Vorige week vrijdag in de voormiddag mijn 2e Moderna gehad. In de namiddag begon ik hoofdpijn te krijgen en wat vermoeid te voelen. Na het avondeten toch maar eens de temperatuur gemeten want ik had het al een tijdje wat warmer... 37,5°C. Paracetamol 1G genomen, gaan douchen en wat rusten. Iets meer dan een uur na temperatuursmeting en inname paracetamol zat ik nog steeds op 37,5°C. Voor de rest van de avond het wat rustig gehouden vanwege de meerdere waarschuwingen rond de 2e prik Moderna. Rond 23u30 een nieuwe paracetamol genomen en gaan slapen. Zodra ik in bed lag kreeg ik continu koude rillingen. Zo goed als ieder uur van de klok gezien.
Rond 7u uiteindelijk opgestaan. Enorm warm en mijn bed redelijk vochtig van het zweet wat opnieuw slapen verhinderde. Temperatuur: 39,6°C. De huisartsenwachtpost gebeld omdat ik dit toch heel hoog vond. Daar zeiden ze niets meer dan:
Citaat:
als je weet dat het van het vaccin komt en niets anders kan zijn, neem paracetamol en als het over een dik uur nog niet beter is kan je terugbellen want er is momenteel geen dokter aanwezig
Ontbijten en weer een paracetamol naar binnen gooien dan maar. Het ging daarna wel weer beter en temperatuur was gezakt naar 38,4°C. Rond 10u was mijn kaars weer uit en opnieuw geslapen tot 14u. Er waren weer meer dan 4u gepasseerd na de laatste paracetamol dus... alweer een nieuwe!
Het ging alweer wat beter maar nog steeds verre van optimaal door de vermoeidheid. Ook had ik wat gewrichtspijn in mijn heup (zowel links als rechts) en enkele vingerkootjes. Het was mij uiteindelijk nog gelukt om rond 18u naar de Colruyt te gaan en een volle winkelkar te scoren. Dat was mijn enige doel die dag en enorm blij toen ik uiteindelijk weer thuis.
Die nacht ook weer slecht geslapen dus op zondag was de vermoeidheid nog steeds flink aanwezig maar de rest was grotendeels weer in orde. Temperatuur schommelde wel nog steeds rond de 37°C.
Ondertussen weer fris en fruitig

(en eindelijk bijgelezen in dit topic sinds mijn vakantie twee weken geleden)
TL;DR