Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Rickzel schreef:
Pff 4 mondkapjes per dag, je moet er maar zin in hebben. Doe letterlijk al de hele pandemie met hetzelfde stoffen mondkapje, vgm is dat ook niet helemaal de bedoeling :lol:


Please zeg me dat je hem wel regelmatig wast, wil niet weten wat voor broedplek voor bacteriën en virus je anders hebt gecreëerd :lol: :lol:


Binnenkort de Rickzel variant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De Omicrooie variant
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha de Rickzel variant klinkt al nasty genoeg.

Symptomen: rode baardgroei en minder kritisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hahaha de Rickzel variant klinkt al nasty genoeg.

Symptomen: rode baardgroei en minder kritisch


Doe mij maar, heb ik eindelijk een beetje baardgroei
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hahaha de Rickzel variant klinkt al nasty genoeg.

Symptomen: rode baardgroei en minder kritisch


RIP Haattraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Rickzel schreef:
Hahaha de Rickzel variant klinkt al nasty genoeg.

Symptomen: rode baardgroei en minder kritisch


Doe mij maar, heb ik eindelijk een beetje baardgroei

Zou wel oppassen. Schijnt dat je ziel dan ook geleidelijk aan wegebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
Hahaha de Rickzel variant klinkt al nasty genoeg.

Symptomen: rode baardgroei en minder kritisch


RIP Haattraxx


Hearttraxx (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 17:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/coronavirus/6177842/k ... riant.html

Wil niet zeggen natuurlijk dat hij het meteen goed gaat doen, maar ik vind dit soort vraagstellingen en meedenken al een hele verfrissing ten opzichte van De Jonge. Nu nog het OMT vernieuwen en we hebben hopelijk weer wat uitzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pff 4 mondkapjes per dag, je moet er maar zin in hebben. Doe letterlijk al de hele pandemie met hetzelfde stoffen mondkapje, vgm is dat ook niet helemaal de bedoeling :lol:

Ja nee zo'n vochtig ding weer opvouwen en in je broekzak stoppen :lol:
Weggooien in de prullenbak is makkelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hahaha de Rickzel variant klinkt al nasty genoeg.

Symptomen: rode baardgroei, fokken als 'n konijn en minder kritisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://nos.nl/artikel/2412922-versoepe ... ijft-dicht

Jammer dat winkels dus alleen op afspraak is, wat de vorige keer ook al vrij kut werkte. Zal wel weer een 'Vorige keer werkte het ook en dan kunnen ze in ieder geval open' zijn. Beter iets dan niets, maar het blijft dus een 'We doen een beetje van x en een beetje van y'. Wel mooi dat de sportscholen open mogen en de scholen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik snap het op zich wel dat ze het stapsgewijs doen, een beetje de kat uit de boom kijken n.a.v. de kerstvakantie, scholen open en vaccinaties maar toch wel versoepelen omdat de cijfers de vermoeden omtrent Omicron wel bevestigen.

Vrijwel meteen een kappersafspraak gemaakt, dat maakt al veel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vrijwel meteen een kappersafspraak gemaakt, dat maakt al veel goed.


Hier idem. Mijn vriendin heeft vorige week een poging gedaan m'n haar te knippen/scheren, maar heb toch gemerkt dat je daar beter wel een opleiding voor gevolgd kan hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had net die dinsdag na de lockdown aankondiging een afspraak staan dus die was gecanceld. Had inmiddels een mooie bos gespaard, heb m'n ma afgelopen weekend maar gevraagd om er even met de tondeuse er overheen te gaan :lol:

Kreeg ik van de week een appje van m'n kapster dat ze t/m eind februari met de voet in het gips zit, dus wat dat betreft goed gepland van mezelf door even de tondeuse er overheen laten halen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin haalt inmiddels al bijna 2 jaar de tondeuse er over, bevalt mij prima :cool: . Kop is toch altijd niet meer te redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Mijn vriendin haalt inmiddels al bijna 2 jaar de tondeuse er over, bevalt mij prima :cool: . Kop is toch altijd niet meer te redden.


Hier scheert ze alleen me zak, van me kop blijft ze af
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
https://nos.nl/artikel/2412922-versoepelingen-voor-winkels-onderwijs-en-sport-horeca-blijft-dicht

Jammer dat winkels dus alleen op afspraak is, wat de vorige keer ook al vrij kut werkte. Zal wel weer een 'Vorige keer werkte het ook en dan kunnen ze in ieder geval open' zijn. Beter iets dan niets, maar het blijft dus een 'We doen een beetje van x en een beetje van y'. Wel mooi dat de sportscholen open mogen en de scholen.

Misschien lees ik verkeerd, maar volgens mij hoef je alleen een afspraak te maken voor contactberoepen toch? De zin is ook een beetje ongelukkig geschreven imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 19:46 
 
Hardtraxxer

Het is toch te bizar geworden dat wederom de horeca en de cultuursector niet open mogen.
Kan het echt niet begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Rickzel schreef:
Pff 4 mondkapjes per dag, je moet er maar zin in hebben. Doe letterlijk al de hele pandemie met hetzelfde stoffen mondkapje, vgm is dat ook niet helemaal de bedoeling :lol:


Please zeg me dat je hem wel regelmatig wast, wil niet weten wat voor broedplek voor bacteriën en virus je anders hebt gecreëerd :lol: :lol:


Maar hey, die bacteriën zorgen er wel voor dat je immuunsysteem extra werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 20:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Het is toch te bizar geworden dat wederom de horeca en de cultuursector niet open mogen.
Kan het echt niet begrijpen


Ik wel, de vorige keren dat we namelijk bij enigszins goed nieuws de horeca en cultuursector en alles weer open gooiden, ging het binnen no time bergafwaarts.

Voordat de boel weer open gaat, gaan ze eerst kijken hoe zich dit niet weer herhaalt en hoe de huidige situatie reageert op versoepelingen. Er zijn gewoon te veel factoren die nog niet goed uitgedacht zijn om simpelweg alles blind open te gooien. En nu we langzaam wat richting de goede kant gaan, heb ik persoonlijk ook niet veel zin om door impulsiviteit binnen een maand weer alles dicht te moeten zien gaan en de hele zomer weer zie vergaan.

Museums en theaters zullen hierna wel eerst open gaan, wellicht samen met restaurants omdat je daar altijd zit en ver uit elkaar zit.

Maar je hoeft nu echt nog geen kroegen, feesten of wat dan ook te verwachten in februari. Dat is wel heel optimistisch en ik mag toch hopen dat we na 2 keer te snel gaan wel hebben geleerd dat dat niet werkt.

Maar dat het doel is dit open te gooien kan ik op zich wel meer merken aan het huidige beleid. Er wordt meer gekeken naar hoe de samenleving weer open te gooien onder Omicron dan dat in de laatste helft van 2021 werd gedaan onder de Delta variant. Wil niet zeggen dat alles meteen open gaat, maar de denkwijze die er nu om het virus hangt staat me wel meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 20:36 
 
Hardtraxxer

Nee ik snap dat we niet met z'n 100e los kunnen gaan in een kroeg maar op z'n minst aan tafel met max 4 personen. In België gaat het gewoon nog steeds goed.

Waarom zou de efteling niet open kunnen? Desnoods alleen buiten attracties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 20:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Nee ik snap dat we niet met z'n 100e los kunnen gaan in een kroeg maar op z'n minst aan tafel met max 4 personen. In België gaat het gewoon nog steeds goed.

Waarom zou de efteling niet open kunnen? Desnoods alleen buiten attracties.


Het is niet dat het niet kan, het zal waarschijnlijk wel kunnen, maar de gok nemen ze gewoon niet. Ik denk dat ze het gewoon stap voor stap doen om zeker te weten dat het kan. Want als het mis gaat dan heb je anderzijds de hele bevolking weer op je dak.

Je wilt toch het liefst dat als ze de versoepelingen maken, dat ze ook permanent zijn? Om dat te doen moet je het gewoon zeker weten lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 21:28 
 
Hardtraxxer

Ik vind juist dit het moment wel is om die gok te nemen. Omicron is minder ziek makend, dat is gewoon bekend. Steeds meer Nederlanders laten zich vaccineren en het boosteren gaat ook als een speer. We zijn overigens momenteel als enigste land in Europa dat de horeca dicht is. Ik vind het echt diep en diep triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2022 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Horeca dicht houden zal geen houdbare situatie zijn verwacht ik. Als je ziet hoeveel er morgen open gaan als protest, zie ik misschien nog wel gebeuren dat ze tijdens de persco toch aankondigen dat de horeca ook op afspraak open mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2022 10:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Horeca dicht houden zal geen houdbare situatie zijn verwacht ik. Als je ziet hoeveel er morgen open gaan als protest, zie ik misschien nog wel gebeuren dat ze tijdens de persco toch aankondigen dat de horeca ook op afspraak open mag.


Ik weet het niet, het zou niet een goed precedent zijn. Je moet natuurlijk luisteren naar het volk maar zo toegeven na een beetje druk zet geen goed precedent voor de toekomst. Want mensen kunnen wel wat willen maar kijken niet altijd verder dan hun neus lang is (niet dat de overheid dat wel altijd doet).

Als het dan toch mis gaat zijn hun verantwoordelijk omdat ze ingaven en dan krijg je de andere helft van de bevolking over je heen omdat je de verkeerde beslissing hebt gemaakt. Het is nooit goed in NL namelijk, wij zijn heel goed in op alles zeiken en we weten alles beter :P. Als je daar als overheid telkens aan toegeeft, dan wordt het een rotzooi.

Al zou juist een tussenkomst zoals horeca beperkte zitplekken en op afspraak wel open zoals je zegt iig wat zijn. Al zullen Horecaondernemers dan alsnog protesteren. Die willen gewoon volle bak, zonder beperkingen.

Als er wat open gaat gok ik dat het tot 20:00 is en op afspraak met een maximum per tafel. Maar hé, dat is iig een start.
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic