Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 22:49 

Hardtraxx Veteran

Dat je geen vac wil is dan nog tot daar aan toe, maar dmv fakenews anderen proberen te weerhouden van het nemen van een vac zou wat mij betreft strafbaar mogen worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 22:56 

Kraak... Piep...

ULTIMO schreef:
Dat je geen vac wil is dan nog tot daar aan toe, maar dmv fakenews anderen proberen te weerhouden van het nemen van een vac zou wat mij betreft strafbaar mogen worden...

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 08:48 

Hardtraxx Veteran

Uiteindelijk moet iedereen natuurlijk zelf weten of hij/zij een vaccin neemt of niet, maar zonder gegronde redenen kan ik hier zelf weinig begrip voor hebben en vind ik het bovendien erg eigenwijs en egoïstisch. Het zijn vaak de anti vaxxers die het hardst roepen dat alle maatregelen per direct opgeheven moeten worden, maar dat is dus alleen maar mogelijk door massaal te vaccineren. Ik word zo misselijk van al die figuren die wel de lusten, maar niet de lasten willen. Het is 'en en' voor die gasten en niet 'of of'. Echt om van te kotsen. De argumenten die 90% van dat volk benoemd slaan ook allemaal kant noch wal, dus wat mij betreft best wel terecht dat zulke figuren debiel e.d. worden genoemd. Als je dan hun Facebook/Twitter profiel bekijkt, bevestigt dat het nog maar eens.

Niet om het een of ander Emre, maar jij liep constant te roeptoeteren op Hardtraxx dat je depressief bent, dat de maatregelen je mentaal kapot maken en blabla, maar je komt dan wel met dit soort geneuzel aanzetten? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 09:15 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
https://twitter.com/thierrybaudet/status/1406562358600814593

Fake news als dit is zo ontzettend vermoeiend. Puur omdat hij simpele statistieken niet snapt (of hij doet het bewust). Gelukkig zie ik steeds meer weerstand onder zn tweet. Toch heb je mensen die dit volledig accepteren als feit. Vaak van die types die dan 'realist' en 'kritisch' in hun bio hebben staan :lol:

Sowieso hoe dichterbij vrijheid we komen, des te harder fvd en haar wappies worden. Die tweets gaan neeeergens over. Cognitieve dissonantie op volle toeren.

Ik vermoed het onderstreepte als ik eerlijk ben. Of hij denkt echt dat hij van alles verstand heeft en heeft hij grootsheidwaanzin, kan natuurlijk ook nog zo zijn.

Broken Balance schreef:
ULTIMO schreef:

Amen

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 09:45 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk doet hij dat bewust. Je kunt zeggen van Thierry wat je wil, maar dom is ie echt niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 09:47 

Kraak... Piep...

ULTIMO schreef:
Natuurlijk doet hij dat bewust. Je kunt zeggen van Thierry wat je wil, maar dom is ie echt niet...

Nouja, ik zou het meer verstand van politiek en propaganda noemen. Intelligent of werelds zou ik hem absoluut niet noemen, want hij dreunt alleen alles uit zijn eigen wereldje op. Gebruik van dure woorden maakt je niet meteen slim, zo maskeert hij voor veel mensen wel hoeveel onzin hij uitkraamt natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 10:01 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
ULTIMO schreef:

Nouja, ik zou het meer verstand van politiek en propaganda noemen. Intelligent of werelds zou ik hem absoluut niet noemen, want hij dreunt alleen alles uit zijn eigen wereldje op. Gebruik van dure woorden maakt je niet meteen slim, zo maskeert hij voor veel mensen wel hoeveel onzin hij uitkraamt natuurlijk :P

Precies dit.

Je moet eens op Youtube video's opzoeken van wat de heer Baudet allemaal verkeerd doet en niet snapt in de Tweede Kamer... Maar goed, hij en fvd hebben blijkbaar bestaansrecht in de Nederlandse politiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 12:07 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
ULTIMO schreef:

Ik bedoelde eigenlijk meer dat hij prima begrijpt hoe zo'n statistiek werkt maar dat hij er gewoon een eigen draai aan geeft die hem heel mooi uit komt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 12:20 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Je moet eens op Youtube video's opzoeken van wat de heer Baudet allemaal verkeerd doet en niet snapt in de Tweede Kamer... Maar goed, hij en fvd hebben blijkbaar bestaansrecht in de Nederlandse politiek.

Jup, ben ook wel voor het strafbaar maken voor het voeren van politiek en landelijk beleid op basis van desinformatie.
Want je hebt simpelweg een te grote impact op te veel mensen in de politiek. Vragen om te kijken naar bepaalde onderzoeken moet ruimte voor zijn, maar een bewezen onjuist statement als beleid voeren moet imo strafbaar zijn. Dan ga je vrijheid van meningsuiting voorbij imo gezien een mening altijd onderbouwd moet worden met feiten.

Kijk maar naar Brexit, die beslissing is gemaakt op basis van enorm veel nepnieuws. En vervolgens komt dat naar boven, willen mensen opnieuw stemmen en dan mag het natuurlijk opeens niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 15:43 

Broken Balance schreef:

Jup, ben ook wel voor het strafbaar maken voor het voeren van politiek en landelijk beleid op basis van desinformatie.
.

Dan blijft er niemand over in de tweede kamer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 15:54 

Kraak... Piep...

Anonymous schreef:
Broken Balance schreef:

.

Dan blijft er niemand over in de tweede kamer xd

Misschien maar goed ook dan :P

Moet je je indenken waar we nu zouden staan als we vanaf de democratie in de oudheid (de Grieken) zo hadden gewerkt. Zonder geloof, populisme e.d. wat vooruitgang tegenhoudt. Men weet waar hij aan toe is en kan vertrouwen op de overheid omdat het zichzelf of via derden persecuteert bij misstanden, net als het bij de bevolking doet.

Misschien niet technologisch gezien, maar politiek en maatschappelijk gezien waren we nu dan al wel veel verder, ook globaal gezien, wat echt zo veel problemen zou oplossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 19:56 

Hardtraxxer

Hoe zit dat met testen voor toegang? Ik heb in het weekend van 17 Juli 2 feesten, 1 zaterdag & 1 zondag. Het lijkt mij als ik Vrijdag avond een test doe, dat ik er 2x gebruik van kan maken om binnen te komen gezien de 40 uurs regel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 21:28 

Hardtraxx Veteran

Vandaag m'n 2e AZ vaccin gekregen :thumbsup:
Nu maar hopen dat het op tijd verwerkt wordt voor de CoronaCheck app zodat ik over 2 weken op reis kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 21:46 

Hardtraxx Veteran

oot schreef:
Hoe zit dat met testen voor toegang? Ik heb in het weekend van 17 Juli 2 feesten, 1 zaterdag & 1 zondag. Het lijkt mij als ik Vrijdag avond een test doe, dat ik er 2x gebruik van kan maken om binnen te komen gezien de 40 uurs regel :huh:

Naar mijn weten mag je test voor meerdere entreebewijzen gelden. Het zijn sneltesten, dus normaal gezien heb je de uitslag ook vrij snel. Pin mij hier echter niet op vast, want helemaal zeker weet ik het niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 21:52 

Hardtraxxer

oot schreef:

Zou het even goed checken man.

Bij mij in de buurt testen ze tot 18:00.
+40 uur

Stel je gaat vrijdag 18:00, dan is 40 uur later is zondag 10:00.
Wil je om 13:00 naar binnen, gaat dat dus niet.
In dat geval, beter zaterdag vroeg je bed uit :)

Maar je kunt even kijken, als je een afspraak maakt, wordt er gevraagd wanneer je naar je evenement gaat, datum en tijd. Dan zou ik het laatste evenement kiezen en vervolgens geeft het opties wanneer je kunt testen.

*Edit,
En je mag volgens mij idd gewoon meerdere evenementen naar binnen, zo lees ik het ook in de FAQ van CoronaCheck:
https://coronacheck.nl/nl/faq/2-2-hoe-l ... gebruiken/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 22:03 

Hardtraxx Veteran

Sappers schreef:
oot schreef:

Zou het even goed checken man.

Bij mij in de buurt testen ze tot 18:00.
+40 uur

Stel je gaat vrijdag 18:00, dan is 40 uur later is zondag 10:00.
Wil je om 13:00 naar binnen, gaat dat dus niet.
In dat geval, beter zaterdag vroeg je bed uit :)

Maar je kunt even kijken, als je een afspraak maakt, wordt er gevraagd wanneer je naar je evenement gaat, datum en tijd. Dan zou ik het laatste evenement kiezen en vervolgens geeft het opties wanneer je kunt testen.

*Edit,
En je mag volgens mij idd gewoon meerdere evenementen naar binnen, zo lees ik het ook in de FAQ van CoronaCheck:
https://coronacheck.nl/nl/faq/2-2-hoe-l ... gebruiken/

Je krijgt inderdaad gewoon een QR code op je app, waarmee je kunt aantonen dat je negatief bent. Deze wordt na 40 uur verwijderd. Ik zou dus zaterdagochtend een afspraak maken. Heb donderdag ook zo’n test gedaan en de uitslag is er meestal binnen een half uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 10:09 

Hardtraxx Veteran

Hoe zit het nou met coronacheck app en vaccinatie? Ik heb 3 juli me tweede prik en reawake is 11 juli. Is mijn vaccinatie pas geldig na 2 week of meteen de dag na mijn 2e vaccinatie? Vind ik ook maar onduidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 10:19 

Hardtraxx Addict

Dat bellen voor Janssen gaat ook precies zoals je vooraf zou verwachten zeg :lol: Ben er toen het nummer net in de lucht ging één keer doorgekomen, en toen werd de verbinding verbroken omdat er geen medewerkers beschikbaar waren. Als je nu probeert te bellen is het hele telefoonnummer gewoon niet bereikbaar. Lekker geregeld weer

Edit: Ben inmiddels 11 keer tot het bandje gekomen waarin ze zeggen dat er geen medewerkers beschikbaar zijn, maar ik durf bijna niet toe te geven hoeveel uitgaande oproepen ik inmiddels heb. Zit al dik in de drie cijfers in ieder geval :x. Inmiddels wel een beetje klaar mee ook, moest maar weer eens aan het werk gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 10:51 

Kraak... Piep...

Ja overheid en IT is echt dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 11:53 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Hoe zit het nou met coronacheck app en vaccinatie? Ik heb 3 juli me tweede prik en reawake is 11 juli. Is mijn vaccinatie pas geldig na 2 week of meteen de dag na mijn 2e vaccinatie? Vind ik ook maar onduidelijk.

Voor binnenlands gebruik is het groene vinkje meteen na de 2e prik geldig
Voor EU/ buitenlands gebruik moet je er 2 weken bij op tellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 12:06 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
makrooy schreef:

Voor binnenlands gebruik is het groene vinkje meteen na de 2e prik geldig
Voor EU/ buitenlands gebruik moet je er 2 weken bij op tellen

Heb je een link waar je dit kan lezen? Heb namelijk 25 juni m'n prik. Zou ideaal zijn want dan hoef ik geen test meer te doen voor een festival op 3 juli.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 12:35 

Hardtraxx Veteran

Wel rekening mee houden dat ie er ook niet meteen in komt te staan.
Collega van me heeft 'm er na 3 weken nog steeds niet in staan (op mijn.rivm.nl) ,bij m'n vriendin heeft 't 2 weken geduurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 12:58 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ja overheid en IT is echt dramatisch.

Eerder een bemensingsvraagstuk toch? Volgens mij 200.000 prikken en 3.000 medewerkers. Je kan er lastig 100.000 opzetten..

edit: Hugo De Jonge meldt 130.00 mensen die het momenteel geprobeerd hebben, er zijn 200.000 vaccins beschikbaar. Komt dus wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 13:29 

Artiest

Zaterdag lekker langs voor een Janssen prikkie :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 14:00 

Hardtraxx Veteran

Behoorlijk vaak gebeld, maar de aanhouder wint. Vrijdagavond een Janssen vaccin halen! Met de volle planning van aankomende zomer in het vooruitzicht blij dat ik me niet meer moet laten testen voor events :yay:
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic