Citaat:
Maar ik doelde alleen
op de aanloop richting WO2. De gruwelen van 40-45 kan je het never nooit niet mee vergelijken. En ook de slavernij niet mocht dat nog aangehaald worden

Kleine vergelijking over de aanloop richting WO2 en het leed van de ongevaccineerden:
- Ongevaccineerden worden beschuldigd van de verloren oorlog en economische crisis
- Winkels van ongevaccineerden worden geboycot, “kauft nicht bei ungeimpften”
- Ongevaccineerde ambtenaren worden per direct uit hun functie ontheven
- Nuerenberger Rassenwetten zorgen er voor dat ongevaccineerden niet langer staatsburgers zijn.
- Nuerenberger Rassenwetten verbieden relaties/huwelijken tussen ongevaccineerden niet gevacineerden
- Ongevacineerden worden en masse het land uitgestuurd
- In 1938 is meer dan de helft van alle ongevaccineerden Duitsland uitgevlucht
- In kranten en op de radio spreekt men over “vieze ongevaccineerden”
- Er worden pogroms (moordpartijen) georganiseerd tegen ongevaccineerden
- De kristallnacht vindt plaats, 91 ongevaccineerden worden vermoord, 7000 winkels van ongevaccineerden worden aangevallen, ruiten worden ingegooid en zaken worden afgefikt. 30.000 ongevacineerden worden opgepakt en naar concentratiekampen gestuurd.
Oké, hier heb ik inderdaad een stuk meer aan. Ik geef toe dat de meeste punten, niet overeen komen met de huidige situatie op misschien punt 1 en 8 na
. Dit zou mijn kijk er inderdaad wel op kunnen veranderen. Thankss, das een sterk en leerzaam stuk