Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
Chukkels schreef:
Ja ik word telkens op het verkeerde spoor gezet :(

Je bent toch verdomme de NS niet?

Nee, Ariva. Maar Bas is volgens mij de directeur van ProFail. -.-

Ik heb er ook 30 jaar over gedaan. Begon echt super, maar daarna alles fout gedaan wat ik maar fout kon doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:36 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt gewoon goed te gaan denk ik. Ik had dus dat ik eerst 4 keer de goede weg koos (althans dat dacht ik), maar de 5e keer kon ik niet links en moest ik terug naar punt 4 en toen ging ik dus rechts en liep ik dood. Dus weer terug naar af. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:07 

Hardtraxx Addict

Heb je het goede schilderij al wel gekozen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 19:48 

Hardtraxx Veteran

Welke bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 19:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Welke bedoel je?

Die met de hint erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:10 

Hardtraxx Addict

Dit kon niet in 1 dag worden af gemaakt, Chuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:19 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:

Treinen hebben altijd vertraging he -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:46 

Hardtraxx Veteran

Ik moest zelf ook leren, nu twee weken vrij dus ik heb alle tijd iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:57 

Hardtraxx Addict

Aight
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:15 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:

Schijnbaar niet, ik wacht nog steeds op de volgende 'clue'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:55 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:23 

Hardtraxx Veteran

Dat is echt een bazenserie! Vooral die voice-overs zijn epic. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:33 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Klos schreef:

Ik wacht op jou gebakje :P je was doodgelopen dus je moet van voor af aan weer de keuzes maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:42 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Chukkels schreef:
Klos schreef:

Ik wacht op jou gebakje :P je was doodgelopen dus je moet van voor af aan weer de keuzes maken

NOOOOOOOOOOOO niet nog langer wachten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:25 

Hardtraxx Addict

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:59 

Hardtraxx Veteran

Hoe lang deden jullie er wel niet over haha? Wat een kutopdracht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:02 

Hardtraxx Veteran

In ieder geval sneller dan jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:03 

Hardtraxx Veteran

Paar uur max :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:07 

Hardtraxx Veteran

Help me dan een handje jongens. Als ik niet hoef te twijfelen, gaat het sneller. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:14 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Help me dan een handje jongens. Als ik niet hoef te twijfelen, gaat het sneller. ;)

Snelste is als je opgeeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:31 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:

Opgeven doe ik niet aan. Anders had ik WIDM nooit gewonnen. Maar ik kan nu niet meer verder, ben al voor de 12e keer terug naar af haha. Had nooit rechts moeten kiezen xd Ach ja, morgenavond weer een poging wagen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
Chukkels schreef:

Opgeven doe ik niet aan. Anders had ik WIDM nooit gewonnen. Maar ik kan nu niet meer verder, ben al voor de 12e keer terug naar af haha. Had nooit rechts moeten kiezen xd Ach ja, morgenavond weer een poging wagen. :)

Je wou dat het sneller ging toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:00 

Hardtraxx Veteran

Ja ik kan niet meer en Bas ook niet meer. Champions League. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:14 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Beste kandidaten.

Een ieder is dan eindelijk ongeschonden uit de tempel gekomen. Laten we gaan kijken wie het beste en welke twee kandidaten er het slechtste vanaf hebben gebracht. Naast elke naam staat het aantal beurten dat diegene nodig had om tot het einde te geraken:

1. Nijidik - 12
2. Zenda - 10
3. Arnold - 13
4. Marijn - 8
5. Qz – 6
6. Patrickjeb - 3
7. Klos – 9
8. Steffnov – 1
9. Chukkels - 6

Dit betekent allereerst dat Stefan de hint wint. Is het zuivere koffie? Misschien moet je het hem zelf vragen. Bas en Arnold mogen aantreden in het onderlinge duel. PM mij het welbekende getal waarna ik de uitslag in het topic meld. Succes!

Tot slot hieronder nog alle verhaaltjes die bij elke richting hoorden, om het nog eens rustig na te kunnen lezen:

Ingang: Bij intrede in de tempel sta je direct voor een keuze. De gang splitst zich in een drietal beweegrichtingen. Neemt u de gang naar links, naar rechts of vervolgt u uw pad rechtdoor?

Linksaf

Je gaat linksaf de nauwe gang door, een gang gevuld met een muffe lucht en vele, vele spinnenwebben. Op een gegeven moment kom je aan bij een tweesplitsing en je staat voor de keuze: Links –of rechtsaf?

Linksaf: Na linksaf te zijn geslagen, word je geconfronteerd met een trappengat. Een stenen trap, die als een spiraal neerwaarts de donkere diepte in duikt. Het oogt onheilspellend, maar je weet je toch over je angsten heen te zetten. Na een 40-tal treden neerwaarts te zijn gelopen, kom je aan in een ronde ruimte, verlicht door een enkele zonnestraal die door een gat in het dak naar binnen schiet. In deze ronde kamer zijn aan weerskanten twee gangen te bewandelen. Welke gang wordt het? Links of Rechts?

Rechtsaf: De weg vervolgt in een zeer donkere gang. Hij lijkt eindeloos lang te zijn, geen einde aan te komen. Plots doemt er fel licht voor je op. Nieuwsgierig en met een snelle tred loop je richting het licht. Opeens, voor je het beseft, sta je in de buitenlucht met een blik op de ruwe golven van de zee gericht. Bas, spelleider, kijkt je met een brede glimlach aan. ‘Probeer het nog maar eens vanaf het begin!’

Linksaf: De linkse gang wordt genomen, en je volgt de korte gang, totdat je in een lege kamer terecht komt. Helemaal leeg. De kamer is vierkant, de muren zijn ruw en er is niets te bekennen. In de muur vlak voor de ingang van het vertrek lijkt het silhouet van een rechthoekige deur zichtbaar te zijn. Nadere inspectie leert dat dit stuk muur niet in beweging te krijgen is. Teleurgesteld besluit je terug te keren naar de ingang van de tempel. ‘Weer een poging wagen’.

Wanneer geheime deur is geopend!!

Linksaf:
Je stapt een lege kamer binnen. Vlak voor je gezichtsveld is een grote, rechthoekige opening te zien. Het paneel dat je hebt ingedrukt, activeerde de deur die deze opening verborgen hield! Slimme jongens, die Azteken. Je stapt met een optimistisch loopje de opening in. Na een tijdje een smalle gang met een lichte helling te hebben gevolgd, kom je aan bij een tweetal deuren. Eén aan de linkerkant, en één aan de rechterkant. ‘Ik ben dicht bij de aanwijzing, ik voel het!’ Je neemt de keuze.

Rechtsaf: De gang aan de rechterkant van de kamer wordt binnengestapt. Meteen is er een deur zichtbaar. Zo, dat schiet tenminste op. De deur wordt geopend en je stapt naar binnen. In het midden van de kamer liggen geldstukken, 20 in totaal, snel geteld. Je doet een stap naar het zilverwaar, en realiseert je direct dat dit een grove fout was, aangewakkerd door gretigheid. De vloer onder je klapt open, en via een soort glijbaan beland je uiteindelijk buiten vlak naast de ingang van de tempel. Jammer, volgende keer beter!

Linksaf: Je neemt de deur aan je linker hand. Een grootse kamer volgt. Het lijkt een kamer te zijn waar de Azteken vroeger hun maaltijden verorberden. Op de muur zijn grove tekeningen van allerlei gerechten te zien. Rund, vis, maar ook vegetarische gerechten. Helaas zijn deze tekeningen het enige wat de kamer te bieden heeft. Geen aanwijzing te zien. Terug naar de ingang van de tempel, en het gauw nog eens proberen!

Rechtsaf: De rechterdeur gaat met een tergend schel geluid open. Voor je doemt geen kamer op, maar naar het schijnt een erg lange gang. Dat wordt weer wandelen. Wie zijn handen op de schat wil leggen, zal geduldig moeten zijn, dat is een ding wat zeker is. Na de volledig rechte gang ongeveer vijf minuten te hebben gevolgd, kom je uit bij een tweetal, naast elkaar gelegen trappen. De ene trap gaat omhoog, de ander naar beneden. Welke trap kies je?

Omhoog: Na enkele treden omhoog te hebben gelopen, kom je uit bij een imposant vertrek. Niet zozeer vanwege zijn omvang, maar hetgeen voor je op de vloer van de ruimte tentoon wordt gespreid. De gehele vloer wordt met een mosachtige, groene plant bedekt. Daarnaast zijn alle hoeken van de ruimte bezaaid met spinnenwebben en stof. Hier is duidelijk al geruime tijd niemand meer geweest. Plots realiseer je je dat ook hier geen aanwijzing te bekennen is. Overmand door onbegrip, geef je het mos een ferme schop, waarna het gewas door de kamer vliegt. Alsof je zojuist de geest van een overleden Azteek hebt gezien, gaan je ogen wagenwijd open staan. ‘Wat is dit?’ Op de vloer die zojuist nog door mos was bedekt, zijn nu letters te lezen! Vol opwinding wordt de hele vloer mosvrij gemaakt ….. wel verdomme! De aanwijzing naar de schat, staat levensgroot op de vloer gekerfd! De tekst luidt: ‘ …… ‘. Je neemt de aanwijzing goed in je op, en stapt vervolgens triomfantelijk richting uitgang van de tempel. Missie volbracht! Einde oefening.

Omlaag: Je neem de trap omlaag en komt aan bij een deur, volledig bedekt met goud. ‘Wow, ik moet wel in de goede richting zitten’, denk je. Na de immens zware deur te hebben geopend, word je blootgesteld aan de grootste verzamelingen glinsterende beelden die je ooit hebt gezien! Vergulden maskers, massieve, diamanten beelden van vergane Azteekse leiders en vele, vele muntstukken. Door deze grootse vondst, raak je afgeleid van je werkelijke doel. De aanwijzing, bijna vergeten. Na een intensieve speurtocht lijkt de kamer veel waar te huisvesten, maar is er geen aanwijzing te vinden. Agja, wie heeft een Schat van de Oranje nodig als ik op deze manier ook aan mijn rijkdom kan komen! Wanneer je de eerste vinger legt op een groot, gouden kunstwerk, klinkt er een angstaanjagend geluid. Het lijkt op kleine pootjes, duizenden daarvan, rap bewegend over de vloer richting …. MIJ! Door de enorme schrik komt er een enorme adrenaline-rush in je naar boven. Al gillend ren je over het ongedierte heen, het vertrek uit, richting de ingang van de tempel. Toch maar voor de Schat van de Oranje gaan, klinkt al mompelend uit je lippen.

Rechtdoor

Je neemt het pad dat rechtdoor gaat. Aan weerskanten van de hoge gang zijn mooie sculpturen in het steen gehouwen. Aan het einde van de gang sta je voor de keuze: Links –of rechtsaf?

Linksaf: Je neemt de gang aan je linker hand en komt uit in een kamer, gevuld met lange, platte, stenen plateaus. Op elk van de stenen ligt een hoopje verdorde planten, vergaan door de tijd. Dit lijkt het slaapvertrek te zijn waarin de Azteken vroeger hun nachtrust pakten. Comfortabel is anders op die stenen, maar destijds wisten ze niet beter. Maargoed, back to business. Aan het eind van het vertrek lopen een tweetal gangen verder naar achteren. Beiden lijken ze rechtdoor te lopen. Welke wordt het, de linker of de rechter gang?

Rechtsaf: De gang naar rechts neemt je mee naar een steile trap omhoog. Aan het eind van de trap doe je een paar stappen naar voren, en kijk je uit over de hele oostkant van het eiland. Je bent beland op de uitkijkpost van de tempel. Vanaf deze plek hadden de Azteken goed overzicht over eventuele vijanden die de tempel met kwade bedoelingen benaderden. Vanaf de uitkijkpost loopt een smalle richel die langs de zijkant van de tempel naar een groot gat in de muur loopt. Eenmaal door het gat gekropen gaan er een tweetal gangen via de linkerkant verder het labyrint in. Welke gang neem je, de eerste of de tweede?

1e/linker gang: Je loopt de gang in en na een paar passen wordt duidelijk dat de gang dood loopt. In de hoop toch nog een doorgang te vinden loop je een stukje verder, tot je een onder je voet een vreemd geluid hoort. ‘Klik’. De muur schuift zijwaarts opzij, waarna een gigantische, ronde rots uit de opening tevoorschijn komt en met een grote snelheid jouw kant op rolt. Je rent snel terugwaarts richting de ingang van de tempel terwijl de deur weer zijwaarts dicht schuift. ‘Fuck, die gang neem ik niet meer’, verzucht je.

2e/rechter gang: Je vervolgt je pad richting het einde van de gang. Er komt een felle, snijdende lucht je neus binnen. Gadverdamme, dit voelt niet goed. Je loopt een hoek om en komt in een zeer lugubere ruimte terecht. Er hangen een viertal stalen kooien aan het plafond, bevestigd door sterke, ijzeren kettingen. In drie van de vier kooien liggen beenderen, duidelijk afkomstig van mensen. De mensen zijn al geruime tijd ontbonden, maar het aantal insecten in deze kamer is gigantisch. Op de grond staan enkele constructies die duidelijk niet als meubilair werden gebruikt. Je bent belandt in de martelkamer van de Azteken. Aan het uiteinde van de kamer is een doorgang te vinden. Haastig spoed je je naar de opening in de muur, genoeg gezien. Na de kamer te hebben verlaten, kom je al vrij snel nogmaals voor een lastige keuze te staan. Ga je links –of rechtsaf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

:cool:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic