Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 11:17 

Hardtraxx Addict

Duur: ''lang'' xd heb wel 6 dagen gewacht met inleveren ofzo, af en toe eens naar gekeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 16:35 

Hardtraxx Addict

Opschieten Chukkels :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:01 

Hardtraxx Veteran

Welk vakje heb jij ingevuld dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 21:46 

Hardtraxx Addict

Lekker tempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 00:58 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Welk vakje heb jij ingevuld dan?

Kies gewoon iets uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 16:28 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Kandidaten,

Dan eindelijk uitsluitsel over het verloop van het onderlinge duel. Nijidik weet deze winnend af te sluiten. Gefeliciteerd. Chukkels mag zodoende afscheid nemen van de groep. Bedankt voor je inzet en deelname.

Volgende opdracht later deze week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:17 

Hardtraxx Addict

Kunnen we het tempo eindelijk wat verhogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:48 

Hardtraxx Veteran

Moet het tempo natuurlijk wel verhoogd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:49 

Hardtraxx Veteran

Nijidik is met vakantie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:20 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Nijidik is met vakantie ;)

Dan heeft hij het onderling duel verloren en doe ik weer mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Dan heeft hij het onderling duel verloren en doe ik weer mee!

Welkom terug Chris!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:14 

Hardtraxx Addict

Jammer dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 10:13 

Hardtraxx Addict

Ben weer terug! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:39 

Hardtraxx Veteran

Good, morgen dan wel het vervolg waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 11:40 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Goedendag kandidaten.

Bij een expeditie rondom het eiland, zijn een tiental gesloten kisten aangetroffen. Na de kisten heen en weer geschud te hebben, bleek dat er geen inhoud in de kisten aanwezig was. Echter zouden we de kisten toch graag willen openen, je weet immers maar nooit. Er zijn tevens een tiental sleutels op de plek van de kisten aangetroffen, echter is er onwetendheid over welke sleutel nou bij welke kist hoort. Dit is dan ook een mooie opdracht voor jullie!

Ik heb 10 stellingen voor jullie over de plek van de schat. Al deze stellingen moeten door jullie individueel worden beoordeeld als zijnde waar of niet waar. Is een stelling juist beantwoord, dan ontvang je hiervoor een sleutel, die vervolgens uiteraard weer aan één van de schatkisten te linken is. Je krijgt echter niet te horen welke stellingen je precies juist beantwoord hebt, waardoor je niet precies weet of je de juiste sleutel voor de juiste kist hebt. De eerste stelling goed beantwoord, levert Sleutel 1 op en hiermee open je Kist 1, en zo ook voor de overige 9 kisten. Hierin zit dus niet de moeilijkheid. Vervolgens kies je met welke sleutel je welke kist opent, waarna ik je vertel hoeveel kisten je open hebt gemaakt. Wat je niet te horen krijgt is welke stelling je juist/onjuist beantwoord hebt, aangezien je zodoende logischerwijs teveel informatie over de plek van de schat zal bezitten.

Degene die de meesten kisten heeft weten te openen, heeft de meeste informatie naar de schat. Het is namelijk zo dat op de bodem van elke kist een onderdeel van de aanwijzing naar de stad staat gekerfd. Alle stukjes van elke kist vormen chronologisch achter elkaar de volledige hint naar de schat. Een beloning als een directe aanwijzing, zit er dit keer niet in. De twee mensen met de minste geopende kisten, komen uit in het onderlinge duel. Zijn er meerdere met het minste aantal, dan is de snellere tijd de variabel die jou uit het duel weg houdt. Hier volgen de 10 stellingen die jullie mogen beoordelen:

1. De schat ligt boven de rivier.
2. De schat ligt op een vak dat op de horizontale of verticale lijn van vak 32 ligt.
3. Het vak waarin de schat ligt wordt niet (deels) gevuld met zee.
4. Het vak waarin de schat ligt bestaat uit minstens één even getal. ( Vak 12 bevat bijvoorbeeld de 2, een even getal )
5. Het vak waarin de schat ligt bestaat uit twee even getallen.
6. Door het vak waarin de schat ligt, loopt de landgrens van het eiland.
7. De schat ligt in het vlak dat tussen kamp 1 en kamp 2 zit.
8. De schat ligt in een vak dat tussen vakken nr. 20-40 ligt.
9. Wanneer je twee diagonale lijnen trekt, tussen de twee walvissen & het massegraf en de vuurtoren, dan wordt het vak van de schat door één van deze lijnen doorkruist.
10. Het vak waarin de schat ligt heeft aan alle aangrenzende kanten, verticaal/horizontaal/diagonaal alle richtingen, twee aan elkaar grenzende genummerde vakken liggen.

Dus, nog eenmaal voor de duidelijkheid: Geef bij mij aan hoe je de stelligen beoordeelt, ik geef je het aantal verkregen sleutels, jij bepaalt vervolgens welke kisten je openmaakt, en ik zeg je tot slot hoeveel kisten daarmee zijn geopend en wat er in die kisten staat.

Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:40 

Hardtraxx Addict

Kan ik die sleutel niet gewoon weer uit het slot halen en een andere kist proberen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:40 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Kan ik die sleutel niet gewoon weer uit het slot halen en een andere kist proberen? :huh:

Dan breekt hij toch af jonguh
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:48 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Nijidik schreef:

Dan breekt hij toch af jonguh

Maar dan zou de kist ook onbruikbaar worden :cry:

Nee ik snap het wel haha, ik begin er zo aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:04 

Hardtraxx Veteran

Nijdik en Patrickjeb zijn geweest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

Idem voor Steffnov en Klos
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 00:26 

Hardtraxx Addict

Ben echt te druk deze dagen om het snel in te leveren. Dit gaat fataal worden... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 10:46 

Hardtraxx Addict

Qz. schreef:
Ben echt te druk deze dagen om het snel in te leveren. Dit gaat fataal worden... :surrender:

Het kost 5 minuutjes ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 17:31 

Hardtraxx Addict

Ik heb het dan ook eindelijk afgerond. Sorry iedereen, dat het zo lang geduurd heeft. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 18:24 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Kandidaten,

Weer een opdracht voltooid en dus weer tijd om twee schatzoekers het tegen elkaar te laten opnemen. Deze opdracht was waarschijnlijk vrij confronterend. Het resultaat verteld veel over hoe dicht je al bij de schat zit, al is er voor sommigen nog veel werk aan de winkel. Hoe is deze opdracht voor iedereen gelopen?

- Patrickjeb: 5 sleutels  2 kisten
- Nijidik: 3 sleutels  2 kisten
- Steffnov: 5 sleutels  4 kisten
- Klos: 2 sleutels  0 kisten
- M-arijn: 5 sleutels  3 kisten
- Zenda: 3 sleutels  1 kist
- Qz: 5 sleutels  1 kist

Steffnov wist deze opdracht als beste te voltooien! Eerder heb ik gezegd dat er geen hint werd weggegeven omdat deze al in de kisten zat verwerkt. Echter omdat het aantal geopende kisten redelijk laag uitvalt, heb ik toch besloten Stefan een hint te geven.

De twee deelnemers die in het onderlinge duel terecht komen zijn Klos en Qz. Zenda had weliswaar net als Jordy ook maar 1 kist open, maar was wel sneller.

Maurice en Jordy, jullie mogen je vak aan mij kenbaar maken. Succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:07 

Hardtraxx Veteran

Hebben beide personen al geschoten? :P
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic