Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 16:27 

Hardtraxx Veteran

Nooit gedacht dat ik sprinkhanen zo interessant zou vinden, dankjulliewel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 17:16 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Wederom weer even applaus voor velen hier die discussiëren met onderbouwing, respect en tegelijk toe kunnen geven wanneer iemand mis zit, en sprinkhaan feitjes delen :thumbsup:

Hier heb ik geen actieve herinnering aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 18:10 

Hardtraxx Veteran

Blijf het uberhaupt raar vinden dat de meeste schreeuwers zich het minst informeren en vaccinatie als de oplossing zien en gelijk uit hun dak schieten als er toch weer iemand met vaccinatie ziek raakt.

Kom op, er word al sinds de vaccinatie bestaat aangegeven dat het een hoog percentage bescherming biedt. Maar dat je net zoals een griep prik alsnog ziek kan worden.

Hoe drukken mensen dan toch steeds in hun hoofd dat de vaccinatie niet werkt en gelijk omslaan naar de wappies
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 20:13 

Hardtraxx Veteran

Nou inderdaad.

Ook cringe als ik dit soort artikelen lees

https://www.bndestem.nl/binnenland/vacc ... ~a1a2891a/

Volgens mij werd er helemaal in het begin al geroepen dat Pfizer rond de 95% beschermde en AZ rond de 70%.

Dat er nu gevaccineerden positief testen is dus helemaal niet zo gek. En zeker niet omdat vaccinaties de kans enorm verkleinen dat je opgenomen moet worden.

Dus die collectieve verbazing begrijp ik totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 20:33 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Volgens mij werd er helemaal in het begin al geroepen dat Pfizer rond de 95% beschermde en AZ rond de 70%.

Dat er nu gevaccineerden positief testen is dus helemaal niet zo gek. En zeker niet omdat vaccinaties de kans enorm verkleinen dat je opgenomen moet worden.

Dus die collectieve verbazing begrijp ik totaal niet.

Vooral niet als je bedenkt dat aanvankelijk werd geanticipeerd op een vaccin wat voor ~60% beschermt tegen wat nu achteraf de alpha / beta variant is.

ULTIMO schreef:
Ook cringe als ik dit soort artikelen lees

https://www.bndestem.nl/binnenland/vacc ... ~a1a2891a/

Citaat:
,,Het is duidelijk dat vaccinatie wel beschermt tegen het coronavirus, maar niet volledig. Gevaccineerde mensen kunnen nog steeds besmet raken en het virus verspreiden. Zij worden echter zelden ernstig ziek’’

Nou, fijn om dit van de regionale stal van het AD te horen. Mijn inziens is een daadwerkelijke infectie onder gevaccineerden niet eens zo;n ramp; je bent erna waarschijnlijk nog beter beschermt bij een mogelijke volgende mutatie :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 20:36 

Hardtraxx Veteran

Dat zeker. Ik heb alleen nog niks gelezen over of je ook blijvende schade aan je lichaam kan oplopen (aan je longen bijv) door Corona wanneer je gevaccineerd bent.

Er zijn legio mensen die ook maar hele milde klachten hadden maar erna nooit meer 100% hersteld zijn. Ik hoop dat vaccinatie ook daartegen beschermt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 21:58 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Blijf het uberhaupt raar vinden dat de meeste schreeuwers zich het minst informeren en vaccinatie als de oplossing zien en gelijk uit hun dak schieten als er toch weer iemand met vaccinatie ziek raakt.

Kom op, er word al sinds de vaccinatie bestaat aangegeven dat het een hoog percentage bescherming biedt. Maar dat je net zoals een griep prik alsnog ziek kan worden.

Hoe drukken mensen dan toch steeds in hun hoofd dat de vaccinatie niet werkt en gelijk omslaan naar de wappies

Werken tegen ernstige ziekte en ziekenhuisopnames doet het zeker. Maar blijkbaar werkt het niet tegen alle maatregelen aangezien ook de virologen uit hun dak schieten wanneer een gevaccineerde ziek wordt. De festivalzomer is ernstig in gevaar wanneer ik onderstaande zo lees

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/239013 ... ltavariant
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 22:53 

Hardtraxx Veteran

Ik ga t allemaal wat minder volgen, beter voor mn gezondheid :P
Ben 2x geprikt en kan er verder toch geen zak aan veranderen
Hoor wel weer wanneer we weer mogen :thumbup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 08:17 

Kraak... Piep...

hurricane schreef:

Ik kan dit iedereen aanraden tbh. Hoor het vanzelf weer en tot die tijd vind ik wel andere dingen om te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 09:03 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
hurricane schreef:

Ik kan dit iedereen aanraden tbh. Hoor het vanzelf weer en tot die tijd vind ik wel andere dingen om te doen.

Het interesseert mij eigenlijk inmiddels ook vrij weinig meer. Qua uitgaan is het nu shit en kan het in principe alleen beter worden. Daar moeten we maar aan vasthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 10:12 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Broken Balance schreef:
hurricane schreef:

Het interesseert mij eigenlijk inmiddels ook vrij weinig meer. Qua uitgaan is het nu shit en kan het in principe alleen beter worden. Daar moeten we maar aan vasthouden.

Out gaan is ook uitgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 10:39 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 11:14 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:

Hier ben ik vorige week ook mee begonnen ja. Nog eens maximaal 2 keer op een dag ad.nl openen in plaats van 3x per uur tijdens mijn werk. Scheelt heel veel drukte in mijn hoofd dus ik kan het ook iedereen aanraden haha. Vooral omdat 90% van wat voorbij komt negatief is en dat is ook niet heel lekker voor mijn gemoedstoestand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 09:33 

Hardtraxxer

Daar gaan we weer...

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1269959671/omt-viroloog-tot-voorjaar-2022-meerdere-oplevingen-corona-nog-lang-niet-af-van-maatregelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 09:55 

Kraak... Piep...

Telegraaf, de krant die je absoluut niet moet geloven want die doen het om clickbait. Net zoals het AD kijken die meer naar sensatie dan echt uitgebreide of goede journalistiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 09:59 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Telegraaf

Nuff said
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 10:59 

Hardtraxxer

hurricane schreef:

Yup! Precies hetzelfde hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 12:36 

Hardtraxx Veteran

‘Kabinet zet definitief streep door festivalseizoen’

https://www.ad.nl/politiek/kabinet-zet- ... 968f37a2f/

:mad: Echt ongelooflijk weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 12:39 

Kraak... Piep...

Broken Balance schreef:
Telegraaf, de krant die je absoluut niet moet geloven want die doen het om clickbait. Net zoals het AD kijken die meer naar sensatie dan echt uitgebreide of goede journalistiek.

Zoals ik zei.

Titel: ‘Kabinet zet definitief streep door festivalseizoen’

Wat er daadwerkelijk is: 'Meerdaagse festivals zoals Lowlands mogen deze zomer niet doorgaan. Nu al zijn dergelijke festivals verboden tot begin augustus, maar het kabinet trekt het verbod door voor festivals met een camping tot in september, zo zeggen ingewijden.'

Dus geen Decibel e.d. helaas. Enorm jammer, maar verder niet verrassend eigenlijk. Ze zouden nooit de hele bende weer in een keer open gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 13:06 

Hardtraxx Veteran

Nog een mogelijkheid dat er een eendaags festival gaat worden? Of twee losse dagen?
Of komt er helemaal niets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 13:11 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Nog een mogelijkheid dat er een eendaags festival gaat worden? Of twee losse dagen?

Waarschijnlijk wel onder voorwaarde dat iedereen, inclusief gevaccineerden, getest gaan worden. Dit was gewoon niet mogelijk voor meerdaagse festivals
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 13:15 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:

Ik zie een reeële kans zoals HOH/7TH Live again... 2x op zaterdag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 13:28 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Enorm jammer, maar verder niet verrassend eigenlijk. Ze zouden nooit de hele bende weer in een keer open gooien.

Dekt de lading wel aardig ja. Heel jammer, maar was wel te verwachten.

Vanochtend tweede prik gehad, erg blij mee :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 13:41 

Hardtraxx Elite

Zullen we het maar weer lekker over die kutsprinkhanen hebben? Veel positiever zal het topic voorlopig toch nog niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 13:42 

Kraak... Piep...

hurricane schreef:

Nee, b2s heeft altijd ondanks alle eerdere eisen die er werden gesteld (75% capaciteit e.d.) altijd gezegd dat ze volledig willen draaien en anders niet. Vind dat persoonlijk een beetje een domme instelling, maar goed, ik snap het ook wel financieel gezien.
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic