Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:25 

Hardtraxx Veteran

Het wordt dus op z’n vroegst 1 september voor 1 daagse festivals groter dan 750 man -.-
Van dat kort geding verwacht ik weinig tot niets. Ik verwacht niet dat een rechter het aandurft tegen een besluit in te gaan wat met volksgezondheid te maken heeft. De rechter zal het juridisch toetsen, verwacht dat daar geen hiaten in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:33 

Hardtraxx Veteran

Wie organiseert er ff snel een festival voor 750 man?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:40 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
@Nura, Verklaard een hoop. Dacht ff dat je bang was 5G op te lopen oid vandaar mijn ietwat lompe reactie. Excuus daarvoor. Hoe is het uiteindelijk gegaan?

No worries, ging uiteindelijk beter dan gedacht en heb er zeker achteraf eigenlijk totaal geen last van gehad zoals de koorts, grieperig gevoel e.d. wat men vaak na de tweede even heeft.

Al had ik het wel bij de eerste dus bij mij was het waarschijnlijk net andersom.
Moet ook zeggen dat ik deze prik minder voelde dan bij de eerste. Deze kerel wist echt wat hij deed.

Ben er voorlopig in ieder geval vanaf denk ik dan maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:41 

Hardtraxx Elite

Blijf het heel schrijnend vinden dat er 700 miljoen (of zelfs meer?) uit is gegeven aan Fieldlabs evenementen en een miljard aan een testsysteem, om vervolgens eigenlijk niets met de positieve resultaten te doen. Denk dan eerst eens na voor je iets doet.

Had nog wel hoop op een paar feestjes ergens in de komende weken, dus is wel weer even een bittere pil dit. Er zal toch ooit een moment moeten komen dat besloten moet worden dat het normale leven weer opgepakt kan worden, maar ben heel benieuwd wanneer dat moment ooit nog eens komt. Het hele uitzichtloze maakt het allemaal wat lastig; vooral als we over een paar maanden weer richting de winter gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:45 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Blijf het heel schrijnend vinden dat er 700 miljoen (of zelfs meer?) uit is gegeven aan Fieldlabs evenementen en een miljard aan een testsysteem, om vervolgens eigenlijk niets met de positieve resultaten te doen. Denk dan eerst eens na voor je iets doet.

Had nog wel hoop op een paar feestjes ergens in de komende weken, dus is wel weer even een bittere pil dit.

Dit. Ik snap de voorzichtigheid bij het kabinet wel, maar de situatie is nu wel wat anders met strengere testen voor toegang, Dansen met Janssen goed dichtgemetseld en een groter deel volledig gevaccineerd, inclusief jongeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:52 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Ik zie een hardtraxx bbq opkomen met hardtraxx beste dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:53 

Hardtraxx Veteran

En wat vinden jullie hiervan? (Bron: nu.nl)

Ik mag toch hopen dat ook de mensen die wel gevaccineerd zijn tegen dit soort omkoping zijn.

Citaat:
Steeds meer landen bedenken initiatieven om mensen die nog over een coronaprik twijfelen over de streep te trekken.

Zo wil de Amerikaanse president Biden mensen die zich de komende tijd laten vaccineren 100 dollar geven, terwijl Tsjechische ambtenaren er twee extra vakantiedagen voor krijgen.

Zo doen deze landen het:

Slowakije: kan je prijzen tot 2 miljoen euro winnen in een loterij.
Rusland: als gevaccineerde maak je kans op sneeuwscooters, geld en auto's.
Polen: maak je kans om ruim 200.000 euro of een auto in een loterij te winnen als je ingeënt bent.
Griekenland: als jongere krijg je een zogeheten vrijheidspas en een tegoedbon van 150 euro bij vaccinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:57 

Hardtraxx Veteran

Laat je eigen vaccineren en maak kans op geen corona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:58 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Delt-A schreef:

Dat kon hiervoor ook al hè. Voor een bescheiden thuisfeestje met wat vrienden en bekenden moest je ‘wel een beetje voorzichtig doen’ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:59 

Hardtraxx Veteran

Beter positieve stimulatie dan overwegend negatieve stimulatie zoals in Frankrijk. Vind t beleid in Frankrijk echt om te kotsen en bijna gewoon misdadig. Kinderen belemmeren in hun ontwikkeling vanwege Corona besmettingen die niet meer leiden tot overdreven veel ziekenhuisopnames. Kinderen een vaccin opdringen is in mijn ogen met de onzekere lange termijn bijwerkingen, een ongelooflijk groot risico. De overheid daar kan denk ik wel aardig wat schade claims verwachten in de toekomst
Kan het ook erg slecht hebben dat ongevaccineerden als een gevaar voor de samenleving gezien worden. Bij een lage vaccinatiegraad, gaat dit misschien wel op aangezien ze (40+ers) de ziekenhuisbedden bezet houden. Maar bij een hoge vaccinatiegraad is die uitspraak gewoon compleet ridicuul. Mensen onder de 40 zijn sowieso geen enkel gevaar voor de samenleving wanneer zij niet gevaccineerd zijn

Frankrijk stuurt niet-gevaccineerde kinderen bij een besmetting van school

https://www.ad.nl/buitenland/frankrijk- ... ~a9f460e6/

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

Ik mag toch hopen dat ook de mensen die wel gevaccineerd zijn tegen dit soort omkoping zijn.

Citaat:
Steeds meer landen bedenken initiatieven om mensen die nog over een coronaprik twijfelen over de streep te trekken.

Zo wil de Amerikaanse president Biden mensen die zich de komende tijd laten vaccineren 100 dollar geven, terwijl Tsjechische ambtenaren er twee extra vakantiedagen voor krijgen.

Zo doen deze landen het:

Polen: maak je kans om ruim 200.000 euro of een auto in een loterij te winnen als je ingeënt bent.
Griekenland: als jongere krijg je een zogeheten vrijheidspas en een tegoedbon van 150 euro bij vaccinatie.

Een sneeuwscooter zie ik wel zitten. Verder interesseert het me niet.

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:

Citaat:

Zo doen deze landen het:

Goede zaak. Met een beetje geld, of kans op een beetje geld, trek je heel wat kortzichtige simpele zielen over de streep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:04 

Hardtraxx Veteran

Mijn god, ik had jullie wel wat hoger ingeschat :lol:

Mensen zijn al zo gebrainwashed dat ze omkoping gewoon oké vinden dus. I'm out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:05 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:

Dit. Wat ongelooflijk treurig. Met de uitkomsten van de Fieldlabs wordt nu eigenlijk niets gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:08 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

Of we verschillen gewoon van mening he ;). Ik vind het namelijk ook prima. Hoe meer mensen zich vaccineren hoe groter de kans dat de hele samenleving verder open kan, hoe beter het voor iedereen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:09 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:

Doeeeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:16 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

Je kan je denk ik beter afvragen hoe zeker ze van hun zaak zijn als ze zich zo makkelijk laten omkopen?
Als je er tegen bent omdat je bang bent voor je gezondheid over 10 jaar (even als voorbeeld) wat voor een lul ben je dan om het alsnog te doen voor een paar meiers extra.

En omkopen vind ik een groot woord. Je kan het ook zien als beloning maar ja het is maar net aan welke kant je staat natuurlijk. Al met al, de keuze ligt echt aan de persoon zelf dus de verantwoordelijkheid en de uitkomst van je keuze op dat moment ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:24 

Hardtraxx Newbie

Zijn voorbeelden van festivals met een bezoekersaantal tot 750? Het klinkt onrendabel.

Wellicht in de vorm dat je een stage neerzet en die over een periode van meerdere weken om de +-3 dagen gebruikt, dit om het niet 'meerdaags' te laten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:26 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
De overheid daar kan denk ik wel aardig wat schade claims verwachten in de toekomst

Vind het ook te ver gaan in Frankrijk, maar ik draag het geloof dat het onmogelijk is om lange termijn effecten terug te koppelen aan de directe werking van mRNA vaccins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:32 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
RoyAPO schreef:
De overheid daar kan denk ik wel aardig wat schade claims verwachten in de toekomst

Vind het ook te ver gaan in Frankrijk, maar ik draag het geloof dat het onmogelijk is om lange termijn effecten terug te koppelen aan de directe werking van mRNA vaccins.

Vaccine associated enhanced disease is nog niet uitgesloten door de medicijn autoriteiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:42 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Delt-A schreef:

Als iemand een geschikte locatie heeft wil ik dit wel organiseren :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:46 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx BBQ gezelligheid + instinkertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:53 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
I'm out.

Zal tijd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 14:57 

Hardtraxxer

stffg schreef:
Zijn voorbeelden van festivals met een bezoekersaantal tot 750? Het klinkt onrendabel.

Wellicht in de vorm dat je een stage neerzet en die over een periode van meerdere weken om de +-3 dagen gebruikt, dit om het niet 'meerdaags' te laten zijn.

Precies dit.. Welke organisatie kan nou voor 750 personen een financieel levensvatbaar evenement/festival opzetten? Toch niet te doen als je alles telt (inkoop eten/drank, DJ's, licht en geluid, personeel, tenten, EHBO, terrein prep's, etc). De enige mogelijkheid zou binnen zijn, in de clubs en discotheken, waar het gros van de kosten niet gemaakt hoeft te worden. Het lijkt wel alsof ze expres iets onmogelijks eisen, waardoor uiteindelijk toch niks georganiseerd kan worden. Wordt weer helemaal niks op deze manier :cry: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 15:06 

Hardtraxxer

Marks schreef:
stffg schreef:
Het lijkt wel alsof ze expres iets onmogelijks eisen, waardoor uiteindelijk toch niks georganiseerd kan worden. Wordt weer helemaal niks op deze manier :cry: :thumbdown:

Dit is exact wat de bedoeling is van deze ‘versoepeling’. Het heeft ook een naam: Ontmoedigingsbeleid. Oftewel een versoepeling voor de bühne, maar je hebt er geen zak aan.
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic