Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
frankhardenberg wrote:- @Broken Balance de uber mongool hier.
- jongentje
Typisch om te gaan beledigen en mensen in verkleinwoorden aan te spreken. Omdat je zelf zo'n grote meneer bent, toch?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
Voor het eerst positief, na Carnaval, net als meerdere van de groep, ik denk dat de rest nog gaat volgen.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
En de eerste post sinds een week. Das ook een hele verademing
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Khadber wrote:Gerelateerd hieraan: Facebook Rebirth:
NL: Omdat REBiRTH Festival pas over 4 weken zal plaatsvinden is er op dit moment geen enkele reden om het niet door te laten gaan. De nieuwe aangekondigde maatregel vanuit de provincie Noord-Brabant om grote evenementen af te gelasten geldt tot maandag 16 maart.
We houden de situatie in de gaten en volgen de instructies van de (lokale) overheid en het RIVM op.

Mocht de situatie wijzigen dan communiceren we dat tijdig op onze website en social media.

Tot ziens op REBiRTH Festival – 10, 11 & 12 april 2020
Ben ik de enige die het leuk vind de eerste pagina's eens terug te lezen, geeft mooi beeld van onze onwetendheid toen :P
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 17 days ago
Haha, afgelopen zondag ook paar van die oude feest pagina's teruggelezen. Erg vermakelijk :P
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Toch geen kakkerlak. De traditionele jaarlijkse immuniteit-opbouw ronde in Brabant heeft zn ding gedaan.

View on YouTube
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 23 days ago
Carnaval en het eerste feestweekend hebben flink huis gehouden wat Corona betreft. Ik hoor van zoveel mensen om me heen dat ze besmet zijn geraakt. Zelf afgelopen week ook nog langdurig in dezelfde ruimte verbleven met een Corona positieve maar tot op heden nog steeds negatief (2 infecties en Janssen reeds gehad)
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 43 minutes ago
Is te verwachten he. Hoor van vele een indirecte ' hoe kan dat nou ' alsof ze dachten dat corona verdwenen was nu alles weer open is.
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Nee het is geen verassing. Velen, inclusief veel bedrijven, hebben er gewoon rekening mee gehouden dat het na carnaval raak zou zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:Nee het is geen verassing. Velen, inclusief veel bedrijven, hebben er gewoon rekening mee gehouden dat het na carnaval raak zou zijn.
Jep ik ging er voor 98% vanuit dat ik het wel op zou lopen.

Ik ben inmiddels beter, vriendin heeft het nu van mij gekregen, kan ze wel zeggen dat ze de Delt-A variant heeft :cool:
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 18 minutes ago
Delt-A wrote:kan ze wel zeggen dat ze de Delt-A variant heeft :cool:
Corona (COVID-19) topic
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 23 days ago
Vreemd genoeg ben ik nu wel geveld door de griep of verkoudheid ipv Corona :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Justinhafc wrote:
Delt-A wrote:kan ze wel zeggen dat ze de Delt-A variant heeft :cool:
Get out
Corona (COVID-19) topic
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Delt-A wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Nee het is geen verassing. Velen, inclusief veel bedrijven, hebben er gewoon rekening mee gehouden dat het na carnaval raak zou zijn.
Jep ik ging er voor 98% vanuit dat ik het wel op zou lopen.

Ik ben inmiddels beter, vriendin heeft het nu van mij gekregen, kan ze wel zeggen dat ze de Delt-A variant heeft :cool:
Geef toe, je wacht zeker al een jaar om deze grap te kunnen maken
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Ik kwam er vanmorgen pas op
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Hehe, eindelijk.
Vandaag mijn eerste test ooit laten doen. :thumbsup:
Vriendin positief, maar 0 klachten.
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Ik heb een aantal ‘wappies’ in mijn omgeving die erop attenderen dat aankomende mei, 194 landen gaan stemmen over een wereldwijde vaccinatieplicht voor reizen naar het buitenland als De WHO dit verplicht. Dus de eerste stap naar wereldwijde controle. >.<
Is dit nieuws al ontkracht want krijg er weinig over gevonden.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Als je er niks over kan vinden zal het wel een fabel zijn en hoeft die dus ook niet ontkracht te worden.
In mei 2017 hebben de ministers van Volksgezondheid van 194 landen een nieuwe resolutie aangenomen voor het bevorderen van vaccinaties om de GVAP-doelstellingen te bereiken. In deze resolutie worden de landen opgeroepen ook na de kinderjaren immunisatiediensten aan te bieden, binnenlandse financiering vrij te maken en de internationale samenwerking te versterken.
Dit kan ik echter wel vinden, zal niet voor het eerst zijn dat er dingen door elkaar gehaald worden om maar te kunnen blijven schoppen tegen alles.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Scotty018 wrote:Ik heb een aantal ‘wappies’ in mijn omgeving die erop attenderen dat aankomende mei, 194 landen gaan stemmen over een wereldwijde vaccinatieplicht voor reizen naar het buitenland als De WHO dit verplicht. Dus de eerste stap naar wereldwijde controle. >.<
Is dit nieuws al ontkracht want krijg er weinig over gevonden.
Ik heb altijd geleerd dat als je iets beweert je het zelf moet bewijzen, niet de ander. Dus laat vooral hun komen met het bewijs in plaats van dat je zelf moet gaan zoeken in de krochten van het web
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zo werkt het tegenwoordig helaas wel.

"Statement x is zo, bewijs JIJ maar dat ik ongelijk heb". En als mensen dan daadwerkelijk met tegenbewijs komen wordt het alsnog altijd verdraaid als nepnieuws, geen echte bron, jij snap het niet, je bent een schaap of een andere van de welbekende bingokaart.

Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet een andere realiteit dan hun eigen wereldbeeld onder ogen zien en grijpen elke vergezochte strohalm maar aan om dat te rechtvaarden. De wil om zelf gelijk te hebben of aan een eigen kijk op de wereld vast te houden is groter dan de wil om daadwerkelijk gelijk te hebben of de moeite doen om alles in een juiste context te zien.

Daar moeite in steken doet meer kwaad aan jezelf dan goed. De realiteit achterhaalt de meeste mensen vaak wel. Insert mastermovies quote. Dus ja, ik zou gewoon niet zoeken en het langs je heen laten gaan, bespaar jezelf de moeite :P.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hoe groot achten jullie de kans dat 1G blijft na 15 maart?

Ik heb 2,5 jaar COVID ontweken en ga 26 maart naar Masters en ik zou het wel een soort gare karma vinden dat ik het dan vlak voor m'n eerste feest alsnog ga pakken :lol:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
als je bij de raw gaat staan verdien je ook wel een positieve besmetting maatje
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Dan nu toch eindelijk besmet geraakt. Heeft lang geduurd, maarja, kon ook niet uitblijven.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Rickzel wrote:Hoe groot achten jullie de kans dat 1G blijft na 15 maart?

Ik heb 2,5 jaar COVID ontweken en ga 26 maart naar Masters en ik zou het wel een soort gare karma vinden dat ik het dan vlak voor m'n eerste feest alsnog ga pakken :lol:
https://nos.nl/artikel/2420614-kabinet- ... afschaffen

Komt dat even mooi uit
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Hardcore wappies hebben echt een volledige meltdown op social media. Bijzonder hoe het lijkt alsof ze het jammer vinden dat we niet meer in lockdown en maatregelen leven.