Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2022 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we dan toch allemaal onze ervaring mogen delen, mijn vriendin had een poos geleden op maandag ochtend de test (rond half 9 ofzo) en kreeg woensdag rond 16:00 pas de uitslag. En dat was nog voordat er over drukte gesproken werd, dusja het kan verschillen per regio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2022 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Hoe lang moet er tegenwoordig gewacht worden op een testuitslag? Wordt aangegeven binnen 48u, maar in de zomer kreeg ik 'm dezelfde dag nog. Weet iemand meer?

Uiteindelijk 15.00u de uitslag gehad na testen om 8.30u. Negatief, dus kan vanavond gewoon op pad voor een interview :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2022 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nu ik lees dat veel mensen hier een test hebben gedaan: Waren het moeilijke vragen? Moet namelijk morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2022 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nu ik lees dat veel mensen hier een test hebben gedaan: Waren het moeilijke vragen? Moet namelijk morgen

Zolang je maar aankruist dat Willem Engel een lul is, dan komt het wel goed hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2022 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben in ieder geval geslaagd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2022 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/muziek/6181738/nachtc ... penen.html

Gedurfde actie, maar ik kan hier op zich wel begrip voor opbrengen. Deze sector staat nu al twee jaar lang helemaal achteraan de rij zonder enige vorm van perspectief, en eerdere acties en protesten zoals Unmute Us hebben uiteindelijk niets opgeleverd. Snap dan wel dat je op een gegeven moment een grens trekt. Als je zelf niets onderneemt, zit je voor hetzelfde geld over een half jaar nog steeds dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2022 22:33 
 
Donateur

2G is niet voor het welzijn van de samenleving. Maar goed jullie praten hier alles recht wat krom is. Je prikt jezelf maar lekker lek. Mensen verplichten iets in hun lichaam te stoppen is onder geen enkele omstandigheid juist, idem dito voor ze uitsluiten van de samenleving. Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2022 23:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
2G is niet voor het welzijn van de samenleving. Maar goed jullie praten hier alles recht wat krom is. Je prikt jezelf maar lekker lek. Mensen verplichten iets in hun lichaam te stoppen is onder geen enkele omstandigheid juist, idem dito voor ze uitsluiten van de samenleving. Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.


Tot over een maandje of 2 wanneer je nog eens inlogt om onzin uit te kramen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
2G is niet voor het welzijn van de samenleving. Maar goed jullie praten hier alles recht wat krom is. Je prikt jezelf maar lekker lek. Mensen verplichten iets in hun lichaam te stoppen is onder geen enkele omstandigheid juist, idem dito voor ze uitsluiten van de samenleving. Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.


Hoe is het verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 09:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.


Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.


Ik zie hier anders weinig FvD sympathisanten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
2G is niet voor het welzijn van de samenleving. Maar goed jullie praten hier alles recht wat krom is. Je prikt jezelf maar lekker lek. Mensen verplichten iets in hun lichaam te stoppen is onder geen enkele omstandigheid juist, idem dito voor ze uitsluiten van de samenleving. Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.


Door berichten als dit wil ik spontaan voor 2G zijn, gewoon om jou en dergelijke niet tegen te hoeven komen in een cafeetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
frankhardenberg schreef:
Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.


Ik zie hier anders weinig FvD sympathisanten

Had wel de drang om met mijn hakken te klikken tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
mini hitlers


Haha idioot, pleur op man :lol:

makrooy schreef:
Door berichten als dit wil ik spontaan voor 2G zijn


Dit is precies hoe mijn brein werkt pff, spontaan geneigd al m'n booster twijfel aan de kant te zetten puur om een punt te maken :lol:

Op zich als meer mensen die kronkel in hun hersenen hebben zoals wij, is het ook wel ironisch dat de wappies in dat geval eigenhandig de vaccinatie graad omhoog weten te krijgen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
welzijn

Hier op terugkomend, laat je ff nakijken bij de plaatselijke GGZ. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ban die kneus gewoon joh, heeft verder toch niks nuttigs bij te dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
2G is niet voor het welzijn van de samenleving. Maar goed jullie praten hier alles recht wat krom is. Je prikt jezelf maar lekker lek. Mensen verplichten iets in hun lichaam te stoppen is onder geen enkele omstandigheid juist, idem dito voor ze uitsluiten van de samenleving. Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.


Misschien moet je ook eens stoppen met eten en drinken. Dat wordt namelijk ook verplicht om in je lichaam te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2022 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom moet letterlijk iedereen die zijn reactie ziet persoonlijk op hem reageren? Laat die kneus lekker en geef hem niet nog meer aandacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2022 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Waarom moet letterlijk iedereen die zijn reactie ziet persoonlijk op hem reageren? Laat die kneus lekker en geef hem niet nog meer aandacht.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2022 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
2G is niet voor het welzijn van de samenleving. Maar goed jullie praten hier alles recht wat krom is. Je prikt jezelf maar lekker lek. Mensen verplichten iets in hun lichaam te stoppen is onder geen enkele omstandigheid juist, idem dito voor ze uitsluiten van de samenleving. Ook al willen alle mini hitlers hier dat graag wel.


U riep mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2022 13:31 
 
Donateur

Heerlijk hoe fanatiek de hitler jugend is! Ga zo door jongens! :lol: en steun die QR! Andere meningen worden niet getolereerd! Zo snel mogelijk alles erin jassen :thumbsup: Tot over 2 maand :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Heerlijk hoe fanatiek de hitler jugend is! Ga zo door jongens! :lol: en steun die QR! Andere meningen worden niet getolereerd! Zo snel mogelijk alles erin jassen :thumbsup: Tot over 2 maand :loving:


Ik zou maar snel onderduiken als ik jou was, de Hardtraxx Gestapo staat binnenkort voor je deur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2022 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AUFMACHEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2022 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil die QR code op m'n jas genaaid hebben. Das makkelijker,ben je tenminste herkenbaar
Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic