Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 16:18 

Hardtraxx Veteran

Vorige week vrijdag in de voormiddag mijn 2e Moderna gehad. In de namiddag begon ik hoofdpijn te krijgen en wat vermoeid te voelen. Na het avondeten toch maar eens de temperatuur gemeten want ik had het al een tijdje wat warmer... 37,5°C. Paracetamol 1G genomen, gaan douchen en wat rusten. Iets meer dan een uur na temperatuursmeting en inname paracetamol zat ik nog steeds op 37,5°C. Voor de rest van de avond het wat rustig gehouden vanwege de meerdere waarschuwingen rond de 2e prik Moderna. Rond 23u30 een nieuwe paracetamol genomen en gaan slapen. Zodra ik in bed lag kreeg ik continu koude rillingen. Zo goed als ieder uur van de klok gezien.

Rond 7u uiteindelijk opgestaan. Enorm warm en mijn bed redelijk vochtig van het zweet wat opnieuw slapen verhinderde. Temperatuur: 39,6°C. De huisartsenwachtpost gebeld omdat ik dit toch heel hoog vond. Daar zeiden ze niets meer dan:
Citaat:
als je weet dat het van het vaccin komt en niets anders kan zijn, neem paracetamol en als het over een dik uur nog niet beter is kan je terugbellen want er is momenteel geen dokter aanwezig

Ontbijten en weer een paracetamol naar binnen gooien dan maar. Het ging daarna wel weer beter en temperatuur was gezakt naar 38,4°C. Rond 10u was mijn kaars weer uit en opnieuw geslapen tot 14u. Er waren weer meer dan 4u gepasseerd na de laatste paracetamol dus... alweer een nieuwe! :beer:

Het ging alweer wat beter maar nog steeds verre van optimaal door de vermoeidheid. Ook had ik wat gewrichtspijn in mijn heup (zowel links als rechts) en enkele vingerkootjes. Het was mij uiteindelijk nog gelukt om rond 18u naar de Colruyt te gaan en een volle winkelkar te scoren. Dat was mijn enige doel die dag en enorm blij toen ik uiteindelijk weer thuis.

Die nacht ook weer slecht geslapen dus op zondag was de vermoeidheid nog steeds flink aanwezig maar de rest was grotendeels weer in orde. Temperatuur schommelde wel nog steeds rond de 37°C.

Ondertussen weer fris en fruitig :clap: (en eindelijk bijgelezen in dit topic sinds mijn vakantie twee weken geleden)

TL;DR
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 16:35 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dinsdag mijn tweede Pfizer gehad en, behalve een beetje spierpijn in schouder en (onder)rug, nergens last van. Paar paracetamol en diclofenac gepopt en toen was het na een paar uurtjes ook weer over. Sterk gestel, he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 09:47 

Hardtraxx Veteran

Heleweek weer lopen stressen voor de tweede vaccin die ik dacht te hebben vandaag. Heb ik mij vergist in de datum en kan ik morgen pas :cry: zoveel nacht werk gedaan deze week door storingen dat me ritme fucked is en ik me helemaal vergist heb in de datums.

Dus na afgelopen nacht een slapeloze nacht hebben gehad word het vanavond weer dolle pret :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 10:41 

Hardtraxx Veteran

lol, waarom zou je je zo druk maken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 10:53 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:

Nuracore schreef:
Iemand tips om je voor te bereiden op de prik?

Klinkt misschien heel knullig maar ik krijg hem vrijdag maar heb trypanophobia, wat een deftig woord is voor een angst voor naalden/medische instrumenten die het lichaam in gaan.

Zit als sinds zondag mij goed druk te maken...al is het iets kleins

Quote van de eerste
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 10:57 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:

Inlevingsvermogen van een deurknop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 11:05 

Hardtraxx Veteran

Aangezien evenementen voorlopig eventjes niet meer door gaan lijkt het me een mooi alternatief om dan maar verslag uit te brengen hoe we in bed hebben liggen zweten na het prikken.

Remi schreef:
Paar paracetamol en diclofenac gepopt en toen was het na een paar uurtjes ook weer over. Sterk gestel, he.

Zou het zelf nogal onnodig vinden om voor zoiets pijnstillers te pakken :P

BTW: ik had gebeld om mijn prik naar voren te laten halen. Kon niet volgens de GGD man. Nou zij ie wel dat je je prik kan cancellen en daarna een nieuwe afspraak kan maken en dan kan het opeens wel. Doe er mee wat je wilt, misschien kan het handig zijn voor vakantie oid ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 11:10 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
BTW: ik had gebeld om mijn prik naar voren te laten halen. Kon niet volgens de GGD man. Nou zij ie wel dat je je prik kan cancellen en daarna een nieuwe afspraak kan maken en dan kan het opeens wel. Doe er mee wat je wilt, misschien kan het handig zijn voor vakantie oid ;).

Heb mijn tweede afspraak wel een dag naar voren weten te halen, was geen probleem volgens mijn GGD-manneke
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 11:19 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:

Heb mijn tweede afspraak wel een dag naar voren weten te halen, was geen probleem volgens mijn GGD-manneke

Mazzel dan. Ik probeerde een week en mijn GGD manneke zei dat hij dat niet kon door beperkingen in het systeem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 12:15 

Hardtraxxer

Hmmm, ik dacht dat er bij de GGD alleen maar supertrage, geitenwollensokken vrouwtjes werkten, maar jullie hebben dus allemaal een mannetje aan de telefoon gehad? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 12:48 

Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:
Hmmm, ik dacht dat er bij de GGD alleen maar supertrage, geitenwollensokken vrouwtjes werkten, maar jullie hebben dus allemaal een mannetje aan de telefoon gehad? :woot:

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... n-jongeren

Citaat:
Ook denkt hij dat veel jongeren momenteel bij de GGD werken. Waar jongeren bijna het dubbele verdienen dan wat ze in de retail kunnen verdienen. "Werken in een winkel wordt niet super goed betaald. En het imago is niet zo best. Jongeren zien het toch een beetje als een beroep aan de onderkant van de arbeidsmarkt."

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 22:49 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Paar paracetamol en diclofenac gepopt en toen was het na een paar uurtjes ook weer over. Sterk gestel, he.

Zou het zelf nogal onnodig vinden om voor zoiets pijnstillers te pakken :P

Ach, zie het maar als een festival. Drugs hóeft niet maar is wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 09:33 

Hardtraxx Elite

Kan ook op m'n blote poten gaan hardlopen, maar met schoenen aan is het toch net iets beter te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 11:38 

Hardtraxx Veteran

Volgens journalist Thomas van Groningen zou het OMT advies zijn om eendaagse festivals toe te staan, mist volledig buiten georganiseerd. Dus zonder tenten. Nachtclubs zouden voorlopig nog gesloten blijven.
Over de periode was hij wat vaag, hij had het over eind augustus.
Even afwachten of dit inderdaad het OMT blijkt te zijn en, niet onbelangrijk, het kabinet dit dan ook overneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 13:33 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Volgens journalist Thomas van Groningen zou het OMT advies zijn om eendaagse festivals toe te staan, mist volledig buiten georganiseerd. Dus zonder tenten. Nachtclubs zouden voorlopig nog gesloten blijven.
Even afwachten of dit inderdaad het OMT blijkt te zijn en, niet onbelangrijk, het kabinet dit dan ook overneemt.

Daar hebben we veel aan met de wintermaanden voor de boeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 14:38 

Kraak... Piep...

RoyAPO schreef:
hurricane schreef:

Herfst kom eerst nog he. Heb vorig jaar in mid oktober met 22 graden ook gewoon nog op een festival gestaan (in Duitsland net over de grens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 15:49 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RoyAPO schreef:
hurricane schreef:

Herfst kom eerst nog he. Heb vorig jaar in mid oktober met 22 graden ook gewoon nog op een festival gestaan (in Duitsland net over de grens)

Das dan ook wel weer in Duitsland. Ik ken bijna geen een (hardstyle) feest dat in de buitenlucht georganiseerd wordt in Nederland vanaf september
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 16:16 

Hardtraxx Veteran

Omdat er vroeger ook geen noodzaak was daarvoor :P Als buitenlucht enige manier is om te feesten dan komen ze vanzelf wel, ook in oktober.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2021 20:10 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Kan ook op m'n blote poten gaan hardlopen, maar met schoenen aan is het toch net iets beter te doen.

Gewoon niet zo aanstellen.

RoyAPO schreef:
Ik ken bijna geen een (hardstyle) feest dat in de buitenlucht georganiseerd wordt in Nederland vanaf september

Carnaval, hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 08:13 

Hardtraxx Veteran

@Nura, Verklaard een hoop. Dacht ff dat je bang was 5G op te lopen oid vandaar mijn ietwat lompe reactie. Excuus daarvoor. Hoe is het uiteindelijk gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 08:18 

Hardtraxx Elite

Iemand een idee wanneer (uur) de beslissing wordt genomen voor festival in Nederland vanaf 14 augustus?

En wat verwachten jullie? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 09:11 

Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Iemand een idee wanneer (uur) de beslissing wordt genomen voor festival in Nederland vanaf 14 augustus?

Rond het middaguur.

Ik heb lage verwachtingen, daarom gisteren een ticket gekocht voor B-Front's Coffeeclub voor als Elsom open air de 14e niet doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 10:02 

Hardtraxxer

afgelopen weekend zijn we naar een winkelcentrum geweest (Westfield - Mall of the Netherlands), echt bizar hoeveel mensen daar naar binnen gelaten worden en dicht op elkaar lopen/staan zonder test of vaccinatie bewijs. Veel drukker dan een gemiddeld festival. Oja dat is ook nog eens binnen. Dan is het echt extra zuur als je dat ziet wat ze de (buiten) festivals aandoen. Dat is echt zo veel veiliger met testen voor toegang erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:01 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
afgelopen weekend zijn we naar een winkelcentrum geweest (Westfield - Mall of the Netherlands), echt bizar hoeveel mensen daar naar binnen gelaten worden en dicht op elkaar lopen/staan zonder test of vaccinatie bewijs. Veel drukker dan een gemiddeld festival. Oja dat is ook nog eens binnen. Dan is het echt extra zuur als je dat ziet wat ze de (buiten) festivals aandoen. Dat is echt zo veel veiliger met testen voor toegang erbij.

Of zoiets simpels als een overbeladen KFC tijdens de Tilburg kermis, met veel mensen waarvan je verwacht dat ze niet gevaccineerd zijn. Of gewoon een avond lang kunnen gaan zuipen met je maten in het bruin café gedeelte in de bouderhal om de hoek zonder dat daar iets van de maatregelen gehanteerd worden. Iedereen hier kan wel scheve voorbeelden opnoemen denk ik :P.

Vandaag is dus bekend geworden dat je je 2e prik met een week kan vervroegen. Het is niet onlogisch, maar de overheid is er duidelijk mee bezig iedereen zsm gevaccineerd te krijgen om daarna pas de marges op te rekken. Voornamelijk zou ik zelf als reden oa de terugkomende vakantiegangers en de scholen die na de zomervakantie weer open gaan aanwijzen. Ik snap het wel voor een groot deel, het zijn echt heel veel invloedrijke factoren die de komende tijd bij elkaar uit komen, en hier heb je gewoon veel minder controle op dan evenementen een halt toe te roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:13 

Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:

Alle evenementen met meer dan 750 mensen gaan niet door… kort geding kom maar door
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic