Pantermaat schreef:
Broken Balance schreef:
Pantermaat schreef:
Ik ben dat stuk ook tegengekomen Roy, erg interessant. Verschrikkelijk om steeds vaker te moeten zien dat er in NL censuur word toegepast. Je denkt dat dit enkel in landen als Rusland en China gebeurd, maar NL is niet veel beter.
Pfff, dit is wel echt extreem kortzichtig. Verder lees ik in je bericht ook meer constateringen die zwaar kort door de bocht zijn, constateringen die alleen tot stand komen als je een waslijst aan context negeert. Maar hé, alles om het maar beter bij je visie aan te laten sluiten.
Maar natuurlijk spuit11, alles wat niet in jou straatje past is kortzichtig etc. Wat een vermoeiend mannetje ben jij.
Lees eerst de gehele berichten Nelis, ojah en vorm het dan zo je reactie dat het bij jou visie aansluit. Man man man
Wil je weten waarom je opmerkingen kortzichtig zijn, je hoeft je niet verder in te lezen dan de afhandeling van corona, verkiezingen en de recente geschiedenis van China en Rusland om in te zien dat de uberhaupt ontbrekende censuur hier in Nederland in geen verre velden te vergelijken is met die twee landen.
Hebben wij uitroeingskampen? Hebben wij gevangenissen vol politieke gevangenen? Lopen wij Suriname binnen te vallen en over te nemen? Zijn wij bezig België geforceerd bij ons aan te laten sluiten? Financiëren wij huurmoordenaars? Zijn wij het grootste hackers en oplichterscollectief van de wereld? Heb je alleen toegang tot staatsgeleverde producten en diensten?
Zo moeilijk is inlezen voor je een statement maakt toch niet? Zo moeilijk is onderzoek doen zonder confirmation bias toch niet?
En ja China en Rusland, precies mijn straatje, daarom woon ik ook in een land wat politiek het keiharde spiegelbeeld is van die landen. Denk na voor je wat zegt, dan kom je misschien een stuk objectiever over.
Pantermaat schreef:
Makrooy,

Sorry hoor, hier moet ik hard om lachen. Alleen dat boek lezen (overigens enorme taaie stof) wil niet zeggen dat je dus heel goed op de hoogte bent, hej maar natuurlijk, kon er op wachten, dit word ook gekoppeld aan complottheorieën of wappies. Zelfde Als mensen die in crypto zitten, zijn tegen het systeem en ook complot gekkies.
Maar dit gaat off topic.
HAHAHAHA wat?
Waarom lezen we dan nog boeken? Wat heeft school voor nut als volgens jou toch alle kennis maar subjectief is.
En maar een grote bek hebben over anderen

. Natuurlijk is het altijd een ander zijn schuld, natuurlijk heeft de andere partij ALTIJD de verkeerde informatie. Wat doorzichtig zeg.