Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 12:08 

Hardtraxx Veteran

Meerdaagse festivals kwamen gewoon net iets te vroeg gok ik, omdat pas iedereen (die dat wilt) eind augustus/begin september is gevaccineerd. Waar ik wel benieuwd naar ben is het plan de campagne vanaf dat moment. Gaan we iedereen testen, omdat 20% (?) van het volk ongevaccineerd rondloopt of wat gaan de mannen er mee doen? Lijkt me niet dat er nog draagvlak is om de boel niet open te gooien vanaf dat moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 13:15 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:
ULTIMO schreef:
Ja man want dat doet ie voor de lol

Dat zei ik dus niet.

Maar je kan er beter vanuit gaan dat ie nog veel meer kansloze, nergens op gebaseerde redenen gaat gebruiken om alles nog langer op slot te gooien dan dat hij een keer iets realistisch en menselijks doet.

Als ie het niet voor de lol doet, waarom dan wel? Oprecht benieuwd hoor. Ik vind het ook geen topgozer. Maar ik denk wel dat hij super graag alles zou willen opengooien als het (in hun optiek) wel kan.

Dat laatste maak ik me dus zorgen over. Ik krijg een beetje het idee dat, hoe goed de cijfers, ziekenhuisopnamen etc etc er ook voorstaan, het maakt toch niet uit. Ze willen (veel) te voorzichtig zijn. Corona blijft hoe dan ook, en helemaal met deze cijfers, is er geen enkele logische reden meer over om nog langer alles dicht te houden maar toch wordt alles obsessief dichtgehouden. Blijf toch steeds denken, als het nu niet kan, wanneer dan wel? Keer op keer wordt er uitgesteld en is er weer wat anders dat de aandacht krijgt. Sterfgevallen > IC opnames > ziekenhuisopnames > besmettingen. Covid, long covid, deltavariant, Braziliaanse variant, stervormige neushoornvariant.

We draaien gewoon steeds in een cirkeltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 13:29 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
stervormige neushoornvariant.

Klinkt best gezellig eigenlijk

OT: Ik hoop dat we vanaf begin september wel volledig afscheid gaan nemen van alle nu nog geldende maatregelen. Iedereen die wil is vanaf dat moment gevaccineerd. Ook het massale op vakantie willen is er vanaf dat moment niet meer, dus die kleurcodes zouden het kabinet ook minder moeten uitmaken. Sturen op eventuele ziekenhuis- en IC-opnamen i.p.v. besmettingen en gaan met die banaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 13:36 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
alles dicht te houden maar toch wordt alles obsessief dichtgehouden.

Huh? In welke wereld leef jij? Voor zover ik weet is niet 'alles' dicht. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 13:58 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Pedaalemre schreef:
alles dicht te houden maar toch wordt alles obsessief dichtgehouden.

Huh? In welke wereld leef jij? Voor zover ik weet is niet 'alles' dicht. :lol:

Goed, er zijn nu wel meer dingen open dan eerst. Maar wel op voorwaarde van zus en zo en allemaal haken en ogen. (vaccinatie nodig/pcr test nodig /eerdere sluitingstijd etc etc). Blijft alsnog te weinig verder maar ja, er mag idd niet 'niks'.

Maar het feit dat festivals niet mogen (terwijl dat juist experts zijn op het gebied van veilig organiseren) maar voetbalwedstrijden, kermissen en wat dan ook allemaal wel mag, totaal niet te onderbouwen valt zijn de meesten het wel mee eens hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 14:07 

Hardtraxx Veteran

Heel simpel: Festival is niet geplaceerd, een voetbalwedstrijd wel. Dat is waar momenteel de grens ligt. Een kermis is ook niet hutjemutje continu en kun je ook prima je afstand houden, bij een podium gaat dat toch een stuk minder.

Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat we bijna alles al kunnen, met uitzondering van grote evenementen als festivals en nachtclubs en kroegen. Iets waar veel jeugd (specifiek op dit forum) veel mee heeft. Ik denk dat zodra we op de 80% tweede vaccinatie zitten dat we al weer heel anders om kunnen gaan met Corona. Belangrijkste is dat we zo veel mogelijk mensen een vaccinatie geven, liefst met twee prikken. Hoe meer mensen dat hebben, des te minder mensen worden er ernstig ziek en des te meer er kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 14:12 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
jeugd (specifiek op dit forum)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 14:15 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Heel simpel: Festival is niet geplaceerd, een voetbalwedstrijd wel. Dat is waar momenteel de grens ligt. Een kermis is ook niet hutjemutje continu en kun je ook prima je afstand houden, bij een podium gaat dat toch een stuk minder.

Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat we bijna alles al kunnen, met uitzondering van grote evenementen als festivals en nachtclubs en kroegen. Iets waar veel jeugd (specifiek op dit forum) veel mee heeft. Ik denk dat zodra we op de 80% tweede vaccinatie zitten dat we al weer heel anders om kunnen gaan met Corona. Belangrijkste is dat we zo veel mogelijk mensen een vaccinatie geven, liefst met twee prikken. Hoe meer mensen dat hebben, des te minder mensen worden er ernstig ziek en des te meer er kan.

Citaat:
Ik denk dat zodra we

Ja, dit kennen we onderhand wel.

Citaat:
Belangrijkste is dat we zo veel mogelijk mensen een vaccinatie geven, liefst met twee prikken. Hoe meer mensen dat hebben, des te minder mensen worden er ernstig ziek en des te meer er kan.

Als ze de hoeveelheid mensen die ernstig ziek worden/overlijden daadwerkelijk zouden gebruiken als maatstaaf, zouden festivals allang weer moeten kunnen want dat aantal is in NL verwaarloosbaar. Besmettingen is op de een of andere manier de nieuwe vijand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 14:28 

Hardtraxx Elite

Ik vraag mij sterk af hoelang de regering het volgende blijft handhaven.
"Bescherm ook degene die niet gevaccineerd willen worden"

Dat is stiekem nog best wel een grote groep die het niet doen (even buiten beschouwing latende: Medische redenen). Moeten wij dan alsmaar die mensen blijven beschermen waardoor Nederland niet "normaal" kan gaan functioneren? Of is het op gegeven moment meer van: "ja, als ze dood gaan, eigen schuld"
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 14:31 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Ik denk dat zodra we

Wat wil je dan? Begin juli alles open gooien was blijkbaar niet de goede stap gezien de exponentiële groei in besmettingen en de overname van de deltavariant als meest actieve variant. Als je leest dat een aanzienlijk deel (groter dan statistisch zou moeten) van de instromers op de IC onder of rond de 30 is en dat ook precies de groep is die nog niet de kans heeft gehad zichzelf volledig te vaccineren.. Dan kun je toch 1 bij 1 optellen?
Het lijkt me lastig te ontkrachten dat we als samenleving zo veel mogelijk vaccineren dat we de hoeveelheid ziekenhuisopnames zo laag mogelijk houden. Ik snap dat ze nu willen wachten met meerdaagse fesitvals tot zo veel mogelijk jongeren de mogeijkheid moeten hebben gehad om zich te vaccineren. Hoe meer dat er doen, hoe beter het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 14:52 

Hardtraxx Veteran

@Emre, als ik het goed omschrijf ben je erg wantrouwig (gegrond of niet) en pessimistisch. Bijna elk idee of gedachte schiet je af, vraag aan jou: Wat wel te doen dan nu?

Mega veel fuck ups geweest, helemaal mee eens maar wat is jouw inzicht in wat er moet gebeuren? Elk idee afwimpelen onder het mom van ''dat kennen we nu wel'' gaat ook niet namelijk.

Komt op mij namelijk nogal makkelijk over: alles afschieten/tegen aan schoppen maar zelf eigenlijk ook geen idee hoe nu verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:06 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:
Ik denk dat zodra we

Wat wil je dan? Begin juli alles open gooien was blijkbaar niet de goede stap gezien de exponentiële groei in besmettingen en de overname van de deltavariant als meest actieve variant. Als je leest dat een aanzienlijk deel (groter dan statistisch zou moeten) van de instromers op de IC onder of rond de 30 is en dat ook precies de groep is die nog niet de kans heeft gehad zichzelf volledig te vaccineren.. Dan kun je toch 1 bij 1 optellen?
Het lijkt me lastig te ontkrachten dat we als samenleving zo veel mogelijk vaccineren dat we de hoeveelheid ziekenhuisopnames zo laag mogelijk houden. Ik snap dat ze nu willen wachten met meerdaagse fesitvals tot zo veel mogelijk jongeren de mogeijkheid moeten hebben gehad om zich te vaccineren. Hoe meer dat er doen, hoe beter het is.

Je kan elke keer dat we weer een tegenslag of irrationele beslissing te verwerken krijgen er een zogenaamd logisch verklaring voor hebben, en dat doet iedereen ook graag elke keer weer opnieuw maar mijn vertrouwen is allang weg. Noem het pessimistisch, doemdenken, whatever. Ik begrijp dus oprecht niet dat mensen tientallen keren dezelfde klap krijgen en dan bij de 50e keer alsnog denken dat die klap de volgende keer niet meer komt 'want dan is het allemaal toch een heel andere situatie dan de 49 andere keren hoor'. Ik wacht wel af, ik zie wel weer wanneer alles weer zoals normaal wordt. Beter niks verwachten.

Vind het sowieso vreemd dat na 1,5 jaar tegenslagen en elke keer weer dezelfde deur tegen je hoofd krijgen mensen steeds opnieuw zeggen 'ja maar nu is het echt anders. Ja, *insert datum* is het ECHT anders hoor. En dan mag je geen 'zie je wel?' zeggen als je het van mijlenver had zien aankomenen hebben ze wel weer een verklaring waarom het zogenaamd logisch is zijn dat de stekker er weer uit wordt getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:13 

Hardtraxx Veteran

Ik snap dat je er pessimistisch van wordt en dat je minder vertrouwen krijgt in het systeem, het is ook niet een leuke boodschap om te vertellen of om te ontvangen. Toch is het de enige oplossing, het is helaas niet anders. Ik kan wel heel dwars over dit soort dingen na gaan denken, maar ik help er niemand mee en dingen veranderen ook niet. Het enige wat je kan doen is proberen de regels op te volgen van de overheid en jezelf te vaccineren zodat je onderdeel bent van de oplossing. Want dat is iets wat de laatste maanden alleen maar duidelijker is geworden: vaccinatie werkt.

Het is niet alsof iedere keer de situatie hetzelfde is he. De "orginele" variant van het coronavirus was er met de huidige maatregelen en vaccinatiegraad onder geweest, echter hebben we nu een besmettelijkere variant die dus lastiger is om in te dammen. Daar valt niet op te modelleren, voorspellen of beleid op te maken.

Daar komt bij dat ik eigenlijk best blij ben met hoe het gaat. We kunnen stiekem best wel veel. Terras, restaurants, vakanties. Enige wat niet kan is de laatste stap ongeveer en dat zijn de nachthoreca en festivals. Denk dat dit ook belangrijk is om te onthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:16 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
@Emre, als ik het goed omschrijf ben je erg wantrouwig (gegrond of niet) en pessimistisch. Bijna elk idee of gedachte schiet je af, vraag aan jou: Wat wel te doen dan nu?

Mega veel fuck ups geweest, helemaal mee eens maar wat is jouw inzicht in wat er moet gebeuren? Elk idee afwimpelen onder het mom van ''dat kennen we nu wel'' gaat ook niet namelijk.

Komt op mij namelijk nogal makkelijk over: alles afschieten/tegen aan schoppen maar zelf eigenlijk ook geen idee hoe nu verder

Is dat vreemd na anderhalf jaar lang steeds de deksel op je neus te krijgen? Ik zal dan wel pessimistisch zijn, maar ik kan er dus echt met m'n hoofd niet bij hoe eindeloos veel vertrouwen mensen keer op keer weer hebben in de overheid als ze voor de zoveelste keer zeggen dat er 'x datum' weer meer mogelijk is, om het vervolgens allemaal weer af te kappen. Net alsof je een pathologische leugenaar die eindeloze keren tegen je liegt continu blijft verdedigen want 'nee, nu is hij echt veranderd hoor'!

Wat bedoel je met 'elk idee'? Ik reageerde op 'ik denk dat zodra we..' en dat roept iedereen dus al 1.5 jaar.

Eerst moesten we groepsimmuniteit krijgen. Toen blijkbaar weer niet. Nee, dat heb ik nooit gezegd, aldus Herr Rutte. Dat er gewoon video's online staan waarin hij letterlijk die exacte woorden zegt doet er overigens verder niet toe. Toen ging het om zoveel mogelijk de sterfgevallen te beperken. Daarna de IC te ontlasten (niet dat ze er verder ook maar iets aan hebben gedaan om IC op te schalen de laatste 1,5 jaar, maar dat terzijde). Daarna ging het om ziekenhuisopnames in het algemeen te beperken. Toen zou er een vaccin komen, en dat zou de holy grail naar vrijheid zijn. Oh nee toch niet, want je raakt dan alsnog besmet en ookal doet dat virus dan voor 99.9% helemaal niks meer, zijn er nog steeds veel besmettingen dus festivals mogen niet. Oh trouwens, veel andere samenkomsten van veel mensen mogen wel. Wisten jullie al dat er een nieuwe variant is? Die veel besmettelijker is? Ohja, en die avondklok. Die van januari ja. Zou tot eind januari duren. Oh nee, eind februari. Oh nee, eind maart. Oh nee, doe toch maar april. Oh trouwens, hij werkte helemaal niet! Lol! Vaccineer jullie allemaal jongens, dan kunnen jullie dansen! Nee toch niet! Oh en we vergoeden wel de festivalorganisaties die we bullshit beloofd hebben (terecht) maar de artiesten, mc's, en alles en iedereen die in die wereld werkt behalve de organisaties zelf kan lekker wegrotten!

Kan nog wel ff doorgaan maar begrijpen jullie m'n punt dan echt niet? Het houdt niet op, het is een eindeloze cirkel, je kan wel elke keer blijven denken dat het de 312e keer dat er iets verwacht/beloofd wél uitkomt, maar tegen die tijd is er wel weer wat anders en dat is dan zogenaamd ook 'volledig logisch verklaarbaar'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:22 

Hardtraxx Veteran

Nee er zit in mijn ogen zeker een kern van waarheid in je argwaan hoor, het verschil is hoe men (zowel jij als ik en andere) er mee omgaat, ieder heeft recht op zijn eigen manier.

Echter doe je nu precies dit:
ErikZ schreef:

Met je handen in je armen ''mopperen'' maar heb gewoon pagina's lang nog een concreet idee van jezelf gezien, kan zijn dat ik dat gemist heb hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik snap dat je er pessimistisch van wordt en dat je minder vertrouwen krijgt in het systeem, het is ook niet een leuke boodschap om te vertellen of om te ontvangen. Toch is het de enige oplossing, het is helaas niet anders. Ik kan wel heel dwars over dit soort dingen na gaan denken, maar ik help er niemand mee en dingen veranderen ook niet. Het enige wat je kan doen is proberen de regels op te volgen van de overheid en jezelf te vaccineren zodat je onderdeel bent van de oplossing. Want dat is iets wat de laatste maanden alleen maar duidelijker is geworden: vaccinatie werkt.

Het is niet alsof iedere keer de situatie hetzelfde is he. De "orginele" variant van het coronavirus was er met de huidige maatregelen en vaccinatiegraad onder geweest, echter hebben we nu een besmettelijkere variant die dus lastiger is om in te dammen. Daar valt niet op te modelleren, voorspellen of beleid op te maken.

Daar komt bij dat ik eigenlijk best blij ben met hoe het gaat. We kunnen stiekem best wel veel. Terras, restaurants, vakanties. Enige wat niet kan is de laatste stap ongeveer en dat zijn de nachthoreca en festivals. Denk dat dit ook belangrijk is om te onthouden.

Vaccinatie werkt zeker. Maar als het eenmaal werkt zoals bewezen, is het opeens blijkbaar weer heel erg dat er veel besmettingen zijn (logisch) die verder maar voor een marginaal percentage schadelijk zijn en kunnen de festivals opnieuw de tering krijgen. Er wordt steeds een stuk vlees boven je bek gehouden en als je wil happen word ie weggetrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:31 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Nee er zit in mijn ogen zeker een kern van waarheid in je argwaan hoor, het verschil is hoe men (zowel jij als ik en andere) er mee omgaat, ieder heeft recht op zijn eigen manier.

Echter doe je nu precies dit:
ErikZ schreef:

Met je handen in je armen ''mopperen'' maar heb gewoon pagina's lang nog een concreet idee van jezelf gezien, kan zijn dat ik dat gemist heb hoor

Je denkt dat het idee van een persoon relevant is en ze de maatregelen daar naar gaan aanpassen dan?

Leef met dit virus, dat is het enige realistische idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:33 

Hardtraxx Veteran

Haha nee ik verwacht niet een wondermiddel van je wat we naar Den Haag kunnen sturen en klaar.

Bedoel: Mensen hier komen met geruststelling of ideeen en nogmaals jij schiet alles af. Vandaar de vraag: Wat moeten we dan? Met ze alle bij de pakken neer zitten, juist alles open en door, elke 2 weken gedeeltelijk meer ondanks de cijfers? Ben oprecht benieuwd naar jouw visie en/of die van andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:40 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Haha nee ik verwacht niet een wondermiddel van je wat we naar Den Haag kunnen sturen en klaar.

Bedoel: Mensen hier komen met geruststelling of ideeen en nogmaals jij schiet alles af. Vandaar de vraag: Wat moeten we dan? Met ze alle bij de pakken neer zitten, juist alles open en door, elke 2 weken gedeeltelijk meer ondanks de cijfers? Ben oprecht benieuwd naar jouw visie en/of die van andere

1. IC capaciteit/sterfgevallen gebruiken als maatstaaf om te herleiden hoe ernstig de situatie is ipv besmettingen.
2. Festivals een kans geven i.p.v 2 weken alles los te gooien en vervolgens de schuld te schuiven op de festivals terwijl hun eigen fucking beleid de schuld is.
3. Gewoon helemaal niks meer beloven TOTDAT er met 1000% zekerheid gezegd kan worden dat alles weer normaal wordt en BLIJFT zodat organisators niet 2 dagen van tevoren een heel terrein hebben opgebouwd en alles incl. vreten en drinken al lang geregeld hebben.

Verder..

https://www.ad.nl/buitenland/hoop-voor- ... ~ab397b5f/

^

50.000 dagelijkse bezoekers.
Geen 1.5m.
Geen mondkapjes.

Niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:50 

Kraak... Piep...

Dat festival had wel extreem strenge regels omtrent een valide test of vaccinbewijs. Wat goed is, dat toont dat het wel kan en dat het Nederlandse coronasysteem gewoon gefaald heeft. In Duitsland lukt het nu ook namelijk.

Het blijft zo dat als er niemand toegelaten wordt met het virus, dan is er binnen ook niks aan de hand. Als dat coronachecksyteem gewoon aangescherpt wordt, dan kan het hier ook.

- Binnen 24 uur testen
- Krijg pas een QR code 2 weken na vaccinatie bij Janssen en 1 week bij de anderen. Werk dat halfbakken vaccin dan ook er uit en zorg dat het nergens mis kan gaan.
- QR code maar eenmalig per 24 uur geldig
- Complete controle verplicht, bij fraude van gebruiker weigering of boete door controleurs. En bij fraudering/laks gedrag clubs/feesten licentie afnemen of torenhoge boete. Zero tolerance voor mensen die de boel weer gaan verneuken voor de rest.

Ik ben ook naar een feest in een club geweest toen het net mocht, nul besmettingen en het was een enorm zweethok, alles door correcte controle en geen simpelen die het verpesten voor de rest. Het kan dus prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 15:53 

Hardtraxx Veteran

In Denemarken lukt het ook las ik, en vanmiddag las ik op de Hardstyle reddit dat het in Tsjechië ook lukt, zowel nachtclubs als festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 16:44 

Hardtraxx Veteran

Ik durf te wedden dat minstens 80% van dit fiasco te wijten is aan het "Dansen met Jansen". De andere 20% aan horeca-zaken of gasten die het niet zo nauw hebben met de controles. Benieuwd of met dat eerste nog iets mee gedaan gaat worden of dat dit weggewoven wordt zoals dat wel vaker in Den Haag gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 17:39 

Hardtraxx Veteran

Veruit de meeste covidpatiënten in ziekenhuis zijn niet gevaccineerd - https://nos.nl/l/2391137

75% niet gevaccineerd. Hopen dat het een wake up call is voor de weigeraars, heb er een hard hoofd in though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 18:03 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Ik durf te wedden dat minstens 80% van dit fiasco te wijten is aan het "Dansen met Jansen". De andere 20% aan horeca-zaken of gasten die het niet zo nauw hebben met de controles. Benieuwd of met dat eerste nog iets mee gedaan gaat worden of dat dit weggewoven wordt zoals dat wel vaker in Den Haag gebeurt.

En het feit dat er met Testen voor Toegang gefaald is en er weinig is gedaan met het Fieldlab onderzoek. Toch zuur, steek je een bak geld, tijd en energie in iets om je evenementen te redden. Helpen de beleidsbepalers dat om zeep/doen er niets mee en ben jij ook nog eens de dupe van dat falende beleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 19:47 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Je kan elke keer dat we weer een tegenslag of irrationele beslissing te verwerken krijgen er een zogenaamd logisch verklaring voor hebben, en dat doet iedereen ook graag elke keer weer opnieuw maar mijn vertrouwen is allang weg. Noem het pessimistisch, doemdenken, whatever. Ik begrijp dus oprecht niet dat mensen tientallen keren dezelfde klap krijgen en dan bij de 50e keer alsnog denken dat die klap de volgende keer niet meer komt 'want dan is het allemaal toch een heel andere situatie dan de 49 andere keren hoor'. Ik wacht wel af, ik zie wel weer wanneer alles weer zoals normaal wordt. Beter niks verwachten.

Vind het sowieso vreemd dat na 1,5 jaar tegenslagen en elke keer weer dezelfde deur tegen je hoofd krijgen mensen steeds opnieuw zeggen 'ja maar nu is het echt anders. Ja, *insert datum* is het ECHT anders hoor. En dan mag je geen 'zie je wel?' zeggen als je het van mijlenver had zien aankomenen hebben ze wel weer een verklaring waarom het zogenaamd logisch is zijn dat de stekker er weer uit wordt getrokken.

Maar dat is dus niet zo he. Jij was degene die zei dat we in april no way terrassen zouden openen, maar dat gebeurde toen de volgende week al. Vergeleken met een half jaar terug hebben we zo ontzettend veel vrijheid terug gekregen. Ze namen zelfs een poging om festivals te openen, dus de intentie is er. Maar dat hebben ze echt bizar hard verneukt. Maar buiten festivals om kan je echt alles weer.

Al snap ik dat je hier ontzettend pessimistisch van wordt. Ik ben wat betreft festivals ook pessimistisch. Maar ik zie dagfestivals nog wel doorgaan dit jaar. Vind je laatste posts trouwens wel stuk genuanceerder en meer het gesprek aangaan dan normaal. Dus een duim voor dat.
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic