Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Wie hier hebben er ook nog geen Corona gehad?


:cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Met wintersport 10 uur lang in de auto gezeten met iemand die al positief was getest en klachten had. 3 nachten naast een ander geslapen die ook positief is getest. Zelf vorige week elke dag getest en geen corona gehad. Heel de pandemie al de dans ontsprongen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Wie hier hebben er ook nog geen Corona gehad?


Ik vermoed dat ik het wel eens gehad heb, gezien de besmettelijkheid, maar nooit een positieve test afgelegd.

Dit inderdaad, of ik ben immuun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 12:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een keer gevat, maar dan ook meteen long covid (echter alleen symptomen op de longen en vermoeidheid gehad).

Heb het idee dat ik het ook wel vaker heb gehad en het niet heb gemerkt. Na Unpolished toen alles dicht moest in 2020 zijn 3 van de 5 mensen waarmee ik op Unpolished was enorm koortsig geweest (inclusief wederhelften daarna aangestoken) en een daarvan liep op de weg terug al de boel bij elkaar te blaffen en bij de ander nog 12 uur lang daarna lopen afteren.

Nooit bevestigd want toen waren er nog geen tests beschikbaar. Zou het bijzonder vinden als ik het dan niet had gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, althans niet wetende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Wie hier hebben er ook nog geen Corona gehad?


Snuif het dagelijks
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vermoedelijk in het begin ooit een keer gehad, hele schoonfamilie ziek en zelf ook wat koortsig/spierpijn. Dit was echter nog voordat er flink getest werd. Verder tot zover alle tests/zelftests negatief geweest. Hopen dat dit even zo blijft met een aanstaande trip naar Dublin, een bezichtiging en m'n vrijgezellenfeest in aantocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterker nog, ik heb me nog nooit laten testen bij de GGD.
Een licht verkoudheidje gehad in september, een week lang dagelijks een zelftest gedaan maar steeds negatief toen.

Verder gewoon al sinds begin 2020 niet ziek geweest :lol:

Misschien heb ik het asymptomatisch gehad, dat kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://nos.nl/artikel/2416450-kabinet- ... es-vervalt

Ik roep het al een tijdje, maar we gaan snel open. Kwestie van tijd tot dat we alle maatregelen, inclusief testen en quarantaine, loslaten.

(mits er geen nieuwe variant komt, voordat een wijsneus deze comment in de toekomst aanhaalt :kiss: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
https://nos.nl/artikel/2416450-kabinet-wil-versoepelen-horeca-langer-open-thuiswerkadvies-vervalt

Ik roep het al een tijdje, maar we gaan snel open. Kwestie van tijd tot dat we alle maatregelen, inclusief testen en quarantaine, loslaten.

(mits er geen nieuwe variant komt, voordat een wijsneus deze comment in de toekomst aanhaalt :kiss: )


Dit is niet open :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zeg ik ook niet haha. Maar meer als in, het duurt niet lang meer. Dit is weer een stap dichterbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, definieer de term open..
Veel mensen die tegen de maatregelen zijn noemen open pas op het moment dat alles en iedereen overal weer in kan. Ik zou het zelf vooral zien als een enorme stap voorwaarts ten opzichte van vorig jaar, toen kon dit pas in juni en ging het in de horeca vrijwel direct op een dusdanige manier fout dat de ziekenhuizen een flinke piek omhoog kregen. Dan vind ik half februari toch een veel prettigere tijd ;).

En uiteraard: het is nog niet volledig, beperkingsloos open. Maar open is het wel. En met dit tempo gaat het iedere drie weken verder open. De ruis die over open gehouden is vind ik daarom best wel raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Tja, definieer de term open..
Veel mensen die tegen de maatregelen zijn noemen open pas op het moment dat alles en iedereen overal weer in kan. Ik zou het zelf vooral zien als een enorme stap voorwaarts ten opzichte van vorig jaar, toen kon dit pas in juni en ging het in de horeca vrijwel direct op een dusdanige manier fout dat de ziekenhuizen een flinke piek omhoog kregen. Dan vind ik half februari toch een veel prettigere tijd ;).

En uiteraard: het is nog niet volledig, beperkingsloos open. Maar open is het wel. En met dit tempo gaat het iedere drie weken verder open. De ruis die over open gehouden is vind ik daarom best wel raar.


Maar zo definieer ik het ook. Engeland, Denemarken, Zweden en Noorwegen hebben alle maatregelen losgelaten. Inclusief testen en quarantaine. Kwestie van tijd tot wij ze volgen.

Het zou mij oprecht verbazen als wij in April nog testen en in quarantaine moeten.

Kleine correctie, ja testen zal nog wel even blijven natuurlijk. Maar ik doelde op verplicht testen en quarantaine. Al zou ik nog altijd voorstander zijn om gewoon lekker thuis te blijven als je corona hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Kleine correctie, ja testen zal nog wel even blijven natuurlijk. Maar ik doelde op verplicht testen en quarantaine. Al zou ik nog altijd voorstander zijn om gewoon lekker thuis te blijven als je corona hebt.


Ik help het je van harte hopen, maar gezien hoe we voor Corona omgingen met een verkoudheid of een griep op de werkvloer heb ik daar bijzonder weinig vertrouwen in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit weekend 10 mensen waar ik mee ben geweest positief getest na een feestje.

Als ik het nu niet te pakken heb dan ben ik er van overtuigd dat ik cockroach DNA heb. Vandaag maar even dubbelcheck bij de GGD :lol:


Nou ik heb officieel kakkerlak DNA. Test was negatief, en in de tussentijd zijn letterlijk bijna alle mensen waarmee ik geweest ben positief.

Heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Rickzel schreef:
Dit weekend 10 mensen waar ik mee ben geweest positief getest na een feestje.

Als ik het nu niet te pakken heb dan ben ik er van overtuigd dat ik cockroach DNA heb. Vandaag maar even dubbelcheck bij de GGD :lol:


Nou ik heb officieel kakkerlak DNA. Test was negatief, en in de tussentijd zijn letterlijk bijna alle mensen waarmee ik geweest ben positief.

Heel bijzonder.

Is COVID wel echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Rickzel schreef:
Dit weekend 10 mensen waar ik mee ben geweest positief getest na een feestje.

Als ik het nu niet te pakken heb dan ben ik er van overtuigd dat ik cockroach DNA heb. Vandaag maar even dubbelcheck bij de GGD :lol:


Nou ik heb officieel kakkerlak DNA. Test was negatief, en in de tussentijd zijn letterlijk bijna alle mensen waarmee ik geweest ben positief.

Heel bijzonder.

Is COVID wel echt?


Is Rickzel wel echt of is dit een diep uitgedachte manier van de anti beweging om aan proberen te tonen dat COVID toch niks is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ERROR: HARDTRAXX_POSITIVITY_BOT.EXE [STOPPED WORKING]

[FAKE-COVID-PROGRAM-TERMINATED]


Please contact district host: FRANKHARDENBERG
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier nog zo'n kakkerlak, zaterdag en zondag met iemand op pad geweest die positief bleek te zijn, ook nog naast in de auto gezeten in totaal meer dan 2 uur. Heeft z'n broertjes en huisgenoot de dag ervoor wel aangestoken, ik en m'n vriendin beide negatief. Zelfs nog 2 keer getest omdat we hoorden dat je bij Omikron schijnbaar het beste ook nog dat stokje in je keel kan roeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2022 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige week dus naar aanleiding van een positieve in mijn voetbalteam wezen testen op de woensdag, negatief gebleken ondanks wat keelpijn. Afijn, vrijdag na het uitlaten van de hond een beetje buiten adem, wat wel vreemd was, want was die week verder nergens geweest en dus niemand gezien. Zaterdag bij de wedstrijd weer behoorlijk buiten adem na de warming up, en na 5 minuten spelen compleet bek af. Niet meer gespeeld daarna. Zowel zelftest als PCR daarna weer negatief gegeven.
Heb in de afgelopen jaren wel vaker met wat last van m'n keel en verkoudheidje gevoetbald, maar nog nooit ervaren zo buiten adem te zijn. Eigenlijk haast vervelend dat ik niet positief was, want nu is het nog steeds een vraagteken wat het wel was :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2022 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je conditie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2022 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of een soa
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2022 01:37 
 
Donateur

@Khadber die nuance kan ik prima leggen hoor. Maar wanneer ze expliciet roepen dat het vaccin voor 98% beschermt dan ben je mensen bewust aan het misleiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2022 10:38 
 
Hardtraxxer

Dat ligt eraan als je zegt waartegen het beschermt. Goed lezen en interpreteren is ook een kunst. Vaak worden dingen uit hun verband gerukt en vooral door de corona sceptici op een totaal verkeerde manier uitgelegd. Of die mensen zijn echt zo dom of ze willen het gewoon niet snappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2022 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is uberhaupt nooit 98% geweest maar laten we niet doen alsof hij zijn feiten op orde heeft.
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic