Deanster schreef:
Wat ik nog wil toevoegen is, als je nou als horeca en evenementenbranche keer ballen toont en gewoon de maatregelen niet opvolgt. Dan zullen genoeg mensen hier gebruik van maken. Want besmettingen komen daar niet vandaan en het is de enige mogelijkheid nog om met burgerlijke massale ongehoorzaamheid het tij te keren…
Daar zullen ze van onder de indruk zijn in Den Haag ja. Doen ze d'r straks een schepje bovenop. Vergunningen van horecazaken intrekken. Politie die tent insturen en iedereen eruit sleuren en beboeten. Wie is dan de winnaar? Met je burgerlijke ongehoorzaamheid, vage doeft. Door dit soort acties krijgen we straks weer een echte lockdown met flink wat blauw op straat waarbij je echt niet meer naar buiten komt.
RoyAPO schreef:
Vond het nog wel een interessante stelling die ik net las dat het raar zou zijn (en terecht) als we zouden zeggen dat 60+ers er niet meer op uit mogen gaan omdat ze dan een gevaar vormen voor zichzelf. Maar het is niet raar als we zeggen dat ongevaccineerden er niet meer op uit mogen gaan (die gedeeltelijk helemaal geen gevaar lopen). Waarom mogen gezonde ongevaccineerden uitgesloten worden van de maatschappij?
Misschien om de hele simpele reden dat de 60 passeren geen keuze is en het weigeren van een vaccin wel?
Mijn god, van jou had ik meer verwacht.
RoyAPO schreef:
Het vaccin werkt dan ook amper meer tegen besmetting dus je argument gaat niet op

Definieer 'amper'
RoyAPO schreef:
In Engeland is ondertussen bijna 80% van de Corona doden gevaccineerd.
Ja en met een 100% vaccinatiegraad is 100% van de coronadoden gevaccineerd. Waar wil je nou naartoe???
RoyAPO schreef:
Pff men is hier wel erg hardleers

.
Zeg jij