ijssie schreef:
Indy schreef:
Wat een vermoeiend ventje ben jij zeg. Tyfstraal gewoon van dit forum af mongool
Waarom val je mij persoonlijk aan? Omdat ik de harde waarheid deel en met feiten kom?
Je zou boos moeten worden op de mensen die jouw vrijheid afpakken. Niet op de mensen die zeggen dat er mensen zijn die jouw vrijheid afpakken.
Je harde waarheid en feiten zijn vooral gebaseerd op een heel groot angstbeeld. Grote overheid doet boos tegen mij om wille van mijn eigen gezondheid. Ze willen voor me zorgen.

Ben blij dat de ziekenhuisopnames tot nu mee lijkt te vallen, al kan dat natuurlijk nog wel doorstijgen als je nu kijkt dat oudere leeftijdsgroepen ook besmet raken. Zelf hoop ik de besmettingen een beetje te ontspringen, want maandag heb ik mijn tweede vaccinatie.
David_ schreef:
24 uur voor het einde van een evenement is toch ook niet te doen? Dan moet iedereen die maar een festival wil op Zaterdag diezelfde ochtend gaan testen, ik zie dat alleen maar lukken als er gewoon getest kan worden bij de ingang zoals in Duitsland het geval is.
24 uur voor het begin van het evenement testen is redelijk.Als dat nodig is om vanaf 13 Augustus festivals weer mogelijk te maken ga ik wel testen hoor, ook al ben ik al gevaccineerd.
Er zal een andere infrastructuur moeten komen dan, mogelijk dus testen aan de deur? Geeft in ieder geval wel meer kans dat je ngo niet besmettelijk wordt tussen de test en het evenement. Blijft er wel bij dat een sneltest niet iedereen oppikt natuurlijk. Ik ben in ieder geval blij dat ze de duur verkorten naar 24 uur voor begin en nadenken om een toegang 1x geldig te maken.