Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:

Ik kan het mis hebben maar was FeestDJRuud niet samen met Paul Elstak e.d. ook in het begin al zwaar uitgesproken tegen het beleid? Toen het beleid nog wel te volgen was in 2020. Weet niet of ik hem volledig op zijn woord hier geloof daarom, maar het klinkt wel plausibel met hoe lukraak het beleid is en ze hun eigen fouten willen verbergen. Dus voor dit duidelijk is, geen mening er over.

Man in de video is Ruben Brouwer, directeur van MOJO :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 00:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meende al dat die kerel er anders uit zag haha, dan niks gezegd en ook niet verrast verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 00:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik snap je punt. Het huidige beleid discrimineert niet nee, maar het raakt mensen tot 40 jaar wel onevenredig hard tov oudere leeftijdsgroepen. Dan vraag ik me af of er geen beleid valt te maken dat de oudere leeftijdsgroep wat harder raakt dan de jongere groep (die bewezen veel minder risico loopt op ziekenhuisopname dan oudere mensen).


En dit is ook onzin. Puur omdat jij je niet in kan leven in andere leeftijdsgroepen. Niet alle jongeren zijn zoals ons en gaan naar feesten en de kroeg en hechten daar zo veel waarde aan. Niet alle ouderen zitten content in de bingoclub. Veel ouderen hebben ook mentale ondersteuning nodig gehad omdat zij compleet waren afgesloten vanwege de risico's in het eerste jaar (door verpleeghuizen e.d.). Mensen van alle leeftijden konden niet sporten, sociale dingen doen.

De evenementensector wordt onterecht benadeeld, 100%, maar ook theaters en andere openbare gelegenheden. Niet alle evenementen zijn een feest, maar ook zat andere bezigheden voor alle leeftijden. Een sector wordt hier benadeeld, dat is het. Mensen die zeggen dat het beleid terecht is, zitten fout, maar mensen van alle leeftijden zijn voor en tegen het beleid.

In jouw optiek raakt het jongeren onredelijk hard omdat je blijkbaar alles vanuit je eigen perspectief van leven beoordeeld. Dit doe je overigens al sinds dag een, beleid pushen dat jouw beter uitkomt en het proberen goed te praten. Dit is niks anders dan mensen die beleid willen maken dat jongeren of ongevaccineerden slechter uitkomt. Het geen waar jij zo tegen bent, preek je zelf ook.

RoyAPO schreef:
Ik merk volgens mij een beetje dat jij het bekijkt vanuit het individuele perspectief van risico’s, maar ik weer vanuit het grotere geheel. Bij het individuele risico denk ik van, er zullen altijd kleine risico’s in het leven zijn. Die zal je moeten omarmen want anders kan je ook geen normaal leven leiden


Jij wilt groepen buitensluiten ter bevordering van de rest, ik ben voor maatregelen die voor iedereen gelijk uitkomen. Wie kijkt dan meer naar individuele risico's?

En risico's in het leven hou je. Daarom ben ik ook voor het versoepelen, voor iedereen. Echter, als je naar normaal terug wilt moet dat nou eenmaal met een volledige vaccinatiegraad en de zekerheid dat het vaccin blijft werken of de viraliteit en de risico's van een nieuwe uitbraak compleet onder controle hebben. Beiden hebben we niet. Volledig vaccineren gaat niet gebeuren, dus dan het laatste maar, en dat gebeurt nou niet in een keer met alle ethische kwesties er omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 07:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zit jij altijd wel weer redenen te bedenken om mijn ongelijk te bewijzen xd. Je praat volledig om mijn argumentatie heen en komt met argumenten die totaal niks met mijn verhaal te maken hebben. Discussiëren heeft op deze manier geen enkele zin. Het enige wat ik wil is dat ze de mensen die nu ongevaccineerd in het ziekenhuis liggen bereiken met de maatregelen oid. Dat lukt gewoon niet met de Corona pas omdat dat veelal niet de mensen zijn die uitgaan, feestjes bezoeken, naar het theater gaan of de 50+ beurs bezoeken ;). En het deel dat wel naar de 50+ beurs gaat (ik noem maar wat), geeft geen ene fuck om die Corona pas.

Vanaf nu hou ik ff een tijdje m’n snavel over die Corona pas want word er alleen maar naar van xd. We zien wel hoe t allemaal gaat lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 07:46 
 
Hardtraxxer

MOJO-baas: 'De Jonge vroeg ons het dansen te verbieden'
https://www.nu.nl/289093/video/mojo-baas-de-jonge-vroeg-ons-het-dansen-te-verbieden.html

What the fuck :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 09:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Volgens mij zit jij altijd wel weer redenen te bedenken om mijn ongelijk te bewijzen xd.

Die zijn er ook, als je het niet wilt horen en alle dingen die er omheen draaien die vervolgens genoemd worden, moet je daar ook aan denken voor je het neerzet. Context is belangrijk.

RoyAPO schreef:
Vanaf nu hou ik ff een tijdje m’n snavel over die Corona pas want word er alleen maar naar van xd. We zien wel hoe t allemaal gaat lopen


Dat zou ik iedereen sowieso aanraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 13:12 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Dan heb je uitzonderingen gehad want kroegen mogen niet volledig vol en theaters en bioscopen ook niet. Ik heb het over hoe het vanouds was, lijkt me sterk dat iedereen zo hutje mutje in een kroeg stond zonder dat er enig ingrijpen is van politie.

Natuurlijk, het écht stappen of nachthoreca, dat gebeurde zo goed als niet de afgelopen 1,5 jaar, maar dat bedoelde ik ook niet. Hoewel ik ook wel een aantal kroegen weet die gewoon zonder maatregelen de hele nacht open waren, maar dat zijn écht uitzondering. Ik doelde meer op een drankje doen in de kroeg - Dat kon, naar mijn ervaring in ieder geval, de afgelopen twee zomers zonder enige beperking. Idem voor terrassen en restaurants. Dan vind ik het vreemd dat daar nu ineens wél beperkingen/maatregelen op komen.

Broken Balance schreef:
Je kan niet in een klap alles opheffen, dus daarom moet je gewoon blijven bewijzen, protesteren en vechten voor die verdere versoepelingen. Hoe meer wij tonen en bewijzen dat het wel kan, deste minder grond heeft de tegenstand om op te staan.

Je blijft het steeds versoepelingen noemen, maar versoepelen is maatregelen loslaten. De horeca wordt juist aangescherpt. Oké, je versoepelt op de 1,5 meter maatregel, maar daar was in de praktijk al zo goed als geen sprake meer van en daarbij natuurlijk de evenementen die (weliswaar met beperkingen) wel doorgang kunnen vinden. Maar het blijft per saldo 1 stap vooruit, 1 stap achteruit in mijn optiek. Dat het gefaseerd zou moeten stnap ik, maar als je echt zou versoepelen, dan is het horeca open zoals het was, en de evenementen (eventueel dan met coronapas) erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 13:14 
 
Hardtraxxer

Goku schreef:
MOJO-baas: 'De Jonge vroeg ons het dansen te verbieden'
https://www.nu.nl/289093/video/mojo-baas-de-jonge-vroeg-ons-het-dansen-te-verbieden.html

What the fuck :list:

Dit is een beetje hetzelfde als het RIVM vragen om zich niet meer bezig te houden met volksgezondheid. Het neigt er in ieder gevaal deels wel naar dat het niet altijd(!) om alleen volksgezondheid gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of aan Broken Balance vragen of hij geen top 50's meer wil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
Goku schreef:
MOJO-baas: 'De Jonge vroeg ons het dansen te verbieden'
https://www.nu.nl/289093/video/mojo-baas-de-jonge-vroeg-ons-het-dansen-te-verbieden.html

What the fuck :list:

Dit is een beetje hetzelfde als het RIVM vragen om zich niet meer bezig te houden met volksgezondheid. Het neigt er in ieder gevaal deels wel naar dat het niet altijd(!) om alleen volksgezondheid gaat.


Typisch om hier weer wat achter te zoeken dat men de dancescene wil pesten oid. Blijkbaar zijn er redenen om aan te nemen dat dance evenementen meer risicovol zijn dan een 'gewoon' concert, maar was dat verschil op juridisch vlak niet rond te krijgen en heeft men het zo geprobeerd. Niet transparent en niet netjes (juridisch gezien niet voor niets mislukt), maar om er nou gelijk de conclusie aan te verbinden dat men de dancescene een oor wil aannaaien is ook tamelijk vergezocht.

Rickzel schreef:
Of aan Broken Balance vragen of hij geen top 50's meer wil maken.

Waarom zou je dat vragen joh :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Blijkbaar zijn er redenen om aan te nemen dat dance evenementen meer risicovol zijn dan een 'gewoon' concert


Als die redenen er zijn, waarom worden die dan niet gewoon openbaar gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daarnaast, even kijkende naar andere "concerten", dus we sluiten EDM even volledig uit want dat is de duivelsmuziek. Afgaande op wat ik heb meegemaakt bij soortgelijke concerten.

Rock/Metal, moshpits, crowdsurfing, meezingen/schreeuwen.
Pop, gillende mensen vooraan de rij die elkaar nog net niet vertrappen om hun idool te zien, meezingen/schreeuwen
Rap, meerappen, mensen zijn oprecht qua dansen en springen soms nog energieker dan een EDM feest
Tentfeesten, heeft geen uitleg nodig

Bij allen is ook gewoon drugsgebruik aanwezig of genoeg gezuip (ik veroordeel niet).

Ik zie maar een optie, we gaan alleen maar naar klassieke stukken, jazz en blues keals en wichter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Zygoma schreef:
Blijkbaar zijn er redenen om aan te nemen dat dance evenementen meer risicovol zijn dan een 'gewoon' concert


Als die redenen er zijn, waarom worden die dan niet gewoon openbaar gemaakt?

Nou, als ik nu lees op de NOS dat dit wel meevalt hoe "geheim" dit is. Zie de liveblog van vandaag.

Citaat:
De Jonge: "Ik heb helemaal niets tegen dansen. Maar de discopiek eind juni is aanleiding om niet alles zomaar weer te gaan doen." De Jonge benadrukt dat het Outbreak Management Team adviseert stap voor stap te versoepelen: "We weten dat nog niet alles kan. De rek is eruit in de samenleving, maar dat geldt ook voor de zorg."


Dit is direct terug te koppelen naar Juni en dat is met name dat enorme Dansen met Janssen debacle. Ik vind het echt jammer dat daar geen fout wordt toegegeven vanuit de overheid want die is toch gedeeltelijk aan hun te wijten.

Beter dat in ieder geval iets kan. Ik hoop dat we met ADE nog iets te regelen valt voor de nachtfeesten, maar we gaan het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Citaat:
De Jonge: "Ik heb helemaal niets tegen dansen. Maar de discopiek eind juni is aanleiding om niet alles zomaar weer te gaan doen." De Jonge benadrukt dat het Outbreak Management Team adviseert stap voor stap te versoepelen: "We weten dat nog niet alles kan. De rek is eruit in de samenleving, maar dat geldt ook voor de zorg."


Dit is direct terug te koppelen naar Juni en dat is met name dat enorme Dansen met Janssen debacle. Ik vind het echt jammer dat daar geen fout wordt toegegeven vanuit de overheid want die is toch gedeeltelijk aan hun te wijten.

Beter dat in ieder geval iets kan. Ik hoop dat we met ADE nog iets te regelen valt voor de nachtfeesten, maar we gaan het zien.

Volgens mij heb ik toentertijd al gezegd dat het me niks zou verbazen als ze dit gewoon bewust zo hebben aangepakt om de vaccinatiegraad te verhogen met als bijkomend voordeel dat ze nu kunnen zeggen: “we hebben het geprobeerd maar het kon niet”.

Maakt me echt pislink dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 15:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Naast dat het nog steeds schuld ontkennen is, is het ook gewoon niet realistisch aantoonbaar. Want Fieldlabs bewijst toch echt het tegenovergestelde, officieel onderzoek.

Laat maar zien dat een discotheek waar goed gecontroleerd is de oorzaak is van de problemen zou ik zeggen. Als je heel toevallig het dansen met janssen en het te vroeg alles in een keer opengooien negeert, dan kan ik ook heel makkelijk de schuld geven.

Ik denk en hoop oprecht dat De Jonge hiervoor aangeklaagd wordt. Laat hem dit onder eed maar eens afleggen t.o.v. mensen die schade hebben opgelopen door dansen met janssen.

Het scheelt dat de horeca, clubs en evenementenorganisatoren wel rechtzaken klaar hebben staan voor dit soort discriminerend niet onderbouwd beleid. Want dit is meer grijpen naar strohalmen dan realistisch beleid. Dat het stapsgewijs moet snap ik, maar dit is niet stapsgewijs maar voorkeursbehandeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 15:50 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Typisch om hier weer wat achter te zoeken dat men de dancescene wil pesten oid

Dat heeft te maken met uitspraken van ministers en politici over dit onderwerp. Er is letterlijk gezegd dat er minder festivals moeten komen, een andere politicus van het CDA (even een reminder dat Hugo de Jonge CDA'er is) geeft duidelijk aan niks om het nachtleven te geven.. Dan is het toch niet zo heel vreemd dat daar een verband tussen wordt gelegd?

En waarom zouden "normale concerten" dan wel mogelijk moeten kunnen zijn, terwijl Broken Balance hier mooi schetst hoe het er daar aan toe gaat
Broken Balance schreef:
Rock/Metal, moshpits, crowdsurfing, meezingen/schreeuwen.
Pop, gillende mensen vooraan de rij die elkaar nog net niet vertrappen om hun idool te zien, meezingen/schreeuwen
Rap, meerappen, mensen zijn oprecht qua dansen en springen soms nog energieker dan een EDM feest
Tentfeesten, heeft geen uitleg nodig

Bij allen is ook gewoon drugsgebruik aanwezig of genoeg gezuip (ik veroordeel niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PS.

Carminizerz schreef:
En van Urk moeten ze maar natuurgebied maken. Sprinkhanenreservaat oid.

Urk doet het als gemeente met zo’n beetje de laagste vaccinatiegraad beter qua besmettingen dan sommige gemeentes met een hoge vaccinatiegraad.

Urk: 4,7 per 100.000 (zie: https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)
Bunnik (hoge vaccinatiegraad): 6,5 per 100.000 (zie kaart hier: https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)
Tubbergen (werd hier genoemd als goed): 14,1 per 100.000 (https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)

Kan honderden redenen hebben (bijv. bereidheid om je te laten testen) dus ga er verder geen conclusies aan verbinden, maar deze cijfers laten wel zien dat het niet zo zwart-wit is als men elke keer laat voorkomen. Helemaal dat gezeik steeds van gevaccineerd versus ongevaccineerd. Als het echt zo zwart-wit was zou je in gemeentes met hoge vaccinatiegraad de laagste besmettingscijfers moeten zien en andersom. Dat gaat soms, maar lang niet altijd op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
PS.

Carminizerz schreef:
En van Urk moeten ze maar natuurgebied maken. Sprinkhanenreservaat oid.

Urk doet het als gemeente met zo’n beetje de laagste vaccinatiegraad beter qua besmettingen dan gemeentes met hoge vaccinatiegraad.

Urk: 4,7 per 100.000 (zie: https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)
Bunnik (hoge vaccinatiegraad): 6,5 per 100.000 (zie kaart hier: https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)
Tubbergen (werd hier genoemd als goed): 14,1 per 100.000 (https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)

Kan honderden redenen hebben (bijv. bereidheid om je te laten testen) dus ga er verder geen conclusies aan verbinden, maar deze cijfers laten wel zien dat het niet zo zwart-wit is als men elke keer laat voorkomen. Helemaal dat gezeik steeds van gevaccineerd versus ongevaccineerd. Als het echt zo zwart-wit was zou je in gemeentes met hoge vaccinatiegraad de laagste besmettingscijfers moeten zien en andersom. Dat gaat soms, maar lang niet altijd op.


Dan alsnog van Urk gewoon een natuurgebied of grote parkeerplaats maken

https://www.ad.nl/binnenland/urk-in-shock-door-nazi-verkleedpartij-dorpsgenoten-absoluut-strafbaar~a07dad05/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Khadber schreef:
Citaat:
De Jonge: "Ik heb helemaal niets tegen dansen. Maar de discopiek eind juni is aanleiding om niet alles zomaar weer te gaan doen." De Jonge benadrukt dat het Outbreak Management Team adviseert stap voor stap te versoepelen: "We weten dat nog niet alles kan. De rek is eruit in de samenleving, maar dat geldt ook voor de zorg."


Dit is direct terug te koppelen naar Juni en dat is met name dat enorme Dansen met Janssen debacle. Ik vind het echt jammer dat daar geen fout wordt toegegeven vanuit de overheid want die is toch gedeeltelijk aan hun te wijten.

Beter dat in ieder geval iets kan. Ik hoop dat we met ADE nog iets te regelen valt voor de nachtfeesten, maar we gaan het zien.

Volgens mij heb ik toentertijd al gezegd dat het me niks zou verbazen als ze dit gewoon bewust zo hebben aangepakt om de vaccinatiegraad te verhogen met als bijkomend voordeel dat ze nu kunnen zeggen: “we hebben het geprobeerd maar het kon niet”.

Maakt me echt pislink dit.

Zou ik niet 123 aannemen, want er is totaal geen basis voor om aan te nemen dat de overheid puur tegen dancemuziek is. Ik ben bekend met de uitspraak van Grapperhaus, maar het is spijkers op laag water zoeken om dat hier op toe te passen, zeker met de spaarzame informatie die je als buitenstaander van het OMT en de ministerraad etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Sarabande schreef:
Volgens mij heb ik toentertijd al gezegd dat het me niks zou verbazen als ze dit gewoon bewust zo hebben aangepakt om de vaccinatiegraad te verhogen met als bijkomend voordeel dat ze nu kunnen zeggen: “we hebben het geprobeerd maar het kon niet”.

Maakt me echt pislink dit.

Zou ik niet 123 aannemen, want er is totaal geen basis voor om aan te nemen dat de overheid puur tegen dancemuziek is. Ik ben bekend met de uitspraak van Grapperhaus, maar het is spijkers op laag water zoeken om dat hier op toe te passen, zeker met de spaarzame informatie die je als buitenstaander van het OMT en de ministerraad etc.

Ik zeg “het zou met niet verbazen als”, niet “ik weet zeker dat”.

Het is juist de bewuste uitspraak van Grapperhaus die wel aangeeft dat dance-events en festivals niet bepaald een hoge prioriteit hebben voor (in elk geval) hem. Sterker nog: hij heeft er liever minder van (https://www.parool.nl/nieuws/grapperhau ... ~b5968f6b/) en recentelijk vergeleek hij mensen die graag naar discotheken gaan nog met ongedierte: https://www.instagram.com/p/CTyuhI_Ili4 ... =copy_link
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
PS.

Carminizerz schreef:
En van Urk moeten ze maar natuurgebied maken. Sprinkhanenreservaat oid.

Urk doet het als gemeente met zo’n beetje de laagste vaccinatiegraad beter qua besmettingen dan sommige gemeentes met een hoge vaccinatiegraad.

Urk: 4,7 per 100.000 (zie: https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)
Bunnik (hoge vaccinatiegraad): 6,5 per 100.000 (zie kaart hier: https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)
Tubbergen (werd hier genoemd als goed): 14,1 per 100.000 (https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen)

Kan honderden redenen hebben (bijv. bereidheid om je te laten testen) dus ga er verder geen conclusies aan verbinden, maar deze cijfers laten wel zien dat het niet zo zwart-wit is als men elke keer laat voorkomen. Helemaal dat gezeik steeds van gevaccineerd versus ongevaccineerd. Als het echt zo zwart-wit was zou je in gemeentes met hoge vaccinatiegraad de laagste besmettingscijfers moeten zien en andersom. Dat gaat soms, maar lang niet altijd op.


Zowel uit Urk als uit Tubbergen zijn er bijna geen mensen in het ziekenhuis beland, dus enkel besmettingen zeggen mij ook niet meer zo veel..

Daarbij vraag ik mij ook af of iedereen zich even graag laat testen in Urk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
En van Urk moeten ze maar natuurgebied maken. Sprinkhanenreservaat oid.


Ik stem Lijst Carminizers volgende verkiezingen.

Al kan ik me niet voorstellen dat generatie na generatie aan incest wél positief zou uitpakken bij de sprinkhanen populatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb er overigens ook niks op tegen om van Urk een natuurreservaat te maken, maar dat heeft een andere reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veiligheidsberaad: Laat maximale aantal toe bij festivals, doe nachthoreca open

https://www.ad.nl/gezond/veiligheidsber ... ac484cca6/

Het gaat goed allemaal. Dr is alleen maar sprake van onenigheid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het sowieso al vreemd dat de overheid eigenlijk alleen het OMT als raadgevend orgaan gebruikt terwijl het bestaan van het hele OMT afhangt van crisis/lockdown/maatregelen. Nu tetteren tig andere experts advies in maar dat wordt genegeerd.

Lees, ik heb het hier over absoluut advies van een consensus van experts en hun onderzoeken (zoals Fieldlabs). Niet wat iedereen maar lukraak neerpleurt van het internet wat hun standpunt toevallig net uitkomt.
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic