Wat ik in essentie gewoon bedoelde voor het weer een andere kant op ging, is dat (indirect) dwingen om mensen te laten vaccineren gewoon manipulatie is en daar zal ik gewoon nooit voor staan. Eerst 'zou er nooit sprake van dwang zijn en de vrije wil zou nooit in gevaar komen'. Nu beginnen ze met cadeautjes geven als mensen hem nemen. Zie je waar dat heengaat? Langzaam bij beetje vaccinatieplicht. Gaat toch ook al 1,5 jaar zo met alles. Het (LIJKT, als je niet beter zou weten, (inb4 iedereen weer denkt dat ik hier propaganda achter zie):
De eerste maatregelen shockeerden mensen > even laten wennen todat iedereen het opeens normaal is gaan vinden.
Nog strengere maatregelen > mensen weer geshockeerd > even alles weer laten afkoelen > nog meer maatregelen.
Mensen hun realiteitsbesef wordt gewoon aangepast.
Je ziet nu toch ook dat het voor mensen als een soort van gift of fucking god voelt als de terrassen/festivals weer eventjes mogen. Terwijl dat doornormale maatschappelijke dingen zijn
Ik vind het allemaal maar triest. En nee, ik denk niet dat het een complot is. Wel vind ik het triest dat er al 1.5 jaar zoveel dopamine-opwekkende activiteiten van mensen worden afgenomen waardoor feesten als iets compleet orgasmisch worden gezien terwijl het doodnormale dingen horen zijn, maar het wordt allemaal onbereikbaar gemaakt totdat iedereen z'n prikje neemt. Neemt fucking meer dan driekwart van NL zo'n prik, mag er nog steeds niks. Dan maar geld geven aan mensen zodat er weer een paar procent meer zo'n prikje neemt.

Hoe kan je dit hele beleid nog serieus nemen?
Om maar te zwijgen over het feit dat er 15-20k mensen in een voetbalstadion zitten maar een feestje van 1000 man mag niet

naar mijn inziens worden er veeeeel te weinig vraagtekens geplaatst, iedereen denkt allemaal maar oke, het zal wel. Als je kritisch bent op een beleid waarvoor het overgrote deel van de mensen je in je gezicht hadden uitgelachen als je dit 5 jaar geleden verteld zou hebben, ben je dwars/wappie/egoistisch.