Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 09:49 

Hardtraxx Veteran

Zoals verwacht is de Christenunie niet voor 2G, maar voor 1G. GroenLinks is het met ze eens. D66, VVD en in mindere mate CDA voor 2G. Vanmiddag debat, start rond 3 uur. Benieuwd waar andere partijen voor staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 09:54 

Kraak... Piep...

PVV, SGP, Ja21 en FvD gaan sowieso tegen 2G zijn.

Alleen SP en PvdA zou ik niet weten, denk dat de rest wel voor 2G is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 09:58 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Zoals verwacht is de Christenunie niet voor 2G, maar voor 1G. in mindere mate CDA voor 2G

Heh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 10:05 

Hardtraxx Veteran

1G is iedereen voor alles testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 10:13 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
1G is iedereen voor alles testen.

CU is altijd voor 1 God geweest toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 10:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
FvD gaan sowieso tegen 2G zijn.

Haha dat gaat weer zo vermoeiend zijn om naar te luisteren. Hoop dat ze dat pisventje van Meijeren thuislaten want die heeft de geschiedenislessen ook wel overgeslagen vroeger. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 11:00 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Khadber schreef:
Zoals verwacht is de Christenunie niet voor 2G, maar voor 1G. in mindere mate CDA voor 2G

Heh?

Volgens mij meer met pragmatisme te maken? Geen idee als ik heel eerlijk ben. Ze zijn in ieder geval niet zo uitgesproken tegen als dat de ChristenUnie is, maar ze kunnen nog verrassen in het debat van vanmiddag.

Indy schreef:
Broken Balance schreef:
FvD gaan sowieso tegen 2G zijn.

Haha dat gaat weer zo vermoeiend zijn om naar te luisteren. Hoop dat ze dat pisventje van Meijeren thuislaten want die heeft de geschiedenislessen ook wel overgeslagen vroeger. :lol:

Van Meijeren deed gisteren wel de technische briefing, al hoeft dat ook niet zo veel te zeggen, want bijvoorbeeld Agema doet normaal gezien zorg bij de PVV, maar Wilders spreekt tijdens de coronadebatten, vermoedelijk omdat het debat ook live op TV wordt uitgezonden.

Verder eens: wie er ook staat, het is wat mij betreft zonde van de tijd om naar die tirade te luisteren. Gezelliger wordt het op dat moment zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 11:17 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
THArdstyler schreef:
Khadber schreef:

Heh?

Volgens mij meer met pragmatisme te maken? Geen idee als ik heel eerlijk ben. Ze zijn in ieder geval niet zo uitgesproken tegen als dat de ChristenUnie is, maar ze kunnen nog verrassen in het debat van vanmiddag.

Was een flauwe verwijzing naar CDA = ChristenUnie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 11:19 

Hardtraxx Veteran

Ah, die had ik even niet gezien :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 21:42 

Hardtraxx Veteran

Een scientist director van AstraZeneca had op LinkedIn z’n beklag gedaan over oa het 2G beleid. Een dag later heeft hij het verwijderd. Erg triest dat hij dit wss onder druk van zijn baas, heeft moeten verwijderen. Terwijl hij gewoon gelijk heeft

Het tegengeluid op LinkedIn tegen 2G en het ontslaan van zorgpersoneel in belgie, wordt ook steeds sterker. Verscheidene artsen en ziekenhuisdirecteur en een lid van bestuur hebben al hun afkeer geplaatst. Ik hoop op 1G. Er zullen vast wel beetje creatieve oplossingen voor bestaan

https://stefannoordhoek.medium.com/hoe- ... b78b35e24c
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 22:17 

Hardtraxxer

Ik ben dat stuk ook tegengekomen Roy, erg interessant. Verschrikkelijk om steeds vaker te moeten zien dat er in NL censuur word toegepast. Je denkt dat dit enkel in landen als Rusland en China gebeurd, maar NL is niet veel beter.

Onderstaand klein stukje uit de post van die long arts op Linkedln, kan me hier zo in vinden.

Gezondheid stimuleren, beweging stimuleren? Nee. Juist met QR beleid de drempel tot een gezonde leefstijl verhogen. Inzetten op het uitbreiden van de zorgcapaciteit? Nee. 70% vaccinatiegraad en het hele probleem zou verdwijnen, terug naar normaal. Zoveel beloftes en voorspellingen.
Maar ondertussen zitten we als een kikker in langzaam kokend water gevangen en blijven we maar meer van hetzelfde doen. Meer QR, meer uitsluiting, meer verdeeldheid. En steeds meer mensen die het niet meer trekken, mentaal kapot gaan of omvallen. Is dit echt de oplossing? Wat zijn we bereid allemaal op te offeren?
84% vaccinatiegraad en we hebben meer positieve testen dan 1 jaar geleden. Eerst was 70% voldoende, nu moeten we richting de 100%. Nu met 2G. Dus de mensen waarvan je het meest zeker weet dat ze geen COVID hebben thuis houden en uitsluiten. Straks misschien wel werkeloos omdat ze geen baan meer hebben. Maar voor hun eigen veiligheid, zoals Hugo de Jonge het zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 22:42 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Ik ben dat stuk ook tegengekomen Roy, erg interessant. Verschrikkelijk om steeds vaker te moeten zien dat er in NL censuur word toegepast. Je denkt dat dit enkel in landen als Rusland en China gebeurd, maar NL is niet veel beter.

Oh? Wanneer heeft de overheid iemand gecensureerd dan? We hebben toch vrijheid van meningsuiting? Enige momenten dat mensen worden 'gecensureerd' zijn mensen die doodsbedreigingen sturen naar politici. Die krijgen nog wel eens een boete of meer.

Zeggen dat NL niet veel beter is dan Rusland of China is ook heeeeel erg onwetend. Vind dat persoonlijk heftiger dan ongevaccineerden Joden noemen. Hoe kom jij tot die conclusie? Oprechte vraag. Je weet hoe in Rusland wordt omgegaan met mensen die kritiek hebben op Putin toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 22:47 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
84% vaccinatiegraad en we hebben meer positieve testen dan 1 jaar geleden. Eerst was 70% voldoende, nu moeten we richting de 100%. Nu met 2G. Dus de mensen waarvan je het meest zeker weet dat ze geen COVID hebben thuis houden en uitsluiten. Straks misschien wel werkeloos omdat ze geen baan meer hebben. Maar voor hun eigen veiligheid, zoals Hugo de Jonge het zegt.

Tijden veranderen. Ik heb het gevoel dat dit het probleem is met veel mensen. Die begrijpen niet dat de situatie constant veranderd. Waar het vorig jaar klopte om te zeggen dat je vaccinatiegraad van 70% nodig had, klopt dat nu niet. Puur vanwege de nieuwe mutatie. Vind het ook heel apart dat een arts dit zou zeggen. Ik geloof het gewoon bijna niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 22:48 

Kraak... Piep...

Pantermaat schreef:

Pfff, dit is wel echt extreem kortzichtig. Verder lees ik in je bericht ook meer constateringen die zwaar kort door de bocht zijn, constateringen die alleen tot stand komen als je een waslijst aan context negeert. Maar hé, alles om het maar beter bij je visie aan te laten sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 23:31 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Pantermaat schreef:

Oh? Wanneer heeft de overheid iemand gecensureerd dan? We hebben toch vrijheid van meningsuiting? Enige momenten dat mensen worden 'gecensureerd' zijn mensen die doodsbedreigingen sturen naar politici. Die krijgen nog wel eens een boete of meer.

Zeggen dat NL niet veel beter is dan Rusland of China is ook heeeeel erg onwetend. Vind dat persoonlijk heftiger dan ongevaccineerden Joden noemen. Hoe kom jij tot die conclusie? Oprechte vraag. Je weet hoe in Rusland wordt omgegaan met mensen die kritiek hebben op Putin toch?

Hele ongepaste dingen zoals bedreiging, rascistische dingen meteen censureren, 100% mee eens!
Maar ik zou je eens goed verdiepen in wat er allemaal wel niet gecensureerd word, dat is schandelijk kan ik je melden. Ik zit veel in beleggingen en crypto wereld, als je bijvoorbeeld ziet wat daar al gecensureerd word, bijvoorbeeld stukken van Willem Middelkoop die het heeft over het betaalsysteem en de big reset om maar eens wat te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 23:33 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
makrooy schreef:
Pantermaat schreef:

Hele ongepaste dingen zoals bedreiging, rascistische dingen meteen censureren, 100% mee eens!
Maar ik zou je eens goed verdiepen in wat er allemaal wel niet gecensureerd word, dat is schandelijk kan ik je melden. Ik zit veel in beleggingen en crypto wereld, als je bijvoorbeeld ziet wat daar al gecensureerd word, bijvoorbeeld stukken van Willem Middelkoop die het heeft over het betaalsysteem en de big reset om maar eens wat te noemen.

Je snapt dat als facebook of linkdin iets verwijdert, dat het geen censuur is toch? En 'verdiep je eens goed in' opmerkingen zijn natuurlijk makkelijk he, kom jij maar met een bron waarin de Nederlandse overheid iets censureert.

En The Big Reset is oprecht een van de minst spannende dingen dat er bestaat. Moet je voor de lol het boek lezen, het is echt erg droog. Maar erg veel dingen worden compleet uit zn verband gerukt of zelfs verzonnen. Op de een of ander manier is dit zo groot geworden in het complot wereldje. schwab lacht waarschijnlijk zn ballen uit zn broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 23:34 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Pantermaat schreef:

Pfff, dit is wel echt extreem kortzichtig. Verder lees ik in je bericht ook meer constateringen die zwaar kort door de bocht zijn, constateringen die alleen tot stand komen als je een waslijst aan context negeert. Maar hé, alles om het maar beter bij je visie aan te laten sluiten.

Maar natuurlijk spuit11, alles wat niet in jou straatje past is kortzichtig etc. Wat een vermoeiend mannetje ben jij.
Lees eerst de gehele berichten Nelis, ojah en vorm het dan zo je reactie dat het bij jou visie aansluit. Man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 23:43 

Hardtraxxer

Makrooy,

:oh: :lol: Sorry hoor, hier moet ik hard om lachen. Alleen dat boek lezen (overigens enorme taaie stof) wil niet zeggen dat je dus heel goed op de hoogte bent, hej maar natuurlijk, kon er op wachten, dit word ook gekoppeld aan complottheorieën of wappies. Zelfde Als mensen die in crypto zitten, zijn tegen het systeem en ook complot gekkies.

Maar dit gaat off topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 23:53 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Makrooy,

:oh: :lol: Sorry hoor, hier moet ik hard om lachen. Alleen dat boek lezen (overigens enorme taaie stof) wil niet zeggen dat je dus heel goed op de hoogte bent, hej maar natuurlijk, kon er op wachten, dit word ook gekoppeld aan complottheorieën of wappies. Zelfde Als mensen die in crypto zitten, zijn tegen het systeem en ook complot gekkies.

Maar dit gaat off topic.

Wtf? Is dit een troll of wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 23:54 

Kraak... Piep...

Pantermaat schreef:
Broken Balance schreef:
Pantermaat schreef:

Maar natuurlijk spuit11, alles wat niet in jou straatje past is kortzichtig etc. Wat een vermoeiend mannetje ben jij.
Lees eerst de gehele berichten Nelis, ojah en vorm het dan zo je reactie dat het bij jou visie aansluit. Man man man

:aww:

Wil je weten waarom je opmerkingen kortzichtig zijn, je hoeft je niet verder in te lezen dan de afhandeling van corona, verkiezingen en de recente geschiedenis van China en Rusland om in te zien dat de uberhaupt ontbrekende censuur hier in Nederland in geen verre velden te vergelijken is met die twee landen.

Hebben wij uitroeingskampen? Hebben wij gevangenissen vol politieke gevangenen? Lopen wij Suriname binnen te vallen en over te nemen? Zijn wij bezig België geforceerd bij ons aan te laten sluiten? Financiëren wij huurmoordenaars? Zijn wij het grootste hackers en oplichterscollectief van de wereld? Heb je alleen toegang tot staatsgeleverde producten en diensten?

Zo moeilijk is inlezen voor je een statement maakt toch niet? Zo moeilijk is onderzoek doen zonder confirmation bias toch niet?

En ja China en Rusland, precies mijn straatje, daarom woon ik ook in een land wat politiek het keiharde spiegelbeeld is van die landen. Denk na voor je wat zegt, dan kom je misschien een stuk objectiever over.

Pantermaat schreef:
Makrooy,

Maar dit gaat off topic.

HAHAHAHA wat?

Waarom lezen we dan nog boeken? Wat heeft school voor nut als volgens jou toch alle kennis maar subjectief is.
En maar een grote bek hebben over anderen :lol:. Natuurlijk is het altijd een ander zijn schuld, natuurlijk heeft de andere partij ALTIJD de verkeerde informatie. Wat doorzichtig zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 23:58 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Makrooy,

Maar dit gaat off topic.

Want ik heb alleen dat boek gelezen? Dat is jouw aanname. Ik heb zat complot theorieën over the great reset gelezen en gekeken, ook van die kerel die jij benoemt. Ik heb een morbide fascinaties voor complottheorieen en mensen die erig geloven. Als je in die zooi gelooft, ben je gewoon beetje goedgelovig met een goede portie achterdochtigheid en weinig kritisch vermogen :whistle:

Overigens heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat mensen die in crypto zitten dat ze complot gekkies zijn. Ik ken behoorlijk wat mensen die aan crypto doen (inclusief ikzelf), is gewoon mainstream als wat.

Je hebt trouwens nog steeds geen voorbeeld gegeven van wanneer NL iemand censureert. Of waren alle voorbeelden waar je aandacht toch wel social media bedrijven die posts verwijderen? Want dat is natuurlijk geen censuur he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 00:00 

Hardtraxxer

:aww:

Wil je weten waarom je opmerkingen kortzichtig zijn, je hoeft je niet verder in te lezen dan de afhandeling van corona, verkiezingen en de recente geschiedenis van China en Rusland om in te zien dat de uberhaupt ontbrekende censuur hier in Nederland in geen verre velden te vergelijken is met die twee landen.

Hebben wij uitroeingskampen? Hebben wij gevangenissen vol politieke gevangenen? Lopen wij Suriname binnen te vallen en over te nemen? Zijn wij bezig België geforceerd bij ons aan te laten sluiten? Financiëren wij huurmoordenaars? Zijn wij het grootste hackers en oplichterscollectief van de wereld? Heb je alleen toegang tot staatsgeleverde producten en diensten?

Zo moeilijk is inlezen voor je een statement maakt toch niet? Zo moeilijk is onderzoek doen zonder confirmation bias toch niet?

En ja China en Rusland, precies mijn straatje, daarom woon ik ook in een land wat politiek het keiharde spiegelbeeld is van die landen. Denk na voor je wat zegt, dan kom je misschien een stuk objectiever over.[/quote]

God oh god, :lol: niet te doen dit!

Ff oprechte vraag, wat is jou straatje nou eigenlijk niet?

Ik ga ff nadenken en mijn eigen wereldje in! Welterusten! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 00:05 

Kraak... Piep...

Pantermaat schreef:

Ff oprechte vraag, wat is jou straatje nou eigenlijk niet?

Ik ga ff nadenken en mijn eigen wereldje in! Welterusten! :kiss:

Goed tegenargument.

Veel is mijn straatje niet en daar hou ik me mooi buiten, omdat het me niet interesseert. Maar zou ik er wel wat over moeten willen zeggen, dan lees ik me eerst in voor ik mezelf voor schut zet tegenover mensen die er wel verstand van hebben ;). Is alsnog vaak zat gebeurd, en dat is het 2e mooie, toegeven wanneer je fout zit en jezelf willen verbeteren. Je doet het immers om een zo objectief mogelijk standpunt te vormen niet?

Maar ik moet dus interesse in veel dingen (en dan ook echt interesse en niet alleen interesse in wat in mijn wereldbeeld past) zien als iets slechts? Want natuurlijk was je vraag oprecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 00:09 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Pantermaat schreef:
Makrooy,

Maar dit gaat off topic.

Want ik heb alleen dat boek gelezen? Dat is jouw aanname. Ik heb zat complot theorieën over the great reset gelezen en gekeken, ook van die kerel die jij benoemt. Ik heb een morbide fascinaties voor complottheorieen en mensen die erig geloven. Als je in die zooi gelooft, ben je gewoon beetje goedgelovig met een goede portie achterdochtigheid en weinig kritisch vermogen :whistle:

Overigens heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat mensen die in crypto zitten dat ze complot gekkies zijn. Ik ken behoorlijk wat mensen die aan crypto doen (inclusief ikzelf), is gewoon mainstream als wat.

Je hebt trouwens nog steeds geen voorbeeld gegeven van wanneer NL iemand censureert. Of waren alle voorbeelden waar je aandacht toch wel social media bedrijven die posts verwijderen? Want dat is natuurlijk geen censuur he.

Goed dat het je fascinerend vind complottheorieën, maar als je het niet erg vind blijf ik er ver vandaan die onzin.

Ik zal morgen eens kijken of ik een gaatje kan vinden voor een paar voorbeelden van censuur.

Sander Schimmelpennick ( journalist) noemde het een sekte en iets in de richting van complot denkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2021 08:56 

Hardtraxx Veteran

Nou waar blijven die voorbeelden? Ik kan niet wachten!
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic