Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 09:51 

Hardtraxxer

We gaan nooit meer een festivalseizoen krijgen zoals we dat in 2019 gewend waren.

Reken ook maar op een avondklok met oud en nieuw dit jaar. Zijn ze ook gelijk af van het vuurwerk wat ze ons al willen afnemen.

Ik zou willen dat ik ongelijk krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 10:35 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
We gaan nooit meer een festivalseizoen krijgen zoals we dat in 2019 gewend waren.

Reken ook maar op een avondklok met oud en nieuw dit jaar. Zijn ze ook gelijk af van het vuurwerk wat ze ons al willen afnemen.

Word wakker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 10:37 

Hardtraxx Veteran

https://www.at5.nl/artikelen/209976/omt ... ewijs-meer

Wat denkt deze man? Nog een belofte door ons neus laten boren?

Nog even wat research gedaan naar ‘long covid’. Het lijkt al een bestaand fenomeen te zijn dat bij alle andere virussen ook voor kan komen. Het heet post-viral syndrome. Zitten we ons nou niet veel te druk te maken hierom? Verder kan long covid ook gewoon door de maatregelen zelf komen (op reuk- en smaakverlies na dan). In de praktijk zal het erop neer komen dat een gedeelte van de mensen in het onderzoek van RIVM gevolgen van het virus zal ondervinden en een gedeelte daarvan juist van de maatregelen (eenzaamheid, niks te doen etc)

https://www.pharmaceutical-technology.c ... g-fatigue/
https://www.medicalnewstoday.com/articl ... 9#symptoms

https://www.theguardian.com/lifeandstyl ... and-memory
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 11:03 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:

Oké wappie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 11:22 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
https://www.at5.nl/artikelen/209976/omt-lid-de-jong-alleen-nog-testen-bij-festival-of-club-geen-vaccinatie-of-herstelbewijs-meer

Wat denkt deze man? Nog een belofte door ons neus laten boren?

Nog even wat research gedaan naar ‘long covid’. Het lijkt al een bestaand fenomeen te zijn dat bij alle andere virussen ook voor kan komen. Het heet post-viral syndrome. Zitten we ons nou niet veel te druk te maken hierom? Verder kan long covid ook gewoon door de maatregelen zelf komen (op reuk- en smaakverlies na dan). In de praktijk zal het erop neer komen dat een gedeelte van de mensen in het onderzoek van RIVM gevolgen van het virus zal ondervinden en een gedeelte daarvan juist van de maatregelen (eenzaamheid, niks te doen etc)

https://www.pharmaceutical-technology.c ... g-fatigue/
https://www.medicalnewstoday.com/articl ... 9#symptoms

https://www.theguardian.com/lifeandstyl ... and-memory

Goed punt, maar daarvoor is meer onderzoek nodig denk ik. Zoals je eerste artikel ook zegt:

Citaat:
The sheer number of people now presenting with long Covid has forced clinicians and researchers to sit up and take notice of post-viral illness on a mass scale for the first time

Hier ligt ook de nuance. Er zijn heel veel meer mensen met long covid dan mensen die post viral syndrome krijgen na een verkoudheid (aanname). Dit had nooit een groot impact op de gezondheidszorg. Maar je ziet nu toch dat fysiotherapeuten totaal niet weten wat ze met long covid moeten doen. Of we het beleid moeten afstemmen op long covid brand ik me vingers liever niet aan. M'n intuïtie zegt van niet. Maar ik weet ook de harde cijfers niet. Als ik artikelen lees waarin wordt gezegd dat een kwart van de jongeren long covid hebben, schrik ik er wel van.

Ik krijg beetje het gevoel dat long covid als excuus of afleiding wordt gebruikt om hun fout maar niet toe te geven. Als we straks naar een wereld toegaan waarin besmettingen toe kunnen nemen zonder dat ziekenhuis bezettingen toenemen, gaan ze het echt niet meer over long covid hebben :p Dan gooien ze (de jonge en co) gewoon de boel lekker weer open. Zij willen ook liever niets anders. Dat ze te vroeg open gingen maakt dit wel duidelijk.

Om even terug te komen op het dikgedrukte. Dit is een perfect voorbeeld van hoe politiek heel makkelijk te haten is. Ja, het is heel kut. Ik zou ook absoluut met mijn vaccinatiepasje gewoon willen feesten zonder testen. Maar vergeet niet dat die 'belofte' is gedaan met de oude variant in gedachte. We hebben te maken met een nieuwe variant en daarop moet je je beleid opnieuw afstemmen. Maar goed, laten we maar hopen dat het er niet van hoeft te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 11:37 

Hardtraxx Veteran

Nou we moeten het allemaal nog maar gaan zien hoe de komende maanden gaan verlopen. Ik reken echt nergens meer op… ik hoop ook dat de doemscenario’s van de wappies niet uit komen (alhoewel ook door enkele wetenschappers voorspeld). Een lange tijd heb ik niet met de doemscenario’s rekening gehouden, maar na de afgelopen week hou ik er steeds meer rekening mee

Bij mij ligt er gewoon een principiële grens als je ook gevaccineerden wilt gaan testen. Ik hoef gewoon niet naar een maatschappij toe waarin je moet kunnen aantonen dat je iets niet onder de leden hebt. Elke keer weer een uur in de rij staan om je te laten testen terwijl ik toch wel van mezelf weet dat ik het niet onder de leden heb.

Ik ben onderhand bijv al gevaccineerd en heb al Corona gehad. Zie Corona nou zeer zeer weinig kans meer bij mij maken. En dit geldt voor genoeg mensen die naast gevaccineerd te zijn geweest, ook besmet zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 11:53 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Nou we moeten het allemaal nog maar gaan zien hoe de komende maanden gaan verlopen. Ik reken echt nergens meer op… ik hoop ook dat de doemscenario’s van de wappies niet uit komen (alhoewel ook door enkele wetenschappers voorspeld). Een lange tijd heb ik niet met de doemscenario’s rekening gehouden, maar na de afgelopen week hou ik er steeds meer rekening mee

Bij mij ligt er gewoon een principiële grens als je ook gevaccineerden wilt gaan testen. Ik hoef gewoon niet naar een maatschappij toe waarin je moet kunnen aantonen dat je iets niet onder de leden hebt. Elke keer weer een uur in de rij staan om je te laten testen terwijl ik toch wel van mezelf weet dat ik het niet onder de leden heb.

Ik ben onderhand bijv al gevaccineerd en heb al Corona gehad. Zie Corona nou zeer zeer weinig kans meer bij mij maken. En dit geldt voor genoeg mensen die naast gevaccineerd te zijn geweest, ook besmet zijn geweest

Ja ik voel je. Ik was erg optimistisch eerst. Alles wees erop aan dat het goed zou komen deze zomer MITS er geen nieuwe variant roet in het eten zou gooien. Nu is dit niet perse een horror variant, want vaccins werken er nog goed tegen. Maar wel een erg moeilijke wat betreft besmettelijkheid. Het wordt allemaal lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 12:08 

Hardtraxx Newbie

RoyAPO schreef:

Ja, er zijn ook wetenschappers die doemscenario's aanhalen. Dat is ook nodig, een weerwoord in een debat over een kwestie waar men nog niet van weet welke kant het op zal gaan. Zolang dit met degelijke wetenschappelijke verantwoording gebeurt, is er niks aan de hand.

Waar het bij complotdenkers/wappies vaak misgaat, is dat zij juist selectief de informatie uit onderzoeken halen die hun op voorhand bedachte standpunt zal bevestigen. Dat polariseert het wereldbeeld dat zij hebben in grote mate. Het maakt daarbij soms niet uit of de data compleet uit de originele context gehaald wordt, zolang het hun wereldbeeld maar bevestigt. Het geeft een te makkelijk antwoord op een complexe kwestie, maar is tegelijkertijd iets wat veel mensen rust kan bieden. Het is een vooropgezet, defensief mechanisme waarbij men latere teleurstelling probeert te voorkomen. Zodat er later gezegd kan worden: "Zie je nou wel."

1) Je kunt een virus bij je dragen zonder daar zelf veel van te merken. Anderen worden er juist weer ernstig ziek van. Vandaar dus uit voorzorg testen. Zou je het prettig vinden als je mogelijk medeverantwoordelijk voor een uitbraak bent?
2) https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/ziekte > ctrl + f "meerdere keren ziek"
3) Sommige, huidige coronavaccins zijn mogelijk minder effectief tegen de deltavariant. Vandaar dus ook zorgen vanuit het OMT voor de kwetsbare, al gevacinneerde doelgroepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 12:09 

Hardtraxx Newbie

Dubbele post
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 12:26 

Hardtraxx Veteran

Mengpaneel schreef:
RoyAPO schreef:

Ja, er zijn ook wetenschappers die doemscenario's aanhalen. Dat is ook nodig, een weerwoord in een debat over een kwestie waar men nog niet van weet welke kant het op zal gaan. Zolang dit met degelijke wetenschappelijke verantwoording gebeurt, is er niks aan de hand.

Waar het bij complotdenkers/wappies vaak misgaat, is dat zij juist selectief de informatie uit onderzoeken halen die hun op voorhand bedachte standpunt zal bevestigen. Dat polariseert het wereldbeeld dat zij hebben in grote mate. Het maakt daarbij soms niet uit of de data compleet uit de originele context gehaald wordt, zolang het hun wereldbeeld maar bevestigt. Het geeft een te makkelijk antwoord op een complexe kwestie, maar is tegelijkertijd iets wat veel mensen rust kan bieden. Het is een vooropgezet, defensief mechanisme waarbij men latere teleurstelling probeert te voorkomen. Zodat er later gezegd kan worden: "Zie je nou wel."

1) Je kunt een virus bij je dragen zonder daar zelf veel van te merken. Anderen worden er juist weer ernstig ziek van. Vandaar dus uit voorzorg testen. Zou je het prettig vinden als je mogelijk medeverantwoordelijk voor een uitbraak bent?
2) https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/ziekte > ctrl + f "meerdere keren ziek"
3) Sommige, huidige coronavaccins zijn mogelijk minder effectief tegen de deltavariant. Vandaar dus ook zorgen vanuit het OMT voor de kwetsbare, al gevacinneerde doelgroepen.

Je haalt de woorden uit m'n mond. Mensen houden er niet van om niet te weten. Wetenschap bestaat vooral uit niet weten. Er is gewoon heel veel onzekerheid en daar is veel onderzoek voor nodig. Normaal is dit geen probleem, wetenschap beïnvloed je directe leven normaal niet erg. Maar met een pandemie wil iedereen zekerheid. Een groepje mensen bezwijkt hier onder. Niet alleen in Nederland, in alle landen heb je ze. Wat mij opvalt is dat dit groepje mensen in alle landen ongeveer even groot is. Het is een groep die heel actief demonstreert, heel veel schreeuwt onder youtube videos en twitter posts. Maar als puntje bij paaltje komt vaccineert een overweldigende meerderheid zich wel. Het zou mij ontzettend interessant lijken als vanuit de sociologische kant meer onderzoek zou worden gedaan naar deze groep mensen. Maar dat lijkt mij lastig om betrouwbaar uit te voeren.

Het is beetje te vergelijken met geloof. Het leven is eng, de dood is eng. We hebben geen antwoord op veel existentiële vragen. Geloof heeft dat wel. Geloof geeft houvast. Dit valt ook toe te passen op mensen die in complottheorieën geloven. Ze snappen de complexe problematiek niet van de pandemie. Vaak minder intelligente mensen of mensen met psychische problemen. Het is dan makkelijker om wantrouwig te zijn en te zeggen dat het maar een griepje is en dat de alle overheden je bewust gevangen houden om je te controleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 13:48 

Hardtraxxer

Indy schreef:
ijssie schreef:

Oké wappie

Steeds meer lijkt het erop dat de zogeheten "wappies" toch gelijk gaan krijgen. Maar wat jij wil. Ik ga in ieder geval van het ergste uit. Kan het alleen maar meevallen. Als jij nog vertrouwen hebt in de overheid moet je lekker zelf weten. Liever een wappie dan een achterlijk schaap. Maar wel fijn als sommige mensen nog lekker naïef kunnen blijven en blind vertrouwen hebben in valse beloftes. Ignorance is bliss. Om nog maar met mooie spreuken te gooien: Hij die slaapt in een democratie zal wakker worden in een dictatuur.

inb4 "WAPPIE WAPPIE WAPPIE!!!"

Wat is er mis met een beetje op je hoede zijn? Alles maar blind vertrouwen is pas achterlijk. En achteraf altijd "Hoe heeft het nou ooit zo ver kunnen komen?" juist ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 14:06 

Hardtraxx Veteran

Wat praat jij man. Dit hele topic is vol mensen die kritisch zijn, zonder een wappie uit te hangen. Maar goed, aan je gebruikte quote te zien ben je niet zo in staat om nuances te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 14:08 

Hardtraxx Veteran

Gelijk krijgen? Waar hebben ze gelijk in precies? Je kan miljoenen dingen roepen, dan is de kans groot dat je dan ergens 'gelijk' in krijgt.

Tuurlijk mag je kritisch zijn maar continue denken in doom scenarios en altijd maar van het ergste uit gaan is niet gezond.

Wederom lees en hoor ik alleen speculaties maar nergens enkele bewijs of een duidelijk motief waarom de overheid dit zou willen doen.

Dat onderscheidt je van de wappies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 14:33 

Hardtraxx Veteran

Pfffff vent, ga lekker onder Nu.nl artikelen de clown uithangen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 15:13 

Hardtraxx Newbie

Indy schreef:
Oké wappie

Dit helpt niet. Ik snap je frustratie, maar hiermee bewijs je (voor hun) het gelijk van die mensen. Dit is net zo kinderachtig als dat mensen voor schaap worden uitgemaakt. Het werkt alleen maar het us vs. them principe in de hand waar weer gebruik van wordt gemaakt. Je bent beter dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 15:25 

Hardtraxx Veteran

Mengpaneel schreef:
RoyAPO schreef:

Heel veel dingen die de wappies zeggen is natuurlijk onzin (vooral het hele nanochip gebeuren en complot van de overheid). Maar je hebt ook gematigdere wappies die dus idd vanuit dat mechanisme die jij aanhaalt, een donker toekomstbeeld schetsen. En op dit vlak hebben ze het wel vaak aan het juiste eind gehad. Sommigen zullen het vanuit dat mechanisme vertellen, maar sommigen zijn dr ook daadwerkelijk van overtuigd dat de maatregelen nog jaren lang zullen duren. En gezien de theorie van massavorming en de massale angstreacties, klinkt t nog geen eens zo gek.

En dat de vaccins minder effectief zouden zijn, is imo nou eenmaal maar jammer. Ons is een jaar lang beloofd dat vaccins de uitweg zijn. Het is tijd om de dialoog aan te gaan over de eindigheid van het leven want je kan vind ik mensen niet jaren lang beknotten in hun vrijheid. Laat de natuur zijn werk doen wanneer je alle middelen hebt ingezet die er voor handen zijn. Een overbelasting van de zorg zie ik iig echt niet meer gebeuren en dat is het belangrijkste. Dat treft namelijk ook mensen met andere aandoeningen

Corona wordt nu gewoon een endemische ziekte, net als dat influenza dat is. Ook daar overlijden mensen aan en we hebben ook nooit mensen met een beschuldigend vingertje aan gewezen wanneer deze influenza bijv een bejaardentehuis inbrengt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 19:39 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

Spijker en kop.

Wat een matig interview, met name van die Lisca. Als ik hier rustig naar luister hoor ik ze allebei enkel op emotie reageren. Heel begrijpelijk, maar veel verder gaat het niet.
Het enige wat hout snijdt is het argument dat je investeringen maakt die vervolgens weggegooid geld zijn, dat is logisch.
edit: om het over het genant gekleurd interviewen van die Flavio maar niet te hebben.. Mijn god wat vooringenomen.

Ik ben het overigens wel eens met Diederik Gommers nu in de liveblog van de nos, ik had een soort van toegeven van een fout verwacht tijdens de persconferentie
Ik vind het heel jammer en ook wel kwalijk dat dat niet is gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 10:16 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Pedaalemre schreef:

Spijker en kop.

Wat een matig interview, met name van die Lisca. Als ik hier rustig naar luister hoor ik ze allebei enkel op emotie reageren. Heel begrijpelijk, maar veel verder gaat het niet.
Het enige wat hout snijdt is het argument dat je investeringen maakt die vervolgens weggegooid geld zijn, dat is logisch.
edit: om het over het genant gekleurd interviewen van die Flavio maar niet te hebben.. Mijn god wat vooringenomen.
Ik ben het overigens wel eens met Diederik Gommers nu in de liveblog van de nos, ik had een soort van toegeven van een fout verwacht tijdens de persconferentie
Ik vind het heel jammer en ook wel kwalijk dat dat niet is gebeurd.

Maar, de mainstream berichtgeving is ook al 1.5 jaar genant de andere kant op gekleurd. Dit is alleen gekleurd richting de kant waar jij het niet mee eens bent. NOS, nu.nl etc etc zijn namelijk zo gekleurd als maar kan. Juist fijn, een intelligent en fris tegengeluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 11:01 

Hardtraxx Veteran

Ok. Ik ga hier even op inhaken, want dit is totaal niet "fris".

Voorbeeldje rond 24 minuten:
"Ik ben hier benieuwd naar, want Lisca, jij bent behoorlijk al de rabbit hole ingekropen, jij bent dit nu allemaal gaan zien. Je stelt ook goede vragen: Waarom doet de politiek zo weinig? Waarom worden er geen goede vragen gesteld en waarom doen zo weinig politici dat wel? Heb je daar een verklaring voor?"

Hoe is dit GEEN gekleurde vraag? Het is letterlijk jaknikken tegen mensen en voeren, waanzinnig slecht als interviewer. Totaal geen kritische vraag of wat dan ook. Combineer dat nou eens met de comments die onder zo'n video staan, dat de staat corrupt is, rechters corrupt etc. Ben je het daar ook mee eens dan?

En dat de andere media ook gekleurd is is echt totale bullshit. Vergelijk het eens met hoe Nieuwsuur vragen stelt aan politici voor de verkiezingen waar iedere partij het vuur aan de schenen gelegd wordt zonder aanziens des persoons. Dit soort vergelijkingen over gekleurde media kan ik me echt boos om maken.

Kijk eens naar de achtergrond van Flavio en zijn hele gevolg en Moederhart (waar Lisca zich mee verwant voelt), is op de "gekleurde" NPO anders best een genuanceerde docu over gemaakt:
https://www.npo3.nl/filemon-en-de-compl ... _101404807
https://www.npo3.nl/filemon-en-de-compl ... _101404805
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 11:06 

Hardtraxx Veteran

Emre, of ieder ander die NOS van fake of gekleurd nieuws beticht. Zou je met concrete voorbeelden kunnen komen? Heb het idee dat NOS juist beter hun best is gaan doen om alle kanten te belichten. Zag gewoon artikelen waarin ze festival organisatoren aan het woord laten, die erg kritisch waren.

Dus oprecht, kun je met concrete voorbeelden komen zoals Khadber doet? Het is makkelijk om mensen schapen te noemen, maar laat het me dan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 11:09 

Hardtraxx Veteran

Sowieso is de mainstream media wel gekleurd. Het is praten naar de mening van het grote publiek, er wordt overduidelijk ingespeeld op angst van de mensen. Er wordt precies gezegd wat ze willen horen.

En de comments erbij halen is weer heel makkelijk. Er zijn genoeg hoogopgeleide, intelligente en welbespraakte mensen die zich fel uitspreken tegen het coronabeleid, dat staat los van die overdramatische tokkies in de comments. Dat schijnt blijkbaar ook heel lastig te zijn om los van elkaar te zien. De kritische groep zijn niet alleen maar complotdebielen, genoeg artsen bijvoorbeeld (die totaal NIET van de complottheorieën zijn) spreken zich uit tegen het beleid, maar het beeld van de gemiddelde mens is dat iedereen die het niet eens is met de maatregelen een laagopgeleide, niet werkende complotwappie is. Kijk eens verder dan je neus lang is, zou ik willen zeggen.

Edit: Trouwens, elke kant heeft debielen. Mensen die met een mondkapje in de auto zitten zijn minstens net zo debiel en gehersenspoeld als mensen in bijvoorbeeld de comments onder die video.

Maargoed, idk waarom ik hier nog m'n tijd aan verspil, als je na 1.5 jaar nog steeds niet inziet dat je aan het lijntje gehouden wordt ga je het nooit inzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 11:43 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Sowieso is de mainstream media wel gekleurd. Het is praten naar de mening van het grote publiek, er wordt overduidelijk ingespeeld op angst van de mensen. Er wordt precies gezegd wat ze willen horen.

Er wordt gevraagd om concrete voorbeelden en dit is je antwoord? Als je dit echt vind, en daar lijkt het op, dan heb je ook goede voorbeelden om dit aan te tonen. Kan niet alleen onderbuik gevoel zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 11:49 

Hardtraxx Veteran

Als er iets gekleurd is dan is het dat Blackbox wappie journaal wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 11:51 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
maar het beeld van de gemiddelde mens is dat iedereen die het niet eens is met de maatregelen een laagopgeleide, niet werkende complotwappie is. Kijk eens verder dan je neus lang is, zou ik willen zeggen.

Maargoed, idk waarom ik hier nog m'n tijd aan verspil, als je na 1.5 jaar nog steeds niet inziet dat je aan het lijntje gehouden wordt ga je het nooit inzien.

Waarom moet er, bij een normaal gestelde vraag, weer meteen de slachtofferrol in gerold worden en op het zo'n manier af doen? Het 'ons tegen de rest' gebeuren is niet altijd nodig, toch?

Heel irritant en vermoeiend 'discussiëren' op zo'n manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 11:53 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Emre, of ieder ander die NOS van fake of gekleurd nieuws beticht. Zou je met concrete voorbeelden kunnen komen? Heb het idee dat NOS juist beter hun best is gaan doen om alle kanten te belichten. Zag gewoon artikelen waarin ze festival organisatoren aan het woord laten, die erg kritisch waren.

Dus oprecht, kun je met concrete voorbeelden komen zoals Khadber doet? Het is makkelijk om mensen schapen te noemen, maar laat het me dan zien.

Hier wil ik wel even op inhaken. Ik geloof best dat NOS zijn best doet inzake meerdere kanten aan te horen e.d. Maar iets wat mij vooral is gaan irriteren en opvalt:
- Vrijdag ziekenhuisopnames gaan in totaal +1: Header NOS ziekenhuisopnames nemen toe;
- Zaterdag ziekenhuisopnames gaan in totaal -1: Header NOS ziekenhuisopnames blijven gelijk;
- Zondag ziekenhuisopnames gaan in totaal +1: Header NOS ziekenhuisopnames nemen toe;

Dat soort kleine dingen, lijkt alsof ze het toch steeds interessanter vinden om paniek te zaaien dan positief nieuws benadrukken (misschien is negatief nieuws ook wel aantrekkelijker voor publiek...)

Maar NOS is zeker geen Fake nieuws, maar soms spot ik wel iets van gekleurde invulling van bepaalde zaken middels sturende headers en dergelijke.

Valt niemand anders dat dan op?
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic