Deanster schreef:
Echt een grote shitzooi hier in dit land, inclusief een aantal reacties hierboven tonen de staat aan van hoe de overheid zijn invloed heeft gehad op gedachtegoed. Het is allemaal niet zo moeilijk, naar mijn inziens is de enige optie om uit deze vicieuze cirkel te komen:
- 100 procent vaccinatiegraad ga je nooit halen;
- Onderscheid tussen gevaccineerde en ongevaccineerde walg ik van, begin dan ook met rokers/niet rokers of mensen die ongezond dik zijn. Oftewel dan is het einde zoek;
- Enige oplossing is een cap toe te voegen op IC voor de covid patienten en daarboven triage;
- Indirect voert de overheid al triage door geen daadkracht te tonen en mensen te laten overlijden aan uitgestelde zorg of levensjaren die verloren gaan door economisch beperkende maatregelen.
Op geen enkele andere manier zie ik ons normale leven ooit terugkrijgen,, helaas zal het kabinet nooit echt keuzes durven te maken die echt goed zijn voor het land. Enkel bezig met beeldvorming en stemmetjes….
Wat ik nog wil toevoegen is, als je nou als horeca en evenementenbranche keer ballen toont en gewoon de maatregelen niet opvolgt. Dan zullen genoeg mensen hier gebruik van maken. Want besmettingen komen daar niet vandaan en het is de enige mogelijkheid nog om met burgerlijke massale ongehoorzaamheid het tij te keren…
Rokers betalen al veel accijns he. Dus die vergelijking gaat al helemaal niet op.
En misschien kun jij mij wel erop wijzen (wat rtm niet kon/wou doen), maar welke comments zie jij dat overheid 'invloed' op ons uitoefent? Ik zie echt alleen mensen die het er niet mee eens zijn.
En zoals ik al eerder zei, het gaat dit jaar al beter dan vorig jaar. Als het volgend jaar weer beter gaat dan dit jaar enzovoort, dan komen we er vanzelf wel uit toch? Er komen steeds meer medicijnen op de markt tegen corona, we krijgen een steeds beter beeld van corona, de boosters werken erg goed. Wellicht komt er nog een geüpdatet versie van het vaccin voor de mensen die geen vaccin hebben gehad maar ook niet 3 shots willen nemen etc.
Als er iemand is die beïnvloed wordt, dan ben jij het misschien wel door je internet bubbel, al over nagedacht?