Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Volledig gevaccineerd (2x Pfizer) maar wacht toch nog even af met de booster. Hier spelen wel een aantal dingen in mee:
- Ik had verwacht dat de effectiviteit van de vaccins beter zouden zijn op de langere termijn (zeker betreft besmettingen)
- Omdat de boosters het minste nut hebben tegen besmetting maar vooral tegen ziekenhuis/IC-opnames voor ouderen
- Wat hier al vaker aangedragen is, iedereen moet zich vaccineren of we moeten leren leven met het virus. Onder leren leven met het virus vind ik vallen dat de kwetsbare zich kunnen vaccineren om ernstige ziekte te voorkomen, oudere mensen gaan nou eenmaal eerder dood door een virus. Het is toch een natuurlijke selectie die niet totaal onverwachts kwam natuurlijk met zo'n groeiende wereldbevolking en vergrijzing. Ook speciale corona ziekenhuizen lijkt mij een goede oplossing om reguliere zorg te ontlasten.
- Het beleid gaat me steeds meer tegenstaan, handelen uit onwetendheid en "omdat we dat tijdens de vorige lockdown ook gedaan hebben". Steeds die openingstijden verkorten terwijl een verlaging van de benuttigde capaciteit over een langere periode mijn inziens veel beter zou werken.

Kortom, vaccineren is niet de oplossing gebleken. Op termijn zou ik best weer een booster willen nemen als er meer bekend is over de effectiviteit tegen de omikron variant, maar elke 3 maanden een vaccin nemen zonder dat hier duidelijkheid over is vind ik het voor mij op dit moment niet waard.


Degelijke punten, maar niet vaccineren is natuurlijk ook geen oplossing. De ouderen altijd up to date boosteren is wel de belangrijkste weg richting een normaal leven imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Spobbertiet schreef:
Mijn motivatie voor boosteren: QR-code + reizen.

Wat zijn nog meer voordelen?


Als ik voor mijzelf spreek:
Je geniet betere bescherming tegen corona en het is veilig.
Die twee dingen, de rest van de voors en tegens boeit mij niet.

Ik ben het zeker niet met alles eens vanuit de overheid maar dat is n.m.m. totaal irrelevant bij de vraag of ik de booster moet nemen. ik denk juist: Wat zijn de nadelen? Waarom zou ik het niet nemen? Kan geen enkele reden bedenken. Vorige week dan ook mijn booster gehad en nergens last van gehad.


Compleet eens met dit.

Ben het niet eens met wat de overheid doet, het blijft zware incompetentie, vooral als je kijkt naar 2021.
Maar dat staat compleet buiten of ik een vaccin wil.

Maar uiteindelijk neem ik het vaccin zodat ik niet potentieel twee weken tot een half jaar uit de running ben, op latere leeftijd opeens complicaties krijg of dat ik straks niet het aansteken van een ander op mijn geweten heb, of erger zelfs permanente schade of de dood van iemand door besmetting veroorzaken.

Tuurlijk je bent gezond en jong dus je hebt minder kans er op. Maar waarom zou ik die kans nemen als het vermijden er van maar 10 minuten van m'n leven per jaar kost aan een simpel prikje dat me verder niks doet.

Daarnaast ken ik mensen die in de zorg e.d. werken en als ik die verhalen hoor wil ik absoluut niet bijdragen aan de problemen die ze al hebben. Plus meer vaccins komt uit eindelijk neer op meer vrijheid als je alles doorrekent, zo werkt onze regering nu blijkbaar. Dus ipv stoïcijns en zinloos te gaan tegenwerken, dan maar meewerken. Men neemt dat (en zichzelf) soms veel te serieus, alsof hun hele imago en zelfwaarde op het spel staat (wat ze vaak al verneuken door zo tegendraads te zijn).

Dat ik er overal mee binnen kan is mooi meegenomen, ben ook verder wel voor 2G gezien hoe het in Duitsland werkte. Alleen zijn wij natuurlijk 100x tegendraadser en eigenwijzer dan de Duitsers, wij weten altijd alles beter. Dus 2G komt hier nooit door de kleine groep die het niet wilt (en ja het is een kleine groep, onderschat de stille meerderheid niet).

Maar als we gewoon collectief kunnen leven met corona door gewoon onszelf en de risicogroepen te beschermen, prima. Dan maar een dom prikje, ook voor de mensen die niet kunnen en/of willen.

Citaat:
Vaccineren is wel de oplossing maar in deze wereld is de effectieve uitvoering onmogelijk, mag ik dan niet concluderen dat het dus niet de oplossing is?

Het is zeker niet onmogelijk. De wereld is niet zwart wit, of wel een vaccin of niet een vaccin.

Het vaccin is de oplossing. Of wij die oplossing benutten is compleet aan onszelf. Het vaccin heeft geen schuld, wij als mensheid verneuken de boel (zoals gewoonlijk).

Wat denk je wat er gebeurt als iedereen zoals jou denkt en geen booster haalt? Dan stijgen de besmettingen, ziekenhuisopnames en doden/gewonden gewoon ongecheckt door. De enige pauze die je dan krijgt is de natuurlijke resistentie die je voor een halfjaartje hebt waarnaar het weer compleet opnieuw gebeurt. Dan mag je letterlijk in de angst gaan leven dat je op elk moment de dood van iemand anders, of beter, je eigen familie en vrienden op je geweten hebt.

Het vaccin volledig implementeren is onmogelijk, maar wel de oplossing om het virus compleet uit te roeien. Het vaccin grotendeels implementeren is voor ons nu de oplossing om de maatschappij open te houden. Dit is letterlijk aan het begin van de crisis volgens mij ook al voorspeld.

Het beeld dat iedereen heeft over leven met Corona kan puur en alleen als een groot deel zich wel vaccineert. Hoe meer het virus heerst, hoe meer de maatschappij weer wordt gesloten, zo simpel is het. Dus wil je je vrijheid hebben en houden, dan moeten genoeg mensen zich laten vaccineren en de overheid daar goed beleid naar voeren. Als je daar niet aan mee wilt werken moet je ook niet zeuren dat alles de hele tijd dicht zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat denk je wat er gebeurt als iedereen zoals jou denkt en geen booster haalt?

ik ben absoluut altijd voorstander geweest van vaccineren, en nog steeds. De vraag was alleen of mensen twijfelen aan het nemen van een boost. Op dit moment denk ik dat ik nog eventjes wacht (dus niet skip).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben heel eerlijk, de enige reden dat ik inmiddels een booster wil is zodat mijn QR code blijft werken en mijn vrijheid minder beperkt wordt. En zolang die nog werkt (en we toch niks mogen) EN ze maken het zo moeilijk om op een beetje schappelijke plek/moment een afspraak te maken, dan wacht ik nog mooi even af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 dagen na oud en nieuw precies een dagrecord aan positieve testen, precies zoals verwacht.. Opvallend ook: in de grafieken van Yorick Bleijenberg staat een positief percentage van rond de 40% van alle testen, wat echt zeer hoog is. Misschien komt het omdat we minder testen en dat mensen nu een herstelbewijs ophalen? Geen idee.

Laten we hopen dat de ziekenhuizen ontzien kunnen worden, dat zou fijn zijn. We hebben de UK als voorbeeld, die lopen een paar weken voor op ons. Een journalist van de Financial Times heeft er een draadje over: https://twitter.com/jburnmurdoch/status ... 9646166019
Ondertussen gaat Boris Johnson door op deze weg. Ik ben benieuwd of ze er goed aan doen, kan Nederland zijn beleid heel goed op spiegelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 17:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook daar zie je wel een trend van stijging van besmettingen maar niet een evenredige stijging van ICU opnames. Ziekenhuisopnames zijn er wel, maar ICU amper tot niet.

In Nederland hebben we dat nog niet terwijl de besmettingen wel stijgen, maar het (prik)beleid van Engeland is ook wel anders dan dat van Nederland.

Dit ligt allemaal wel een beetje in de lijn der verwachtingen van een variant die besmettelijker is maar minder "dodelijk" om het even simpel te zeggen.

Even buiten dit om.

Het zou mooi zijn als we een beetje in de Omikronvariant blijven hangen voor de nabije toekomst. Dit zou goed nieuws wezen in de strijd tegen het virus. Ik weet niet of er een plafond is aan de besmettingsgraad van het coronavirus maar als het dominante virus dus zeer besmettelijk is maar relatief amper dodelijk of schadelijk (zoals de gewone griep) dan is het makkelijker in omgang voor ons.

Eigenlijk moet je in dat opzicht nu (of in de toekomst bij een nog minder dodelijke variant maar besmettelijke variant) gaan kapitaliseren op vaccinatie en het virus terugdringen. Geef het minder kans om te muteren en je blijft hangen met een virus dat niet zo maatschappijontwrichtend is als de Delta variant. Dat geldt dat niet alleen voor zo veel mogelijk mensen prikken in NL maar ook gewoon zo veel mogelijk vaccinaties naar 3e wereld landen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt er inderdaad meer en meer op, wat wel heel goed nieuws is. Enige punt natuurlijk: waar ligt het "optimum" tussen sectoren openen en de zorg draaiende houden en wil je nu misschien ook de ruimte gaan geven voor uitgestelde zorg etc. Lastige langeretermijnvragen voor de politiek vermoed ik zo ;).

Ben benieuwd wat voor impact het gaat hebben op het besluit eind januari, ik gok er niet op dat op aankomende week al meer opengaat dan wat nu is aangekondigd gezien de cijfers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 17:11 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Wenzel schreef:
Spobbertiet schreef:
Mijn motivatie voor boosteren: QR-code + reizen.

Wat zijn nog meer voordelen?


Als ik voor mijzelf spreek:
Je geniet betere bescherming tegen corona en het is veilig.
Die twee dingen, de rest van de voors en tegens boeit mij niet.

Ik ben het zeker niet met alles eens vanuit de overheid maar dat is n.m.m. totaal irrelevant bij de vraag of ik de booster moet nemen. ik denk juist: Wat zijn de nadelen? Waarom zou ik het niet nemen? Kan geen enkele reden bedenken. Vorige week dan ook mijn booster gehad en nergens last van gehad.


Compleet eens met dit.

Ben het niet eens met wat de overheid doet, het blijft zware incompetentie, vooral als je kijkt naar 2021.
Maar dat staat compleet buiten of ik een vaccin wil.

Maar uiteindelijk neem ik het vaccin zodat ik niet potentieel twee weken tot een half jaar uit de running ben, op latere leeftijd opeens complicaties krijg of dat ik straks niet het aansteken van een ander op mijn geweten heb, of erger zelfs permanente schade of de dood van iemand door besmetting veroorzaken.

Tuurlijk je bent gezond en jong dus je hebt minder kans er op. Maar waarom zou ik die kans nemen als het vermijden er van maar 10 minuten van m'n leven per jaar kost aan een simpel prikje dat me verder niks doet.

Daarnaast ken ik mensen die in de zorg e.d. werken en als ik die verhalen hoor wil ik absoluut niet bijdragen aan de problemen die ze al hebben. Plus meer vaccins komt uit eindelijk neer op meer vrijheid als je alles doorrekent, zo werkt onze regering nu blijkbaar. Dus ipv stoïcijns en zinloos te gaan tegenwerken, dan maar meewerken. Men neemt dat (en zichzelf) soms veel te serieus, alsof hun hele imago en zelfwaarde op het spel staat (wat ze vaak al verneuken door zo tegendraads te zijn).

Dat ik er overal mee binnen kan is mooi meegenomen, ben ook verder wel voor 2G gezien hoe het in Duitsland werkte. Alleen zijn wij natuurlijk 100x tegendraadser en eigenwijzer dan de Duitsers, wij weten altijd alles beter. Dus 2G komt hier nooit door de kleine groep die het niet wilt (en ja het is een kleine groep, onderschat de stille meerderheid niet).

Maar als we gewoon collectief kunnen leven met corona door gewoon onszelf en de risicogroepen te beschermen, prima. Dan maar een dom prikje, ook voor de mensen die niet kunnen en/of willen.

Citaat:
Vaccineren is wel de oplossing maar in deze wereld is de effectieve uitvoering onmogelijk, mag ik dan niet concluderen dat het dus niet de oplossing is?

Het is zeker niet onmogelijk. De wereld is niet zwart wit, of wel een vaccin of niet een vaccin.

Het vaccin is de oplossing. Of wij die oplossing benutten is compleet aan onszelf. Het vaccin heeft geen schuld, wij als mensheid verneuken de boel (zoals gewoonlijk).

Wat denk je wat er gebeurt als iedereen zoals jou denkt en geen booster haalt? Dan stijgen de besmettingen, ziekenhuisopnames en doden/gewonden gewoon ongecheckt door. De enige pauze die je dan krijgt is de natuurlijke resistentie die je voor een halfjaartje hebt waarnaar het weer compleet opnieuw gebeurt. Dan mag je letterlijk in de angst gaan leven dat je op elk moment de dood van iemand anders, of beter, je eigen familie en vrienden op je geweten hebt.

Het vaccin volledig implementeren is onmogelijk, maar wel de oplossing om het virus compleet uit te roeien. Het vaccin grotendeels implementeren is voor ons nu de oplossing om de maatschappij open te houden. Dit is letterlijk aan het begin van de crisis volgens mij ook al voorspeld.

Het beeld dat iedereen heeft over leven met Corona kan puur en alleen als een groot deel zich wel vaccineert. Hoe meer het virus heerst, hoe meer de maatschappij weer wordt gesloten, zo simpel is het. Dus wil je je vrijheid hebben en houden, dan moeten genoeg mensen zich laten vaccineren en de overheid daar goed beleid naar voeren. Als je daar niet aan mee wilt werken moet je ook niet zeuren dat alles de hele tijd dicht zit.


Compleet oneens met dit verhaal/betoog, ik zie het echt 180° anders. Ik kan me in geen enkel punt vinden wat jij noemt. Alhoewel ik jou kijk op het vaccineren compleet respecteer en dus ook meer dan prima vind.
Tenslotte gaat het erom waar jij jezelf goed bij voelt, wat voor jou werkt en waar jij zelf achter staat.

Tot op de dag van vandaag en zeker met wat we tot nu toe weten ben ik nog steeds blij geen vaccinatie te hebben gehad, maar via de natuurlijke wijzen antistoffen gekregen.
Mijn inziens nog steeds de beste bescherming en tevens het beste gevoel bij voor mijzelf en waar ik achter sta. Dit heeft niks met eigenwijs, tegendraads of wat dan ook te maken, echt helemaal niets!
Wanneer je een andere kijk, gevoel of geloof hebt wil niet meteen zeggen dat je een eigenwijs bent.

Mensen die roepen je doet het voor een ander daar veeg ik echt me reet mee af. Dat roepen we dan in een individualistische maatschappij die hier is, kom op zeg!

Maar goed, laten we niet teveel meer discussie hebben waarom wel of niet vaccineren, daar heeft toch ieder zijn eigen gedachten over en gelukkig maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
https://twitter.com/jburnmurdoch/status/1478339769646166019


leuke feed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 17:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Mensen die roepen je doet het voor een ander daar veeg ik echt me reet mee af. Dat roepen we dan in een individualistische maatschappij die hier is, kom op zeg!


Dit is onzin. Individualistisch en maatschappij zijn al twee contradicterende woorden. Het een doe je alles in je eentje, het ander doe je alles met elkaar. Dat jij aan jezelf denkt is iets heel anders dan je als maatschappij probeert het virusprobleem op te lossen. De maatschappij is er, dat jij alleen keuzes maakt op basis van je eigen hachje heeft verder niks met een maatschappij te maken maar met individualisme/egoïsme, hoe je het ook wilt schetsen.

En het is verder inderdaad je eigen keuze. Maar met keuzes komen altijd bijkomende gevolgen. Ondanks dat je deze keuze maakt moet je daarbij ook gewoon accepteren dat een vaccin objectief voor het gros van de mensheid meer voordelen dan nadelen geeft op dit gebied. Dus je kan prima alsnog achter je eigen keuze staan, en deze maken, maar het verbloemen onder "de juiste keuze" is gewoon objectief incorrect.

Dit gaat alleen op voor mensen die daadwerkelijk schade oplopen of in levensgevaar raken van het nemen van het vaccin. En dat geldt maar voor een extreem klein percentage. Hoe graag sommige mensen zichzelf ook in deze groep willen schetsen via allerlei fake news. Ik zou me echt doodschamen als iemand die daadwerkelijk geen vaccin kan nemen, wat voor label er dan meteen onterecht op je wordt geschetst omdat een paar simpelen ook vinden dat ze zoals jou zijn.

Dus prima dat jij zo denkt, en ik ben het niet eens met je keuze, maar het is jouw lichaam, dus het is jouw beslissing.

Al denk ik wel dat het in veel gevallen een gevalletje Murphy's Law wordt. Je hebt het een keer gehad en je bent er goed af gekomen. Je gaat het sowieso nog een keer krijgen en ik hoop voor je dat het kwartje elke keer de goede kant op valt. Maar er zal altijd een kans blijven dat het mis gaat, en ook onomkeerbaar mis. En ik hoop voor je dat je dan achteraf nog kan zeggen dat je achter je keuze staat of je nog op tijd iets kan fixen waardoor het niet mis gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 17:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Lijkt er inderdaad meer en meer op, wat wel heel goed nieuws is. Enige punt natuurlijk: waar ligt het "optimum" tussen sectoren openen en de zorg draaiende houden en wil je nu misschien ook de ruimte gaan geven voor uitgestelde zorg etc. Lastige langeretermijnvragen voor de politiek vermoed ik zo ;).

Ben benieuwd wat voor impact het gaat hebben op het besluit eind januari, ik gok er niet op dat op aankomende week al meer opengaat dan wat nu is aangekondigd gezien de cijfers.


Ik denk ook pas dat het eind januari wordt, en ergens snap ik dat mensen gefrustreerd daarom raken gezien de Omikronvariant niet voor meer ziekenhuisopnames lijkt te zorgen.

Maar aan de andere kant denk ik echt dat je beter even de kat uit de boom kan kijken, ook met o&n en kerst net achter de rug en de scholen die straks weer open gaan en de boosters die straks zijn gezet en tijd hebben gehad om te werken. Die golf zou je in de komende twee weken moeten zien.

Eind januari zou je dan (als de Omikronvariant doet wat het doet) moeten zien dat de ziekenhuisopnames enorm laag zijn maar de besmettingscijfers nog wel behoorlijk golven (en misschien dan net afvlakken of licht dalen). Dan kan je redelijk zeker concluderen dat de Omikronvariant een variant is waarbij we de samenleving kunnen openen met oog op de lange termijn.

Ik denk dat eind januari je een beter beeld kan geven dan van het effect van de nieuwe variant in Nederland. Als we iets zouden moeten leren van de voorgaande jaren is dat we niet te snel tot conclusies moeten springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik denk dat eind januari je een beter beeld kan geven dan van het effect van de nieuwe variant in Nederland. Als we iets zouden moeten leren van de voorgaande jaren is dat we niet te snel tot conclusies moeten springen.

En niet altijd van het meest positieve scenario uit moeten gaan, iets wat hiervoor regelmatig is gebeurd.

Ik ben zeer benieuwd wat het beleid wordt onder Ernst Kuipers. Hij heeft in ieder geval ervaring met COVIDwerk in een ziekenhuis, met politiek helaas aanzienlijk minder. We gaan er volgende week als ze beëdigd zijn allemaal zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 17:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Broken Balance schreef:
Ik denk dat eind januari je een beter beeld kan geven dan van het effect van de nieuwe variant in Nederland. Als we iets zouden moeten leren van de voorgaande jaren is dat we niet te snel tot conclusies moeten springen.

En niet altijd van het meest positieve scenario uit moeten gaan, iets wat hiervoor regelmatig is gebeurd.

Ik ben zeer benieuwd wat het beleid wordt onder Ernst Kuipers. Hij heeft in ieder geval ervaring met COVIDwerk in een ziekenhuis, met politiek helaas aanzienlijk minder. We gaan er volgende week als ze beëdigd zijn allemaal zien.


Ik vind dit op zich geen slechte ontwikkeling. Ik denk juist dat we voor dit soort dingen meer hoge mensen nodig hebben die goed zijn in hun vak en minder goed zijn in politicus zijn. Kijk bij een minister van buitenlandse/binnenlandse zaken en de ministerpresident verwacht je natuurlijk meer een politicus/diplomaat maar voor dingen als verkeer, zorg, onderwijs heb je denk ik mensen nodig die bekend zijn met de huidige realiteit van hun sector.

Mensen hebben harde vertrouwde feiten en realiteit nodig ipv verbloemde berichten van mensen die bekend staan als vooral politic die meer denken aan hun stoeltje in de 2e kamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
in dat geval hoop ik op Moderna.


https://www.nu.nl/coronavirus/6176695/w ... ijgen.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mensen hebben harde vertrouwde feiten en realiteit nodig ipv verbloemde berichten van mensen die bekend staan als vooral politic die meer denken aan hun stoeltje in de 2e kamer.


GO ROBBERT
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 18:16 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Citaat:
Mensen die roepen je doet het voor een ander daar veeg ik echt me reet mee af. Dat roepen we dan in een individualistische maatschappij die hier is, kom op zeg!


Dit is onzin. Individualistisch en maatschappij zijn al twee contradicterende woorden. Het een doe je alles in je eentje, het ander doe je alles met elkaar. Dat jij aan jezelf denkt is iets heel anders dan je als maatschappij probeert het virusprobleem op te lossen. De maatschappij is er, dat jij alleen keuzes maakt op basis van je eigen hachje heeft verder niks met een maatschappij te maken maar met individualisme/egoïsme, hoe je het ook wilt schetsen.

En het is verder inderdaad je eigen keuze. Maar met keuzes komen altijd bijkomende gevolgen. Ondanks dat je deze keuze maakt moet je daarbij ook gewoon accepteren dat een vaccin objectief voor het gros van de mensheid meer voordelen dan nadelen geeft op dit gebied. Dus je kan prima alsnog achter je eigen keuze staan, en deze maken, maar het verbloemen onder "de juiste keuze" is gewoon objectief incorrect.

Dit gaat alleen op voor mensen die daadwerkelijk schade oplopen of in levensgevaar raken van het nemen van het vaccin. En dat geldt maar voor een extreem klein percentage. Hoe graag sommige mensen zichzelf ook in deze groep willen schetsen via allerlei fake news. Ik zou me echt doodschamen als iemand die daadwerkelijk geen vaccin kan nemen, wat voor label er dan meteen onterecht op je wordt geschetst omdat een paar simpelen ook vinden dat ze zoals jou zijn.

Dus prima dat jij zo denkt, en ik ben het niet eens met je keuze, maar het is jouw lichaam, dus het is jouw beslissing.

Al denk ik wel dat het in veel gevallen een gevalletje Murphy's Law wordt. Je hebt het een keer gehad en je bent er goed af gekomen. Je gaat het sowieso nog een keer krijgen en ik hoop voor je dat het kwartje elke keer de goede kant op valt. Maar er zal altijd een kans blijven dat het mis gaat, en ook onomkeerbaar mis. En ik hoop voor je dat je dan achteraf nog kan zeggen dat je achter je keuze staat of je nog op tijd iets kan fixen waardoor het niet mis gaat.


Er moeten gevolgen zitten aan dat je niet laat vaccineren? Wat een nonsens zeg! Gevalletje een andere mening mag dus niet. De juiste keuze vind jij jou keuzen, helaas gaat dat niet op voor iedereen. Ik zou me eerder doodschamen als ik zo ongelooflijk narcistisch figuur zou dan jij bent, verschrikkelijk zeg.

Het kwartje de goede kant opvallen? hou toch op zeg, typisch gevalletje van angstzaaierij. Daar kunnen we ook wat van in dit land, lekker die angstcultuur creëren . Hopelijk word de volgende vaccinatie niet een gevalletje Murphy's Law en je hart aanval overleeft. Het is maar een hele kleine kans, maar toch, hoop niet dat het je overkomt :D . Dit is net zo domme opmerkingen en gelijk aan wat jij schets.

Dacht laat ik eens 3 weken voor mijn pensioen het weer eens proberen in dit forum. Tijd genoeg nu mijn werkzaamheden zijn overgedragen tijdens werk, maar verkeerde inschatting om hier weer deel te nemen. Blijf me verbazen hoe dwingend mensen kunnen blijven en je het gevoel proberen te geven dat je aan de verkeerde kant staat, erg treurig constatering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 19:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ga dan ook, oal dramaqueen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaatje dat heeft niks met een andere mening te maken. Als een 57 jarige met een bmi van 32 zich niet laat vaccineren, dan is hij gewoon een significant risico voor de volle IC's. Ik vind het meer dan logisch dat je dan consequenties hebt voor je keuze. Want door dit soort mensen worden zoveel operaties en zorg uitgesteld. Vrijheid stopt daar waar je anderen dwars zit.

En niet zo janken joh, je kan het echt mega slecht hebben dat iemand een andere mening heeft dan jij. En vervolgens ga je het helemaal op de man spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 20:02 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Pantermaatje dat heeft niks met een andere mening te maken. Als een 57 jarige met een bmi van 32 zich niet laat vaccineren, dan is hij gewoon een significant risico voor de volle IC's. Ik vind het meer dan logisch dat je dan consequenties hebt voor je keuze. Want door dit soort mensen worden zoveel operaties en zorg uitgesteld. Vrijheid stopt daar waar je anderen dwars zit.

En niet zo janken joh, je kan het echt mega slecht hebben dat iemand een andere mening heeft dan jij. En vervolgens ga je het helemaal op de man spelen.


Hey, de kontenkruiper club van BB komt er ook weer bij! Mijn verwijten dat ik een andere mening niet respecteer? Lees dan ff goed terug pannenkoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Letterlijk een pagina geleden was ik het nog niet met hem eens maar oke :lol:

Ik zeg nergens dat je andere meningen niet respecteert. Je zal dat vast doen, maar je kan er gewoon niet tegen, andere meningen. Je persoonlijke aanvallen op BB en algemeen op dit topic en nu op mij spreekt boekdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik wappies steeds leuker begin te vinden :$
Regelmatig lach ik de ballen uit mn broek xd
Zoals bij dit filmpje https://twitter.com/Rodriramosdb/status ... 2210749440
Aflopen op een agent die de wapenstok al klaar heeft, is niet slim.
Maar deze dramaqueen denkt dat wel te kunnen doen en acteert als een stervende zwaan en roept op tot delen van het filmpje. Dat gebeurd dan ook, maar toont mij juist hoe simpel dit volk is :lol:
Dank voor 2 minuten genot
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 20:22 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Letterlijk een pagina geleden was ik het nog niet met hem eens maar oke :lol:

Ik zeg nergens dat je andere meningen niet respecteert. Je zal dat vast doen, maar je kan er gewoon niet tegen, andere meningen. Je persoonlijke aanvallen op BB en algemeen op dit topic en nu op mij spreekt boekdelen.


Zo zo, mag in de krant dat je het niet met die kneus eens bent. Okey, dus ik respecteer een andere mening wel maar ik kan er niet tegen dat iemand een andere mening heeft? Beetje krom dit vind je niet? Zal me echt aan me reet roesten wat een ander voor mening heeft, als die gene zich daar goed bij voelt vind ik dat juist alleen maar mooi, ongeacht of ik een andere mening heb, staan voor je eigen ding.

Bij voorgaande discussies was je er ook als de kippen bij, dus doe nou niet zo eng en scheinheilig.
Maar ik heb het incest groepje hier wel weer gezien. Drama queen is weer vertrokken, latersssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zal maar volwassen zijn en je zo gedragen op een forum pfff :lol: Het is overduidelijk dat jij jezelf boven de rest wil plaatsen, je voelt je verheven boven de rest hier. En dan andere mensen een narcist noemen moiii eemmm :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 20:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij reageert hier sowieso nog wel weer voor het einde van dit hele covidgebeuren. Eierbal er op wedden Arnes?

Hopelijk eindelijk eens met die informatie over de NSA praktijken in Nederland die hij de hele tijd nog zou geven. Wel vervelend dat hij elke keer elke vraag om relevante informatie negeert en over compleet iets anders begint of het meteen op de man speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij reageert hier sowieso nog wel weer voor het einde van dit hele covidgebeuren. Eierbal er op wedden Arnes?

Hopelijk eindelijk eens met die informatie over de NSA praktijken in Nederland die hij de hele tijd nog zou geven. Wel vervelend dat hij elke keer elke vraag om relevante informatie negeert en over compleet iets anders begint of het meteen op de man speelt.


Dat is een makkelijke eierbal verdiend, of hij moet het je zo erg niet gunnen dat ie echt wegblijft.

Z'n voorbeelden voor censuur heb ik allang hoop op opgegeven. Dat leek wel een kantelpunt te zijn geweest voor hem om weg te blijven.
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic