Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 09:36 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
paperclip schreef:
Maar de vraag is alleen hoe..

Zeg als overheid dat vaccineren verboden is.

:lol: :lol:

Omgekeerde logica en psychologie... nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 10:43 

Hardtraxxer

Verder een hele normale partij hoor:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 10:54 

Hardtraxx Addict

Ik vond D66 altijd al vreemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 11:01 

Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Verder een hele normale partij hoor:

Het erge is hoe ze op Twitter nu roepen dat zij het slachtoffer zijn en dat het aan de ene kant allemaal niet zo is en aan de andere kant dat ze maar al te graag tribunalen willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 11:03 

Hardtraxxer

paperclip schreef:

Geniet nog maar even van D66 want ze komen voor het Neurenbergtribunaal 2.0 samen met Klaus Schwab en George Soros.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 11:06 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Roep om volledige vaccinatieplicht in België wordt luider - https://nos.nl/l/2406033

Pohh zou tof vinden als zij dat echt doen. Kunnen we zien hoe zoiets zou gaan, hoe bevolking erop reageert en of het de pandemie onder controle weet te houden.

Volgens mij is de algemene mentaliteit in België wel significant anders dan in Nederland. In mijn ervaring heeft men bij de zuiderburen wat meer ontzag/respect voor artsen etc, terwijl mensen hier vaak wat eigenwijzer zijn. Ik twijfel dan ook in hoeverre je een eventuele reactie op verplichte vaccinatie in België als voorbeeld zou kunnen gebruiken, ik denk dat zoiets in NL tot veel meer onrust zou leiden. Maar ik kan er compleet naast zitten natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 11:07 

Hardtraxx Elite

Wenzel schreef:
paperclip schreef:

Geniet nog maar even van D66 want ze komen voor het Neurenbergtribunaal 2.0 samen met Klaus Schwab en George Soros.

Haha ik moest oprecht even eerdere posts van je opzoeken om zeker te zijn of je nou serieus was of niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 11:08 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Het erge is dat deze partij bestaansrecht heeft

Zo.
Wat een stel zielige roeptoeters joh, alsof ze nog emotioneel labiel zijn van hun ontgroening bij hun studentenvereniging Vo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 11:24 

Hardtraxx Addict

Wenzel schreef:
paperclip schreef:

xd

FvD blijft mij verbazen.. Ze gebruiken de onderdrukking van de joden als argument, maar ondertussen wilden ze wel een eigen land en eigen valuta enkel voor hun achterban.

Hoe dan ook, de stemmers zijn wellicht toch te dom om te poepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 11:31 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Wat ik hier uit opvat is dat er, naast de mensen die tegen vaccineren zijn, nog een hele groep mensen is die het gewoon niet snapt. Er valt nog veel winst te halen met een laagdrempelige campagne, maar de vraag is alleen hoe..

Er zou vanaf het begin al veel meer moeten worden ingezet op bewustwording, juist die groepen bereiken die het niet snappen. Dan had je veel meer begrip en een hogere vaccinatiebereidheid dan bij alleen verplichtingen opleggen en steeds meer dingen gaan verbieden.

Die persco's zijn toch ook net de schooldirecteur die de klas komt vertellen dat ze stout zijn geweest, zoiets maakte alleen indruk op de leerlingen die al braaf waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 11:52 

Hardtraxx Veteran

Draadje wat ik toevallig geretweet zag door Arend Jan Boekesteijn: https://twitter.com/DrJHAmsterdam/statu ... 7954215936

Als je dit optelt met alle andere, wat bekende fragmenten van ophef, het etentje van Baudet met Jared Tailor, lekken van appgesprekken van de jeugdafdeling, het verhaal van oa Nicki Pauw Verweij en alle andere JA21-ers over die avond met Baudet, de link van Jansen met erkenbrand en zo nog veel meer referenties laten wel een vrij duidelijk patroon zien als je het mij vraagt. Doodeng dat zo'n partij zo breed in de tweede kamer zit en zo'n gevolg krijgt en dat zeg ik niet gauw. Prima dat ze andere standpunten bepleiten dan hoe ik de wereld graag zou willen zien, maar het continu zichzelf buiten de democratie plaatsen, het continu agressor en slachtoffer tegelijk spelen en het continu downplayen terwijl ze met de week extremer worden.. Echt heel zorgelijk als je het mij vraagt.

Maar goed. Over corona. Eerste boosterprikken worden vanaf vandaag gezet, blij mee. Nu nog doorstomen met die handel, hoe meer mensen we hiermee kunnen vaccineren hoe beter het is voor de ziekenhuizen.

Chroman schreef:
paperclip schreef:
Wat ik hier uit opvat is dat er, naast de mensen die tegen vaccineren zijn, nog een hele groep mensen is die het gewoon niet snapt. Er valt nog veel winst te halen met een laagdrempelige campagne, maar de vraag is alleen hoe..

Er zou vanaf het begin al veel meer moeten worden ingezet op bewustwording, juist die groepen bereiken die het niet snappen. Dan had je veel meer begrip en een hogere vaccinatiebereidheid dan bij alleen verplichtingen opleggen en steeds meer dingen gaan verbieden.

Die persco's zijn toch ook net de schooldirecteur die de klas komt vertellen dat ze stout zijn geweest, zoiets maakte alleen indruk op de leerlingen die al braaf waren.

De vraag is hoe je jongeren hiermee bereikt. Ik weet vrij zeker dat die de persconferenties niet kijken. Het is geprobeerd met influencers, hatelijke methode als je het mij vraagt want wat hebben die nu voor agency, maar misschien wel effectief omdat jongeren daar blijkbaar wel naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:16 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Draadje wat ik toevallig geretweet zag door Arend Jan Boekesteijn: https://twitter.com/DrJHAmsterdam/status/1461019197954215936

Als je dit optelt met alle andere, wat bekende fragmenten van ophef, het etentje van Baudet met Jared Tailor, lekken van appgesprekken van de jeugdafdeling, het verhaal van oa Nicki Pauw Verweij en alle andere JA21-ers over die avond met Baudet, de link van Jansen met erkenbrand en zo nog veel meer referenties laten wel een vrij duidelijk patroon zien als je het mij vraagt. Doodeng dat zo'n partij zo breed in de tweede kamer zit en zo'n gevolg krijgt en dat zeg ik niet gauw. Prima dat ze andere standpunten bepleiten dan hoe ik de wereld graag zou willen zien, maar het continu zichzelf buiten de democratie plaatsen, het continu agressor en slachtoffer tegelijk spelen en het continu downplayen terwijl ze met de week extremer worden.. Echt heel zorgelijk als je het mij vraagt.

Maar goed. Over corona. Eerste boosterprikken worden vanaf vandaag gezet, blij mee. Nu nog doorstomen met die handel, hoe meer mensen we hiermee kunnen vaccineren hoe beter het is voor de ziekenhuizen.

Chroman schreef:
paperclip schreef:

De vraag is hoe je jongeren hiermee bereikt. Ik weet vrij zeker dat die de persconferenties niet kijken. Het is geprobeerd met influencers, hatelijke methode als je het mij vraagt want wat hebben die nu voor agency, maar misschien wel effectief omdat jongeren daar blijkbaar wel naar luisteren.

Even over die tweet/draad van Rost van Tonningen, dan moet je zijn vrouw eens opzoeken: De weduwe Rost van Tonningen AKA de Zwarte Weduwe. Ultieme landverrader en onvoorstelbaar kutwijf extraordinaire. Die verliet de NSB op een gegeven moment omdat de partij de rassenhygiëne volgens haar niet consequent genoeg naleefde. Die had tot haar dood nog allemaal portretten in huis van Nazi's en een soort van Hitler-shrine met zijn buste omgeven door waxinelichtjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:33 

Hardtraxx Elite

Afgelopen dinsdag positief getest bij de GGD.
En ben er eigenlijk wel blij mee dat het is gebeurt, nu heb ik het in ieder geval een keer gehad en zoals verwacht hoor ik bij de ruime 98% groep met 'weinig ziek tot vrijwel zonder klachten'.
Echt het enige waardoor ik het merk is het verlies van reuk, dat was ook tevens de enige reden om te testen bij de GGD. En allicht heb ik me 1 dag wat slapjes gevoeld, maar niet om als ziek te omschrijven of in bed te blijven.
Enkele dagen ervoor en zelfs op de dezelfde dag als de GGD-test nog bij Testen voor Toegang geweest, maar die blijven gewoon keurig negatieve bewijzen sturen :lol: Dat geeft wat mij betreft wel weer aan wat een poppenkast het is :lol: Schijnveiligheid voorop. Want de kans is groot dat ik aan het werk ben geweest met m'n positieve bek terwijl Testen voor Toegang negatief gaf. Prachtig systeem :x (Voor de duidelijkheid: ik ben niet meer de deur uit geweest toen ik het reukverlies constateerde)

Inmiddels ook de GGD aan de lijn gehad, maar omdat ze het zo druk hebben ging ze even vlug door het vragenlijstje heen. Het is niet nodig om negatief te testen, 7 dagen na de eerste dag van klachten mag ik uit isolatie en dan hoeft er geen rekening gehouden te worden met reuk/smaakverlies want dat blijft nog wel even. In principe ben ik dan nu ook al klachtenvrij, maar moest toch maar die 7 dagen aanhouden.

Waar ik de afgelopen maanden veel aan het twijfelen raakte om toch maar die vaccinatie te gaan halen, puur vanwege die fucking QR code, ben ik nu wel overtuigd dat het (voorlopig) echt niet nodig is. Het lichaam is prima in staat om dit virus op te ruimen. Herstelbewijs kan zo meteen aangevraagd worden en dan is er in ieder geval geen ongemakkelijk gevoel meer dat ik niet met de crew mag mee lunchen in het restaurant wegens geen QR code.

En kom aub nu niet aan met 'vaccineren doe je voor een ander'. Vaccineren is namelijk prima en een mooi iets, maar dat doe je vooral om het risico op ziekenhuisopname bij jezelf te verkleinen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:37 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Afgelopen dinsdag positief getest bij de GGD.
En ben er eigenlijk wel blij mee dat het is gebeurt, nu heb ik het in ieder geval een keer gehad en zoals verwacht hoor ik bij de ruime 98% groep met 'weinig ziek tot vrijwel zonder klachten'.
Echt het enige waardoor ik het merk is het verlies van reuk, dat was ook tevens de enige reden om te testen bij de GGD. En allicht heb ik me 1 dag wat slapjes gevoeld, maar niet om als ziek te omschrijven of in bed te blijven.
Enkele dagen ervoor en zelfs op de dezelfde dag als de GGD-test nog bij Testen voor Toegang geweest, maar die blijven gewoon keurig negatieve bewijzen sturen :lol: Dat geeft wat mij betreft wel weer aan wat een poppenkast het is :lol: Schijnveiligheid voorop. Want de kans is groot dat ik aan het werk ben geweest met m'n positieve bek terwijl Testen voor Toegang negatief gaf. Prachtig systeem :x (Voor de duidelijkheid: ik ben niet meer de deur uit geweest toen ik het reukverlies constateerde)

Inmiddels ook de GGD aan de lijn gehad, maar omdat ze het zo druk hebben ging ze even vlug door het vragenlijstje heen. Het is niet nodig om negatief te testen, 7 dagen na de eerste dag van klachten mag ik uit isolatie en dan hoeft er geen rekening gehouden te worden met reuk/smaakverlies want dat blijft nog wel even. In principe ben ik dan nu ook al klachtenvrij, maar moest toch maar die 7 dagen aanhouden.

Waar ik de afgelopen maanden veel aan het twijfelen raakte om toch maar die vaccinatie te gaan halen, puur vanwege die fucking QR code, ben ik nu wel overtuigd dat het (voorlopig) echt niet nodig is. Het lichaam is prima in staat om dit virus op te ruimen. Herstelbewijs kan zo meteen aangevraagd worden en dan is er in ieder geval geen ongemakkelijk gevoel meer dat ik niet met de crew mag mee lunchen in het restaurant wegens geen QR code.

En kom aub nu niet aan met 'vaccineren doe je voor een ander'. Vaccineren is namelijk prima en een mooi iets, maar dat doe je vooral om het risico op ziekenhuisopname bij jezelf te verkleinen.

Het is natuurlijk al meerdere keren uitgelegd dat een PCR-test en een sneltest niet op dezelfde manier werken. Het bereik van een PCR-test gaat veel verder dan de sneltest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:43 

Hardtraxx Veteran

Ik weet ook dat de testen bij ‘testen voor toegang’, soms niet volgens protocol worden afgenomen. @Zeke, deden ze t wel diep in je neus? Wat is de uitslag van een eigen zelftest? Ben ik wel benieuwd naar

Laatst ook gelezen dat 14% van de zelftesten, fout positief zijn volgens de GGD. Zou beïnvloed kunnen worden door drinken van cola oid. De fout negatieven ga je d’r natuurlijk misschien niet veelvuldig uit halen, want die mensen gaan misschien minder naar de GGD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:45 

Hardtraxx Elite

Ja dat klopt. De ene studente die swaffelt soms wat in de voorkant van de neus en een ander die steekt 'm er wel fanatiek in.
Zelftesten heb ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 12:46 

Paar dagen erna kan toch betekenen dat je het in de tussentijd heb opgelopen ?

En ik heb mezelf wel gevaccineerd voor andere, Corona gehad en voelde er helemaal niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 13:00 

Hardtraxxer

paperclip schreef:
Vanmorgen op de Radio een beste meneer met de volgende doodserieuze uitspraak:

Misschien haal ik die boosterprik wel en ben ik met 1 keer klaar, want ben nog niet gevaccineerd.

Ja dit zal ook nooit veranderen zolang satirische programma's als Zondag Met Lubach beter uitlegfilmpjes kunnen maken dan de overheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 13:01 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:

Fijn dat jij dit voor iedereen in kan vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 13:06 

Hardtraxx Veteran

Ach is toch allang mooi dat hij vaccineren een mooi iets noemt toch. Maar inderdaad, genoeg mensen nemen het om opa en oma's te kunnen bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 13:15 

Hardtraxxer

zeke schreef:

Dat is dan jouw argument. Ik heb het weldegelijk ook voor een ander gedaan. Vond het heel vanzelfsprekend dat ik me liet vaccineren als ik mijn oma in het verzorgingstehuis tussen allemaal andere oudjes wilde bezoeken. Heb me nooit zorgen gemaakt of ik zelf in het ziekenhuis zou belanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 13:22 

Hardtraxx Veteran

Hier ook laten vaccineren, en weinig op kantoor gekomen, oa voor m'n ouders, ook voor onbekenden. Zelf had ik er wss weinig last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 13:25 

Hardtraxx Elite

Vaccin genomen voor mijzelf, mijn naasten en dat ik zelf ook wel inzag dat het uiteindelijk nodig zou zijn voor bepaalde zaken.

Corona gehad, 2 prikken laten zetten (vanwege QR gezeik)... ik loop in de "maat" van denk 70-80% van de gevaccineerden. Mijn 3e, 4e prik is in de maat van hun 3e/4e prik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 13:28 

Hardtraxx Veteran

Ik deed het voor de 5g bereik en het directere contact met Bill Gates.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 13:38 

Hardtraxx Veteran

Vaccineren is gratis en ik ben Nederlander genoeg om gratis dingen niet te weigeren.
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic