Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Pantermaat schreef:
inderdaad zeer terecht dat ze je dan bewerken met een knuppel


Net als wetenschap is de wet maar een meningskwestie, jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik een klap zou krijgen van een ME met knuppel dan reken ik dat mezelf aan. Ik hoor daar immers niet te zijn. Hetzelfde geldt voor rellen m.b.t hooligans. Er zijn genoeg die daar komen om te gapen, maar als je vervolgens een klap van de ME krijgt dan is het nog steeds je eigen schuld. Risico om daar te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Volgens mij kan dit topic ook beter dicht, voor ieders bestwil.


Ik denk dat dit voor de gemoedstoestand van dezen en genen ook geen heel slecht plan is.

Mee eens, dan ga ik m’n account niet laten verwijderen

@hurricane, nog even inhakende op dat filmpje dat je stuurt. Das idd ook niet goed natuurlijk.. aan beide kanten worden er fouten gemaakt. In principe vind ik de ME niet echt de schuldige, want ik kan me ook wel enigszins voorstellen dat je bloed chagrijnig wordt van die hoge werkdruk en je misschien wat minder kan beheersen haha. De fout leg ik liever neer bij Halsema. Maar das m’n persoonlijke mening

En verder is het niet zomaar iemand die een oordeel erover heeft, de NOS heeft er nu ook een artikel over geplaatst:
https://nos.nl/artikel/2411876-vn-rappo ... -malieveld
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Mee eens, dan ga ik m’n account niet laten verwijderen

@hurricane, nog even inhakende op dat filmpje dat je stuurt. Das idd ook niet goed natuurlijk.. aan beide kanten worden er fouten gemaakt. In principe vind ik de ME niet echt de schuldige, want ik kan me ook wel enigszins voorstellen dat je bloed chagrijnig wordt van die hoge werkdruk en je misschien wat minder kan beheersen haha. De fout leg ik liever neer bij Halsema. Maar das m’n persoonlijke mening

En verder is het niet zomaar iemand die een oordeel erover heeft, de NOS heeft er nu ook een artikel over geplaatst:
https://nos.nl/artikel/2411876-vn-rappo ... -malieveld

Oh ja die VN gezant weet het ook mooi op twitter te brengen, wil een onderzoek n.a.v afgelopen weekend maar slingert een filmpje de wereld in van maart 2021 in Den Haag *facepalm*

Prima om onderzoek te doen maar als VN gezant had ik wel verwacht dat hij even vooraf wat onderzoek doet of het filmpje wel bij de juiste gebeurtenissen hoort :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
@hurricane, nog even inhakende op dat filmpje dat je stuurt. Das idd ook niet goed natuurlijk.. aan beide kanten worden er fouten gemaakt. In principe vind ik de ME niet echt de schuldige, want ik kan me ook wel enigszins voorstellen dat je bloed chagrijnig wordt van die hoge werkdruk en je misschien wat minder kan beheersen haha. De fout leg ik liever neer bij Halsema. Maar das m’n persoonlijke mening


De ME staat bijna om het weekend en minimaal 1x per maand paraat omdat deze groepering op allerlei plekken wil demonstreren en het loopt keer op keer uit de hand. Het is niet alsof ze nooit de kans krijgen om hun mening te uiten. Er wordt één keer de kant van de ME gekozen omdat zij zelf aangeven dit niet op te kunnen brengen qua werkdruk, maar dan is het de fout van Halsema?

Hoe is het de schuld van de burgemeester dat mensen naar een verboden demonstratie komen, een noodbevel negeren en proberen door een ME linie te breken? Om daarna, na een oproep van FvD nogmaals terug te gaan naar het museumplein om hetzelfde opnieuw te gaan doen? Sorry, dat zul je me uit moeten leggen.

Citaat:
En verder is het niet zomaar iemand die een oordeel erover heeft, de NOS heeft er nu ook een artikel over geplaatst:
https://nos.nl/artikel/2411876-vn-rappo ... -malieveld


https://nos.nl/artikel/2409855-twee-age ... monstratie
De ME wordt weer gecontroleerd door het OM, dus dit wordt ook gewoon opgepakt door de Nederlandse overheid. Wat deze meneer van de VN daar van vindt moet hij zelf weten, maar uiteindelijk gaat het OM over wie er wel of niet berecht wordt. Er is momenteel een procedure gaande, dus hij loopt achter de feiten aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is de fout van Halsema omdat ik het verbod onzinnig vind. Net als het noodbevel. Hoogstwaarschijnlijk was er niks gebeurd wanneer dit allemaal niet ingezet zou zijn. Wat is nu het resultaat? Flink wat aanhoudingen, gewonden en een boze VN-rapporteur (hoewel dat bericht over vorig jaar gaat, mensen hebben hem weten te vinden vanwege een eerdere post over het geweld van gisteren). Ik kan haar uitspraak ‘aanwijzingen voor geweld’ nauwelijks serieus nemen. De ME ging gewoon staken en daardoor durfde zij het niet aan. Zie het meer als een slap excuus
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komt een groot deel naar die demonstraties om vreedzaam te demonstreren, maar er zitten er ook genoeg tussen die gewoon kicken op die confrontaties. Wat mij betreft is het aanwezig zijn op een verboden demonstratie waarbij je weet dat dit het risico is een gevalletje eigen schuld, dikke bult. Blij dat de ME in dat soort situaties gewoon optreedt. Iemand meermaals op zijn hoofd knuppelen zoals in dat filmpje van vorig jaar hoort niet, maar een flinke buts in je nek en op je knieschijven is redelijk op z'n plaats als je niet optyft op het moment dat de ME/politie dat vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 16:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het is de fout van Halsema omdat ik het verbod onzinnig vind. Net als het noodbevel. Hoogstwaarschijnlijk was er niks gebeurd wanneer dit allemaal niet ingezet zou zijn. Wat is nu het resultaat? Flink wat aanhoudingen, gewonden en een boze VN-rapporteur (hoewel dat bericht over vorig jaar gaat, mensen hebben hem weten te vinden vanwege een eerdere post over het geweld van gisteren). Ik kan haar uitspraak ‘aanwijzingen voor geweld’ nauwelijks serieus nemen. De ME ging gewoon staken en daardoor durfde zij het niet aan. Zie het meer als een slap excuus


Wat een onzin.

Je geeft de burgemeester de schuld omdat zij een illegale demonstratie hielden? Hoe backwards denk jij?

Zij deed juist het correcte met dat noodbevel. Wat, moet ze maar toegeven en de wet overtreden? Daarvoor kreeg ze de vorige keer namelijk een golf aan kritiek over zich heen. En nu doet ze hetgeen wat zij vragen en is het weer haar schuld :lol:

Ik vind haar ook een natte dweil maar dit hele gedoe was niet gebeurd als ze gewoon legaal een demonstratie hadden aangemeld. Daar ligt de schuld, en nergens anders.

Het niet aan de regels houden van een partij heeft hier de boel veroorzaakt, punt. Niks van dat omdraaien naar een slachtofferrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Volgens mij kan dit topic ook beter dicht, voor ieders bestwil.


Ik denk dat dit voor de gemoedstoestand van dezen en genen ook geen heel slecht plan is.

Maarja, wie is het hiermee eens? Als veel mensen dit willen, dan wilt Kees hem heeeel misschien sluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Volgens mij kan dit topic ook beter dicht, voor ieders bestwil.


Ik denk dat dit voor de gemoedstoestand van dezen en genen ook geen heel slecht plan is.

Maarja, wie is het hiermee eens? Als veel mensen dit willen, dan wilt Kees hem heeeel misschien sluiten


Eens, ben dan meer een lurker, maar ik word er nooit vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Eens, ben dan meer een lurker, maar ik word er nooit vrolijk van.


Je hoeft het niet aan te klikken hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat open
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat gewoon open joh, wie hier depri van wordt klikt er toch gewoon niet op :P Heb er zelf totaal geen probleem mee. Al zou Emre terugkeren, lachen man. Vind altijd vermakelijk om dit te lezen.

Gewoon niet allemaal te serieus nemen, en als je gemoedstoestand wel wordt beïnvloed kom je hier gewoon niet. Enkelen doen dat volgens mij al. Prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alleen openhouden voor RoyWAPo is ook weer zoiets.

Sluiten maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Alleen openhouden voor RoyWAPo is ook weer zoiets.


Maar hij heeft wel publiek.

Maar goed, als zijn forumpsychologen zeggen dat het beter voor hem is. Prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 19:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Laat gewoon open joh, wie hier depri van wordt klikt er toch gewoon niet op :P Heb er zelf totaal geen probleem mee. Al zou Emre terugkeren, lachen man. Vind altijd vermakelijk om dit te lezen.

Gewoon niet allemaal te serieus nemen, en als je gemoedstoestand wel wordt beïnvloed kom je hier gewoon niet. Enkelen doen dat volgens mij al. Prima.


1. Veel doen dat ook niet

2. Iemand die niet helemaal 100 is terug willen om het vermaak van de onzin die hij uitspreekt, daar wordt het topic/forum vast beter van.

3. Het probleem is denk ik juist dat mensen het hier te serieus nemen.

4. Juist die vicieuze cirkel van onzin maakt dit topic het niet waard. De gene die proberen te rationaliseren die kappen op een punt ook wel en dan krijg je een echokamer van onzin, dat wil je.

Gooi gewoon dicht. Als je vermaak wilt om coronazaken open je gewoon Facebook.

Mark With A Tarrel schreef:
rakkietakkie schreef:
Alleen openhouden voor RoyWAPo is ook weer zoiets.


Maar hij heeft wel publiek.

Maar goed, als zijn forumpsychologen zeggen dat het beter voor hem is. Prima.


Komende van de #1 forumwetenschapper
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Niet onze verantwoordelijkheid toch? Gaan nou niet topics sluiten om anderen van zichzelf te beschermen. Sowieso niet onze plaats om dat te beoordelen voor anderen.

2. Dat zei ik niet, ik zei alleen als hij terug zou komen. Ik mis hem niet, maar boeit me totaal niet als ie wel terug komt. Maar wel beter voor het forum als hij wegblijft.

3. Klopt, veel te serieus.

4. Ik vind dat allemaal meevallen. Roy heeft soms alternatief geluid dat wel eens irrationeel is. Maar buiten dat om zie ik niet veel onzin in dit topic. Sterker nog, het is alleen Roy dat de mood hier verstoort, omdat velen niet goed gaan op z'n alternatieve geluid. Haal Roy weg en dit topic wordt helemaal prima. Dit is overigens geen argument voor of tegen, maar puur een constatering. Dus no offense Roy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met makrooy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tjongejonge waarom zouden we dit topic moeten sluiten :lol:

Als je hier slecht op gaat, ben dan verstandig en klik het topic niet aan.

Als je hier al slecht op gaat kun je beter het (sociale) internet niet betreden vandaag de dag want overal lees je corona gerelateerde shit.

Knip je internetkabel door en ga een cake bakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 09:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Tjongejonge waarom zouden we dit topic moeten sluiten :lol:

Als je hier slecht op gaat, ben dan verstandig en klik het topic niet aan.

Als je hier al slecht op gaat kun je beter het (sociale) internet niet betreden vandaag de dag want overal lees je corona gerelateerde shit.

Knip je internetkabel door en ga een cake bakken


Kan je lezen?

Hier boven staan de redenen en dat mensen "er niet tegen kunnen" is niet een van de meerdere redenen, doe niet zo dapper joh.

makrooy schreef:
1. Niet onze verantwoordelijkheid toch? Gaan nou niet topics sluiten om anderen van zichzelf te beschermen. Sowieso niet onze plaats om dat te beoordelen voor anderen.

2. Dat zei ik niet, ik zei alleen als hij terug zou komen. Ik mis hem niet, maar boeit me totaal niet als ie wel terug komt. Maar wel beter voor het forum als hij wegblijft.

3. Klopt, veel te serieus.

4. Ik vind dat allemaal meevallen. Roy heeft soms alternatief geluid dat wel eens irrationeel is. Maar buiten dat om zie ik niet veel onzin in dit topic. Sterker nog, het is alleen Roy dat de mood hier verstoort, omdat velen niet goed gaan op z'n alternatieve geluid. Haal Roy weg en dit topic wordt helemaal prima. Dit is overigens geen argument voor of tegen, maar puur een constatering. Dus no offense Roy :P


1. Dat is zo, ik kijk ook meer in de zin van wat je beter voor anderen en het forum kan doen. Is niet het eerste topic dat gesloten is uit bestwil voor de grotere picture. Heb het al eerder gezegd in dit topic, Roy is een prima gast, maar voor zijn bestwil kan hij beter met dit kappen, of het geen waardoor hij er telkens zo induikt uit zijn leven halen, het is niet gezond.

4. Haal Roy weg, en dit topic sterft af denk ik :P 95% is Roy + reacties er op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
inderdaad zeer terecht dat ze je dan bewerken met een knuppel etc, 100% met je eens. Mij betreft oppakken en paar nachtjes opsluiten.


Hier wel mee eens idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah goed het past niet in BB zijn straatje dus dan moet het weer op zijn manier ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 09:36 
 
Hardtraxxer

Even weer ontopic:

https://www.nu.nl/coronavirus/6176559/o ... 9dvUT5SiJU

We kunnen toch niet meer langer in lockdown blijven. Zie hier ook een reactie van NuJIJ, die haalt mijn woorden uit de mond:

"De lockdown is in eerste instantie in werking gezet omdat men vreesde voor omikron variant. Die is nu wetenschappelijk bewezen milder dan de deta variant. Rutte: Als dit niet zo is dan wordt de lockdown onmiddellijk opgeheven

Gister zegt RIVM:
"Omikronvariant maakt veel minder ziek: rampscenario is volgens RIVM afgewend"

Ondertussen roept het OMT ook gister:
"OMT vindt half januari versoepelen geen optie, eind van de maand mogelijk wel"

Totale chaos, waarom hebben we ookalweer een lockdown, ja omdat de omikronvariant gevaarlijk is, ownee toch niet zo gevaarlijk als gedacht, ondertussen bij OMT versoepeling half januari niet mogelijk eind van de maand 'mogelijk' wel. Hoe dan?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 09:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ah goed het past niet in BB zijn straatje dus dan moet het weer op zijn manier ok


Is goed Emre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Hoe dan?

Ja het rotte is wel dat ie veel besmettelijker is. Meer besmettingen leidt tot meer ziekenhuisopnames, zelfs al is ie milder.
Logisch dat 't kabinet nu nog even aftast hoe de golf na de feestdagen eruit ziet. Leuk is het allerminst.
Vorige  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic