Smeagol schreef:
Citaat:
Ja ik zie in dat de sfeer hier op het forum gewoon naar is. Ik heb van verscheidene mensen gehoord die hier mee lezen maar niet mee posten, waarom ik hier überhaupt nog reageer omdat ik toch altijd nare reacties terug krijg. Daar moet ik misschien maar eens wat mee gaan doen (hetzelfde als destijds bij de hardtraxx whatsapp groep waar ik uit ben gegaan vanwege de nare sfeer)
Soooow, dit is ff ziek herkenbaar hey. Zovaak DM's gehad van leden die idd niet meer meediscussieren (vooral Corona topic) maar het volledig met me eens zijn en me afraden uberhaupt nog te reageren omdat het toch geen zin heeft als je eenmaal pispaaltje bent. Dus zo zwart-wit als mensen hier in het topic over je denken is het niet. @Roy.
Evenals meelezende niet-leden/kennissen irl. Zal niet ontkennen dat ik lastig kan zijn maar er zitten me hier toch een aantal mensen met continu neerbuigende debiele posts die nooit, maar dan ook nooit worden aangesproken en dat mag weleens veranderen. Looking at you BB. Oja en Indy jij bent ook een totaalmongool.
Citaat:
BB is zn enorme droeftoeter! Man man man ongekend wat een enge Neel dat is zeg.
Finally. Verfrissend. Wordt natuurlijk ook gelijk weer uitgekost omdat die Herr BB die altijd gelijk heeft tegenspreekt.
@Roy full support.
Verder is 95% hier gewoon hartstikke lief maar er mag wel eens een ander geluid komen tegen de gasten die altijd maar dezelfde opmerkingen kunnen maken, dezelfde houding kunnen hebben en nooit een x een grote bek terugkrijgen.
Nou later weer he!
Exact! Er zijn er bij die zitten te wachten/loeren op een post om zo snel mogelijk alles proberen onderuit te halen zodat ze achter hun schermpje weer in handjes kunnen wrijven van kijk mij het weer eens van tafel hebben geveegd.
Ze zijn hier elke min van de dag te vinden om te reageren, hebben verder geen leven volgens mij, maar dat ter zijde. Ze verwachten van dan ook dat jij net zoveel tijd hebt om van alles op te zoeken zodat wat je zegt aan hen kunt bewijzen. Het is om te janken de benadering van dit soort figuren. Met als toppunt de grootste staatmongool BB.
Alles wat buiten zijn visie valt is per definitie voer meteen af te schieten met als doel zijn mening door te duwen, haast net zo eng als Thierry of nog enger. Een van de weinige hier die respectvol en op redelijke wijzen kan discussiëren is Khadber. Heeft een totaal andere visie dan ik heb, maar ontzettend fijne maar van discussiëren ondanks dat we anders over dingen denken.
@Roy, laat die malloten lekker doen en geen aandacht meer geven, dan voelen ze zich helemaal onoverwinnelijk en kunnen ze zichzelf schouderklopje geven hoe goed ze wel niet zijn.
Ciao amigos!!!