Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:00 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
RoyAPO schreef:
Maar waarom wordt Van Haga na dit soort kamervragen te hebben gesteld, dan weggezet als een of andere gek?

Omdat het een gek is.

Hear, hear
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:01 

Hardtraxx Veteran

Goed beargumenteerd zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:07 

Hardtraxx Veteran

Geleerd van prof. Emre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:08 

Kraak... Piep...

Pedaalemre schreef:
Goed beargumenteerd zeg.

Zeg jij.

Er zijn tig instanties die kunnen aantonen dat die gast niet spoort en de boel bij elkaar liegt. Naast dat die vent een bekend pandjesmelker is, maar voor het volk is en wil dat bepaalde maatregelen ongedaan worden gemaakt die zijn bedrijven vooral ten goede komen is zeker niet raar.

Als je voor dat soort praat van hem of uberhaupt de FvD valt, dan ben je echt nog een groter schaap dan de mensen waarnaar zij de vingers wijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:10 

Hardtraxx Elite

Gisteren tweede prik gehad. Volledig gevaccineerd + Corona gehad. Dus benieuwd wat dit doet.
Merk vandaag wel wat meer "misselijkheid" en last van zware arm dan met de 1e prik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:11 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig liegen andere politici nooit, en doen verder ook nooit onzuivere dingen enzo. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:12 

Hardtraxx Veteran

Ontkennen mensen dat hier? Geef eens een fatsoenlijke motivatie i.p.v. aanvallen of roepen dat jij iets vind wat alleen is gebaseerd op onderbuik gevoelens die je mentale gesteldheid aantasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:14 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ontkennen mensen dat hier? Geef eens een fatsoenlijke motivatie i.p.v. aanvallen of roepen dat jij iets vind wat alleen is gebaseerd op onderbuik gevoelens die je mentale gesteldheid aantasten.

Nee, ik draai jullie eigen logica alleen om, maar dan telt het ineens niet meer.

Als een politicus een gek is omdat ie liegt en onzuivere dingen doet dan zijn het allemaal gekken. Oh wacht, dat is alleen bij politici waar jullie het niet mee eens zijn zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:15 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Maar waarom wordt Van Haga na dit soort kamervragen te hebben gesteld, dan weggezet als een of andere gek? In mijn ogen probeert de overheid deze informatie dan gewoon verborgen te houden

Omdat van Haga continu desinformatie verspreid. Gezever over Hydroxychrloroquine, Invermectine wat echt een belachelijke discussie is. De politiek gaat niet over welk medicijn gebruikt moet worden, dat doet een arts.
Daarnaast dat hele geneuzel met selectief cijfers gebruiken om die naar zijn narratief te draaien. Daarom is hij onder andere een keer van LinkedIn gegooid, waar hij toen erg ontstemd over was. edit: overigens dus ook van youtube vanwege desinformatie. Niet erg betrouwbaar dus.
Het feit dat hij ook met die Sietske Bergsma en Flavio van Blckbx omgaat laat precies zien in welke hoek van de discussie hij staat,
Zijn verre van feilloze reputatie buiten de politiek om helpen ook niet echt mee om het een betrouwbaar politicus te laten lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:17 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Als een politicus een gek is omdat ie liegt en onzuivere dingen doet dan zijn het allemaal gekken. Oh wacht, dat is alleen bij politici waar jullie het niet mee eens zijn zo.

Wat brabbel je nou? Je ziet hier constant mensen roepen dat politici als Rutte en De Jonge dingen fout doen, dingen fout aanpakken etc.

Je bent echt het spoor bijster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:18 

Kraak... Piep...

Pedaalemre schreef:
Gelukkig liegen andere politici nooit, en doen verder ook nooit onzuivere dingen enzo. :lol:

Oke, dat maakt het goed :lol:. Jank dan ook niet hoe kut het gesteld is als je geen problemen hebt met het feit dat alles bij elkaar gelogen wordt in de politiek.

Misschien moet je achter een politici gaan staan die juist wel tegen dit soort onzin is (zoals Omtzicht) in plaats van de ene leugenaar te vervangen voor een die nog 10x erger is.

Je draait helemaal niks van logica om, je doet alleen een "nee jij" waarbij je liever hebt dat iedereen zich verlaagt naar dat niveau ipv dat je achter iemand gaat staan die het niet doet, zoals bovengenoemd. In de laatste tig berichten ben je nergens inhoudelijk op ingegaan.

Wij zijn het niet eens met die politici omdat het wappies zijn met non-bronnen die geen reet om het volk geven buiten hun eigen portomonee. Of het nou Van Haga is of een mongool van het CDA/PvdA die voor zero-covid praktijken zijn, beiden zijn kut en je beargumentatie net zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:20 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:

Wat brabbel je nou? Je ziet hier constant mensen roepen dat politici als Rutte en De Jonge dingen fout doen, dingen fout aanpakken etc.

Wat lul je nou man? Van Haga wordt een gek genoemd omdat hij liegt en onzuivere dingen doet, so does Mark, maar zie hier niemand hem een gek noemen. Kun je begrijpend lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:21 

Hardtraxx Veteran

Mark is een gek.

Punt is alleen dat Mark het met goede bedoelingen probeert te doen en dat zie je bij Van Haga niet, zoals BB ook al zegt. Ja, Mark doet een aantal dingen met een eigen agenda en ik vind dat het tijd wordt dat Mark ermee kapt/motie van wantrouwen krijgt, maar ik zie wel dat hij het met goede bedoelingen doet. Van Haga doet het puur uit eigenbelang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:21 

Hardtraxx Veteran

Ja okee ben het er wel mee eens dat Van Haga niet volledig betrouwbaar is. Maar alleen kijkende naar deze discussie, vind ik het gewoon raar. Tl;dr: politiek is gewoon kut en t zijn bijna allemaal slinkse mannetjes.

Ik hoop dat Omtzigt volgende keer z’n eigen partij heeft en een programma waarin ik me kan vinden. Ik schat hem wel in als betrouwbaar persoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:23 

Hardtraxx Veteran

Mark is een gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:24 

Hardtraxx Elite

Mark is een handpop. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:24 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

Classic whataboutism ipv er echt op ingaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:27 

Kraak... Piep...

Elke politieke partij heeft een agenda zeker, daarom is het ook goed dat er een divers kabinet is. Maar naar Rutte kijken omtrent de recente gebeurtenissen is denk ik wat vertekend gezien de VVD gewoon voor het volledig openen van dagfestivals onder strikte checks en controles is (ze hebben ook een deel van het OMT advies verworpen omdat het anders helemaal van den zotte is). D66 staan ze daarbij.

Als we een nieuwe kabinet hadden gehad, dan was het ook meer die kant op gevallen waarschijnlijk. Maar de grootste tegenpartijen voor het volledig open gooien zijn het CDA, CU, SGP, SP, de PvdA en PVV. Dus naar Rutte kijken in dit specifieke geval is niet geheel terecht.

Hij is in dit geval denk ik ook maar de persoon die het moet vertellen en incasseren, ik denk dat je dan echt meer naar het OMT en De Jonge moet gaan kijken, naar mate deze tijd vordert heb ik steeds meer het idee dat De Jonge de boel loopt te flessen met een Grapperhaus. De 2e partij in het demissionaire kabinet zijn met een minister van justitie en gezondheid (de twee sectoren die leidend zijn in deze tijden) is een behoorlijke machtspositie. De Jonge vertoonde aan het begin van zijn aanstelling ook al wat trekjes dat veel macht naar hem toe zette (kan je teruglezen, staat wel op elke nieuwssite over de eerste wetvoorstellen toen omtrent de regels maken omtrent de lockdowns).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:28 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ja okee ben het er wel mee eens dat Van Haga niet volledig betrouwbaar is. Maar alleen kijkende naar deze discussie, vind ik het gewoon raar. Tl;dr: politiek is gewoon kut en t zijn bijna allemaal slinkse mannetjes.

Ik hoop dat Omtzigt volgend jaar z’n eigen partij heeft. Ik schat hem wel in als betrouwbaar persoon

Vergeet niet dat ook Omtzigt fouten kan maken he, hij is bijvoorbeeld van MH17 afgehaald bij het CDA. Ik ben wel benieuwd wat hij er van kan maken, er is genoeg ruimte op rechts gezien de hoeveelheid kleine partijtjes die veel van zetels wisselen. Vond hem in ieder geval bij de kinderopvangtoeslag-affaire wel erg scherp en daadkrachtig en dat is heel goed.

Pedaalemre schreef:
patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:

Wat lul je nou man? Van Haga wordt een gek genoemd omdat hij liegt en onzuivere dingen doet, so does Mark, maar zie hier niemand hem een gek noemen. Kun je begrijpend lezen?

Mark Rutte draagt meer verantwoordelijkheid voor het beleid in dit land dan Van Haga ooit zal doen. Ik ben het ook zeker niet altijd eens met de beslissingen van hem en het kabinet, daar is meer dan genoeg op aan te merken, maar dat wil niet zeggen dat hij een gek is of onbetrouwbaar.

Emre, wat is nou precies het punt dat je wil maken? Je bent nu vooral tegen veel mensen aan het schoppen, maar ik heb je weinig argumenten zien geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:38 

Hardtraxx Elite

Om het weer wat luchtiger te maken hier, 2 sprinkhaan feitjes

Citaat:
De oren van een sprinkhaan zitten op zijn poten

Citaat:
De sprinkhaan komt zonder problemen vlug vooruit. Hij springt zelfs 1,20 meter ver. Het is alsof iemand die 1,5 meter hoog is 75 meter ver springt! Een vlo springt 20 tot 30 cm ver
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 12:14 

Hardtraxx Veteran

Haha van Haga. Als je alleen al ziet wat voor soort mensen hem aanbidden weet je al dat 'ie thuishoort in het circus. Wat een kneus is dat zeg, net als die Gideon van Meijeren van FvD. Die mogen ze van mij wel op een lekke rubberboot richting Syrië sturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 12:40 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Om het weer wat luchtiger te maken hier, 2 sprinkhaan feitjes

Citaat:
De oren van een sprinkhaan zitten op zijn poten

Citaat:
De sprinkhaan komt zonder problemen vlug vooruit. Hij springt zelfs 1,20 meter ver. Het is alsof iemand die 1,5 meter hoog is 75 meter ver springt! Een vlo springt 20 tot 30 cm ver

Dankje, dit was precies waarvoor ik dit topic weer eens opende, om te kijken of jullie nog wel OT blijven!

OT vraag van de dag: wat zou jij doen als je oren aan je handen vast zaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 12:45 

Hardtraxx Veteran

Even goed hard klappen zodat ik het corona gezeik niet meer hoef aan te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 13:18 

Hardtraxx Veteran

Even het laatste OMT advies doorgelezen en het lijkt er tot nu toe op dat gevaccineerden toch niet getest hoeven te worden bij evenementen. Hopelijk blijft dit zo want anders lijkt het erop dat we evenementen voor de komende paar jaar nog wel gedag kunnen zeggen.

“In het 119e advies heeft het OMT ter overweging meegegeven om van
alle bezoekers, ook de volledig gevaccineerde, bij risicovolle evenementen een testbewijs te eisen. Mogelijk heeft deze voorwaarde een neerwaarts effect op de algehele vaccinatiebereidheid en werkt dit op de lange termijn mogelijk averechts. Daarnaast is dit onder de huidige wetgeving niet mogelijk1, kan de CoronaCheck app een vaccinatiebewijs niet ‘uitzetten’ of ‘overschrijven’ met een testuitslag en zou dit een verveelvoudiging van de testvraag inhouden die niet tijdig leverbaar is2.”

Dit staat er vermeld over evenementen:

“Op grond van bovenstaande overwegingen adviseert het OMT om te wachten met eendaagse of meerdaagse evenementen zonder overnachting tot de incidentie onder de bevolking verder is afgenomen en het risiconiveau ‘zorgelijk’ is bereikt, en personen in de leeftijdsgroepen waarin het overgrote merendeel van de deelnemers voor festivals valt (d.i., 18-34-jarigen) de kans hebben gehad een volledige vaccinatieserie af te ronden”

Ik heb er een hard hoofd in dat het risiconiveau komende winter op zorgelijk of lager blijft. Wanneer dit als harde voorwaarde gehouden blijft worden, zie ik de feestjes ook niet doorgaan. Dus hopelijk wordt die voorwaarde komende winter geschrapt ofwel worden ziekenhuis patiënten met Corona niet meer geregistreerd (mocht dit voorkomen)

https://www.rijksoverheid.nl/binaries/r ... vid-19.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 13:18 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre = Ijssie
Heggenschaar = Miwer.

Gaat lekker hier, ik zie conspiracy's
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic