Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:13 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik denk dat je de deltavariant in volle glorie ziet.

Zal vast iets meespelen, maar het zal toch vooral zijn dat mensen die gevaccineerd zijn met Janssen dezelfde dag gewoon op stap konden gaan zonder test.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:15 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:20 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Afbeelding

Als ze dat laatste ook de openluchtfestivals mee bedoelen :x :mad:
Hoe kan een organisatie dan nog voldoende voorbereidingen treffen voor augustus.
En waarom zouden mensen zich dan nog aanmelden voor een baan als 1 van de nog duizenden benodigde functies om de festivals te laten draaien. Lijkt mij dan wel een soort van doodssteek :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ga echt heel hard krijsen als Reawake en 7th Sunday Live Again 2 dagen vantevoren worden afgeblazen.

Thanks #dansenmetjanssen en slechte controles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:24 

Hardtraxx Veteran

Dan maken die gasten zich ook in 1 klap compleet belachelijk. Hoe hard kun je laten zien dat je compleet hebt gefaald in je gevoerde beleid.

Weet het nu al, morgen een persconferentie. Geen woord over het gefaal rondom Janssen en vooral heel veel met het vingertje wijzen naar het volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:25 

Hardtraxx Veteran

Opgenomen patiënten en bezetting IC bedden blijft wel maar dalen, dat is positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:29 

Hardtraxx Veteran

Normaal ben ik vrij positief geweest over hun corona aanpak. Maar dit vind ik echt een mega blunder. Groen licht geven (terwijl je weet van de delta variant) om iedereen (en vooral organisatoren) hoop te geven over een fijne zomer om vervolgens twee week later stekker eruit te halen.

Dit zat er van zoooo ver aan te komen, ongelofelijk.

Also, aan alle kroegen en QR code sjoemelaars, bedankt he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:32 

Hardtraxx Addict

Het zou ook wel gelijk een hele rigoureuze maatregel zijn om de stekker nu uit alle evenementen te halen.

Waarom het testen voor toegang beleid niet eerst aanscherpen? Bijvoorbeeld dat je geen screenshots kan nemen van een QR code, je op dezelfde dag van het evenement laat testen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:34 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Opgenomen patiënten en bezetting IC bedden blijft wel maar dalen, dat is positief.

Meestal loopt dat 'n week of 2 achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:34 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Het zou ook wel gelijk een hele rigoureuze maatregel zijn om de stekker nu uit alle evenementen te halen.

Waarom het testen voor toegang beleid niet eerst aanscherpen? Bijvoorbeeld dat je geen screenshots kan nemen van een QR code, je op dezelfde dag van het evenement laat testen etc.

Dat ze hier sowieso van te voren niet over hebben nagedacht. Wie hebben ze die app laten maken? Een stel stagiaires?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:35 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Normaal ben ik vrij positief geweest over hun corona aanpak. Maar dit vind ik echt een mega blunder. Groen licht geven (terwijl je weet van de delta variant) om iedereen (en vooral organisatoren) hoop te geven over een fijne zomer om vervolgens twee week later stekker eruit te halen.

En dit allemaal ja.
Vooral het feit dat je met een Janssen meteen de club in kon, wat een ongelofelijke faal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:37 

Hardtraxx Veteran

Dank aan:
- Eigenaren van kroegen/discotheken/clubs die niet (goed) hebben gecontroleerd op het testen voor toegang. Had no wel medelijden met de horeca, maar dat gevoel raak je zo heel erg snel kwijt.
- Sjoemelende jongeren m.b.t. testen voor toegang.
- De onwijs grote faal van het kabinet met het Janssen vaccin en het niet hoeven testen voor toegang daarna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:41 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
makrooy schreef:

En dit allemaal ja.
Vooral het feit dat je met een Janssen meteen de club in kon, wat een ongelofelijke faal.

Mee eens, ik ben over het algemeen best wel te spreken over hoe de pandemie is verlopen, maar dit is wel een duidelijk aan te wijzen groffe fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:47 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Denkeleda schreef:

Dat ze hier sowieso van te voren niet over hebben nagedacht. Wie hebben ze die app laten maken? Een stel stagiaires?

Kunnen jullie wel screenshots maken dan? Mijn telefoon geeft een melding dat dat niet kan. Neemt niet weg dat er andere opties zijn natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:49 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Basshunterzz schreef:
Denkeleda schreef:

Kunnen jullie wel screenshots maken dan? Mijn telefoon geeft een melding dat dat niet kan. Neemt niet weg dat er andere opties zijn natuurlijk..

Heb het nooit geprobeerd, maar ik ging er na vele meldingen wel vanuit dat zoiets zou kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:51 

Hardtraxx Veteran

Sjoemelen met die codes kan sowieso altijd wel, maar zolang clubs enzo gewoon streng zijn hoort het geen probleem te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:52 

Hardtraxx Addict

Paling schreef:

Vriend van mij had afgelopen zondag nog 1% batterij en heeft toen in de rij een screenshot gemaakt en deze naar mij doorgestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:53 

Hardtraxx Veteran

Je kunt je QR code/certificaat ook als pdf opvragen en die gewoon op je telefoon openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 17:08 

Hardtraxx Addict

Zoveelste flater in het coronabeleid als je het mij vraagt. Maar goed, zijn we inmiddels wel gewend :’)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 17:12 

Hardtraxx Veteran

En de wachttijd voor Janssen gaat zaterdag pas in, dus t/m morgen kun je je nog laten vaccineren en meteen een QR code genereren :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 17:19 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
En de wachttijd voor Janssen gaat zaterdag pas in, dus t/m morgen kun je je nog laten vaccineren en meteen een QR code genereren :')

Meen je dit ja? Holy shit zeg :lol:

In de lijn van dat beleid kunnen we die nieuwe maatregelen ook pas maandag in laten gaan natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 18:07 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:

Sterker nog.. Je kan een herstelcode gebruiken en een 2e vaccin halen. En die 12 dagen ook omzeilen.

Wel moet je corona gehad hebben dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 18:22 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:

Wauw. Geen woorden voor dit wanbeleid. Sjongejonge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 18:26 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Zondagavond volgde de ontnuchtering. Een van de bezoekers meldde dat hij, bij nader inzien, thuis had moeten blijven. Hij was immers op zaterdagmiddag positief getest. De Roo: ,,Een bijzonder verhaal. Hij had zich zaterdag eerst laten vaccineren met het Janssen-vaccin. Omdat de QR-code niet door kwam, heeft hij zich ook nog laten testen. Want hij wilde per se ons feest meemaken. Vervolgens kwam de QR-code van de vaccinatie alsnog en heeft hij de uitslag van zijn test niet meer bekeken. Ja, de volgende dag heeft hij, hoewel hij geen klachten had, zijn mail alsnog gecheckt. En vervolgens mij gebeld.”

https://www.gelderlander.nl/oost-gelre/ ... ~a73ef18a/

Dan krijg je dus dit soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 18:28 

Hardtraxx Addict

Hugo bedankt, Hugo bedankt
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic