Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Dan heb je niet goed geluisterd naar ons Voldemort neeffie


Mondkapjes in het OV, Houd afstand waar het kan, handen wassen, modderbloedjes melden op soort 13?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 16:33 
 
Donateur

@Broken Balance de uber mongool hier. Kan voor de meeste mensen nog wel een beetje respect opbrengen maar hij roeptoetert alleen maar bullshit en denkt dat die alles weet. https://www.youtube.com/watch?v=i0aPn1T ... rtBrandsma hier in de 2e kamer werd de Jonge ook al aangesproken op zijn bullshit die hij verkondigd. En ik weet prima hoe je het moet lezen.

En ja, als ze zeggen dat het kan beschermen TOT x aantal % dan liegen ze niet als het uiteindelijk maar 1% zou beschermen. En ja ik snap wel dat een kleine controle groep geen representatie is voor de halve fucking wereld. Maar als je zulke getallen expliciet benoemd dan gaan mensen dus een link leggen zoals jullie hier zo mooi uitleggen. De wappies die niet verder kijken dan hun neus lang is en vasthouden aan het beschermd geen 98% dus ze liegen, en mensen zoals jullie die elk beleid zullen steunen want je weet niet beter en je denkt dat alles schone schijn is die weer gaan roepen dat je het goed moet lezen en blabla. Mijn punt is dus geen van beide. Ze roeptoeteren altijd expres die grote getallen omdat de meeste mensen toch dat alleen meekrijgen en er dan een eigen spin aangeven in hun hoofd. Een heel smerig trucje om mensen onbewust een bepaald beeld te geven van het vaccin.

Nou broken balance, ik ben blij voor je. Ik heb nog 0x corona gehad en nergens last van... (ja jongentje ook hier weet ik dat het gewoon dom toeval kan zijn)

En nu allemaal haha wappies pas gaat eraf zie je nou wel roepen. Man man man, wat naief. Hij gaat in de 'ijskast' en er gaat nog 29 miljoen ingepompt worden voor DOOR ontwikkeling. Oftewel die pas komt nog wel weer terug. Alleen dit keer in een andere vorm, namelijk gekoppeld aan je Europese ID die stelselmatig uitgebreid gaat worden tot CO2 tax aan toe. Bovendien hebben ze het nog over 3G op de werkvloer als plan die ze wellicht willen toepassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ze gaan ook de rapportcijfers van basisschoolkinderen er aan hangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan mij ergens wel vinden in de reactie van Frank over de Coronapas.

Het is nu natuurlijk fijn dat het in de ijskast word gestopt maar dat betekent nog altijd niet dat de pas daadwerkelijk volledig is verdwenen. En als ze inderdaad nog van plan zijn miljoenen te investeren dan gaat er bij mij ook wel even een belletje rinkelen waarvoor die investering dan precies is en over welk termijn zij het hebben.

Weet niet of er uberhaupt een roadmap is gedeeld rondom het systeem.

Ik snap prima dat andere landen nog niet zover of ooit zullen zijn om de pas volledig af te schaffen en je wel een systeem wilt die met de andere landen in contact staan zodat reizen en andere documentatie vlekkeloos gedeelt kan worden zonder de nodige privacy breuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Alleen dit keer in een andere vorm, namelijk gekoppeld aan je Europese ID die stelselmatig uitgebreid gaat worden tot CO2 tax aan toe. Bovendien hebben ze het nog over 3G op de werkvloer als plan die ze wellicht willen toepassen.

wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik kan mij ergens wel vinden in de reactie van Frank over de Coronapas.

Het is nu natuurlijk fijn dat het in de ijskast word gestopt maar dat betekent nog altijd niet dat de pas daadwerkelijk volledig is verdwenen. En als ze inderdaad nog van plan zijn miljoenen te investeren dan gaat er bij mij ook wel even een belletje rinkelen waarvoor die investering dan precies is en over welk termijn zij het hebben.

Weet niet of er uberhaupt een roadmap is gedeeld rondom het systeem.

Ik snap prima dat andere landen nog niet zover of ooit zullen zijn om de pas volledig af te schaffen en je wel een systeem wilt die met de andere landen in contact staan zodat reizen en andere documentatie vlekkeloos gedeelt kan worden zonder de nodige privacy breuk.


Euhhhh zo gek is het toch niet? Het is nu in de ijskant maar betekent niet dat het niet meer terug zal komen voor toekomstige varianten en virussen. Dus beter goed voorbereid zijn dan niks meer mee doen. Als je goed voorbereid wil zijn voor de toekomst, moet je er nu in investeren. Zo ook voor de coronapas.

Dat iets in de ijskant gaat, betekent niet dat het hoe dan ook weer gebruikt gaat worden. Zelfde geldt voor alle maatregelen die ooit zijn genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nuracore schreef:
Ik kan mij ergens wel vinden in de reactie van Frank over de Coronapas.

Het is nu natuurlijk fijn dat het in de ijskast word gestopt maar dat betekent nog altijd niet dat de pas daadwerkelijk volledig is verdwenen. En als ze inderdaad nog van plan zijn miljoenen te investeren dan gaat er bij mij ook wel even een belletje rinkelen waarvoor die investering dan precies is en over welk termijn zij het hebben.

Weet niet of er uberhaupt een roadmap is gedeeld rondom het systeem.

Ik snap prima dat andere landen nog niet zover of ooit zullen zijn om de pas volledig af te schaffen en je wel een systeem wilt die met de andere landen in contact staan zodat reizen en andere documentatie vlekkeloos gedeelt kan worden zonder de nodige privacy breuk.


Euhhhh zo gek is het toch niet? Het is nu in de ijskant maar betekent niet dat het niet meer terug zal komen voor toekomstige varianten en virussen. Dus beter goed voorbereid zijn dan niks meer mee doen. Als je goed voorbereid wil zijn voor de toekomst, moet je er nu in investeren. Zo ook voor de coronapas.

Dat iets in de ijskant gaat, betekent niet dat het hoe dan ook weer gebruikt gaat worden. Zelfde geldt voor alle maatregelen die ooit zijn genomen.


Dat is wat ik zeg :P Vandaar ook mijn vraag, waar word er dan precies in geinvesteerd want het is best een hoog bedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

Dat is wat ik zeg :P Vandaar ook mijn vraag, waar word er dan precies in geinvesteerd want het is best een hoog bedrag.


Voor komende pandemieen, of varianten, omdat we er nu wel van hebben geleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
makrooy schreef:
Nuracore schreef:
Ik kan mij ergens wel vinden in de reactie van Frank over de Coronapas.

Het is nu natuurlijk fijn dat het in de ijskast word gestopt maar dat betekent nog altijd niet dat de pas daadwerkelijk volledig is verdwenen. En als ze inderdaad nog van plan zijn miljoenen te investeren dan gaat er bij mij ook wel even een belletje rinkelen waarvoor die investering dan precies is en over welk termijn zij het hebben.

Weet niet of er uberhaupt een roadmap is gedeeld rondom het systeem.

Ik snap prima dat andere landen nog niet zover of ooit zullen zijn om de pas volledig af te schaffen en je wel een systeem wilt die met de andere landen in contact staan zodat reizen en andere documentatie vlekkeloos gedeelt kan worden zonder de nodige privacy breuk.


Euhhhh zo gek is het toch niet? Het is nu in de ijskant maar betekent niet dat het niet meer terug zal komen voor toekomstige varianten en virussen. Dus beter goed voorbereid zijn dan niks meer mee doen. Als je goed voorbereid wil zijn voor de toekomst, moet je er nu in investeren. Zo ook voor de coronapas.

Dat iets in de ijskant gaat, betekent niet dat het hoe dan ook weer gebruikt gaat worden. Zelfde geldt voor alle maatregelen die ooit zijn genomen.


Dat is wat ik zeg :P Vandaar ook mijn vraag, waar word er dan precies in geinvesteerd want het is best een hoog bedrag.


Dat zeg ik toch? Om beter voorbereid te zijn. Weet ik veel wat er mis is met die pas en wat de verbeterpunten zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nederland is slecht voorbereid: boehoeeeee
Nederland investeert om beter voorbereid te zijn: boehoeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 17:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
@Broken Balance de uber mongool hier. Kan voor de meeste mensen nog wel een beetje respect opbrengen maar hij roeptoetert alleen maar bullshit en denkt dat die alles weet. https://www.youtube.com/watch?v=i0aPn1T ... rtBrandsma hier in de 2e kamer werd de Jonge ook al aangesproken op zijn bullshit die hij verkondigd. En ik weet prima hoe je het moet lezen.

En ja, als ze zeggen dat het kan beschermen TOT x aantal % dan liegen ze niet als het uiteindelijk maar 1% zou beschermen. En ja ik snap wel dat een kleine controle groep geen representatie is voor de halve fucking wereld. Maar als je zulke getallen expliciet benoemd dan gaan mensen dus een link leggen zoals jullie hier zo mooi uitleggen. De wappies die niet verder kijken dan hun neus lang is en vasthouden aan het beschermd geen 98% dus ze liegen, en mensen zoals jullie die elk beleid zullen steunen want je weet niet beter en je denkt dat alles schone schijn is die weer gaan roepen dat je het goed moet lezen en blabla. Mijn punt is dus geen van beide. Ze roeptoeteren altijd expres die grote getallen omdat de meeste mensen toch dat alleen meekrijgen en er dan een eigen spin aangeven in hun hoofd. Een heel smerig trucje om mensen onbewust een bepaald beeld te geven van het vaccin.

Nou broken balance, ik ben blij voor je. Ik heb nog 0x corona gehad en nergens last van... (ja jongentje ook hier weet ik dat het gewoon dom toeval kan zijn)

En nu allemaal haha wappies pas gaat eraf zie je nou wel roepen. Man man man, wat naief. Hij gaat in de 'ijskast' en er gaat nog 29 miljoen ingepompt worden voor DOOR ontwikkeling. Oftewel die pas komt nog wel weer terug. Alleen dit keer in een andere vorm, namelijk gekoppeld aan je Europese ID die stelselmatig uitgebreid gaat worden tot CO2 tax aan toe. Bovendien hebben ze het nog over 3G op de werkvloer als plan die ze wellicht willen toepassen.


Cool, doe er wat mee zou ik zeggen.

THArdstyler schreef:
Nederland is slecht voorbereid: boehoeeeee
Nederland investeert om beter voorbereid te zijn: boehoeeee


Dit vat het wel goed samen verder, jankerds blijven janken. Hoe iets ook gebracht wordt, het wordt toch altijd wel verdraaid naar een of andere tirannie of oppressie. Je kan het wel uitleggen, maar als het niet in hun belevingswereld past, dan houdt het op.

Zoals onze oranje vriend ook, hij haalt weer cijfers er bij die meerderen hier al hebben ontkracht. En dat zal ook nooit anders worden. Eigenlijk moet je je moeite er ook niet aan verspillen en ze gewoon laten raaskallen tegen een muur van stilte door mensen die geen boodschap hebben aan hun gezever.

Wel een goed voornemen om te doen. Gewoon leven met dit gedoe nu we weer kunnen feesten e.d. en het gejammer maar een beetje links laten liggen. Dus topic dicht, ben ik eveneens voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nederland is slecht voorbereid: boehoeeeee
Nederland investeert om beter voorbereid te zijn: boehoeeee


Frankhardenberg die z'n hobby ziet verdwijnen omdat we hebben gewonnen van COVID: boehoeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:

Dat zeg ik toch? Om beter voorbereid te zijn. Weet ik veel wat er mis is met die pas en wat de verbeterpunten zijn :lol:


kerl, geef dan gvd geen antwoord xd

Ik smijt een zak geld om te investeren.
"waarin wil je precies in investeren dan?"

¯\_(ツ)_/¯


Broken Balance schreef:
Dus topic dicht, ben ik eveneens voor.

Graag zelfs, maar helaas ben ik bang dat die corona shit dan weer in andere topics komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 18:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
kerl, geef dan gvd geen antwoord xd

Ik smijt een zak geld om te investeren.
"waarin wil je precies in investeren dan?"

¯\_(ツ)_/¯


Je kan wel een beetje gokken waar ze het in gaan steken aan de hand van de uitspraken die ze hadden gedaan n.a.v. de lange termijn plannen wat betreft Corona.

Plannen voor alle mogelijke kanten dat het coronavirus op kan, uitgebreide testplekken, flexplekken op de IC/zorg, stappenplannen voor allerlei situaties, onderzoek naar effectievere medicijnen/vaccins en de aanschaf daarvan en zo nog zat dingen om alle zaken omtrent corona zo veel mogelijk op zichzelf te laten staan ipv afhankelijk te laten worden van de zorgsituatie.

Verduidelijking zou mooi zijn wel daarin, want ik neem het bovenstaande ook aan n.a.v. vorige intenties van het ministerie. Je geeft inderdaad zo weer voer aan sceptici, maar transparantie is al 2 jaar een probleem met deze situatie, ze maken het zichzelf niet makkelijk ermee. Het scheelt dat die transparantie nu wel langzaam wegebt door de onderzoekscommissie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang 1G blijft voor de grotere indoor evenementen, zal die coronapas nog steeds gebruikt moeten worden.
Zolang in andere Europese landen nog steeds qr-codes gevraagd worden in bijv. de horeca, zal de pas nog steeds gebruikt moeten worden.

En zolang de pas nog gebruikt wordt, zal er in geinvesteerd moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je investeringen en onderhoud door elkaar haalt.

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
kerl, geef dan gvd geen antwoord xd

Ik smijt een zak geld om te investeren.
"waarin wil je precies in investeren dan?"

¯\_(ツ)_/¯


Je kan wel een beetje gokken waar ze het in gaan steken aan de hand van de uitspraken die ze hadden gedaan n.a.v. de lange termijn plannen wat betreft Corona.

Plannen voor alle mogelijke kanten dat het coronavirus op kan, uitgebreide testplekken, flexplekken op de IC/zorg, stappenplannen voor allerlei situaties, onderzoek naar effectievere medicijnen/vaccins en de aanschaf daarvan en zo nog zat dingen om alle zaken omtrent corona zo veel mogelijk op zichzelf te laten staan ipv afhankelijk te laten worden van de zorgsituatie.

Verduidelijking zou mooi zijn wel daarin, want ik neem het bovenstaande ook aan n.a.v. vorige intenties van het ministerie. Je geeft inderdaad zo weer voer aan sceptici, maar transparantie is al 2 jaar een probleem met deze situatie, ze maken het zichzelf niet makkelijk ermee. Het scheelt dat die transparantie nu wel langzaam wegebt door de onderzoekscommissie.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
makrooy schreef:

Dat zeg ik toch? Om beter voorbereid te zijn. Weet ik veel wat er mis is met die pas en wat de verbeterpunten zijn :lol:


kerl, geef dan gvd geen antwoord xd

Ik smijt een zak geld om te investeren.
"waarin wil je precies in investeren dan?"

¯\_(ツ)_/¯


Broken Balance schreef:
Dus topic dicht, ben ik eveneens voor.

Graag zelfs, maar helaas ben ik bang dat die corona shit dan weer in andere topics komt.


Hoezo? Waarom zouden ze anders investeren in een app als het niet is om dingen te verbeteren of om te onderhouden? Lijkt me logisch toch? Apps kosten geld. Ik snap niet wat je precies wil weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de ophef van het niet definitief stoppen van de coronapas niet zo. Je weet niet hoe de komende winter eruit gaat zien. Als dat ding nodig is halen ze hem van stal, scheelt ontwikkelingskosten. Maar goed, ik vind het allemaal prima. Nu alleen nog nodig bij grote binnenevenementen, als de lijn wordt voortgezet in ieder geval de hele zomer niet meer, helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frank waar lees jij al dat soort onzin? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Frank waar lees jij al dat soort onzin? :lol:


FEESBOEK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hoezo? Waarom zouden ze anders investeren in een app als het niet is om dingen te verbeteren of om te onderhouden? Lijkt me logisch toch? Apps kosten geld. Ik snap niet wat je precies wil weten.


Logisch? Sure, maar ik ben gewoon benieuwd waar de ontwikkeling hem dan in gaat zitten.
Ik vind het moeilijk te geloven dat er zoveel geld in zit voor iets wat nu werkt en welke verbeteringen zij voor ogen hebben.

Misschien is de investering wel om deze techniek niet alleen voor Covid te gebruiken. Dan is het niet raar om te willen weten waar dan nog meer voor toch?

Zo'n IT platform om dit te onderhouden is echt niet een bedrag als dit waard en onderhoud is niet onderdeel van een investering. Bij een investering denk ik aan een verbeter/uitbreidings traject voor iets op langertermijn. En ik vraag dus eigenlijk om transparantie wat de daadwerkelijke plannen/ideeen zijn dan een algemeen 'uhh joa bietje verbeteringen enzo'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
makrooy schreef:
Hoezo? Waarom zouden ze anders investeren in een app als het niet is om dingen te verbeteren of om te onderhouden? Lijkt me logisch toch? Apps kosten geld. Ik snap niet wat je precies wil weten.


Logisch? Sure, maar ik ben gewoon benieuwd waar de ontwikkeling hem dan in gaat zitten.
Ik vind het moeilijk te geloven dat er zoveel geld in zit voor iets wat nu werkt en welke verbeteringen zij voor ogen hebben.

Misschien is de investering wel om deze techniek niet alleen voor Covid te gebruiken. Dan is het niet raar om te willen weten waar dan nog meer voor toch?

Zo'n IT platform om dit te onderhouden is echt niet een bedrag als dit waard en onderhoud is niet onderdeel van een investering. Bij een investering denk ik aan een verbeter/uitbreidings traject voor iets op langertermijn. En ik vraag dus eigenlijk om transparantie wat de daadwerkelijke plannen/ideeen zijn dan een algemeen 'uhh joa bietje verbeteringen enzo'.



Citaat:
Een van de zaken die extra geld gaat kosten, is het verkorten van de geldigheid van papieren QR-codes. De geprinte CoronaCheck-bewijzen zijn nu een jaar geldig en dat gaat 'naar verwachting' terug naar drie maanden. Daardoor moet er meer worden geprint voor mensen die dat niet kunnen of willen. Dat kost 400.000 euro.

Bron: https://tweakers.net/nieuws/192920/mini ... -apps.html

Dit soort dingen klinken gewoon veel spannender dan het is, het is gewoon onderdeel van een totale begroting van 28.5 miljard euro. Die je hier kunt vinden: https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken ... 2022D04373

Maar dit stukje wordt er vervolgens door wappies uitgeplukt om hun complot theorieën aan te dikken met 'bewijs'. Natuurlijk zou het niet verkeerd zijn om toe te lichten waar het allemaal voor nodig is, maar dat doen ze ook niet voor de tig andere dingen die in dat document staan. Ook al zijn ze volledig transparant, dat zou de wappies echt niet stoppen.

Als alleen voor zoiets al 400k nodig heeft, dan zit je al snel aan miljoenen. Plus het is niet alleen een begroting voor ctb, maar ook de corona melder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit sluit hier wel mooi op aan.

Citaat:
ONTHULLEND: Waar rook is, is... vaak vooral rook


https://decorrespondent.nl/13130/onthul ... 0-6defdeab
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nuracore schreef:
makrooy schreef:
Hoezo? Waarom zouden ze anders investeren in een app als het niet is om dingen te verbeteren of om te onderhouden? Lijkt me logisch toch? Apps kosten geld. Ik snap niet wat je precies wil weten.


Logisch? Sure, maar ik ben gewoon benieuwd waar de ontwikkeling hem dan in gaat zitten.
Ik vind het moeilijk te geloven dat er zoveel geld in zit voor iets wat nu werkt en welke verbeteringen zij voor ogen hebben.

Misschien is de investering wel om deze techniek niet alleen voor Covid te gebruiken. Dan is het niet raar om te willen weten waar dan nog meer voor toch?

Zo'n IT platform om dit te onderhouden is echt niet een bedrag als dit waard en onderhoud is niet onderdeel van een investering. Bij een investering denk ik aan een verbeter/uitbreidings traject voor iets op langertermijn. En ik vraag dus eigenlijk om transparantie wat de daadwerkelijke plannen/ideeen zijn dan een algemeen 'uhh joa bietje verbeteringen enzo'.



Citaat:
Een van de zaken die extra geld gaat kosten, is het verkorten van de geldigheid van papieren QR-codes. De geprinte CoronaCheck-bewijzen zijn nu een jaar geldig en dat gaat 'naar verwachting' terug naar drie maanden. Daardoor moet er meer worden geprint voor mensen die dat niet kunnen of willen. Dat kost 400.000 euro.

Bron: https://tweakers.net/nieuws/192920/mini ... -apps.html

Dit soort dingen klinken gewoon veel spannender dan het is, het is gewoon onderdeel van een totale begroting van 28.5 miljard euro. Die je hier kunt vinden: https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken ... 2022D04373

Maar dit stukje wordt er vervolgens door wappies uitgeplukt om hun complot theorieën aan te dikken met 'bewijs'. Natuurlijk zou het niet verkeerd zijn om toe te lichten waar het allemaal voor nodig is, maar dat doen ze ook niet voor de tig andere dingen die in dat document staan. Ook al zijn ze volledig transparant, dat zou de wappies echt niet stoppen.

Als alleen voor zoiets al 400k nodig heeft, dan zit je al snel aan miljoenen. Plus het is niet alleen een begroting voor ctb, maar ook de corona melder.


Dat is dan ook waar ik een beetje over struikelde omdat ik Kuipers in januari eerst hoorde zeggen dat focus meer op het uitfaseren ligt dan het ontwikkelen van nieuwe functies.

Verder doet die hele pas mij niet iets, ik heb het en het werkt voor mij prima. Was oprecht benieuwd naar welke andere ontwikkelingen want ik kan de up en down side zien van een techniek als dit in meer dan alleen corona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2022 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Dit sluit hier wel mooi op aan.

Citaat:
ONTHULLEND: Waar rook is, is... vaak vooral rook


https://decorrespondent.nl/13130/onthul ... 0-6defdeab


Wat zijn ze ook goed in pakkende titels verzinnen ook zeg :lol:
Vorige  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic