Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2022 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
RomanAnthony schreef:
Deze is ook lekker. Zo'n 10 weken geleden besmet geraakt (waarvan nog niet helemaal hersteld), 2 keer gevaccineerd en nu weer 5 tot 10 dagen in quarantaine omdat ik maandagavond nauw in contact ben geweest met iemand die gisteravond positief is getest (aldus de GGD). Érg veel zin om het jaar in quarantaine af te moeten sluiten. En als het op dit tempo maar door blijft gaan zit ik er ook niet echt op te wachten om elke 3 maanden mezelf weer om te moeten sluiten zeg.


En wat heb je uiteindelijk gaan met oudjaarsavond?


Vanaf 's middags maar lekker gaan drinken. Remi kwam rond 9 uur nog langs met wat campingstoeltjes (surprise (L) ) en toen hebben we nog met zijn 5en een Champie en een biertje in de voortuin gedronken (ik vanuit de deurpost). Toen tot kwart voor 1 alleen geweest (raar om om 12 uur in je eentje voor de TV te zitten) en toen stond er als verrassing ineens een vriend voor de deur met zijn vriendin en nog een +1. De campingstoeltjes weer tevoorschijn gehaald en mezelf de 2 uur daarna nog verder lam gezopen. Rond half 3 zijn ze weggegaan en ik lag volgens mij ergens rond kwart voor 4 op bed, maar hoe of wat toen geen idee. Toen nog wel mensen gevideobeld zag ik dus dat zal ook wel weer fraai zijn geweest :lol: .

Lang verhaal kort: niet perse voor herhaling vatbaar.

Gisteravond trouwens mijn uitslag binnen, welke gelukkig negatief was. Precies op tijd om gewoon weer lekker aan het werk te kunnen, jippie-ja-jee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2022 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit forum wordt ook steeds gekker he. Emre die op Kerst weer het zoveelste nep account aanmaakt en Roy die op Oudejaarsavond nog lkkr in het corona topic aan het discussiëren is :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannetje van Verenigde Naties heeft geen goed woord over voor het politie geweld bij de Corona demonstraties. We zitten hier in Nederland maar te doen alsof het allemaal maar normaal is, maar blijkbaar is dat toch niet zo

https://twitter.com/nilsmelzer/status/1 ... 68449?s=21
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maart vorig jaar, agenten worden al vervolgd :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Maart vorig jaar, agenten worden al vervolgd :sleep:

Zo zijn d’r nog wel meer acties geweest die niet door de beugel kunnen imo. Zoals dat waterkanon op die vrouw bijv. Of de inzet van de politiehond van gisteren. Heeft die man ook een paar Posts terug wat over gezegd. Gisteren was het verder opmerkelijk dat de ME mensen daar verzocht om weg te gaan van het Museumplein, waarna zij door een groot politie cordon werden opgevangen in een of andere straat. Dat heeft de situatie helemaal doen escaleren. Waarvoor is dit nou nodig?

Hij ziet alle incidenten blijkbaar nu pas
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff vent.. Boeiend wat iemand ervan vind?
Ik blijf erbij, als er politie/ME op je af komt en je sommeert om weg te gaan, en je dit vervolgens niet doet of de confrontatie opzoekt en wat rake klappen krijgt, dan is dat 100% je eigen schuld..
Ja ze hadden in dit geval na 2x meppen ook wel mogen stoppen, maar hij had de klappen helemaal niet gehad als ie gewoon had geluisterd en was vertrokken, of nog beter, helemaal niet daar aanwezig was.. De demonstratie was toch verboden?

De politie/ME beginnen echt niet uit het niets iemand te slaan.. voorafgaand is sws al 100x gevraagd om te vertrekken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De ME heeft zich ook te houden aan bepaalde richtlijnen voor geweld. Op het hoofd meppen/schieten is daar volgens mij niet 1 van (lijkt me dan tenminste). Een slag op het been of de rug ofzo, prima. Maar ik snap sowieso die overdreven ME inzet niet. 99% van de mensen daar heeft geen enkele kwaad in de zin.

En waarom moet hier de wapenstok erop, ook bij mensen die paar maanden terug, gewoon op de grond zaten en niks deden. Terwijl Extinction Rebellion met hun bloedirritante acties met een fluwelen handschoen worden aangepakt. Zo zou het ook moeten gaan bij de Corona demo’s
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Roy aub voor jezelf en ondertussen ook echt voor ons: Zoek een hobby of hulp want het is echt niet meer gezond hoe je met de situatie bezig bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
De ME heeft zich ook te houden aan bepaalde richtlijnen voor geweld. Op het hoofd meppen/schieten is daar volgens mij niet 1 van (lijkt me dan tenminste). Een slag op het been of de rug ofzo, prima. Maar ik snap sowieso die overdreven ME inzet niet. 99% van de mensen daar heeft geen enkele kwaad in de zin.

En waarom moet hier de wapenstok erop, ook bij mensen die paar maanden terug, gewoon op de grond zaten en niks deden. Terwijl Extinction Rebellion met hun bloedirritante acties met een fluwelen handschoen worden aangepakt. Zo zou het ook moeten gaan bij de Corona demo’s

Volgens mij snap je mijn punt niet..
Vraagt de politie/ME om te vertrekken, dan doe je dat gewoon..
Waarom zou je daar niet naar luisteren, of nog erger de confrontatie gaan opzoeken?
En achteraf huilen omdat je pijn hebt door wat klappen of een water kanon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
De ME heeft zich ook te houden aan bepaalde richtlijnen voor geweld. Op het hoofd meppen/schieten is daar volgens mij niet 1 van (lijkt me dan tenminste). Een slag op het been of de rug ofzo, prima. Maar ik snap sowieso die overdreven ME inzet niet. 99% van de mensen daar heeft geen enkele kwaad in de zin.

En waarom moet hier de wapenstok erop, ook bij mensen die paar maanden terug, gewoon op de grond zaten en niks deden. Terwijl Extinction Rebellion met hun bloedirritante acties met een fluwelen handschoen worden aangepakt. Zo zou het ook moeten gaan bij de Corona demo’s


Ik wist niet dat extinction rebellion met tienduizend man meer dan werd aangegeven ging protesteren op museumplein.

Alle corona protesten waarbij de hoeveelheid mensen op been niet teveel werd, mocht gewoon doorgaan. Tegenover de paar keer dat het uit de hand liep, staan er weer tig corona protesten waarbij het wel normaal kon lopen. Dus niet zo zeurn jung.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 11:38 
 
Hardtraxxer

Nattehond schreef:
RoyAPO schreef:
De ME heeft zich ook te houden aan bepaalde richtlijnen voor geweld. Op het hoofd meppen/schieten is daar volgens mij niet 1 van (lijkt me dan tenminste). Een slag op het been of de rug ofzo, prima. Maar ik snap sowieso die overdreven ME inzet niet. 99% van de mensen daar heeft geen enkele kwaad in de zin.

En waarom moet hier de wapenstok erop, ook bij mensen die paar maanden terug, gewoon op de grond zaten en niks deden. Terwijl Extinction Rebellion met hun bloedirritante acties met een fluwelen handschoen worden aangepakt. Zo zou het ook moeten gaan bij de Corona demo’s

Volgens mij snap je mijn punt niet..
Vraagt de politie/ME om te vertrekken, dan doe je dat gewoon..
Waarom zou je daar niet naar luisteren, of nog erger de confrontatie gaan opzoeken?
En achteraf huilen omdat je pijn hebt door wat klappen of een water kanon..


Natte hond, denk dat jij het niet snapt, de menigte werd verzocht het museum plein te verlaten via Bearlestraat / Paulus Potterstraat, alle andere straten waren afgesloten rond het museumplein door politie/ME. De menigte volgde het bericht en vertrok via de aangegeven straat. Echter werd aan het einde van deze straat de menigte opgewacht door ME, ze zaten dus vast in de straat.

Wat een toeval ook dat er in de omtrek van het museumplein diverse pallets stonden met daarop stenen?? Maar dat zal wel puur toevallig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
De ME heeft zich ook te houden aan bepaalde richtlijnen voor geweld. Op het hoofd meppen/schieten is daar volgens mij niet 1 van (lijkt me dan tenminste). Een slag op het been of de rug ofzo, prima. Maar ik snap sowieso die overdreven ME inzet niet. 99% van de mensen daar heeft geen enkele kwaad in de zin.

En waarom moet hier de wapenstok erop, ook bij mensen die paar maanden terug, gewoon op de grond zaten en niks deden. Terwijl Extinction Rebellion met hun bloedirritante acties met een fluwelen handschoen worden aangepakt. Zo zou het ook moeten gaan bij de Corona demo’s


Picture this:
Je wilt naar een demonstratie komen. De demonstratie wordt verboden, want de ME staakt. Je gaat toch. Er is een noodbevel uitgegeven dat je niet op het museumplein mag zijn. Je gaat toch. De ME moet alsnog het plein schoonvegen, de demonstratie is immers verboden en het noodbevel uitgegeven. Mensen proberen door de linie van de ME te breken, de ME slaat daarom terug. En dan durf je daarna collectief te beweren de de ME de schuldige is?

Ik heb in mijn studententijd twee keer mogen oefenen tegen de ME, we waren gevraagd om relschoppers te spelen in een oefendorp van de ME. Ik weet daardoor 1 ding zeker: zodra de ME aankomt ben ik weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 11:58 
 
Hardtraxxer

Je kan natuurlijk de discussie voeren of je daar wel of niet moet zijn, grondrecht en vrijheid van meningsuiting?
Dat laat ik achterwegen. Ben zelf ook van mening waar politie of ME is blijf ik uit de buurt om rottigheid te voorkomen.

## UPDATE ##: Het lijkt erop dat de massa vrije wegloop had langs het concertgebouw naar de Lairessestraat (BLAUWE CIRKEL). Maar de groep ging deels links (Lairesse) en deels rechts (West). Die tweede groep liep halverwege dus tegen de Mobiele Eenheid op. Er was dus keuze, maar hoe duidelijk was dat?

Day After: Wat ging er mis? Hoe kon het nou zo uit de hand lopen gisteren?
Dit is mijn analyse:

12:00 De politie liet duizenden mensen toe op het museumplein.
12:45 De politie begint te vegen en vordert -via luidsprekers- de duizenden aanwezigen om het museumplein te verlaten via de Van Baerlestraat. En daar gaat het mis. De massa kiest namelijk massaal de rechterkant van de Van Baerlestraat, richting Oud-West. En daar stond een ME in linie opgesteld. (foto: GELE STREPEN).
Doorlopen was daar dus niet meer mogelijk. Doordat er duizenden mensen tegelijk die kant op liepen was omkeren ook niet meer mogelijk. Zowel politie als "koffiedrinkers" weten zich geen raad en er ontstaat onrust. Iedereen zit vast. Er komen ondertussen steeds meer politie, ME, honden, Arrestatie Eenheid en waterkanon bij, achter de ME linie. Mensen beginnen te dringen en er ontstaat chaos.

De vraag is: Was de linkerkant (Oud-Zuid) wél open (foto: BLAUWE CIRKEL)? ## UPDATE ## Waarschijnlijk wel.

En: Waarom zijn mensen dáár dan niet heen geleid als de andere kant van de straat halverwege was afgesloten door de ME? Waarom lieten ze duizenden mensen eerst een groot stuk die straat inlopen, zo ontstaat er een enorme fuik.

Er zijn duidelijk grote fouten gemaakt. Door de massa mensen via luidsprekers de Van Baerlestraat in te sturen en daar vervolgens -zo'n 50 meter de straat in- een linie Mobiele Eenheid, de Hondenbrigade en Arrestatie Eenheid op te stellen. Waar moesten de mensen heen?
Je kunt niet achteruit als er 5000 mensen achter je staan.
Crowdcontrol Fail big time.

Als je mensen vordert om weg te gaan, moet je ook ruimte bieden om dat te doen en ze niet na 50 meter opwachten met Mobiele Eenheid en de honden. Doordat mensen niet weg konden ontstond een fuik.
Ik denk dat de commandant een inschattingsfout heeft gemaakt door te roepen dat mensen het plein moesten verlaten via de Van Baerlestraat en daar onvoldoende wegloopruimte heeft gelaten.
De groep was misschien wel in de veronderstelling dat er een wandeling naar het Westerpark zou plaatsvinden, net als de vorige keer. Hierdoor koos het grootste gedeelte de westkant van de straat, waar de ME halverwege stond te wachten...
Gevolg: complete chaos.

Dat veteranen zich tussen de mensen en de politie hebben opgesteld is een grote redding geweest. Dit had vreselijk uit de hand kunnen lopen. Zowel politie als burgers zaten in een benarde situatie. Evaluatie lijkt me op zijn plaats. Met een eerlijk verslag naar de buitenwereld toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 12:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgens mij kan dit topic ook beter dicht, voor ieders bestwil.
Vrijheid van meningsuiting snap ik wel maar het wordt steeds vaker klinkklare onzin de wereld inspouwen als "mening". Eveneens de welbekende "ik denk dat het zo hoort/ik denk dat het zo is" en dan vervolgens alsnog allemaal meningen en theorieën er op bouwen.

What if's worden feiten, meningen zijn blijkbaar altijd correct, iedereen met een PhD is opeens een expert, argumenten komen van vermoeden en niet van feiten, context is een mythe en veel denken volgens mij heel objectief te zijn terwijl als je de geschiedenis van hun posts hier bekijkt je heel duidelijk ziet wat ze echt willen.

Het heeft echt meer weg van een klaagmuur voor mensen die elk excuus zoeken om hun vrijheid weer terug hebben of eisen. Er worden zo ontiegelijk veel dingen verdraaid om maar het eigen verhaal te rechtvaarden dat je je afvraagt of mensen niet zo zijn doorgedraaid dat ze de harde realiteit van deze wereld zijn verloren.

Het is heel simpel, dit virus gaat alleen weg door complete en gelijktijdige vaccinatie. Meer niet. Anderzijds wordt het gewoon leven er mee waar de vrijheid zo veel mogelijk wordt gewaarborgd voor IEDEREEN en IEDEREEN moet daar ook aan bijdragen.

Er gaan geen andere manieren komen. Je bent simpelweg in ontkenning van de realiteit van de wereld en je zet jezelf voor schut. Je bent niet slimmer dan de daadwerkelijke wetenschappers, je hebt niet opeens een uitweg gevonden. Deze mensen zijn veel beter en slimmer dan jij ooit zal zijn op het gebied van virologie en de maatschappelijke gevolgen daar van. Alles wat jij denkt te hebben gevonden, hebben ze allang ontdekt.

Dit topic is echt waar niks meer dan een vicieuze cirkel van zinloos gebrabbel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mongolen kunnen ze niet hard genoeg te grazen nemen. Wat een volk toch altijd daar bij die demonstraties
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Je kan natuurlijk de discussie voeren of je daar wel of niet moet zijn, grondrecht en vrijheid van meningsuiting?


Uiteraard mag je demonstreren, maar je mag ook staken. Het is ondertussen wel duidelijk dat iedere keer als deze groepering gaat protesteren dat het op ME-inzet uitdraait, dat had je van tevoren ook wel uit kunnen tekenen afgelopen zondag. De burgemeester heeft als taak de orde garanderen en heeft daarbij het recht om te staken zwaarder laten wegen dan de zoveelste demonstratie. Is dat dan niets waard? Het feit dat de mensen die op deze demo komen de boel keer op keer frustreren is tekenend wat mij bereft.

Daarnaast vind ik de hele discussie om die aggressie totale onzin. Het gaat fout bij het feit dat mensen door de linie willen breken. Dat is regel 1 van de ME ongeveer: op het moment dat mensen er doorheen breken gaat de ME geweld gebruiken. Alle filmpjes van mensen die geslagen werden kun je zien dat de linie doorbroken is. Als je oog in oog gaat staan met de ME en dan zeurt dat je klappen vangt.. Dat vind ik echt van een ongekende domheid.

Broken Balance schreef:
Volgens mij kan dit topic ook beter dicht, voor ieders bestwil.

Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 12:20 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Volgens mij kan dit topic ook beter dicht, voor ieders bestwil.
Vrijheid van meningsuiting snap ik wel maar het wordt steeds vaker klinkklare onzin de wereld inspouwen als "mening". Eveneens de welbekende "ik denk dat het zo hoort/ik denk dat het zo is" en dan vervolgens alsnog allemaal meningen en theorieën er op bouwen.

What if's worden feiten, meningen zijn blijkbaar altijd correct, iedereen met een PhD is opeens een expert, argumenten komen van vermoeden en niet van feiten, context is een mythe en veel denken volgens mij heel objectief te zijn terwijl als je de geschiedenis van hun posts hier bekijkt je heel duidelijk ziet wat ze echt willen.

Het heeft echt meer weg van een klaagmuur voor mensen die elk excuus zoeken om hun vrijheid weer terug hebben of eisen. Er worden zo ontiegelijk veel dingen verdraaid om maar het eigen verhaal te rechtvaarden dat je je afvraagt of mensen niet zo zijn doorgedraaid dat ze de harde realiteit van deze wereld zijn verloren.

Het is heel simpel, dit virus gaat alleen weg door complete en gelijktijdige vaccinatie. Meer niet. Anderzijds wordt het gewoon leven er mee waar de vrijheid zo veel mogelijk wordt gewaarborgd voor IEDEREEN en IEDEREEN moet daar ook aan bijdragen.

Er gaan geen andere manieren komen. Je bent simpelweg in ontkenning van de realiteit van de wereld en je zet jezelf voor schut. Je bent niet slimmer dan de daadwerkelijke wetenschappers, je hebt niet opeens een uitweg gevonden. Deze mensen zijn veel beter en slimmer dan jij ooit zal zijn op het gebied van virologie en de maatschappelijke gevolgen daar van. Alles wat jij denkt te hebben gevonden, hebben ze allang ontdekt.

Dit topic is echt waar niks meer dan een vicieuze cirkel van zinloos gebrabbel.


Dit is wel een feit? of omdat jij dat vind? Altijd zo apart om te lezen dat jij wel weet hoe het zou moeten en meer weet dan ieder ander op dit forum. Je vind jezelf het niveau viroloog, wetenschapper of zelfs daarboven uit je berichtgeving op te maken. Jeetje wat eng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Dat veteranen zich tussen de mensen en de politie hebben opgesteld is een grote redding geweest. Dit had vreselijk uit de hand kunnen lopen. Zowel politie als burgers zaten in een benarde situatie. Evaluatie lijkt me op zijn plaats. Met een eerlijk verslag naar de buitenwereld toe.

Deze “veteranen” / voor een deel zelfbenoemde veteranen, waren wel degene die mede zelf afstormden op de ME linie dus wat je verteld is gewoon complete bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 12:52 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Pantermaat schreef:
Dat veteranen zich tussen de mensen en de politie hebben opgesteld is een grote redding geweest. Dit had vreselijk uit de hand kunnen lopen. Zowel politie als burgers zaten in een benarde situatie. Evaluatie lijkt me op zijn plaats. Met een eerlijk verslag naar de buitenwereld toe.

Deze “veteranen” / voor een deel zelfbenoemde veteranen, waren wel degene die mede zelf afstormden op de ME linie dus wat je verteld is gewoon complete bullshit.


Rustig Nelis, dit is niet wat ik vertel. Stuur ff door waar je kunt zien dat ze inderdaad op de ME afstormen? ben wel benieuwd eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgens mij kan dit topic ook beter dicht, voor ieders bestwil.


Ik denk dat dit voor de gemoedstoestand van dezen en genen ook geen heel slecht plan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:

Dit is wel een feit? of omdat jij dat vind? Altijd zo apart om te lezen dat jij wel weet hoe het zou moeten en meer weet dan ieder ander op dit forum. Je vind jezelf het niveau viroloog, wetenschapper of zelfs daarboven uit je berichtgeving op te maken. Jeetje wat eng.


Zie hier een perfect voorbeeld waarom dit topic beter dicht kan.

Zo te zien lees je hier niet actief mee of lees je wat je lezen wilt, dat kan ik iig halen uit je reacties, en ik ben niet de enige die dat ziet zo te zien.

Maar een paar pagina's terug kan je het artikel vinden waar in dit wordt gezegd. Van een moleculair bioloog/viroloog en een viroloog van de RUG.

Dus nee, het is niet iets dat ik vind, het is iets dat ik over heb genomen van mensen die er wel verstand van hebben. Zoek het artikel maar op als je daadwerkelijk interesse hebt wat mensen met verstand er van hebben te zeggen, het is niet zo heel ver terug in dit topic. ;)

Oh ja ik wacht nog steeds op je voorbeeld dat je ooit zou geven over structurele NSA praktijken in NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
hurricane schreef:
Pantermaat schreef:
Dat veteranen zich tussen de mensen en de politie hebben opgesteld is een grote redding geweest. Dit had vreselijk uit de hand kunnen lopen. Zowel politie als burgers zaten in een benarde situatie. Evaluatie lijkt me op zijn plaats. Met een eerlijk verslag naar de buitenwereld toe.

Deze “veteranen” / voor een deel zelfbenoemde veteranen, waren wel degene die mede zelf afstormden op de ME linie dus wat je verteld is gewoon complete bullshit.


Rustig Nelis, dit is niet wat ik vertel. Stuur ff door waar je kunt zien dat ze inderdaad op de ME afstormen? ben wel benieuwd eigenlijk.

https://www.facebook.com/10000790375654 ... 938266872/
Spoel door naar 4:54 en zie hoe de menigte zelf afstormt op de ME. Je hoort ze aftellen, 10, 9 ,…
Vind je het gek dat er dan actie volgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ohja over de ME.

Die mensen daar overtreden de wet door daar te demonstreren en hoe ze demonstreren. De reactie daarop is altijd de ME, en de reactie op de ME hoort te zijn dat je weggaat.

Dit al sinds de 20e eeuw zo, sowieso dat er ME en politie is bij risicodemonstraties/evenementen. Maar nu is het wetteloos en oneerlijk want boehoe wappie krijgt pakkie? Terwijl er genoeg incidenten zijn waar dit soort volk andere mensen lastig vallen.

Maakt niet uit voor wat je demonstreert, wet is wet, er zijn geen excuses. Al stond daar een pro-vaccinatie ploeg die geforceerde vaccinaties wilt, als je zo bezig gaat dan is er geen excuus en moet je ook niet zeiken als je krijgt wat je verwacht.

Het is niet heel moeilijk om een vredige demonstratie te plannen en houden, zelfs wanneer de ME er voor de veiligheid van anderen en anderen hun bezitten bij staat. Maar je houden aan de regels is sowieso iets waar zij moeite mee hebben, dus dat dit herhaaldelijk gebeurt is niet heel vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 13:02 
 
Hardtraxxer

inderdaad zeer terecht dat ze je dan bewerken met een knuppel etc, 100% met je eens. Mij betreft oppakken en paar nachtjes opsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
inderdaad zeer terecht dat ze je dan bewerken met een knuppel
Vorige  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic