het onderlinge duel terecht komt.

Dan nu, wat hebben de kandidaten gepresteerd en welke kaart werd uiteindelijk gekozen?

Steffnov: Opdr 2 + 3. Koos voor Het Restant.

Nijidik: Opdr 2 + 4. Koos voor Doodskus. Steffnov is de uitverkorene en mag dus plaatsnemen in het onderling duel!

Qz.: Opdr 3 + 4. Koos voor Het Restant.

M-arijn: Opdr 2. Voordeel.

Patrickjeb: Opdr 4. Doodskus. M-arijn is de uitverkorene en mag dus plaatsnemen in het onderling duel.

Zenda: Opdr 2 + 3. Koos voor Het Restant.

4 finalisten zijn bekend en zij mogen dus sowieso een ultieme gok doen naar de plek van de schat. Voor Marijn en Stefan is het afwachten. Jullie mogen mij het nummer van het vak waarin jullie denken dat de schat ligt PMen, waarna ik bekend maak wie zich bij de andere finalisten mag voegen. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:10 

Hardtraxx Addict

In de finale! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:10 

Hardtraxx Veteran

Heuj! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:15 

Hardtraxx Veteran

Bas :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:23 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Bas :cry:

Wie van jullie twee het duel doorkomt, is natuurlijk wel de gedoodverfde favoriet qua informatie! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:28 

Hardtraxx Crew

Heuj, ik kan nog steeds winnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:36 

Hardtraxx Addict

hey man patrickje b bedankt later man
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
hey man patrickje b bedankt later man

Sorry man :(
Ach, je maakt stefan zo in. Geen probleem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:08 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Kandidaten,

De laatste finalist heeft zich bij de overige finalisten gevoegd. Naast Patrick, Jordy, Bas en Sander maakt ook Stefan nog altijd kans op de winst! Gefeliciteerd. Marijn, helaas net voor het einde van het spel moet je het veld ruimen. Bedankt voor je inzet.

Dan nu, finalisten. Jullie mogen de ultieme gok naar de plek van de schat gaan wagen. De procedure is simpel: Haal door middel van Paint één vak uit de totale schatkaart. Zet in dit specifieke vak een stip als zijnde de plek waarvan jij denkt dat de schat ligt.

Wanneer ik dit van iedereen heb ontvangen, zal ik kijken wie het dichtst in de buurt komt van de daadwerkelijke plek. Degene die dit het beste heeft gedaan wint. In de uitslag zal ik ieders inzending laten zien, hints openbaar maken enzovoort.

Succes allen ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

No one can stop me :cool: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:40 

Hardtraxx Addict

Helaas, bedankt Bas voor het organiseren en de rest succes met de laatste loodjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 00:30 

Hardtraxx Addict

Eindantwoord ingestuurd! :yes:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic