Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 10:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tsja, ieder z'n eigen reden om zich te laten prikken, heb er 2 genomen in de hoop dat we "er dan vanaf waren", bleek niet het geval. Dus ben huiverig met die 3e. Maar als het nodig is voor geldigheid QR dan plan ik hem lekker weer in, zelfde resultaat, andere beweegreden.

Persco niet gezien overigens, ik haal m'n COVID info liever van een hardstyle forum.


Heb gehoord dat Omicron dodelijk is wanneer het in aanraking komt met vieze koelkasten.

Nee ieder heeft zijn beweegredenen natuurlijk. Maar daarom probeer ik meer te zeggen, je hebt je QR code natuurlijk nodig om overal binnen te komen. Maar als uiteindelijk te weinig mensen zich laten vaccineren moet alles weer dicht en heb je niks aan je QR code (in NL trouwens, in andere landen vragen ze mogelijk wel om een meer recente prik).

Meer om te zeggen dat de keuze om geen vaccin te nemen uiteindelijk mogelijk de reden kan zijn dat je je QR code niet kan gebruiken. En dat wel een vaccin halen in dat opzicht misschien dan een betere optie is. Maar ik ken jou ook goed genoeg dat, mocht het zo ver komen dat het wel nodig is, dat je ook een haalt :P. Het is natuurlijk nu allemaal nog "als dat gebeurt".

Uiteindelijk draait het ons allemaal denk ik voornamelijk om het feit dat we alles weer kunnen en mogen. Daarom hoop ik dat iedereen daar ook uiteindelijk naar werkt en er niet te laks mee omgaat waardoor we onnodig langer aan maatregelen vast zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb gehoord dat Omicron dodelijk is wanneer het in aanraking komt met vieze koelkasten.
.


Als Ernst Voldemort dit zou roepen zou ik idd direct een afspraak inplannen. :lol:

Booster principes aan de kant schuiven >> koelkast schoonmaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
https://eenvandaag.avrotros.nl/panels/opiniepanel/alle-uitslagen/item/meesten-zijn-blij-met-alle-nieuwe-versoepelingen-4-op-de-tien-hoopten-op-meer/

Opvallend dat de stemming in NL zo omgeslagen lijkt te zijn en dat mensen heel graag nog verder willen versoepelen dan dit. Ik denk perosonlijk dat ze al best een flinke stap hebben gezet en ik snap hun beweegredenen wel. Naar schatting heeft nu bijna 1 op de 50 Nederlanders Corona namelijk, dus de kans dat je er de komende weken mee te maken krijgt is niet gering.


Is gwn typisch NLs, nooit tevreden zijn. Straks als we helemaal open gaan en QR codes eruit gaan, zal er wel weer een nieuwe reden gevonden worden om te zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Opvallend dat de stemming in NL zo omgeslagen lijkt te zijn en dat mensen heel graag nog verder willen versoepelen dan dit.

Ik denk dat dat vooral komt doordat mensen vinden dat er het afgelopen jaar 'rare' keuzes zijn gemaakt op beleidsniveau, waardoor het vertrouwen grotendeels weg is. Ik heb het dan over te laat of te vroeg ingrijpen, als enige land in lockdown gaan over de winter, het hele dansen-met-Janssen debacle en zo nog wel meer.

Natuurlijk kunnen we allemaal voor onszelf bedenken wat het virus doet en kan, maar als je dagelijks wordt gehinderd door keuzen en je staat er niet achter, dan komt er op een gegeven moment een ander beeld over de situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wou eerst ook nog even wachten met de booster omdat mijn QR nog wel geldig is. Maar om mij heen hebben zoveel mensen corona ondertussen dat je er haast niet aan ontkomt dat je met besmette personen in aanraking komt. Dus de afspraak maar ingepland voor morgen.

Zo hadden we laatst verjaardag van mijn broertje met ons gezin en hij testte 2 dagen later positief. Hij testte uit voorzorg omdat hij voor het weekend met een collega had gewerkt die positief was, mijn broertje had wel de booster gehaald. Hij heeft de hele week ook geen klachten gehad. Gezien de regels moest ik in quarantaine en afwachten. Maar dagelijks 1 of 2 testen gedaan en ondertussen niks gehad.

Dus om van dat eeuwige testen en quarantaine af te zijn dus toch maar de booster ingepland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Khadber schreef:
https://eenvandaag.avrotros.nl/panels/opiniepanel/alle-uitslagen/item/meesten-zijn-blij-met-alle-nieuwe-versoepelingen-4-op-de-tien-hoopten-op-meer/

Opvallend dat de stemming in NL zo omgeslagen lijkt te zijn en dat mensen heel graag nog verder willen versoepelen dan dit. Ik denk perosonlijk dat ze al best een flinke stap hebben gezet en ik snap hun beweegredenen wel. Naar schatting heeft nu bijna 1 op de 50 Nederlanders Corona namelijk, dus de kans dat je er de komende weken mee te maken krijgt is niet gering.


Is gwn typisch NLs, nooit tevreden zijn. Straks als we helemaal open gaan en QR codes eruit gaan, zal er wel weer een nieuwe reden gevonden worden om te zeiken.

Precies, als corona weg/geaccepteerd is krijgt mr. Frank Visser het weer druk doordat de tak bij de buren scheef hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Khadber schreef:
Opvallend dat de stemming in NL zo omgeslagen lijkt te zijn en dat mensen heel graag nog verder willen versoepelen dan dit.

Ik denk dat dat vooral komt doordat mensen vinden dat er het afgelopen jaar 'rare' keuzes zijn gemaakt op beleidsniveau, waardoor het vertrouwen grotendeels weg is. Ik heb het dan over te laat of te vroeg ingrijpen, als enige land in lockdown gaan over de winter, het hele dansen-met-Janssen debacle en zo nog wel meer.

Natuurlijk kunnen we allemaal voor onszelf bedenken wat het virus doet en kan, maar als je dagelijks wordt gehinderd door keuzen en je staat er niet achter, dan komt er op een gegeven moment een ander beeld over de situatie.

Het interessante is dat voor mijn gevoel het allemaal wel meevalt en dat met name gedrag de beslissende factor is. Ik was 1.5 week geleden een weekend naar Berlijn en daar kun je ontzettend veel, maar daar draagt ook iedereen een FFP2 masker, ook binnen in een restaurant of bar als je bijvoorbeeld naar de WC gaat. Daar is het ook duideljk: je moet gevaccineerd zijn om iets te kunnen, als je een booster hebt kun je overal naar binnen, anders moet je testen en die is 24 uur geldig. Omdat iedereen zich er netjes aan houdt is het eigenlijk heel gemoedelijk, weinig gedoe. Ik snap niet waarom iets dergelijks in Nederland niet kan en mensen hier zo ontzettend uitgesproken en dwars over zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Omdat wij uitgesproken, eigenwijs en dwars zijn.

Heb het al eens gezegd maar wij lijken qua mentaliteit veel meer op de Verenigde Staten dan op Duitsland oid. Vrijheid is belangrijker dan verantwoordelijkheid, eigenbelang gaat voor het grote belang (en we zoeken elk excuus om dat te verbloemen tot een maatschappelijk belang) en een eigen mening is belangrijker dan feiten.

Je ziet juist in landen waar dit omgekeerd gaat dat ze veel beter kunnen dealen met Corona (lees Zuid Korea, Duitsland, Denemarken, Canada).

Bij Duitsland is het heel vaak "ik ben het er niet eens, maar we doen het met zijn allen om er vanaf te komen zodat we ook niet langer hoeven te dealen met deze maatregelen". Het maatschappelijke draagvlak omtrent maatregelen en elkaar helpen staat daar veel hoger dan hier in Nederland, Engeland of in Frankrijk bijvoorbeeld. Je hebt daar ook wel protesten (zelf gezien ook in Berlijn) maar het percentage daar is zo veel kleiner. Je hoorde mensen zuchten en zag ze met de ogen rollen bij die anti-corona protesten (al was het ook voornamelijk van dat flat earth/5g/Aliens aluhoedje volk).

Daarbij komt ook wel dat hun overheid de situatie ook wel beter handelt dan die van ons deed/doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Omdat wij uitgesproken, eigenwijs en dwars zijn.

Heb het al eens gezegd maar wij lijken qua mentaliteit veel meer op de Verenigde Staten dan op Duitsland oid. Vrijheid is belangrijker dan verantwoordelijkheid, eigenbelang gaat voor het grote belang (en we zoeken elk excuus om dat te verbloemen tot een maatschappelijk belang) en een eigen mening is belangrijker dan feiten.

Je ziet juist in landen waar dit omgekeerd gaat dat ze veel beter kunnen dealen met Corona (lees Zuid Korea, Duitsland, Denemarken, Canada).

Bij Duitsland is het heel vaak "ik ben het er niet eens, maar we doen het met zijn allen om er vanaf te komen zodat we ook niet langer hoeven te dealen met deze maatregelen". Het maatschappelijke draagvlak omtrent maatregelen en elkaar helpen staat daar veel hoger dan hier in Nederland, Engeland of in Frankrijk bijvoorbeeld. Je hebt daar ook wel protesten (zelf gezien ook in Berlijn) maar het percentage daar is zo veel kleiner. Je hoorde mensen zuchten en zag ze met de ogen rollen bij die anti-corona protesten (al was het ook voornamelijk van dat flat earth/5g/Aliens aluhoedje volk).

Daarbij komt ook wel dat hun overheid de situatie ook wel beter handelt dan die van ons deed/doet.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://pursuit.unimelb.edu.au/articles ... ng-aspirin

Bizar eigenlijk hoe veilig de vaccins zijn en hoe kritisch sommige mensen blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hansie snijdt wel hout
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 21:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hansie overdrijft eerder enorm, wat een dom geblaat zeg.

Coronapas helpt wel in zekere percentages, niet de gestelde, maar het helpt wel. Kuipers corrigeerde zichzelf op de cijfers ook nog dus waarom loopt hij zo theatraal te janken. Men had gelijk, het is echt voer voor wappies als je je een keer verkeerd uitlaat (wat niet goed te praten is, maar zeker als het achteraf nog gecorrigeerd is en de media het domweg weglaat, kom op man). Als je versoepelingen wilt, moet je nou eenmaal wel een stok achter de deur houden dat de cijfers niet weer ontploffen en we weer terug bij af zijn.

Plus, heel ingrijpend is het niet, als je net zoals hij 50 tinten overdramatiseert, dan is het misschien ingrijpend en levensverstorend voor 10% van de bevolking. Maar uiteindelijk doet het gros het prima en een enorm kleine dwarse minderheid (die anderzijds ook dwars is, corona of niet) zal er echt zulke zware issues mee hebben.

Het is vervelend en storend met die pas, ja, maar het moet gewoon voor nu, het is maar een qr code tonen, man man. Hopelijk laten landen als Denemarken zo zien dat het helemaal niet meer hoeft.

Niet dat het beleid verder enorm goed is, maar hoe hij het stelt is niks meer dan overdreven gejank. Beetje duidelijk dat hij liever zijn zalen gewoon weer uitverkoopt ongeacht corona/ziekenhuissituatie en het dan maar over deze boeg gooit, triest voor iemand die normaliter goede satirische kritiek kon leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Kuipers corrigeerde zichzelf op de cijfers

Kuipers corrigeerde zichzelf pas op het moment dat er kritische vragen werden gesteld vanuit de journalisten. Ik vind het ronduit schandalig dat iemand met een achtergrond in de wetenschap en medische sector op zo'n manier omgaat met cijfers. Hij weet zelf ook donders goed dat je die 15% helemaal nooit gaat halen, omdat een opzet waarin je overal een QR code laat zien praktisch gezien onmogelijk is. Dit argument voor het invoeren van het CTB is in het beste geval een halve waarheid, en Kuipers verliest met dit soort uitspraken vrij snel geloofwaardigheid. Had best wat verwachtingen van een medicus als minister van VWS, maar met dit soort opmerkingen is hij geen haar beter dan De Jonge, Rutte en al die andere koekenbakkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 09:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Broken Balance schreef:
Kuipers corrigeerde zichzelf op de cijfers

Kuipers corrigeerde zichzelf pas op het moment dat er kritische vragen werden gesteld vanuit de journalisten. Ik vind het ronduit schandalig dat iemand met een achtergrond in de wetenschap en medische sector op zo'n manier omgaat met cijfers. Hij weet zelf ook donders goed dat je die 15% helemaal nooit gaat halen, omdat een opzet waarin je overal een QR code laat zien praktisch gezien onmogelijk is. Dit argument voor het invoeren van het CTB is in het beste geval een halve waarheid, en Kuipers verliest met dit soort uitspraken vrij snel geloofwaardigheid. Had best wat verwachtingen van een medicus als minister van VWS, maar met dit soort opmerkingen is hij geen haar beter dan De Jonge, Rutte en al die andere koekenbakkers.


Dat zeg ik ook, het is niet goed te praten en hij heeft zoals je zegt wel die fout gemaakt. Maar er wordt wel van een mug een olifant gemaakt zeg. Zeker omdat deze informatie juist inspeelt op wat de zelfde critici die nu lopen te roeptoeteren eerst zelf zeiden. Dat het 3G systeem goed genoeg is want dat had dat zelfde onderzoek gezegd, daarom is 2G/1G niet nodig. Maar nu er publiek kritiek is dat de cijfers verkeerd zijn is het opeens met zijn allen bovenop Kuipers terwijl ze het zelf ook wouden/riepen. Dat vind ik zo simpel.

En als medicus heeft hij het met zijn visie en beleid tot nu toe alsnog tig keer beter gedaan dan De Jonge. Want wat als we iemand hadden die alles meteen open gooide en alles afschafte, zoals de Jonge al 2 keer deed zonder na te denken. Dan krijgen we weer het tegenovergestelde en begint iedereen te zeuren dat het nooit had gemoeten. Nu hebben we eindelijk iemand die een keer meedenkt met vrijheid, maar toch voorzichtig genoeg is zodat de vrijheid ook kan blijven, en dan is het na een fout meteen de duivel op aarde, het kan oprecht ook nooit goed in Nederland.

Wij kunnen het zelf allemaal beter, en wanneer het fout gaat is het altijd iemand anders zijn schuld terwijl we het zelfde riepen en eisten als de boosdoeners.

Citaat:
omdat een opzet waarin je overal een QR code laat zien praktisch gezien onmogelijk is.

Niet echt. Ja, 100% is onmogelijk. Maar er zijn landen waar bijna overal een QR code moet worden getoond behalve in supermarkten. Landen als Duitsland hebben ook een waar je bij enorm veel plekken het moet tonen behalve supermarkten en het OV en daar gaat het ze echt met gemak af. Dus dat is gewoon oud hollands gejammer dat het ingrijpend zou zijn, zeker met de milde versie die wij hebben. Het is ook niet dat het DE oplossing is, het is met mondkapjes, ventilatie e.d. gewoon een vangnet om de boel niet uit de klauwen te laten lopen.

In the end is het imo gewoon veel gezeur om een fout die amper uitmaakt en een maatregel die uiteindelijk toch wel verdwijnt als het blijkt dat de VK en Denemarken het lukt met Omikron zonder maatregelen. Al zullen wij altijd wat zwaarder uitvallen als dichtbevolkt land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Kuipers verliest met dit soort uitspraken vrij snel geloofwaardigheid. Had best wat verwachtingen van een medicus als minister van VWS, maar met dit soort opmerkingen is hij geen haar beter dan De Jonge, Rutte en al die andere koekenbakkers.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren m'n booster gehaald en deze wil ik toevoegen aan de coronacheck app. Dat wil maar nu ben ik m'n QR code kwijt :huh:

Staat: vaccinatiebewijs (2 doses) geldig vanaf 10 februari 01:00.

Ik heb in december 2020 corona gehad en hoefde daarom maar 1 prik te halen in juni. Maar toen waren ze ook al aan het kloten met het toevoegen van de QR code. Maar nu heb ik dus 2 weken geen QR-code meer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Hans Teeuwen hier een aardig raar betoog hoden, als hij het in het Engels zou doen zou ik bijna naar de gemiddelde republikein uit Amerika luisteren.. Het enige wat hij maar blijft herhalen is dat we met zijn allen in "opstand" moeten komen, met als enige resultaat dat het toegangsbewijs alleen maar aan effectiviteit inboet. Als Hans Teeuwen niet wil optreden terwijl er zo'n bewijs is; iets wat hij meermalen heeft aangegeven; dan is het zijn goed recht om dat niet te doen. Maar anderen die zich wel confortabel voelen met het tonen van een QR code moeten daar gewoon de mogelijkheid toe krijgen.

Broken Balance schreef:
Citaat:
omdat een opzet waarin je overal een QR code laat zien praktisch gezien onmogelijk is.

Niet echt. Ja, 100% is onmogelijk. Maar er zijn landen waar bijna overal een QR code moet worden getoond behalve in supermarkten. Landen als Duitsland hebben ook een waar je bij enorm veel plekken het moet tonen behalve supermarkten en het OV en daar gaat het ze echt met gemak af. Dus dat is gewoon oud hollands gejammer dat het ingrijpend zou zijn, zeker met de milde versie die wij hebben. Het is ook niet dat het DE oplossing is, het is met mondkapjes, ventilatie e.d. gewoon een vangnet om de boel niet uit de klauwen te laten lopen.

In the end is het imo gewoon veel gezeur om een fout die amper uitmaakt en een maatregel die uiteindelijk toch wel verdwijnt als het blijkt dat de VK en Denemarken het lukt met Omikron zonder maatregelen. Al zullen wij altijd wat zwaarder uitvallen als dichtbevolkt land.

Dit.

Martin schreef:
Gisteren m'n booster gehaald en deze wil ik toevoegen aan de coronacheck app. Dat wil maar nu ben ik m'n QR code kwijt :huh:

Staat: vaccinatiebewijs (2 doses) geldig vanaf 10 februari 01:00.

Ik heb in december 2020 corona gehad en hoefde daarom maar 1 prik te halen in juni. Maar toen waren ze ook al aan het kloten met het toevoegen van de QR code. Maar nu heb ik dus 2 weken geen QR-code meer >.<

Heb je de GGD gebeld? Misschien weten zij een uitweg hiervoor. Het zou ook kunnen dat je herstelbewijs verlopen is? Ik heb overigens geen idee of iets dergelijks momenteel verloopt namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 10:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Gisteren m'n booster gehaald en deze wil ik toevoegen aan de coronacheck app. Dat wil maar nu ben ik m'n QR code kwijt :huh:

Staat: vaccinatiebewijs (2 doses) geldig vanaf 10 februari 01:00.

Ik heb in december 2020 corona gehad en hoefde daarom maar 1 prik te halen in juni. Maar toen waren ze ook al aan het kloten met het toevoegen van de QR code. Maar nu heb ik dus 2 weken geen QR-code meer >.<


Dat is dan een fout denk ik, dan zou je de GGD ict afdeling moeten bellen denk ik. Ik heb namelijk ook een soortgelijk iets gehad maar bij mij stond er na een dag een QR code er in dat ik 2 prikken heb gehad met de laatste dosis dus de dag er voor. Dit was begin januari.

Dus of er is iets mis met de app of de GGD heeft stil het beleid veranderd dat je nu wel weer 2 weken moet wachten voor je QR geldig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nu hebben we eindelijk iemand die een keer meedenkt met vrijheid, maar toch voorzichtig genoeg is zodat de vrijheid ook kan blijven, en dan is het na een fout meteen de duivel op aarde, het kan oprecht ook nooit goed in Nederland.

Wij kunnen het zelf allemaal beter, en wanneer het fout gaat is het altijd iemand anders zijn schuld terwijl we het zelfde riepen en eisten als de boosdoeners.



Helemaal eens.

Hans Teeuwen ga ik niet eens kijken, wat een onsympathieke en niet grappige vent vind ik dat geworden zeg. Zijn manier van cabaret tegenwoordig is alleen boos en verontwaardigd doen om alles. Als Hansie zegt dat wij ons allemaal moeten verzetten, word ik automatisch voor 2G :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Gisteren m'n booster gehaald en deze wil ik toevoegen aan de coronacheck app. Dat wil maar nu ben ik m'n QR code kwijt :huh:

Staat: vaccinatiebewijs (2 doses) geldig vanaf 10 februari 01:00.

Ik heb in december 2020 corona gehad en hoefde daarom maar 1 prik te halen in juni. Maar toen waren ze ook al aan het kloten met het toevoegen van de QR code. Maar nu heb ik dus 2 weken geen QR-code meer >.<

Ik heb dit inderdaad ook, het lijkt erop dat ie de laatste vaccinatie als lijdend pakt en de oude vaccinatie 'niet meer meetelt.' Benieuwd wat de GGD hierover zegt, zou ze idd even bellen als ik jou was. Heb gelukkig in oktober 2021 nog corona gehad dus kan m'n herstelbewijs tijdelijk nog gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou heb 'ff' met de GGD gebeld.

Eerst gebeld naar de GGD Helpdesk. Zij gaven aan dat ik even moest bellen met de technische ondersteuning van de coronacheck app. Hele verhaal uitgelegd van corona gehad in december 2020, 1e (en enige) vaccin gehaald in juni 2021, toen al problemen gehad met het verkrijgen van de QR code omdat mijn herstelbewijs niet ingeladen kon worden in DigiD omdat ze toen nog aan het discussiëren waren over de geldigheid van een herstelbewijs. Toen wel QR code ontvangen na een tijdje. Gisteren dus mijn booster gehaald en deze willen inladen in de app. Maar QR was dus verdwenen.

Vervolgens gaf deze man aan ik hoor het al jouw herstelbewijs is niet goed ingeladen in jouw account, wel raar dat je dan wel een QR code hebt gehad na 1 prik. Maar je moet weer even bellen met de helpdesk want zij kunnen nu wel jouw herstelbewijs aanvinken.

Ik weer bellen met de helpdesk complete verhaal weer uitgelegd. Geeft die dame aan ik snap je probleem en ik weet hoe ik het moet aanpassen maar we kampen met een storing, zou je het straks nog even weer opnieuw willen proberen?

Nou ik paar uur later weer in de telefoon geklommen weer het hele verhaal uitgelegd maar deze dame begreep mij niet zo goed. Want ze zij eerst het kan gebeuren dat je na de booster 2 weken moet wachten op je QR-code. Ik zeg dat is toch hartstikke krom? Ik heb ruim een half jaar een QR-code die werkt en nu haal ik de booster en zal ik mij zeker dagelijks moeten testen als ik ga sporten of naar een café ga. Maar dat was ook niet de bedoeling volgens haar. Dus weer alles stap voor stap uitgelegd en toen dacht ze dat ze het snapte. Al mijn gegevens doorgegeven en toen snapte ze waar het probleem zat. Nu heeft ze alles weer omgezet en zou alles weer moeten werken.

Ik heb inmiddels weer een QR code maar of de booster er nu juist in staat weet ik ook niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 14:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja het is niet best hè, grote instanties in Nederland en ICT.

Je zou toch denken dat we onderhand een ministerie voor technologie hebben die de wetten en toepassing er van in NL monitoren en beheren zodat alles een keer werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering nice. 2 jaar lang geen corones gehad en letterlijk 2 dagen voor ik naar Azië vertrek heb ik een positieve uitslag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Tering nice. 2 jaar lang geen corones gehad en letterlijk 2 dagen voor ik naar Azië vertrek heb ik een positieve uitslag. :thumbup:

Liever voor je vertrek naar Azië dan voor je vertrek naar Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 15:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Tering nice. 2 jaar lang geen corones gehad en letterlijk 2 dagen voor ik naar Azië vertrek heb ik een positieve uitslag. :thumbup:


Toch wel gekregen dus. Zonde man. Heb je je vertrek nu gewoon vertraagd of heeft dit gewoon een paar maanden Azië om zeep geholpen?
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic