Hallo kandidaten!
Back in business, 14 goudzoekers mogen nog steeds hun geluk beproeven. Ditmaal de kans op een hint naar de schat middels een opdracht die een ieder individueel moet zien te volbrengen. De beste kandidaat van elk team zal naar aanleiding van het resultaat een hint naar de schat bemachtigen. De slechtst presterende kandidaat van elk team zal uitkomen in het onderlinge duel. De Zegen van de Oranje kan deze nominatie niet voorkomen, Mandy en Jordy zullen dus ook hun best moeten doen.
Jullie zitten, zoals jullie weten, op Home Island. Eén van de vele eilanden die Moeder Natuur onze aarde geschonken heeft. Maar hoeveel weten jullie eigenlijk van de eilanden op de wereld? Dat gaan we eens testen.
Ik heb 18 bovenaanzichten van eilanden in de aanbieding, aan jullie om hieraan een label met de juiste naam van het eiland of de eilandengroep te hangen. Degene met de meeste goede antwoorden per team wint de opdracht. Uiteraard zal bij een gelijk aantal goede antwoorden de beste tijd de doorslag geven.
Om degenen die het eerst de mogelijkheid hebben om aan deze opdracht te beginnen geen gigantisch voordeel te geven, gaat de tijd pas lopen wanneer de kandidaat er zelf klaar voor is. Wanneer ik online ben, en je zelf voldoende tijd denkt te hebben om de opdracht te voltooien, kun je mij erop attenderen dat je wil beginnen. Vervolgens PM ik je de links naar de opgaven en kun je beginnen, waarna ik de tijd start voor dat individu. Wanneer je alle antwoorden hebt, stuur je deze terug via een PM. De begin -en eindtijd zorgen dan uiteindelijk voor het resultaat.
Ik stel geen deadline op voor deze opdracht, in verband met respect voor ieders eigen planning. Probeer het alleen wel zo spoedig mogelijk te doen. Succes en ik hoor wel wanneer jullie willen beginnen!