Pantermaat schreef:
Makrooy,

Sorry hoor, hier moet ik hard om lachen. Alleen dat boek lezen (overigens enorme taaie stof) wil niet zeggen dat je dus heel goed op de hoogte bent, hej maar natuurlijk, kon er op wachten, dit word ook gekoppeld aan complottheorieën of wappies. Zelfde Als mensen die in crypto zitten, zijn tegen het systeem en ook complot gekkies.
Maar dit gaat off topic.
Want ik heb alleen dat boek gelezen? Dat is jouw aanname. Ik heb zat complot theorieën over the great reset gelezen en gekeken, ook van die kerel die jij benoemt. Ik heb een morbide fascinaties voor complottheorieen en mensen die erig geloven. Als je in die zooi gelooft, ben je gewoon beetje goedgelovig met een goede portie achterdochtigheid en weinig kritisch vermogen
Overigens heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat mensen die in crypto zitten dat ze complot gekkies zijn. Ik ken behoorlijk wat mensen die aan crypto doen (inclusief ikzelf), is gewoon mainstream als wat.
Je hebt trouwens nog steeds geen voorbeeld gegeven van wanneer NL iemand censureert. Of waren alle voorbeelden waar je aandacht toch wel social media bedrijven die posts verwijderen? Want dat is natuurlijk geen censuur he.
Goed dat het je fascinerend vind complottheorieën, maar als je het niet erg vind blijf ik er ver vandaan die onzin.
Ik zal morgen eens kijken of ik een gaatje kan vinden voor een paar voorbeelden van censuur.
Sander Schimmelpennick ( journalist) noemde het een sekte en iets in de richting van complot denkers.