Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Als we dan toch allemaal onze ervaring mogen delen, mijn vriendin had een poos geleden op maandag ochtend de test (rond half 9 ofzo) en kreeg woensdag rond 16:00 pas de uitslag. En dat was nog voordat er over drukte gesproken werd, dusja het kan verschillen per regio.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
JeroenB93 wrote:Hoe lang moet er tegenwoordig gewacht worden op een testuitslag? Wordt aangegeven binnen 48u, maar in de zomer kreeg ik 'm dezelfde dag nog. Weet iemand meer?
Uiteindelijk 15.00u de uitslag gehad na testen om 8.30u. Negatief, dus kan vanavond gewoon op pad voor een interview :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Nu ik lees dat veel mensen hier een test hebben gedaan: Waren het moeilijke vragen? Moet namelijk morgen
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
ErikZ wrote:Nu ik lees dat veel mensen hier een test hebben gedaan: Waren het moeilijke vragen? Moet namelijk morgen
Zolang je maar aankruist dat Willem Engel een lul is, dan komt het wel goed hoor.
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ik ben in ieder geval geslaagd
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 6 days ago
https://www.nu.nl/muziek/6181738/nachtc ... penen.html

Gedurfde actie, maar ik kan hier op zich wel begrip voor opbrengen. Deze sector staat nu al twee jaar lang helemaal achteraan de rij zonder enige vorm van perspectief, en eerdere acties en protesten zoals Unmute Us hebben uiteindelijk niets opgeleverd. Snap dan wel dat je op een gegeven moment een grens trekt. Als je zelf niets onderneemt, zit je voor hetzelfde geld over een half jaar nog steeds dicht.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
2G is niet voor het welzijn van de samenleving. Maar goed jullie praten hier alles recht wat krom is. Je prikt jezelf maar lekker lek. Mensen verplichten iets in hun lichaam te stoppen is onder geen enkele omstandigheid juist, idem dito voor ze uitsluiten van de samenleving. Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nou en.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
frankhardenberg wrote:2G is niet voor het welzijn van de samenleving. Maar goed jullie praten hier alles recht wat krom is. Je prikt jezelf maar lekker lek. Mensen verplichten iets in hun lichaam te stoppen is onder geen enkele omstandigheid juist, idem dito voor ze uitsluiten van de samenleving. Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.
Tot over een maandje of 2 wanneer je nog eens inlogt om onzin uit te kramen :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
frankhardenberg wrote:2G is niet voor het welzijn van de samenleving. Maar goed jullie praten hier alles recht wat krom is. Je prikt jezelf maar lekker lek. Mensen verplichten iets in hun lichaam te stoppen is onder geen enkele omstandigheid juist, idem dito voor ze uitsluiten van de samenleving. Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.
Hoe is het verder?
Hardtraxx Addict
1780 posts member since 2008
last seen 18 minutes ago
frankhardenberg wrote:Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.
Defqon?
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ik zie hier anders weinig FvD sympathisanten
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Door berichten als dit wil ik spontaan voor 2G zijn, gewoon om jou en dergelijke niet tegen te hoeven komen in een cafeetje.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Justinhafc wrote:
Ik zie hier anders weinig FvD sympathisanten
Had wel de drang om met mijn hakken te klikken tbh
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
frankhardenberg wrote:mini hitlers
Haha idioot, pleur op man :lol:
makrooy wrote: Door berichten als dit wil ik spontaan voor 2G zijn
Dit is precies hoe mijn brein werkt pff, spontaan geneigd al m'n booster twijfel aan de kant te zetten puur om een punt te maken :lol:

Op zich als meer mensen die kronkel in hun hersenen hebben zoals wij, is het ook wel ironisch dat de wappies in dat geval eigenhandig de vaccinatie graad omhoog weten te krijgen :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
frankhardenberg wrote:welzijn
Hier op terugkomend, laat je ff nakijken bij de plaatselijke GGZ. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Ban die kneus gewoon joh, heeft verder toch niks nuttigs bij te dragen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Misschien moet je ook eens stoppen met eten en drinken. Dat wordt namelijk ook verplicht om in je lichaam te stoppen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Waarom moet letterlijk iedereen die zijn reactie ziet persoonlijk op hem reageren? Laat die kneus lekker en geef hem niet nog meer aandacht.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
patrickjeb wrote:Waarom moet letterlijk iedereen die zijn reactie ziet persoonlijk op hem reageren? Laat die kneus lekker en geef hem niet nog meer aandacht.
Corona (COVID-19) topic
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
U riep mij?
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Heerlijk hoe fanatiek de hitler jugend is! Ga zo door jongens! :lol: en steun die QR! Andere meningen worden niet getolereerd! Zo snel mogelijk alles erin jassen :thumbsup: Tot over 2 maand :loving:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
frankhardenberg wrote:Heerlijk hoe fanatiek de hitler jugend is! Ga zo door jongens! :lol: en steun die QR! Andere meningen worden niet getolereerd! Zo snel mogelijk alles erin jassen :thumbsup: Tot over 2 maand :loving:
Ik zou maar snel onderduiken als ik jou was, de Hardtraxx Gestapo staat binnenkort voor je deur!
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
AUFMACHEN!
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Ik wil die QR code op m'n jas genaaid hebben. Das makkelijker,ben je tenminste herkenbaar