Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2022 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
@Khadber die nuance kan ik prima leggen hoor. Maar wanneer ze expliciet roepen dat het vaccin voor 98% beschermt dan ben je mensen bewust aan het misleiden.

Twee stukjes nuance: dat ging TOT een bepaald percentage, dus niet meteen het percentage noemen zonder rede. Daarnaast ging het over ziekenhuisopname, niet over besmetten. Gezien de ratio gevaccineerd/ongevaccineerd in het ziekenhuis zou je zeker kunnen zeggen dat het helpt. Misleiden vind ik dan een heel groot woord. Uiteindelijk is dat de uitkomst van het onderzoek van een relatief kleine groep, zeg 10000-en mensen. Het vaccin is nu door miljarden gebruikt en daardoor is veel meer data vrijgekomen. Zo raar is dat dan toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2022 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frank heeft het denk ik over de originele bescherming tegen de originele variant. Die was wel erg hoog, 95 procent als ik me goed herinner. En dit was bescherming tegen besmetting. Dit was ook juist, je zag in Israel in januari/februari van 2021 dat zij zo goed als groepsimmuniteit bereikten hierdoor. Maar goed, toen kwam delta roet in het eten gooien. Toen daalde het naar rond de 70 procent. Maar zoals BB zegt, was het altijd wel in de 90 procent bescherming tegen ziekenhuis opnames.

Dus nee Frank, ze hebben ons niet misleid. Jij moet je statistieken beter op orde hebben. Want ze hebben nooit gezegd dat er 98 procent bescherming is tegen besmetting voor de delta variant
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2022 20:13 
 
Hardtraxxer

Dat bedoel ik. Er wordt ergens een cijfertje vandaan geplukt, dat wordt vervolgens compleet verkeerd geïnterpreteerd en er ontstaat een eigen waarheid…
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Dat bedoel ik. Er wordt ergens een cijfertje vandaan geplukt, dat wordt vervolgens compleet verkeerd geïnterpreteerd en er ontstaat een eigen waarheid…


De grote wappie tactiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Yenssen schreef:
Dat bedoel ik. Er wordt ergens een cijfertje vandaan geplukt, dat wordt vervolgens compleet verkeerd geïnterpreteerd en er ontstaat een eigen waarheid…


De grote wappie tactiek

Vraag me af in hoeverre het een tactiek is, of dat het gros gewoon dermate onwetend is dat ze het voor waarheid aanzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
dat het gros gewoon dermate onwetend is dat ze het voor waarheid aanzien.

Hier ben ik volledig van overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meerderheid zal inderdaad onwetend zijn, maar de 'sturende' wappies weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
De meerderheid zal inderdaad onwetend zijn, maar de 'sturende' wappies weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn


Precies dit! Mensen als Baudet zijn ontzettend slim en intelligent. Die weten echt wel hoe ze met cijfers om moeten gaan en hoe ze daar ook heel goed misbruik van kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Justinhafc schreef:
De meerderheid zal inderdaad onwetend zijn, maar de 'sturende' wappies weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn


Precies dit! Mensen als Baudet zijn ontzettend slim en intelligent. Die weten echt wel hoe ze met cijfers om moeten gaan en hoe ze daar ook heel goed misbruik van kunnen maken.

'
Vanaf alle zijden gebeurt dit natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 12:20 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Justinhafc schreef:
De meerderheid zal inderdaad onwetend zijn, maar de 'sturende' wappies weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn


Precies dit! Mensen als Baudet zijn ontzettend slim en intelligent. Die weten echt wel hoe ze met cijfers om moeten gaan en hoe ze daar ook heel goed misbruik van kunnen maken.


Staatsgevaarlijk deze mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huuuuhhh 3g eraf? Maar we leefden toch in een dictatuur????

https://nos.nl/artikel/2417352-kabinet- ... deels-open
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat social credit system en die co2-budgetten dan die aan de qr-code gekoppeld zouden worden?? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 20:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben nog steeds niet dood door het vaccin, wil mn geld terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta niet perse te springen voor 1G, maar als er op deze manier veel mogelijk is dan heel graag! Wat een super goed nieuws dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Einde corona, einde dit topic, einde lachen om wappies :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Einde corona, einde dit topic, einde lachen om wappies :cry:


ik hoop de naam Frankhardenberg nooit meer te lezen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Huuuuhhh 3g eraf? Maar we leefden toch in een dictatuur????

https://nos.nl/artikel/2417352-kabinet- ... deels-open

Geen zorgen, ze vinden wel weer wat anders om boos om te worden.

Blij dat de overheid nu stap voor stap, maar wel in hoog tempo de maatschappij opent, ik denk dat velen er ook aan toe waren. Het kan nu relatief veilig, nu hopen dat de volgende COVID-19 variant net zo mee valt als deze, dat zou fantastisch nieuws zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 10:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de 2e keer covid te pakken. Verder eigenlijk nergens last van, droge keel en een licht koortsig gevoel, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Voor de 2e keer covid te pakken. Verder eigenlijk nergens last van, droge keel en een licht koortsig gevoel, meer niet.


Bizar joh, dat je nu net nog Crona krijgt terwijl Nederland volgende week stopt met Crona :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
En dat social credit system en die co2-budgetten dan die aan de qr-code gekoppeld zouden worden?? :cry:


Heerlijk om te lezen hoe men denkt dat het versoepelen komt door hun getoeter, boze twitter berichten en met borden zwaaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Norther66 schreef:
En dat social credit system en die co2-budgetten dan die aan de qr-code gekoppeld zouden worden?? :cry:


Heerlijk om te lezen hoe men denkt dat het versoepelen komt door hun getoeter, boze twitter berichten en met borden zwaaien


De pas komt na de verkiezingen weer terug zeggen ze xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
ErikZ schreef:
Norther66 schreef:
En dat social credit system en die co2-budgetten dan die aan de qr-code gekoppeld zouden worden?? :cry:


Heerlijk om te lezen hoe men denkt dat het versoepelen komt door hun getoeter, boze twitter berichten en met borden zwaaien


De pas komt na de verkiezingen weer terug zeggen ze xd

ja joh dit is alleen voor de verkiezingen. Aankomende zomer beland je in een werkkamp als je geen QR code hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Voor festivals en evenementen die volledig in de buitenlucht plaatsvinden, geldt de 1G-regel niet. Dan hoeven niet alle aanwezigen getest te worden.


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic kan dicht dus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dit topic kan dicht dus! :thumbsup:


Dan heb je niet goed geluisterd naar ons Voldemort neeffie
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic