Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Chill, bij mij in Helmond ging het ook heel snel, 0 minuten in de rij gestaan, kon meteen naar de balie en vervolgens doorlopen en gaan zitten voor de prik.


De rij om te parkeren duurde langer dan heel dat bezoek aan die hal. Rook er wel muf binnen. Schijnt oude bier handel geweest te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat facebook wappie kanaal Onrecht tv biedt wel vermaak :D
Met een 'fakkel', brandend stuk hout, bij D66 leider Kaag thuis langs en staan schreeuwen voor de deur
Inmiddels is Max opgepakt :thumbsup:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ik moet zeggen dat ik wappies steeds leuker begin te vinden :$
Regelmatig lach ik de ballen uit mn broek xd
Zoals bij dit filmpje https://twitter.com/Rodriramosdb/status ... 2210749440
Aflopen op een agent die de wapenstok al klaar heeft, is niet slim.
Maar deze dramaqueen denkt dat wel te kunnen doen en acteert als een stervende zwaan en roept op tot delen van het filmpje. Dat gebeurd dan ook, maar toont mij juist hoe simpel dit volk is :lol:
Dank voor 2 minuten genot



Hahah die reacties eronder ook

'ze zal zwanger zijn'
Mag toch hopen dat je je dan koest houdt thuis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
hurricane schreef:
Ik moet zeggen dat ik wappies steeds leuker begin te vinden :$
Regelmatig lach ik de ballen uit mn broek xd
Zoals bij dit filmpje https://twitter.com/Rodriramosdb/status ... 2210749440
Aflopen op een agent die de wapenstok al klaar heeft, is niet slim.
Maar deze dramaqueen denkt dat wel te kunnen doen en acteert als een stervende zwaan en roept op tot delen van het filmpje. Dat gebeurd dan ook, maar toont mij juist hoe simpel dit volk is :lol:
Dank voor 2 minuten genot



Hahah die reacties eronder ook

'ze zal zwanger zijn'
Mag toch hopen dat je je dan koest houdt thuis :lol:

Hahaha ja mooi heh xd
Inmiddels bewegend beeld van die gek (Max en opruier Eline) die stennis schopt bij Kaag.
Deze max was eerder al opgepakt bij het huis van Hugo. kerel is aardig de weg kwijt (rip GGZ)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Mijn verwijten dat ik een andere mening niet respecteer? Lees dan ff goed terug pannenkoeken!


Hoepel op joh ik ga die onzin van jou niet allemaal zitten teruglezen, daaaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Hahaha ja mooi heh xd
Inmiddels bewegend beeld van die gek (Max en opruier Eline) die stennis schopt bij Kaag.
Deze max was eerder al opgepakt bij het huis van Hugo. kerel is aardig de weg kwijt (rip GGZ)

Het feit dat deze man het twee keer kort achter elkaar doet geeft mij het vermoeden dat hij niet geleerd heeft dat mensen thuis op komen zoeken niet heel erg gewaardeerd wordt.. Man, je kan het prima oneens zijn met iemand, maar laat iemand lekker thuis met rust. Ik vind dit echt een hele nare trend worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort figuren zou ik graag eens tegen willen komen. Man man wat kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
hurricane schreef:
Hahaha ja mooi heh xd
Inmiddels bewegend beeld van die gek (Max en opruier Eline) die stennis schopt bij Kaag.
Deze max was eerder al opgepakt bij het huis van Hugo. kerel is aardig de weg kwijt (rip GGZ)

Het feit dat deze man het twee keer kort achter elkaar doet geeft mij het vermoeden dat hij niet geleerd heeft dat mensen thuis op komen zoeken niet heel erg gewaardeerd wordt.. Man, je kan het prima oneens zijn met iemand, maar laat iemand lekker thuis met rust. Ik vind dit echt een hele nare trend worden.


Het ergste vind ik nog dat de reacties die ik overal lees zijn in de trant van 'eigen schuld van Kaag, dit kun je verwachten'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zij steelt onze prive!!!!! dus dan mag dit ook!@
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Maar ik heb het incest groepje hier wel weer gezien. Drama queen is weer vertrokken, latersssss

Deze man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opmerkelijk verhaaltje.
Paar dagen voor kerst heeft m'n vriendin met een groep samen gezeten bij iemand thuis.
Dag later voelde 1 zich niet goed en testte positief.
Met kerst had van de 8 man 5 positief getest. Van die 5 positieven zijn er 2 niet gevaccineerd en 3 hebben 2 shots gehad.
Van de 3 negatieven (oa mijn vriendin) 2 al geboosterd maar alle 3 zorgmedewerkers.

De 3 gevaccineerde positieven zijn inmiddels weer fit en aan het werk, de 2 ongevaccineerde liggen allebei nog behoorlijk ziek op bed.

Anekdotisch bewijs, maar toch... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks opmerkelijks aan dan, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Niks opmerkelijks aan dan, toch?


Nee dit is toch letterlijk hoe het vaccin zou moeten werken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woensdagavond mijn booster gehad in de Jaarbeurs in Utrecht, wat is alles daar goed geregeld zeg. Had om 17:00 mijn afspraak, om 16:35 aangesloten in de (redelijk lange) rij en alles doorlopen. Uiteindelijk exact om 17:00 bij het loket waar de afspraak nagekeken werd, om 17:30 geprikt en wel weer buiten inclusief de wachttijd. Voor mij echt geen moeite om dit eens in de zoveel maanden te doen tot we besluiten dat alleen de risicogroepen nog herhaalprikken moeten.

Alleen had ik echt veel pijn in de prikarm, zoveel zelfs dat ik de nacht er na steeds wakker werd als ik die kant op draaide. Daardoor eigenlijk helemaal niet geslapen de eerste nacht, maar heb helemaal geen last gehad van koorts of andere bijwerkingen wat ik na mijn 1e Janssen prik wel had.

Blij dat ik de komende maanden weer goed zit, ben beschermd dus kan met een geruster hart op bezoek bij famillie en vrienden. QR code voor Nederland weer veilig gesteld voor als we weer open kunnen en ook blij dat de booster er in zit voor mijn vakantie naar de VS eind Mei.

Ik hoop oprecht dat er wel iets versoepeld kan worden volgende week, de ziekenhuizen blijven leeglopen dus voor mij is een verlenging van de lockdown echt niet te begrijpen. Evenementen gaan ze sowieso nog niet doen, maar de contactberoepen, winkels en bioscopen mogen van mij wel weer open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sportscholen open verdoame!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2022 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Sportscholen open verdoame!


Dit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die echt even willen lachen, de Telegram groep voor "vaccinatieschade" , wat daar allemaal gepost wordt :lol:
https://t.me/s/AVVvaccinatieschade
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Voor de mensen die echt even willen lachen, de Telegram groep voor "vaccinatieschade" , wat daar allemaal gepost wordt :lol:
https://t.me/s/AVVvaccinatieschade

'een vriend van mij heeft hartkloppingen sinds zijn vaccinatie, moet hij nu de booster wel nemen?'
'nee, de booster wordt hem fataal'

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
hurricane schreef:
Voor de mensen die echt even willen lachen, de Telegram groep voor "vaccinatieschade" , wat daar allemaal gepost wordt :lol:
https://t.me/s/AVVvaccinatieschade

'een vriend van mij heeft hartkloppingen sinds zijn vaccinatie, moet hij nu de booster wel nemen?'
'nee, de booster wordt hem fataal'

:lol:

Als je dat allemaal leest lijkt het er op dat we blij zijn dat we als gevaccineerde nog leven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
ULTIMO schreef:
hurricane schreef:
Voor de mensen die echt even willen lachen, de Telegram groep voor "vaccinatieschade" , wat daar allemaal gepost wordt :lol:
https://t.me/s/AVVvaccinatieschade

'een vriend van mij heeft hartkloppingen sinds zijn vaccinatie, moet hij nu de booster wel nemen?'
'nee, de booster wordt hem fataal'

:lol:

Als je dat allemaal leest lijkt het er op dat we blij zijn dat we als gevaccineerde nog leven xd

Fijn om te weten dat ik een medisch wonder ben dat geen last heeft van de o zo gevaarlijke vaccinaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt ook niet door dn vaccinaties maar door 5G
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds gisteren terug uit Curacao en wat was dit een fijne vakantie. Wij gingen er heen toen er nog minder dan 118 mensen covid19 hadden. Helaas ging het met dit land heel hard in een korte tijd. Een dag voor ons vertrek waren er iets meer dan 26000 mensen die Covid19 hadden.

Helaas liep ondanks de fijne en best wel zorgloze vakantie op de laatste dag , de dag voor de vlucht, in de soep doordat mijn zus plots erg ziek was en positief bleek te zijn. Curacao is erg onduidelijk wat te doen bij een situatie als dit dus wij moesten van alles in 4 uur tijd regelen, iedereen moest getest worden, de verzekering moest geactiveerd worden, er moest uitgezocht worden of het hele gezin in quarantaine moest of niet (nergens echt te vinden), nieuw appartament regelen, nieuw vervoer regelen en dat allemaal tijdens het hoogseizoen (Curacao zat letterlijk vol als het ging om hotels en appartementen. Al met al een hoop onzekerheden en stress.

Wij hebben er voor gekozen om mijn zus achter te laten met mijn vader (aangezien zij niet het huisje mag verlaten en geen rijbewijs heeft e.d.) zodat hij voor haar kan zorgen. Met geluk hebben wij nog onderkomen via via via kunnen regelen door iemand in Nederland die daar een huisje had maar nooit verhuurd en hebben wij zelf een dag voor de vlucht kunnen testen (iets wat volgens Curacao en Nederland voor de vlucht niet verplicht was maar achteraf bij de check-in dus wel bleek te zijn) en op tijd een resultaat mogen ontvangen. (Er ging nog meer in de soep door nieuwe maatregelen doordat wij 30 minuten voor de gate dicht ging werden geweigerd bij de check-in omdat wij een nieuw formulier van Sint Maarten niet hadden maar daar is dit topic niet voor).

Mijn zus is volledig gevaccineerd en wij hebben toch wel in een behoorlijke bubbel geleefd door grote druktes te vermijden en ons te houden aan goede hygiene en mondkapjes plichten. Alsnog is ze heel ziek geworden maar gelukkig ging het na dag 3 weer beter met haar. Nu maar hopen dat mijn pa door haar niet word aangstoken tijdens de quarantaine omdat we maar een 1 slaapkamer appartement hebben kunnen regelen.

Hij slaap gelukkig wel in de huiskamer op de bank de komende 10 dagen en mijn zus komt de slaapkamer (op badkamer gelegenheid na) niet uit en zal altijd een mondkap dragen. Maar toch is de angst en kans er natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie kutzooi dan.
Dan denk je naar een coronaveilig land te gaan (gezien het lage aantal besmettingen) en hou je je zo goed als mogelijk aan de voorzorgsmaatregelen, gaat 't nog fout.

Hoelang heb je daar gezeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2022 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben daar ongeveer 12 dagen gezeten. Volgens de Curacaose overheid heeft het niets met de tourisme te maken dat het zo heeft opgelopen. Aangezien het een import land is vermoed ik dan ook dat dit komt door transport e.d.

Het zijn namelijk voornamelijk de bevolking die geinfecteerd raakt en niet de touristen, tenminste dat riep hun minister tijdens één van de conferences.

Het is best bijzonder dat één van ons geinfecteerd raakt tijdens ons verblijf. Wij hadden een eigen villa gehuurd van 8 personen incl privé zwembad waar wij voornamelijk zijn gebleven. Hier een daar een uitstapje waar drukte een beetje vermeden kon worden maar toch is het raak.

Aangezien info over maatregelen en Covid19 best onduidelijk en schaars te vinden in hun overheid hebben ze op de dag van ons vertrek een nieuwe site in de lucht gebracht met hier in alle info e.d.

Aantal cijfers van Curacao:
https://www.covid19.cw/nl/belangrijke-informatie/
Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic