Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 10:52 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Lees eerst de gehele berichten Nelis

Ik heb hier niks mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 11:12 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
makrooy schreef:
Pantermaat schreef:
Makrooy,

:oh: :lol: Sorry hoor, hier moet ik hard om lachen. Alleen dat boek lezen (overigens enorme taaie stof) wil niet zeggen dat je dus heel goed op de hoogte bent, hej maar natuurlijk, kon er op wachten, dit word ook gekoppeld aan complottheorieën of wappies. Zelfde Als mensen die in crypto zitten, zijn tegen het systeem en ook complot gekkies.

Maar dit gaat off topic.

Want ik heb alleen dat boek gelezen? Dat is jouw aanname. Ik heb zat complot theorieën over the great reset gelezen en gekeken, ook van die kerel die jij benoemt. Ik heb een morbide fascinaties voor complottheorieen en mensen die erig geloven. Als je in die zooi gelooft, ben je gewoon beetje goedgelovig met een goede portie achterdochtigheid en weinig kritisch vermogen :whistle:

Overigens heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat mensen die in crypto zitten dat ze complot gekkies zijn. Ik ken behoorlijk wat mensen die aan crypto doen (inclusief ikzelf), is gewoon mainstream als wat.

Je hebt trouwens nog steeds geen voorbeeld gegeven van wanneer NL iemand censureert. Of waren alle voorbeelden waar je aandacht toch wel social media bedrijven die posts verwijderen? Want dat is natuurlijk geen censuur he.

Goed dat het je fascinerend vind complottheorieën, maar als je het niet erg vind blijf ik er ver vandaan die onzin.

Ik zal morgen eens kijken of ik een gaatje kan vinden voor een paar voorbeelden van censuur.

Sander Schimmelpennick ( journalist) noemde het een sekte en iets in de richting van complot denkers.

Als jij onironisch the great reset noemt, dan geloof je in complottheorieën. Maar ja ik ben ook erg benieuwd naar voorbeelden van censuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 11:55 

Hardtraxx Veteran

It just gets better and better. Genot om dit toppa dagelijks te lezen! Fijn om te zien dat BB nog altijd even scherp is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 12:02 

Hardtraxx Veteran

Holy shit, is dit niet gewoon strafbaar wat Gideon doet? Grote verschil ook in reactie tussen Gideon en Kuzu.

https://twitter.com/wewyk/status/1460905467409010691
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 12:05 

Kraak... Piep...

Pipa schreef:
It just gets better and better. Genot om dit toppa dagelijks te lezen! Fijn om te zien dat BB nog altijd even scherp is

Zo scherp als het mes op Melvin z'n telefoon maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 12:26 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Holy shit, is dit niet gewoon strafbaar wat Gideon doet? Grote verschil ook in reactie tussen Gideon en Kuzu.

Onbegrijpelijk dat wij zo'n fractie in onze kamer hebben. Wat een stel volslagen teringdebielen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 12:59 

Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
makrooy schreef:

Onbegrijpelijk dat wij zo'n fractie in onze kamer hebben. Wat een stel volslagen teringdebielen

Waar de partij nog begon met goede idealen is deze rap afgegleden naar die partij waar alleen je gekke oom op zou stemmen. Die gekke oom die je alleen op verjaardagen ziet en die dan na 11 uur altijd tot in het fijnste detail weet te vertellen hoe Hitler na WOII naar Zuid-Amerika ontsnapte. Die gekke oom die 5 berichten per dag op Facebook zet van alternatieve nieuwspagina’s. En net als de FVD is die oom overal tegen, want alles wat de meerderheid zegt is zonder twijfel gelogen of incorrect.
“Alles is kut maar ik draag ook zelf geen haalbare oplossingen aan.”

Mocht er één of ander parallel-universum zijn waar de regering tegen vaccineren zou zijn dan zou de FVD – en het gros van de stemmers - sowieso vóór vaccinatie zijn. Gewoon om maar tegen te zijn.
Ze staan op dit moment op een lachwekkende 2.4% in de peilingen maar schreeuwen voor meer dan 50%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 13:00 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:

Holy fuck wat een engnek
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 13:09 

Hardtraxx Addict

Wenzel schreef:
Ze staan op dit moment op een lachwekkende 2.4% in de peilingen maar schreeuwen voor meer dan 50%.

Dit zijn toch typische wappie percentages..
Net als dat werkloze volk wat voor de ingang van het binnenhof of malieveld van alles loopt te schreeuwen uit naam van 'het volk' terwijl nog geen half % van het Nederlandse volk hiermee geassocieerd wil worden.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 14:13 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:

Jezus wat een enge opmerking. Zoals Wenzel aangaf begon de FvD als een partij met goede idealen, maar wat zijn die ver af gegleden zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 14:25 

Hardtraxxer

inb4 roy die vindt dat ze toch ook wel eens goeie punten hebben bij die bruinhemdenclub
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 14:59 

Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
inb4 roy die vindt dat ze toch ook wel eens goeie punten hebben bij die bruinhemdenclub

Onderbouwt met een artikel van de messias Maurice de Hond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 15:02 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
fflkkr schreef:

Onderbouwt met een artikel van de messias Maurice de Hond.

En een correlatie tussen ventilatiesystemen in woningen van niet-Westerse allochtonen en aantal 50plussers met obesitas dat op de FvD stemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 16:41 

Hardtraxx Elite

Roy begint een beetje Emre trekjes te krijgen, of zie ik dit verkeerd?
Gewoon corrigeren als ik er neffe zit he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 16:47 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Roy begint een beetje Emre trekjes te krijgen, of zie ik dit verkeerd?
Gewoon corrigeren als ik er langs zit he!

Afgezien van de WOII vergelijkingen en redelijke tunnelvisie is Roy in ieder geval wel in staat om een (al dan niet foutief) gefundeerde discussie te voeren zonder het volledig op de man te spelen. Bij deze dus gecorrigeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 16:54 

Hardtraxx Elite

Makes sense, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 17:06 

Hardtraxx Veteran

Tunnelvisie hebben we allemaal wel ;). Zou niet doen alsof anderen hier heilig in zijn haha

Met dieptepunt Marc Bonten bij OP1 die ff ongenuanceerd komt zeggen dat 2G ‘boerenverstand’ is. Lekker makkelijk gezegd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 17:09 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht nog, zou Roy een pagina voorbij laten gaan, maar nee hij is er toch.

Hoi Roy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 17:11 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik dacht nog, zou Roy een pagina voorbij laten gaan, maar nee hij is er toch.

Hoi Roy!

Godver bijna. Als ik niet aangesproken was geweest, had ik wss niet gereageerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 17:11 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
makrooy schreef:

Jezus wat een enge opmerking. Zoals Wenzel aangaf begon de FvD als een partij met goede idealen, maar wat zijn die ver af gegleden zeg.

Pff echt wel. Toen de partij voor 't eerst meedeed aan de TK verkiezingen vond ik het nog een verfrissende partij met een aantal goede punten en met Hiddema erbij had ik er wel vertrouwen in. Wat heb ik nu spijt van mijn stem toen :lol:
Eigenlijk sinds het begin van corona (al was het daarvoor ook al iets minder) is die partij zo enorm afgegleden. Met Nanninga, Hiddema en Eerdmans ging het nog wel maar nu die 'weg' zijn en zo'n Gideon daar z'n bek ook nog eens open trekt samen met Baudet die ook met de dag gekker wordt is het echt een hele enge partij geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 21:21 

Hardtraxx Veteran

Roep om volledige vaccinatieplicht in België wordt luider - https://nos.nl/l/2406033

Pohh zou tof vinden als zij dat echt doen. Kunnen we zien hoe zoiets zou gaan, hoe bevolking erop reageert en of het de pandemie onder controle weet te houden.

Ik zal een van de weinigen zijn die hier niet van schrikt.

Kunnen de Belgen hier wat zeggen over de anti vaxxers? Hebben jullie die veel of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 23:42 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Kunnen de Belgen hier wat zeggen over de anti vaxxers? Hebben jullie die veel of niet?

Goh, ze zijn er zeker wel en precies de mensen die je verwacht (althans degenen die ik ken). Alleen heb ik het idee dat hier minder op straat gekomen wordt. Het blijft bij wat gezeur op social media.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 09:23 

Hardtraxx Addict

Vanmorgen op de Radio een beste meneer met de volgende doodserieuze uitspraak:

Misschien haal ik die boosterprik wel en ben ik met 1 keer klaar, want ben nog niet gevaccineerd.

Wat ik hier uit opvat is dat er, naast de mensen die tegen vaccineren zijn, nog een hele groep mensen is die het gewoon niet snapt. Er valt nog veel winst te halen met een laagdrempelige campagne, maar de vraag is alleen hoe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 09:29 

Kraak... Piep...

paperclip schreef:
Maar de vraag is alleen hoe..

Zeg als overheid dat vaccineren verboden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 09:30 

Hardtraxx Addict

Dat heb op feesboek gestaan, schijnt ook te helpen
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic