Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
- @Broken Balance de uber mongool hier.
- jongentje


Typisch om te gaan beledigen en mensen in verkleinwoorden aan te spreken. Omdat je zelf zo'n grote meneer bent, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst positief, na Carnaval, net als meerdere van de groep, ik denk dat de rest nog gaat volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de eerste post sinds een week. Das ook een hele verademing
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gerelateerd hieraan: Facebook Rebirth:
Citaat:
NL: Omdat REBiRTH Festival pas over 4 weken zal plaatsvinden is er op dit moment geen enkele reden om het niet door te laten gaan. De nieuwe aangekondigde maatregel vanuit de provincie Noord-Brabant om grote evenementen af te gelasten geldt tot maandag 16 maart.
We houden de situatie in de gaten en volgen de instructies van de (lokale) overheid en het RIVM op.

Mocht de situatie wijzigen dan communiceren we dat tijdig op onze website en social media.

Tot ziens op REBiRTH Festival – 10, 11 & 12 april 2020


Ben ik de enige die het leuk vind de eerste pagina's eens terug te lezen, geeft mooi beeld van onze onwetendheid toen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, afgelopen zondag ook paar van die oude feest pagina's teruggelezen. Erg vermakelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch geen kakkerlak. De traditionele jaarlijkse immuniteit-opbouw ronde in Brabant heeft zn ding gedaan.

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 22:53 
 
Hardtraxxer

Carnaval en het eerste feestweekend hebben flink huis gehouden wat Corona betreft. Ik hoor van zoveel mensen om me heen dat ze besmet zijn geraakt. Zelf afgelopen week ook nog langdurig in dezelfde ruimte verbleven met een Corona positieve maar tot op heden nog steeds negatief (2 infecties en Janssen reeds gehad)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is te verwachten he. Hoor van vele een indirecte ' hoe kan dat nou ' alsof ze dachten dat corona verdwenen was nu alles weer open is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2022 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee het is geen verassing. Velen, inclusief veel bedrijven, hebben er gewoon rekening mee gehouden dat het na carnaval raak zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Nee het is geen verassing. Velen, inclusief veel bedrijven, hebben er gewoon rekening mee gehouden dat het na carnaval raak zou zijn.


Jep ik ging er voor 98% vanuit dat ik het wel op zou lopen.

Ik ben inmiddels beter, vriendin heeft het nu van mij gekregen, kan ze wel zeggen dat ze de Delt-A variant heeft :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
kan ze wel zeggen dat ze de Delt-A variant heeft :cool:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 13:53 
 
Hardtraxxer

Vreemd genoeg ben ik nu wel geveld door de griep of verkoudheid ipv Corona :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Delt-A schreef:
kan ze wel zeggen dat ze de Delt-A variant heeft :cool:


Get out


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Nee het is geen verassing. Velen, inclusief veel bedrijven, hebben er gewoon rekening mee gehouden dat het na carnaval raak zou zijn.


Jep ik ging er voor 98% vanuit dat ik het wel op zou lopen.

Ik ben inmiddels beter, vriendin heeft het nu van mij gekregen, kan ze wel zeggen dat ze de Delt-A variant heeft :cool:


Geef toe, je wacht zeker al een jaar om deze grap te kunnen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kwam er vanmorgen pas op
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe, eindelijk.
Vandaag mijn eerste test ooit laten doen. :thumbsup:
Vriendin positief, maar 0 klachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een aantal ‘wappies’ in mijn omgeving die erop attenderen dat aankomende mei, 194 landen gaan stemmen over een wereldwijde vaccinatieplicht voor reizen naar het buitenland als De WHO dit verplicht. Dus de eerste stap naar wereldwijde controle. >.<
Is dit nieuws al ontkracht want krijg er weinig over gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je er niks over kan vinden zal het wel een fabel zijn en hoeft die dus ook niet ontkracht te worden.

Citaat:
In mei 2017 hebben de ministers van Volksgezondheid van 194 landen een nieuwe resolutie aangenomen voor het bevorderen van vaccinaties om de GVAP-doelstellingen te bereiken. In deze resolutie worden de landen opgeroepen ook na de kinderjaren immunisatiediensten aan te bieden, binnenlandse financiering vrij te maken en de internationale samenwerking te versterken.


Dit kan ik echter wel vinden, zal niet voor het eerst zijn dat er dingen door elkaar gehaald worden om maar te kunnen blijven schoppen tegen alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Ik heb een aantal ‘wappies’ in mijn omgeving die erop attenderen dat aankomende mei, 194 landen gaan stemmen over een wereldwijde vaccinatieplicht voor reizen naar het buitenland als De WHO dit verplicht. Dus de eerste stap naar wereldwijde controle. >.<
Is dit nieuws al ontkracht want krijg er weinig over gevonden.


Ik heb altijd geleerd dat als je iets beweert je het zelf moet bewijzen, niet de ander. Dus laat vooral hun komen met het bewijs in plaats van dat je zelf moet gaan zoeken in de krochten van het web
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 15:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zo werkt het tegenwoordig helaas wel.

"Statement x is zo, bewijs JIJ maar dat ik ongelijk heb". En als mensen dan daadwerkelijk met tegenbewijs komen wordt het alsnog altijd verdraaid als nepnieuws, geen echte bron, jij snap het niet, je bent een schaap of een andere van de welbekende bingokaart.

Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet een andere realiteit dan hun eigen wereldbeeld onder ogen zien en grijpen elke vergezochte strohalm maar aan om dat te rechtvaarden. De wil om zelf gelijk te hebben of aan een eigen kijk op de wereld vast te houden is groter dan de wil om daadwerkelijk gelijk te hebben of de moeite doen om alles in een juiste context te zien.

Daar moeite in steken doet meer kwaad aan jezelf dan goed. De realiteit achterhaalt de meeste mensen vaak wel. Insert mastermovies quote. Dus ja, ik zou gewoon niet zoeken en het langs je heen laten gaan, bespaar jezelf de moeite :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe groot achten jullie de kans dat 1G blijft na 15 maart?

Ik heb 2,5 jaar COVID ontweken en ga 26 maart naar Masters en ik zou het wel een soort gare karma vinden dat ik het dan vlak voor m'n eerste feest alsnog ga pakken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als je bij de raw gaat staan verdien je ook wel een positieve besmetting maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan nu toch eindelijk besmet geraakt. Heeft lang geduurd, maarja, kon ook niet uitblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hoe groot achten jullie de kans dat 1G blijft na 15 maart?

Ik heb 2,5 jaar COVID ontweken en ga 26 maart naar Masters en ik zou het wel een soort gare karma vinden dat ik het dan vlak voor m'n eerste feest alsnog ga pakken :lol:


https://nos.nl/artikel/2420614-kabinet- ... afschaffen

Komt dat even mooi uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore wappies hebben echt een volledige meltdown op social media. Bijzonder hoe het lijkt alsof ze het jammer vinden dat we niet meer in lockdown en maatregelen leven.
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic