Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:11 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Mooei onderbouwing.

Jij bent wel de laatste die dit kan/mag zeggen. Hier is je meermaals gevraagd om goed onderbouwde zaken te weerleggen/je eigen berichten te onderbouwen, maar dan ben je nergens te bekennen. Enige wat je doet zijn loze kreten neerplempen, in de hoop dat er wat tussen zit waarover je gelijk zult gaan hebben (en die dan natuurlijk kunt gaan komen halen).

ijssie schreef:
Over 3 weken zal er wel blijken wie er gelijk heeft. Als de festivals gewoon doorgaan zal ik m'n excuses aanbieden.

Als het blijkt dat ik wederom gelijk heb en we nog meer vrijheden kwijt zijn dan doen jullie dat, goed?

Er is toch niemand die hier beweerd dat het door gaat en/of totaal niet de verwachting heeft dat ze niet door zullen gaan? Maarja, voor jou natuurlijk een makkelijk target: als de festivals straks afgelast worden kun je lekker roepen: ZIE JE WEL!!!!11!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:13 

Kraak... Piep...

ijssie schreef:
Indy schreef:
Oh wist niet dat m'n vrijheid afgepakt was

Dan heb je echt liggen slapen afgelopen 2 jaar

Hier laat ik het bij. Sommige mensen zijn zo bang en willen niet geloven. Ook al is het al tientallen keren bewezen dat je steeds meer vrijheden kwijtraakt. En ze blijven goed gelovig.

Tot over 3 weken. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar een ezel stoot zich in het gemeen niet 20x aan dezelfde steen.

Is idd gemeen van die steen zeg.

Stoot jij je niet te veel aan de enter toets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:13 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Had liever nog wat langer geslapen, ben nog steeds de bout af

https://www.voicy.network/clips/qX76zyzF3UqGZTR3kSpvkg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:17 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:44 

Hardtraxx Elite

Citaat:
OvEr 3 WeKeN zAl Er WeL bLiJkEn WiE eR gElIjK hEeFt.

Kan er niet een specifieke blokkeer knop komen voor bepaalde personen zoals Partyflock dat ook heeft.
Scheelt een hoop mensen ontwijken op fora

Daarbij.. Ik zeg bij deze dat het over 3 weken Augustus is...
Over 3 weken zal er wel blijken wie er gelijk heeft!!!!111!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:46 

Hardtraxxer

ijssie schreef:
Afbeelding

Toch even op reageren: Dit is een sikkelsprinkhaan, dus geen krekel. Daarnaast kun je het zingen/baltsen van deze soort niet horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:51 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Indy schreef:
Oh wist niet dat m'n vrijheid afgepakt was

Dan heb je echt liggen slapen afgelopen 2 jaar

Hier laat ik het bij. Sommige mensen zijn zo bang en willen niet geloven. Ook al is het al tientallen keren bewezen dat je steeds meer vrijheden kwijtraakt. En ze blijven goed gelovig.

Tot over 3 weken. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar een ezel stoot zich in het gemeen niet 20x aan dezelfde steen.

Maar we krijgen ze ook steeds meer terug. Dus met jouw beredenatie... Wat os gebeurt zal weer gebeuren LET MAAR OP!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:54 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Indy schreef:
Wat een vermoeiend ventje ben jij zeg. Tyfstraal gewoon van dit forum af mongool

Waarom val je mij persoonlijk aan? Omdat ik de harde waarheid deel en met feiten kom?

Je zou boos moeten worden op de mensen die jouw vrijheid afpakken. Niet op de mensen die zeggen dat er mensen zijn die jouw vrijheid afpakken.

Je harde waarheid en feiten zijn vooral gebaseerd op een heel groot angstbeeld. Grote overheid doet boos tegen mij om wille van mijn eigen gezondheid. Ze willen voor me zorgen.
Afbeelding

Ben blij dat de ziekenhuisopnames tot nu mee lijkt te vallen, al kan dat natuurlijk nog wel doorstijgen als je nu kijkt dat oudere leeftijdsgroepen ook besmet raken. Zelf hoop ik de besmettingen een beetje te ontspringen, want maandag heb ik mijn tweede vaccinatie.

David_ schreef:
24 uur voor het einde van een evenement is toch ook niet te doen? Dan moet iedereen die maar een festival wil op Zaterdag diezelfde ochtend gaan testen, ik zie dat alleen maar lukken als er gewoon getest kan worden bij de ingang zoals in Duitsland het geval is.

24 uur voor het begin van het evenement testen is redelijk.Als dat nodig is om vanaf 13 Augustus festivals weer mogelijk te maken ga ik wel testen hoor, ook al ben ik al gevaccineerd.

Er zal een andere infrastructuur moeten komen dan, mogelijk dus testen aan de deur? Geeft in ieder geval wel meer kans dat je ngo niet besmettelijk wordt tussen de test en het evenement. Blijft er wel bij dat een sneltest niet iedereen oppikt natuurlijk. Ik ben in ieder geval blij dat ze de duur verkorten naar 24 uur voor begin en nadenken om een toegang 1x geldig te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:57 

Kraak... Piep...

Khadber schreef:
Afbeelding

Dit vat het allemaal wel mooi samen eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 10:13 

Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:
ijssie schreef:
Afbeelding

Toch even op reageren: Dit is een sikkelsprinkhaan, dus geen krekel. Daarnaast kun je het zingen/baltsen van deze soort niet horen.

Ik zou graag wat meer sprinkhanen feitjes willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 10:20 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Er zijn verschillende soorten sprinkhanen, in totaal ongeveer 25.000 op de wereld.
In Nederland komen de volgende soorten voor : de boomsprinkhaan, de huiskrekel en de dierentuinkrekel.
In totaal zijn er 64 verschillende soorten sprinkhanen in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 10:24 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:

Sorry wilde even wijsneuzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 10:31 

Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:
Rickzel schreef:

Waarom sorry, meest nuttige informatie in 152 pagina's COVID geneuzel! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 10:45 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:

Wist je dat bidsprinkhanen hun hoofd een volle 180 graden kunnen draaien en slechts één oor hebben? Deze zit onderop hun buik. Met dat ene oor kunnen ze dus niet bepalen uit welke richting geluid komt. Wél kunnen ze o.a. het geluid van de echolocatie van vleermuizen opvangen, waardoor ze die (vaak) te slim af zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 10:54 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Carminizerz schreef:
Rickzel schreef:

Waarom sorry, meest nuttige informatie in 152 pagina's COVID geneuzel! :worship:

Oh nou mooi! Ik zie dat er al meer feiten worden gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:10 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Een sprinkhaan in gevaar spuugt soms zijn maag leeg:
Een bruin en bitter spulletje. Of hij laat een van zijn poten los.
Zo kan hij ontsnappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:18 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Sprinkhanen bestonden lang voordat dinosauriërs
Hedendaagse sprinkhanen stammen af ​​van oude voorouders die leefden lang voordat dinosaurussen over de aarde zwierven. Het fossielenbestand laat zien dat primitieve sprinkhanen voor het eerst verschenen tijdens het Carboon , meer dan 300 miljoen jaar geleden. De meeste oude sprinkhanen zijn bewaard gebleven als fossielen, hoewel sprinkhaannimfen (de tweede fase in de sprinkhanenlevensstijl na de eerste eierfase) af en toe in barnsteen worden aangetroffen.

Stijders, gewoon de Oerknal overleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:22 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Indy schreef:
Had liever nog wat langer geslapen, ben nog steeds de bout af

https://www.voicy.network/clips/qX76zyzF3UqGZTR3kSpvkg

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:32 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Citaat:
Zo kan hij ontsnappen.

De wrattenbijter doet dit ook. Deze dankt zijn naam aan het feit dat men vroeger deze soort in wratten liet bijten, hierbij komt dit bruine sap vrij. Hierdoor zou de wrat genezen.

Helaas komt de wrattenbijter nog maar op één plek in Nederland voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:44 

Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:
rakkietakkie schreef:
Citaat:
Zo kan hij ontsnappen.

De wrattenbijter doet dit ook. Deze dankt zijn naam aan het feit dat men vroeger deze soort in wratten liet bijten, hierbij komt dit bruine sap vrij. Hierdoor zou de wrat genezen.

Hou me niet langer in spanning, welke plek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:48 

Hardtraxxer

Carminizerz schreef:

Rickzel schreef:
Hou me niet langer in spanning, welke plek?

Dat kan en wil ik helaas niet zeggen i.v.m. de kwetsbaarheid van de soort. Dus t wordt toch gewoon aan laten stippen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:50 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:52 

Hardtraxx Addict

ijssie schreef:
Deze mensen zijn de reden dat we zoveel ellende hebben. En ze stonden er bij en keken er naar.

Hoe komt het eigenlijk dat je zo paranoïde bent geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:55 

Hardtraxx Elite

Paling schreef:
ijssie schreef:
Deze mensen zijn de reden dat we zoveel ellende hebben. En ze stonden er bij en keken er naar.

Hoe komt het eigenlijk dat je zo paranoïde bent geworden?

Te lang met Nerrazuro / Melanoise op een kamer gezeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:56 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat de sprinkhanen die hier gepost worden een voorbode zijn op wat hier aan zit te komen!

Eerst de droogte (droge zomers), toen pandemie, afgelopen week overstromingen, straks sprinkhanen, en vervolgens iedereens eerstgeboren kind dood verwacht ik.
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic