Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 261  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 jul 2021 21:12 

Hardtraxx Veteran

Excuses, dat speelt ook een rol. Maar maatregelen absoluut ook. Als maatregelen de R waarde van corona x aantal omlaag brengt, dan doet dat het ook voor de griep. Maar je hebt gelijk, dat kan ook een rol spelen. Het hoeft niet een of ander te zijn. Kan ook beide.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2021 20:49 

Hardtraxxer

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 18 jul 2021 22:26 

Hardtraxx Veteran

Ach vent rot op. Ga eerst eens serieus in op berichten die richting jou geschreven zijn. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2021 22:51 

Hardtraxx Veteran

Ach zodra het een beetje bij beetje beter word:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 19 jul 2021 11:29 

Hardtraxx Veteran

Engeland :corn:
Bericht Geplaatst op 19 jul 2021 23:31 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
OMT: vraag negatieve test aan bezoekers grote evenementen en drukke horeca

Citaat:
Het Outbreak Management Team (OMT) adviseert een negatieve testuitslag te vragen aan alle bezoekers -gevaccineerd en ongevaccineerd - van grote evenementen en drukbezochte horeca.

https://www.nu.nl/coronavirus/6146570/o ... oreca.html
https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken ... 2021D29637

Nog niets besloten, maar zal wss wel het volgende hoofdstuk worden aan het grote Fieldlab saga.
Mocht dat doorgaan, en ook de festivals weer, dan ben ik benieuwd wat dat gaat betekenen bij festivals met meerdere dagen. Voor de ingang testen voor de 2e dag? Organisatoren hebben eerder al aangegeven niet van plan te zijn teststraten in te richten.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2021 23:38 

Hardtraxx Veteran

Raar ook wel. Hoelang willen ze dit in stand gaan houden?
Bericht Geplaatst op 19 jul 2021 23:49 

Hardtraxxer

24 uur voor het einde van een evenement is toch ook niet te doen? Dan moet iedereen die maar een festival wil op Zaterdag diezelfde ochtend gaan testen, ik zie dat alleen maar lukken als er gewoon getest kan worden bij de ingang zoals in Duitsland het geval is.

24 uur voor het begin van het evenement testen is redelijk. Als dat nodig is om vanaf 13 Augustus festivals weer mogelijk te maken ga ik wel testen hoor, ook al ben ik al gevaccineerd.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 08:13 

Kraak... Piep...

hurricane schreef:
Organisatoren hebben eerder al aangegeven niet van plan te zijn teststraten in te richten.

ID&T en Lowlands hebben juist wel aangegeven dit te willen doen.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 08:31 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Ach zodra het een beetje bij beetje beter word:

Afbeelding

Nou het wordt echt niet beetje bij beetje beter hoor. Komt een nieuwe lockdown aan. Er zijn 9 meer mensen op de IC's. Als het zo doorgaat hebben we een groot probleem.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 08:36 

Kraak... Piep...

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 08:55 

Hardtraxxer

Ach ja we zullen het wel zien.

Eindig aan de goede kant van de geschiedenis. De wakkere mensen ipv de schaapjes.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 08:58 

Kraak... Piep...

Tegen wie praat je eigenlijk?
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:01 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Tegen de mensen hier die nog steeds niet doorhebben dat ze keihard in de zeik worden genomen.

"nee joh ze gaan echt niet nog een lockdown doen"

"als we ons vaccineren is het gewoon weer zoals vroeger"

"nee joh ze gaan echt geen mondkapjes verplicht stellen"

"nee joh ze gaan echt geen avondklok instellen"

"nee joh ze gaan echt geen bezoekersaantal voor bij jou thuis verplichten, dat is jouw huis jouw keuze"

"waarom zouden ze zoveel macht grijpen?"

"nee joh ze gaan echt niet je vrijheden afpakken hoor"

"oh ze pakken bijna al je vrijheden af, naja het is maar voor 3 weken hoor"

Als je na bijna 2 jaar nog steeds niet doorhebt wat er aan de hand is ga je het ook echt nooit doorhebben. Ik ben in ieder geval klaar met het hebben van valse hoop. Kan je ook niet teleurgesteld worden.

Deze mensen zijn de reden dat we zoveel ellende hebben. En ze stonden er bij en keken er naar.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:03 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Broken Balance schreef:

Tegen de mensen hier die nog steeds niet doorhebben dat ze keihard in de zeik worden genomen.

"nee joh ze gaan echt geen bezoekersaantal voor bij jou thuis verplichten, dat is jouw huis jouw keuze"

"oh ze pakken bij"naal je vrijheden af, naja het is maar voor 3 weken hoor

Als je na bijna 2 jaar nog steeds niet doorhebt wat er aan de hand is ga je het ook echt nooit doorhebben. Ik ben in ieder geval klaar met het hebben van valse hoop. Kan je ook niet teleurgesteld worden.

Deze mensen zijn de reden dat we zoveel ellende hebben. En ze stonden er bij en keken er naar.

Zijn er geen gesloten facebook groepen voor mensen als jij zodat ik niet telkens langs jouw onzin moet manouvreren?
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:04 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ijssie schreef:
Broken Balance schreef:

"oh ze pakken bij"naal je vrijheden af, naja het is maar voor 3 weken hoor

Zijn er geen gesloten facebook groepen voor mensen als jij zodat ik niet telkens langs jouw onzin moet manouvreren?

Mooei onderbouwing. Je hebt helemaal gelijk inderdaad. We moeten gewoon afwachten haha het gaat echt niet langer duren dan 2 weken hoor. Wat een wappie ben ik eigenlijk. Zou het op de facebook moeten posten haha!

arme jij. Als dit de manier is om er mee om te gaan voor jezelf dan begrijp ik het.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:05 

Kraak... Piep...

Ah ok, dan kunnen de krekels wel weer terug.

Afbeelding

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Hardtraxx Veteran

Wat een vermoeiend ventje ben jij zeg. Tyfstraal gewoon van dit forum af mongool
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:06 

Hardtraxxer

Over 3 weken zal er wel blijken wie er gelijk heeft. Als de festivals gewoon doorgaan zal ik m'n excuses aanbieden.

Als het blijkt dat ik wederom gelijk heb en we nog meer vrijheden kwijt zijn dan doen jullie dat, goed?
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:06 

Hardtraxxer

Indy schreef:
Wat een vermoeiend ventje ben jij zeg. Tyfstraal gewoon van dit forum af mongool

Waarom val je mij persoonlijk aan? Omdat ik de harde waarheid deel en met feiten kom?

Je zou boos moeten worden op de mensen die jouw vrijheid afpakken. Niet op de mensen die zeggen dat er mensen zijn die jouw vrijheid afpakken.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:08 

Kraak... Piep...

Wat vind je van inductieplaten?
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:08 

Hardtraxx Veteran

Oh wist niet dat m'n vrijheid afgepakt was
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:09 

Hardtraxxer

Indy schreef:
Oh wist niet dat m'n vrijheid afgepakt was

Dan heb je echt liggen slapen afgelopen 2 jaar

Hier laat ik het bij. Sommige mensen zijn zo bang en willen niet geloven. Ook al is het al tientallen keren bewezen dat je steeds meer vrijheden kwijtraakt. En ze blijven goed gelovig.

Tot over 3 weken. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar een ezel stoot zich in het gemeen niet 20x aan dezelfde steen.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2021 09:11 

Hardtraxx Veteran

Had liever nog wat langer geslapen, ben nog steeds de bout af
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic