Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:00 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
RoyAPO schreef:
@THArdstyler, dan vraag je gewoon ‘bron?’. Ik heb niet altijd de tijd om uitgebreid de bron erbij te zoeken. Ga d’r maar gewoon vanuit dat al m’n uitspraken ergens vandaan komen. Dat zou al helpen in de houding richting mij

Ja, natuurlijk komen je uitspraken ergens vandaan. Het enige wat hier al meermaals bewezen is, is dat je 'bronnen' toevallig altijd precies in jouw visie passen ;) Dusja, voor hetzelfde geld is de arts in kwestie veearts De Bruijn die iets geroepen heeft op omroep Hooibaal FM.

Een veearts is anders mooi wel universitair geschoold. Klopt dus gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:06 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Indy schreef:

nee jij!!!!!!

Sorry Roy, buiten deze discussie en voor deze hele situatie ben en was je een prima gozer. Maar dit is zwaar wappiegedrag wat je nu vertoont. Enige wat ik kan hopen is dat het na deze situatie weer terug naar toen gaat en dat je ook een beetje inziet wat er hier nou is gebeurd.

Ja ik zie in dat de sfeer hier op het forum gewoon naar is. Ik heb van verscheidene mensen gehoord die hier mee lezen maar niet mee posten, waarom ik hier überhaupt nog reageer omdat ik toch altijd nare reacties terug krijg. Daar moet ik misschien maar eens wat mee gaan doen (hetzelfde als destijds bij de hardtraxx whatsapp groep waar ik uit ben gegaan vanwege de nare sfeer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:12 

Kraak... Piep...

RoyAPO schreef:
Ja ik zie in dat de sfeer hier op het forum gewoon naar is. Ik heb van verscheidene mensen gehoord die hier mee lezen maar niet mee posten, waarom ik hier überhaupt nog reageer omdat ik toch altijd nare reacties terug krijg. Daar moet ik misschien maar eens wat mee gaan doen (hetzelfde als destijds bij de hardtraxx whatsapp groep waar ik uit ben gegaan vanwege de nare sfeer)

Ja die nare sfeer kwam wel door iets hè, en laten we dan for your sake daarom ook geen oude koeien uit de sloot te halen. En ook de tip stap weg van het internet en corona is je inderdaad al meermaals gegeven hier, ook in dit topic.

Ik lul er hier dan wel over in het topic (vooral reactionair, ik zoek niet dagelijks het internet af naar onderzoeken oid) maar verder in het dagelijks leven vermijd ik het zo veel mogelijk en snij ik het onderwerp ook liever niet aan.

Ik ben daarom ook tijdelijk uit de zelfde app (en meerdere groepsapps) gegaan vanwege de laatste aankondiging van de maatregelen en het feit dat de boel daardoor ook weer oplaait. En je kan gewoon duidelijk zien dat veel reacties en claims e.d. dan worden geplaatst uit begrijpelijke emotie, ongeloof e.d. wat weer verdere discussie oplaait (enz enz enz) . Ikzelf ook, daarom vermijd ik het gewoon en kies ik alleen te reageren wanneer ik weet dat ik mezelf er niet mee heb.

Het belangrijkste blijft gewoon ondanks dit alles dat je objectief blijft kijken en niet onderzoek/uitspraken gaat doen n.a.v. je emoties/voorkeuren. Hoe erg die neiging er ook is.

Bijvoorbeeld dat het feit dat het zo mis gaat nu niet de schuld van het vaccin is, de patienten, burgers oid, maar dom beleid van onkundige ministers die weigeren schuld te bekennen en correct progressief beleid te voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:14 

Hardtraxx Veteran

De nare sfeer was er nog steeds nadat ik weg ben gegaan heb ik vernomen.. aan mij kan het dus niet meer gelegen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:16 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Broken Balance schreef:
Indy schreef:

nee jij!!!!!!

Sorry Roy, buiten deze discussie en voor deze hele situatie ben en was je een prima gozer. Maar dit is zwaar wappiegedrag wat je nu vertoont. Enige wat ik kan hopen is dat het na deze situatie weer terug naar toen gaat en dat je ook een beetje inziet wat er hier nou is gebeurd.

Misschien is dan dit specifieke topic op Hardtraxx waardoor jij zo'n sfeer voelt niet geschikt voor je. Kan mij niet voorstellen dat je dit in elk topic ervoer?

Ik snap dat je graag kenbaar wilt maken hoe jij erover denkt en hoopt dat met wat jij uitzoekt mensen over de streep te helpen. Alleen de manier hoe je dit doet werkt voor vele gewoonweg niet om zo een gezonde discussie te starten. Ik vind het vaak ook overkomen alsof je heel snel een conclusie trekt en dit bij mensen als de waarheid probeert forceren ondanks je research zonder er bij na te denken hoe dit bij andere overkomt.

Dan creëer je echt averechts wat je hoopt te beginnen. Zeker als 80% hier jou visie en mening niet delen, ja dan kan je een strijd verwachten. Probeer dan een andere aanpak zou ik zeggen.

Zou zonde zijn als je omwille van dit topic het forum verlaat want wat BB zegt klopt gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:29 

Hardtraxx Veteran

Dat gevoel is er altijd wel geweest. Er is altijd naar gereageerd richting mij en sommige anderen. Nu heeft het wel een toppunt bereikt, maar het is er dus altijd al geweest.

Ik heb het idee dat een tegengestelde visie hier op het forum sowieso altijd een ongelukkig huwelijk is. Maakt niet uit welk onderwerp het is. Het is altijd weer dat ‘groepje mensen’ dat de boventoon voert (wat was die quote ook alweer xd) en dit groepje heeft altijd gelijk. Het doet me af en toe een beetje denken aan de middelbare school hier

Ik snap ook niet wat het treffen van long covid bij vrouwen en sportieve mensen, te maken heeft met mijn visie. Volgens mij is dit standpunt redelijk neutraal? Snap ook niet waarom dit heftige gevoelens zou moeten oproepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:36 

RoyAPO schreef:

Ik snap ook niet wat het treffen van long covid bij vrouwen en sportieve mensen, te maken heeft met mijn visie. Volgens mij is dit standpunt redelijk neutraal? Snap ook niet waarom dit heftige gevoelens zou moeten oproepen.

Probleem met alle discussies, mensen die overgevoelig reageren en niet normaal kunnen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:37 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
De nare sfeer was er nog steeds nadat ik weg ben gegaan heb ik vernomen.. aan mij kan het dus niet meer gelegen hebben

Ik heb hiervoor even een strawpoll opgezet. Resultaat volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:37 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Hahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:41 

Hardtraxx Veteran

Ik zou het ook zonde vinden als je hier vertrekt Roy. Ook aangezien je meestal ook onderbouwing geeft bij je statements en niet zomaar dingen loopt af te zeiken. Ben het niet met alles eens, maar als er op dit forum alleen maar alleen maar met elkaar meegepraat wordt is er geen discussie en ook geen forum.

RoyAPO schreef:
Ik heb het idee dat een tegengestelde visie hier op het forum sowieso altijd een ongelukkig huwelijk is. Maakt niet uit welk onderwerp het is. Het is altijd weer dat ‘groepje mensen’ dat de boventoon voert (wat was die quote ook alweer xd) en dit groepje heeft altijd gelijk. Het doet me af en toe een beetje denken aan de middelbare school hier

Dat groepje zal altijd het hardst blijven roepen, maar bedenk wel dat zij niet de mening van het gehele forum bepalen. We bestaan nog altijd uit individuen en als er toevallig iets op je gereageerd wordt, wil niet zeggen dat de meeste reacties (of de eerste reacties) de algemene mening van het forum is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:42 

Hardtraxx Veteran

Om toch maar eens een COVID-gerelateerd bericht tussen de metadiscussie te stoppen:

Nieuw dagrecord met dik 23000 besmettingen, 52 man vandaag richting IC gegaan en 237 naar de het ziekenhuis. Dat is dus ongeveer iedere 10 minuten die het ziekenhuis in gaat met COVID. Dat vind ik eigenlijk best wel een absurde gedachte.

Er vanuit gaande dat het ongeveer 2 weken duurt voordat je de impact van maatregelen ziet in de ziekenhuisopnames en ongeveer 1 week tot het impact heeft op de besmettingen lijkt het erop dat de eerste set verzwaringen van begin November niet bijzonder veel hebben uitgehaald. Hopen dat de tweede wel iets uithaalt (en dat we dan nog op tijd zijn om uberhaupt die evaluatie te kunnen doen en niet vol op de rem te moeten trekken). Het begint er namelijk wel op te lijken dat we nu direct zwaardere maatregelen nodig hebben om de ziekenhuizen niet te overbelasten over twee weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:44 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Dat gevoel is er altijd wel geweest. Er is altijd naar gereageerd richting mij en sommige anderen. Nu heeft het wel een toppunt bereikt, maar het is er dus altijd al geweest.

Je pakt nu een recent voorbeeld terwijl de reacties een opsomming is van eerdere incidenten. En de afgelopen discussie ging natuurlijk niet zo zeer over het artikel 100% over vrouwen en sportieve mensen hé, dat zie jij hopelijk ook wel.

Het ging over de geloofwaardigheid van je conclusie zonder ook maar iets van een bron te vermelden.
In dit geval roep jij dat vrouwen en sporters het meest worden geraakt en zelfs bij één geval stel je gelijk dat de vaccinatie helemaal niet beschermd tegen longvovid. BB reageert daarop omdat je zelf al eens hebt aangekaart dat het genetisch bepaalt is.

Waaruit dan gevraagd word waar je die informatie vandaan haalt. en dan krijgen wij een antwoord, ja zoek zelf maar op want heb geen zin.

en zodoende.

Denk dat we uberhaupt de maatschappelijke verdeling rondom mening over covid even met een korrel zout moeten nemen. Blijft nu toch altijd een welles nietes strijd voor mijn gevoel over dit soort onderwerpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:46 

Hardtraxx Veteran

het forum is sowieso dood, niemand lult bij livesets en release topics, offtopic is 1 grote circlejerk aan inside jokes (waar ik ook aan mee doe) en COVID topic is 1 grote bats aan roeptoeterij. Je weet toch van tevoren wat voor platform je je gal op spuwt.

Groepsapp is een XXL versie van dit maar dan nog een tandje kinderachtiger. Lekker man.

unpopular opinion: Emre bannen was de doodsteek van het forum ivm releases :x

Ik hoop elke dag op een stiekeme smeagol newbie waar Emre achter zit, als hij beetje normaal doet houdt hij de boel wel in leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:47 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Om toch maar eens een COVID-gerelateerd bericht tussen de metadiscussie te stoppen:

Nieuw dagrecord met dik 23000 besmettingen, 52 man vandaag richting IC gegaan en 237 naar de het ziekenhuis. Dat is dus ongeveer iedere 10 minuten die het ziekenhuis in gaat met COVID. Dat vind ik eigenlijk best wel een absurde gedachte.

Er vanuit gaande dat het ongeveer 2 weken duurt voordat je de impact van maatregelen ziet in de ziekenhuisopnames en ongeveer 1 week tot het impact heeft op de besmettingen lijkt het erop dat de eerste set verzwaringen van begin November niet bijzonder veel hebben uitgehaald. Hopen dat de tweede wel iets uithaalt (en dat we dan nog op tijd zijn om uberhaupt die evaluatie te kunnen doen en niet vol op de rem te moeten trekken). Het begint er namelijk wel op te lijken dat we nu direct zwaardere maatregelen nodig hebben om de ziekenhuizen niet te overbelasten over twee weken.

Ben oprecht benieuwd hoe we hier als maatschappij zowel op korte termijn als lange termijn uit gaan komen.
Die maatregelen zijn misschien wel nodig maar de overheid laat vaak zat zien dat de verkeerde maatregelen op de verkeerde groepen worden toegepast. En bij mensen is het rek echt op maar ben je best machteloos rondom het aanpakken van de zorg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:52 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
het forum is sowieso dood, niemand lult bij livesets en release topics, offtopic is 1 grote circlejerk aan inside jokes (waar ik ook aan mee doe) en COVID topic is 1 grote bats aan roeptoeterij. Je weet toch van tevoren wat voor platform je je gal op spuwt.

Groepsapp is een XXL versie van dit maar dan nog een tandje kinderachtiger. Lekker man.

Ik hoop elke dag op een stiekeme smeagol newbie waar Emre achter zit, als hij beetje normaal doet houdt hij de boel wel in leven.

Ik hoor mensen al 5 jaar lang roepen dat het forum dood is, maar naar mijn ervaring is het dit jaar echt niet rustiger dan in 2017 toen ik er kwam. Feest gedeelte en livesets gedeelte wel meer dood, maar dat komt toch echt ook door corona en weinig feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:55 

Hardtraxxer

Indy schreef:
RoyAPO schreef:
Het gekke aan ‘long covid’ is idd dat het vooral sportieve mensen treft

Wat is dit nou weer voor nonsens. Ik sport minimaal 3x per week en had helemaal nergens last van na mijn besmetting, dus waar haal je deze onzin nu weer vandaan? Artikel van Maurice z'n hond?

Los van de opmerking van RoyAPO en wat ik daar van vind: Dat jij nergens last van hebt gehad is nou ook niet te manier om de theorieën van RoyAPO onderuit te schoffelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 16:57 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ik zou het ook zonde vinden als je hier vertrekt Roy. Ook aangezien je meestal ook onderbouwing geeft bij je statements en niet zomaar dingen loopt af te zeiken. Ben het niet met alles eens, maar als er op dit forum alleen maar alleen maar met elkaar meegepraat wordt is er geen discussie en ook geen forum.

RoyAPO schreef:

Dat groepje zal altijd het hardst blijven roepen, maar bedenk wel dat zij niet de mening van het gehele forum bepalen. We bestaan nog altijd uit individuen en als er toevallig iets op je gereageerd wordt, wil niet zeggen dat de meeste reacties (of de eerste reacties) de algemene mening van het forum is.

Thanks, dat soort reacties doen me nog een beetje goed :). En in dat laatste stuk heb je idd zeker gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 17:38 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

hahahahahahaha
- forum = dood is de grootste roeptoeterij om alles maar op af te schuiven
- emre = ik heb er nog niks aan gemist, hoor?
- livesets & releases = valt wel mee, tuurlijk heerst er een bepaalde smaak op het forum maar vind niet dat er slecht gereageerd wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 17:40 

Hardtraxx Veteran

Jij kan ook een keer te ver gaan Niels ik weet je te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 18:42 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Chroman schreef:

RoyAPO schreef:

Thanks, dat soort reacties doen me nog een beetje goed :). En in dat laatste stuk heb je idd zeker gelijk.

Roy, ik zou je echt de moeite besparen om hier nog te proberen een eerlijke discussie te voeren. Er zijn er een aantal met een enorme tunnelvisie en proberen enkel hen eigen overtuiging door de strot te duwen. Respect voor een andere mening of kijk op dingen is er niet bij. En natuurlijk ben je meteen een wappie als je niet eens bent met hun mening of kijk op de situatie.

Mooi voorbeeld van 2 deling in de samenleving, op naar 2G.

BB is zn enorme droeftoeter! Man man man ongekend wat een enge Neel dat is zeg.

Maar daarom de redenen dat ik hier niet meer een discussie aan ga en hier ver vandaan blijf vanaf heden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 19:25 

Hardtraxx Veteran

Komt goed uit dat je geen discussie meer aan wil gaan terwijl ik wacht op voorbeelden van Nederlandse censuur :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 19:38 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Respect voor een andere mening of kijk op dingen is er niet bij.

Mening =/= ongefundeerde feiten rondslingeren.
Je kan zeker wel reacties verwachten als je dit constant doet en blijft doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 20:00 

Kraak... Piep...

Pantermaat schreef:
Roy, ik zou je echt de moeite besparen om hier nog te proberen een eerlijke discussie te voeren. Er zijn er een aantal met een enorme tunnelvisie en proberen enkel hen eigen overtuiging door de strot te duwen. Respect voor een andere mening of kijk op dingen is er niet bij. En natuurlijk ben je meteen een wappie als je niet eens bent met hun mening of kijk op de situatie.

Pot en ketel.

En verder wat Helicaze zegt. Wetenschappelijk bewijs is niet subjectief, je mening is geen feit. En je houdt niemand voor de gek met zo'n 13/12 betoog.

Ohja, waar blijven die bewijzen van censuur trouwens? Ik zie vooral veel vingers wijzen en weinig onderbouwing. Aanval is de beste verdediging zeggen ze wel eens, niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 21:47 

Hardtraxx Newbie

Citaat:

Soooow, dit is ff ziek herkenbaar hey. Zovaak DM's gehad van leden die idd niet meer meediscussieren (vooral Corona topic) maar het volledig met me eens zijn en me afraden uberhaupt nog te reageren omdat het toch geen zin heeft als je eenmaal pispaaltje bent. Dus zo zwart-wit als mensen hier in het topic over je denken is het niet. @Roy.

Evenals meelezende niet-leden/kennissen irl. Zal niet ontkennen dat ik lastig kan zijn maar er zitten me hier toch een aantal mensen met continu neerbuigende debiele posts die nooit, maar dan ook nooit worden aangesproken en dat mag weleens veranderen. Looking at you BB. Oja en Indy jij bent ook een totaalmongool.

Citaat:
BB is zn enorme droeftoeter! Man man man ongekend wat een enge Neel dat is zeg.

Finally. Verfrissend. Wordt natuurlijk ook gelijk weer uitgekost omdat die Herr BB die altijd gelijk heeft tegenspreekt.

@Roy full support.

Verder is 95% hier gewoon hartstikke lief maar er mag wel eens een ander geluid komen tegen de gasten die altijd maar dezelfde opmerkingen kunnen maken, dezelfde houding kunnen hebben en nooit een x een grote bek terugkrijgen.

Nou later weer he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 22:41 

Kraak... Piep...

Pfff, dit is Emre weer :lol:

Ziek veel DM's op een account met 1 post (deze) en die 3 uurtjes oud is. Of het is meneer Pantermaat zelf die zichzelf een veer in de reet steekt, wat me ook niet zou verbazen.

We kunnen tot in den einde het niet met elkaar eens zijn in dit topic, maar nooit zullen we zo diep zinken :lol:
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic