Meerdaagse festivals kwamen gewoon net iets te vroeg gok ik, omdat pas iedereen (die dat wilt) eind augustus/begin september is gevaccineerd. Waar ik wel benieuwd naar ben is het plan de campagne vanaf dat moment. Gaan we iedereen testen, omdat 20% (?) van het volk ongevaccineerd rondloopt of wat gaan de mannen er mee doen? Lijkt me niet dat er nog draagvlak is om de boel niet open te gooien vanaf dat moment?
Dat laatste maak ik me dus zorgen over. Ik krijg een beetje het idee dat, hoe goed de cijfers, ziekenhuisopnamen etc etc er ook voorstaan, het maakt toch niet uit. Ze willen (veel) te voorzichtig zijn. Corona blijft hoe dan ook, en helemaal met deze cijfers, is er geen enkele logische reden meer over om nog langer alles dicht te houden maar toch wordt alles obsessief dichtgehouden. Blijf toch steeds denken, als het nu niet kan, wanneer dan wel? Keer op keer wordt er uitgesteld en is er weer wat anders dat de aandacht krijgt. Sterfgevallen > IC opnames > ziekenhuisopnames > besmettingen. Covid, long covid, deltavariant, Braziliaanse variant, stervormige neushoornvariant.makrooy wrote:Als ie het niet voor de lol doet, waarom dan wel? Oprecht benieuwd hoor. Ik vind het ook geen topgozer. Maar ik denk wel dat hij super graag alles zou willen opengooien als het (in hun optiek) wel kan.Pedaalemre wrote:Dat zei ik dus niet.ULTIMO wrote:Ja man want dat doet ie voor de lol
Maar je kan er beter vanuit gaan dat ie nog veel meer kansloze, nergens op gebaseerde redenen gaat gebruiken om alles nog langer op slot te gooien dan dat hij een keer iets realistisch en menselijks doet.
We draaien gewoon steeds in een cirkeltje.