Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 22:47 

Hardtraxxer

Smeagol schreef:
Citaat:
Ja ik zie in dat de sfeer hier op het forum gewoon naar is. Ik heb van verscheidene mensen gehoord die hier mee lezen maar niet mee posten, waarom ik hier überhaupt nog reageer omdat ik toch altijd nare reacties terug krijg. Daar moet ik misschien maar eens wat mee gaan doen (hetzelfde als destijds bij de hardtraxx whatsapp groep waar ik uit ben gegaan vanwege de nare sfeer)

Soooow, dit is ff ziek herkenbaar hey. Zovaak DM's gehad van leden die idd niet meer meediscussieren (vooral Corona topic) maar het volledig met me eens zijn en me afraden uberhaupt nog te reageren omdat het toch geen zin heeft als je eenmaal pispaaltje bent. Dus zo zwart-wit als mensen hier in het topic over je denken is het niet. @Roy.

Evenals meelezende niet-leden/kennissen irl. Zal niet ontkennen dat ik lastig kan zijn maar er zitten me hier toch een aantal mensen met continu neerbuigende debiele posts die nooit, maar dan ook nooit worden aangesproken en dat mag weleens veranderen. Looking at you BB. Oja en Indy jij bent ook een totaalmongool.

Citaat:
BB is zn enorme droeftoeter! Man man man ongekend wat een enge Neel dat is zeg.

Finally. Verfrissend. Wordt natuurlijk ook gelijk weer uitgekost omdat die Herr BB die altijd gelijk heeft tegenspreekt.

@Roy full support.

Verder is 95% hier gewoon hartstikke lief maar er mag wel eens een ander geluid komen tegen de gasten die altijd maar dezelfde opmerkingen kunnen maken, dezelfde houding kunnen hebben en nooit een x een grote bek terugkrijgen.

Nou later weer he!

Exact! Er zijn er bij die zitten te wachten/loeren op een post om zo snel mogelijk alles proberen onderuit te halen zodat ze achter hun schermpje weer in handjes kunnen wrijven van kijk mij het weer eens van tafel hebben geveegd.
Ze zijn hier elke min van de dag te vinden om te reageren, hebben verder geen leven volgens mij, maar dat ter zijde. Ze verwachten van dan ook dat jij net zoveel tijd hebt om van alles op te zoeken zodat wat je zegt aan hen kunt bewijzen. Het is om te janken de benadering van dit soort figuren. Met als toppunt de grootste staatmongool BB.
Alles wat buiten zijn visie valt is per definitie voer meteen af te schieten met als doel zijn mening door te duwen, haast net zo eng als Thierry of nog enger. Een van de weinige hier die respectvol en op redelijke wijzen kan discussiëren is Khadber. Heeft een totaal andere visie dan ik heb, maar ontzettend fijne maar van discussiëren ondanks dat we anders over dingen denken.

@Roy, laat die malloten lekker doen en geen aandacht meer geven, dan voelen ze zich helemaal onoverwinnelijk en kunnen ze zichzelf schouderklopje geven hoe goed ze wel niet zijn.

Ciao amigos!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 22:49 

Kraak... Piep...

Ik zie in je mooie betoog nog steeds geen voorbeelden van onderdrukking en censuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 22:51 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Pfff, dit is Emre weer :lol:

Ziek veel DM's op een account met 1 post (deze) en die 3 uurtjes oud is. Of het is meneer Pantermaat zelf die zichzelf een veer in de reet steekt, wat me ook niet zou verbazen.

We kunnen tot in den einde het niet met elkaar eens zijn in dit topic, maar nooit zullen we zo diep zinken :lol:

Jeetje, zowaar even tijd gevonden te reageren? Past het wel in je planning vandaag?

Ik heb geen veren in me hol nodig hoor, feit dat jij al zo denkt is al weer te prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 23:05 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
het forum is sowieso dood, niemand lult bij livesets en release topics, offtopic is 1 grote circlejerk aan inside jokes (waar ik ook aan mee doe) en COVID topic is 1 grote bats aan roeptoeterij. Je weet toch van tevoren wat voor platform je je gal op spuwt.

Groepsapp is een XXL versie van dit maar dan nog een tandje kinderachtiger. Lekker man.

unpopular opinion: Emre bannen was de doodsteek van het forum ivm releases :x

Ik hoop elke dag op een stiekeme smeagol newbie waar Emre achter zit, als hij beetje normaal doet houdt hij de boel wel in leven.

Het forum is inderdaad een stuk doder. Vroeger xd in 2008 toen ik begon met lezen waren de tijden ook ander. Je had veel meer slechte filmpjes met nieuwe nummers, waaronder iedereen aan het raden was van wie t nummer kon zijn. Was in mijn ogen een stuk leuker. Zelfde geldt voor het livesets topic. Vond het altijd geweldig om op zondag de slechte rips van livesets van bijvoorbeeld X-Qlusive Technoboy, waar ik zelf niet was, terug te luisteren om de nieuwe nummers te horen. Die ‘magie’ is er tegenwoordig niet meer in mijn ogen. En de laatste anderhalf jaar helpen natuurlijk ook niet mee.

Lees over het algemeen nog met veel plezier, maar dit topic is af en toe niet mn smaak. Dus daarom maar de sprinkhanenfeitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 23:07 

Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Pfff, dit is Emre weer :lol:

Ziek veel DM's op een account met 1 post (deze) en die 3 uurtjes oud is. Of het is meneer Pantermaat zelf die zichzelf een veer in de reet steekt, wat me ook niet zou verbazen.

We kunnen tot in den einde het niet met elkaar eens zijn in dit topic, maar nooit zullen we zo diep zinken :lol:

Niet op dit account maar in 11 jaar tijd hardtraxx slimme. Zijn meer mensen met me eens dan jij je voor kan stellen. Zelfs na m'n post van net nog een insta DM van een lid gehad. Maar wss denk jij toch dat dat niet waar is omdat je standaard denkt dat jouw visie de waarheid is.

Edit: @Pantermaat idd SO naar Khadber. De rust en gelijkheid qua behandeling ongeacht verschil van mening die z'n posts altijd hebben is tof. En makrooy, ookal ben je veel te links/woke voor mij, ook jij uit je mening op een respectvolle manier. En zo nog wat anderen.

@BB iemand post iets wat tegen jou is dus in jouw ogen is dat gelijk waarschijnlijk een dubbelaccount die z'n mening geloofwaardiger wil laten lijken door zichzelf gelijk te geven op een ander acc. Hahahaha totaalnarcist. Nee, smeagol is geen pantermaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 23:29 

Hardtraxx Veteran

Lol thanks. Links ben ik wel maar woke valt mee haha. Ik hanteer gewoon het principe dat hoe ik tegen een vreemde op het internet praat, ik ook zo tegen die gene in het echt zou praten. Dan kan het soms wel politiek correct overkomen dus snap de indruk wel. Pantermaat bijv. zou die dingen niet tegen mij in het echt zeggen, dat ik geen leven heb bijv. Maar moet ie verder lekker zelf weten.

Het is vloeken in de kerk, en ik vind dat Pantermaat zwaar overdrijft - daar ga ik verder geen woorden aan vuil maken, maar ik snap het sentiment wel. Mensen zijn grillig om op Roy te reageren, want soms heeft ie beetje een correctie nodig. Maar de laatste pagina's slaat dat gewoon beetje door en dat kan gebeuren. Dan heb je actie reactie en wordt de sfeer beetje naar. Net als Zeke die erkent dat vaccins mooi zijn en toch krijgt ie berg sarcastische opmerkingen over zichheen om een ander opmerking. Totaal niet bevorderend voor een normaal gesprek. Zo druk je mensen verder het hoekje in.

En hiermee wil ik niet zeggen dat Pantermaat teveel shit krijgt, die verkondigt onzin en fakenews en werd er gewoon (oa door mij) op afgerekend. Wellicht ging ik net te hard, maar heb er 0 spijt van als ik z'n aanvallen lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 23:30 

Hardtraxx Veteran

GTST is er niks bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 23:37 

Hardtraxx Veteran

Het wordt steeds gekker met Emre xd
Tis net een fluitketel, als de druk te hoog is komt er weer een nieuw account.
The Venator heeft t er maar druk mee zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 23:40 

Kraak... Piep...

ULTIMO schreef:
GTST is er niks bij

RTL, lezen we mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 00:48 

Hardtraxx Veteran

Dagje niet op hardtraxx gelezen en hier weer enkele pagina's aan vermaak kunnen lezen. Bedankt heren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 01:14 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Lol thanks. Links ben ik wel maar woke valt mee haha. Ik hanteer gewoon het principe dat hoe ik tegen een vreemde op het internet praat, ik ook zo tegen die gene in het echt zou praten. Dan kan het soms wel politiek correct overkomen dus snap de indruk wel. Pantermaat bijv. zou die dingen niet tegen mij in het echt zeggen, dat ik geen leven heb bijv. Maar moet ie verder lekker zelf weten.

Het is vloeken in de kerk, en ik vind dat Pantermaat zwaar overdrijft - daar ga ik verder geen woorden aan vuil maken, maar ik snap het sentiment wel. Mensen zijn grillig om op Roy te reageren, want soms heeft ie beetje een correctie nodig. Maar de laatste pagina's slaat dat gewoon beetje door en dat kan gebeuren. Dan heb je actie reactie en wordt de sfeer beetje naar. Net als Zeke die erkent dat vaccins mooi zijn en toch krijgt ie berg sarcastische opmerkingen over zichheen om een ander opmerking. Totaal niet bevorderend voor een normaal gesprek. Zo druk je mensen verder het hoekje in.

En hiermee wil ik niet zeggen dat Pantermaat teveel shit krijgt, die verkondigt onzin en fakenews en werd er gewoon (oa door mij) op afgerekend. Wellicht ging ik net te hard, maar heb er 0 spijt van als ik z'n aanvallen lees.

Mensen moet ook leren dat als ik het bijvoorbeeld niet met je eens ben dat niet automatisch betekent dat ik je niet mag of zelfs haat. Dat is echt iets wat men vergeet.

Mensen worden heel vaak afrekent op basis van hun meningen en vind het wel belangrijk dat je dat in waarde laat.

Ot:
Wat de actuele neuk...

Inspectie waarschuwt voor website die opzettelijke coronabesmetting verkoopt https://www.nu.nl/tech/6168552/inspecti ... koopt.html (via @NUnl)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 08:41 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik hoop elke dag op een stiekeme smeagol newbie waar Emre achter zit

Godver Emre :lol: Nou heb ik het weer gedaan wss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 09:24 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Rickzel schreef:

Naam voor account nummer 37 verdient wel een pluimpje zo :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 10:04 

Hardtraxx Veteran

Ook thanks I guess.. Links valt wel mee, woke zou ik mezelf ook niet noemen, maar goed.

makrooy schreef:
Ik hanteer gewoon het principe dat hoe ik tegen een vreemde op het internet praat, ik ook zo tegen die gene in het echt zou praten. Dan kan het soms wel politiek correct overkomen dus snap de indruk wel.

Zal wel hier aan liggen denk ik haha.

Nuracore schreef:
Inspectie waarschuwt voor website die opzettelijke coronabesmetting verkoopt https://www.nu.nl/tech/6168552/inspecti ... koopt.html (via @NUnl)

Dit soort mensen snap ik echt helemaal niets van, maar dat zal wel aan mij liggen.

Overigens gisteren nieuwe cijfers van het RIVM gekomen rondom de ziekenhuizen, vaccinatie en leeftijd. Data tot en met 14 november, prima recent dus. Beeld is nog hetzelfde, ongevaccineerd ver in de meerderheid voor de kleine groep die het is, maar het aantal gevaccineerde ouderen in het ziekenhuis stijgt.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 10:15 

Hardtraxx Veteran

Ik kan vooralsnog niks met deze data. Ik wil cijfers puur van de afgelopen 2 weken zien. Niet een gemiddelde vanaf fucking juli :lol:. Ook dat grafiekje over de vaccin effectiviteit wordt al afgekapt op 1 november.

Maar volgens mij kunnen we vandaag nog meer data verwachten? (Hoop ik dan)

Edit: oh ff doorgeklikt naar analyse en daar staan betere data: 47% deze maand gevaxt en 51% niet. Het gaat nog niet zo hard als ik vantevoren gedacht had met het percentage gevaxt. Aandeel ongevaxt is voor nu nog steeds te hoog (zien jullie nou wel dat ik ook data deel dat niet binnen mijn straatje valt :P)

Toch vind ik deze cijfers van het aandeel ongevaxt wel schokkend. 1000 ziekenhuisopnames in twee weken tijd in zo’n relatief kleine groep in Nederland.. dan gaat d’r iets niet helemaal goed qua contactmomenten binnen die groep
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 10:38 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Toch vind ik deze cijfers van het aandeel ongevaxt wel schokkend. 1000 ziekenhuisopnames in twee weken tijd in zo’n relatief kleine groep in Nederland.. dan gaat d’r iets niet helemaal goed qua contactmomenten binnen die groep

Ik denk dat er een zéér grote overlap is tussen de mensen die niet gevaccineerd zijn en degene die schijt hebben aan de overheid en de maatregelen. Verbaast mij dus helemaal niets om eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 10:44 

Kraak... Piep...

Grim schreef:
RoyAPO schreef:

Ik denk dat er een zéér grote overlap is tussen de mensen die niet gevaccineerd zijn en degene die schijt hebben aan de overheid en de maatregelen. Verbaast mij dus helemaal niets om eerlijk te zijn.

Ja, eens.

Ik denk mede omdat je in een of andere vorm voor het gemak jezelf laat vaccineren als je eerst een beetje "on the fence" zat, gezien de maatregelen. Dan maakt wel of niet een prik je uiteindelijk ook niet veel uit. Een beetje liever niet maar als het zo moet dan maar wel.

Maar de groep die je schetst zal hoog of laag geen vaccin nemen omdat ze schijt hebben of tegendraads zijn. Dat heeft ook weer vele vormen en maten. Het zal niet iedereen zijn, maar juist om die groep zou ik geen probleem met 2G hebben of een andere maatregel waar ze met het overgrote willende deel van de bevolking verder gaan. Anders blijf je toch in deze eeuwige impasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 10:51 

Hardtraxx Veteran

Smeagol schreef:
Indy jij bent ook een totaalmongool.

Zo deze komt wel hard aan zeg. Zeker van een of andere aandachtzoeker met een identiteitsstoornis die 90% van z'n vrije tijd invult met zielig doen op een Hardstyle forum. Best wel sneu eigenlijk :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:17 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Rickzel schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:32 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Rickzel schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:38 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:

Als ik ook eens wat mag raaskallen: denk dat het vooral komt doordat we ondertussen te maken hebben met een veel sterkere covidvariant dan anderhalf jaar geleden. Besmettingen lijken ondanks de maatregelen sneller te groeien dan eerst, maar wat mij vooral opvalt: kinderen worden opeens ook echt ziek van het virus, iets wat je vorig jaar helemaal niet hoorde. Zou ook de snelle afname van het effectiviteit van het vaccin kunnen verklaren. Zolang we het virus als een malle rond laten gaan, onder gevaccineerden of niet, zal het virus misschien wel besmettelijker en sterker blijven worden.

Dus voor de duidelijkheid: slechts een hypothese die ik hier drop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:46 

Hardtraxx Veteran

Zo hey, Oostenrijk voert vaccinatieplicht in per 1 februari. Heftiiig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:52 

Kraak... Piep...

makrooy schreef:
Zo hey, Oostenrijk voert vaccinatieplicht in per 1 februari. Heftiiig

Heftig idd, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen daar en hoe het uitgevoerd gaat worden en wat voor resultaat het heeft. Vind het persoonlijk te ver gaan, maar he, de data is wel interessant, wij zijn het iig (nog) niet.

(in b4 mensen die denken dat er een burgeroorlog oid komt)

Vind het trouwens wel sterk dat die overheid zegt dat ze nu in lockdown gaan voor 10 dagen, daarna evalueren, maar onder geen beding langer dan 20 dagen in lockdown gaan. Als ze zich ook aan die beloften houden, vind ik het een goed iets dat je zulke garanties geeft en je er ook aan houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 11:56 

Hardtraxx Veteran

Even een post ter waardering van de terugkeer van Emre. Vind het toch echt knap dat je blijkbaar mensen op een Hardstyle forum zo intens kan haten, maar toch iedere keer tot de conclusie komt dat je leven te triest is zonder datzelfde forum.

Pantermaat is ook alleen maar bezig met stoken en dwarsliggen, even zijn historie bekeken en dit was aan het begin duidelijk al zo.
Pantermaat schreef:
Jeetje, zowaar even tijd gevonden te reageren? Past het wel in je planning vandaag?

Volgens mij wachten meerdere personen hier al een tijd op het bewijs van censuur in Nederland? Je bent alleen maar bezig met je hetze jegens corona + BB, maak jezelf eens nuttig joh dwaasbanaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 12:01 

Hardtraxx Newbie

THArdstyler schreef:
Even een post ter waardering van de terugkeer van Emre. Vind het toch echt knap dat je blijkbaar mensen op een Hardstyle forum zo intens kan haten, maar toch iedere keer tot de conclusie komt dat je leven te triest is zonder datzelfde forum.

Pantermaat is ook alleen maar bezig met stoken en dwarsliggen, even zijn historie bekeken en dit was aan het begin duidelijk al zo.
Pantermaat schreef:

Volgens mij wachten meerdere personen hier al een tijd op het bewijs van censuur in Nederland? Je bent alleen maar bezig met je hetze jegens corona + BB, maak jezelf eens nuttig joh dwaasbanaan.

Om even toe te voegen aan de metadiscussie: het lijkt hier soms wel een schoolplein hoor. Ten eerste veel feitelijke onjuistheden die de wereld ingeholpen zijn en nagepraat worden. Daarnast wordt er teveel op de man gespeeld en sommige leden zien dit als een 'own' en in een enkel voorbeeld komt die persoon dan zelf met een anekdote aanzetten in een poging het andere standpunt te ontkrachten. Het ironische is dat je jezelf hierdoor ook van je slechtste kant laat zien en geen haar beter bent in een discussie. Ik lees dit topic graag mee, maar ik vind dat het best gezelliger mag. Iedereen die dit topic geregeld bezoekt, heeft daar een aandeel in.
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic