De selectieprocedure is tot zijn besluit gekomen. 16 kandidaten zijn uitverkoren, allen krijgen een kans om de felbegeerde schat uit de Gouden Eeuw te bemachtigen. Kaartlezen zal een handige eigenschap blijken, een TomTom zal je niet helpen naar de plek van de schat. Welnu, tijd om de kandidaten van deze eerste, en hopelijk succesvolle, editie bekend te maken. Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor de belangstelling. De goudzoekers zijn de volgende:
1. Klos – Maurice Koop
2. Jurheinen – Jurrien Heinen
3. Henk-Jan – Henk-Jan Olthof
4. Qz. – Jordy
5. Distinctive – Jeffrey Hendriksen
6. Patrickjeb – Patrick Boelhouwer
7. M-arijn – Marijn van Gelder
8. FRArnold – Arnold van der Marel
9. Mandy – Mandy Maas
10. Teupie – Tobias Vooges
11. Steffnov – Stefan Drenth
12. Zenda – Sander Timmermans
13. TiMOTHYb – Tim
14. Chukkels – Christian Timmer
15. Nijidik – Bas de Kruijf
16. Socialicerz – Thijs Montfoort
Steffnov
Nijidik
M-arijn
Patrickjeb
Zenda
Qz.
Mandy -> Geëlimineerd
Distinctive -> Geëlimineerd
Teupie -> Geëlimineerd
Socialicerz -> Geëlimineerd
Jurheinen -> Geëlimineerd
Timothyb -> Geëlimineerd
Henk-Jan -> Geëlimineerd
FRArnold -> Geëlimineerd
Henk-Jan -> Geëlimineerd
Chukkels -> Geëlimineerd
Klos -> GeëlimineerdWelkom, allen kandidaten, op Azteci-Eiland. Dit is het eiland waar jullie gedurende de komende tijd zullen verblijven. De één langer dan de ander natuurlijk, want de prestaties die jullie leveren hebben allen consequenties voor het wel of niet meestrijden om de titel. Hieronder volgt de kaart van het eiland, verdeeld in genummerde vakken zoals al eerder aangeven. Tevens toegevoegd een legenda, om de symbolen op de kaart te verklaren.
Nu nog één grote groep eenlingen, na deze voorbereidingsopdracht hopelijk twee hechte teams met een breed scala aan kwaliteiten en ideeën, want dat is wel de nodig om met het team zoveel mogelijk hints en aanwijzingen te vergaren over de plek van de schat.
Voor beide teams zullen ook ‘captains’ worden aangewezen. Dit zijn de stuurmannen van de groep. Captains hebben als het ware een soort van gezag, maar gebrek aan leiderschapskwaliteiten kan zomaar leiden tot muiterij van de groep. Een interessante rol met veel mogelijkheden, mits in handen van de juiste persoon. Wie deze persoon is, hebben jullie zelf in de hand.
Wat gaan jullie doen? Ik wil dat jullie onder alle 15 andere kandidaten punten verdelen. Een 1 voor de, in jouw ogen, minst capabele leider. Een 15 voor de beste stuurman of vrouw. Een cijfer mag niet meerdere keren gegeven worden aan kandidaten, elk cijfer wordt dus eenmalig gebruikt. Jullie mogen de lijstjes naar mij PB-en.
Zodra ik alle lijstjes ontvangen heb, zal het vervolg van de opdracht duidelijk worden. Deadline is
vrijdag 22:00. Niet inzenden betekent simpelweg geen inbreng, geen verdere consequenties. Succes!