Zeker, ik ben ook bij Verknipt geweest op zaterdag. Ik heb afgelopen week drie maal getest (dinsdag testen voor toegang, woensdag zelftest en gisteren GGD), allen negatief. Een vriendin waar ik de hele dag 3 meter naast heb gestaan is echter wel besmet geraakt en schijnbaar is ze dus niet de enige. Kan aan een hoop factoren liggen, maar blijkbaar is de huidge opzet niet goed genoeg om besmettingen zo veel mogelijk uit te sluiten..
Deanster schreef:
Pff is het echt lastig.... Hoeveel mensen zullen daar onbeschermd zonder test middels een Janssen prik in de laatste week hebben gelopen (weer een mislukt H. de Jonge experiment/projectje)? Dat is natuurlijk de grote aanjager van eventuele clusters....
Dat zal ontzettend goed kunnen, ik heb ook al eerder in dit topic gezegd dat ik de beslissing om Janssen direct na vaccinatie een certificaat te geven echt het stomste idee ooit vind. Nu zit je met de gevolgen en zullen eerst de besmettingen moeten dalen, de vaccinaties moeten stijgen en de regels rondom testen voor toegang herzien moeten worden, daarna kunnen we het nog eens proberen..