Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 00:02 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Nee joh? Komt omdat je op het internet maar een miniscuul deel van iemands persoonlijkheid kan zien. Ik ga hier toch ook niet m'n hele leven neerplempen. Punt blijft. Je kent me niet.

Ik hoor genoeg van mensen die jou wel kennen, in het echt of via socials ;)

Doe je nou serieus alsof je mensen kent waar ik mee omga om je zogenaamde statement geloofwaardig te laten lijken? :lol:

DM me maar met namen dan. Ben benieuwd maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 01:01 

Kraak... Piep...

Hmm, goed idee, ik zal ze meteen onder de bus gooien. Het interesseert me niet of je me gelooft of niet verder, waar je je maar beter door voelt ;). Maar goed, als er in het echt niks aan de hand is verder zou het je ook niet moeten boeien toch? Ik doe toch maar alsof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 01:05 

Hardtraxx Veteran

Ja echt heel geloofwaardig man. Als je zo stoer bent om te claimen dat mensen die mij irl kennen achter mijn rug over mij zouden praten met jou (geen idee waarom ze dat zouden doen verder, lijkt me sowieso dat niemand weet wie je überhaupt bent) dan ben je ook wel zo stoer om namen te gooien toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 01:08 

Hardtraxx Veteran

Zoek even een schoolplein uit jullie twee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 01:09 

Hardtraxx Veteran

Ja heb hem dus een DM gestuurd of hij die namen kan gooien maar daar wil meneer dus niet op reageren. Man man, we hoeven elkaar niet te liggen, maar het zo persoonlijk maken had ik niet verwacht. Wel heel sad dit.

Iemand proberen te raken door te claimen dat bekenden van diegene negatief over diegene praten. Dat is wel heel vergezocht en triest man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 01:20 

Kraak... Piep...

Nuracore schreef:

Eens eigenlijk. Bij het laatste bericht is ook alles gezegd. Iedereen heeft omtrent dit ook zijn zegje hard om of zacht om gedaan en de uitkomst blijft het zelfde.

Pedaalemre schreef:
Ja heb hem dus een DM gestuurd of hij die namen kan gooien maar daar wil meneer dus niet op reageren. Man man, we hoeven elkaar niet te liggen, maar het zo persoonlijk maken had ik niet verwacht. Wel heel sad dit.

In die DM vraag je het zelfde als hier, dus hierboven heb je je antwoord en dat blijft het antwoord. Voor hoe, wat en waarom lees je dit topic maar terug. Al betwijfel ik het, zoals hierboven gezegd, dat er verandering in de zaak komt, dus daarom laat het hier maar bij.

OT:

Nieuwe versoepelingen dus:

https://www.nu.nl/versoepelingen/614042 ... heven.html

Ik vind persoonlijk dat mondkapje wel/niet nog wel wat vaag. Maar mooi om te lezen dat je nu naast een test en vaccinatiebewijs ook kan laten zien dat je genezen bent voor entree naar festivals. Maakt het al makkelijk om naar de eerste festivals te gaan omdat ik nog wat weken moet wachten met het vaccin vanwege een recente besmetting. Ook thuisbezoek geen limiet meer op, wel top, al denk ik niet dat heel veel zich daar nog aan hielden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 01:24 

Hardtraxx Veteran

Oke man, jij bent echt next level triest vent.

Mensen die jou kennen praten slecht over je maar ik noem geen namen. Gedrag van een kind van 12 dit. Nogmaals, je hoeft me niet te mogen maar dit is wel echt misselijk man. Hoop dat je blij bent met jezelf.

Edit: @ BB om jouw spelletje te spelen (enige verschil is dat ik wel bewijs durf te leveren) ik heb ook genoeg support gekregen omtrent mijn mening in dit toppa en genoeg mensen die een behoorlijk negatief beeld van jou + anderen hebben maar zich simpelweg niet willen mengen in dit topic omdat het toch niet uitmaakt wat je zegt, als er hier een paar kindertjes tegen je zijn is gelijk de hele klas tegen je. Hoef gvd maar te ademen of er springen er hier al een paar bovenop me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 01:26 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Ik zou het gewoon lekker houden op chickies proberen ronselen op Reddit ouwe, de tering wat zijn jouw bijdrages vermoeiend om te lezen zeg :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 01:27 

Hardtraxx Veteran

En als je bij dat Reawake topic op Reddit de sarcasme niet van 80 km afstand niet kan ruiken ben je ook gewoon echt te dom om te schijten. Als dat m'n intentie was geweest had ik het niet public gedaan maar via DM, de tering wat een azijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 02:10 

Hardtraxx Veteran

Je bent wel veel bezig met jezelf verdedigen en goedpraten.

En dit
Nuracore schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 09:52 

Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 10:48 

Hardtraxx Veteran

Rustig aan allemaal. Uiteindelijk zijn we allemaal broeders van andere moeders, samen als één onder de vlag van HARDTRAKS!!!1! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 10:49 

Hardtraxx Elite

Ik ga ff bier halen.
Nog meer mensen dorst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 12:33 

Hardtraxxer

zeke schreef:
Ik ga ff bier halen.
Nog meer mensen dorst?

Doe mij er ook maar een! Man wat vermoeiend dit.

OT: Ik ben heel content met het feit dat alles zo soepel verloopt nu, dit had ik (op bepaalde momenten) in januari/februari niet durven dromen. Volgende week prikkie, dus kom maar door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 12:45 

Hardtraxx Veteran

Ik mag hem vrijdag halen en 31jul de volgende weer.
Snelheid zit er goed in nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 12:54 

Hardtraxx Veteran

nog een tip, als je een slaper bent op 1 kant, laat hem dan in je andere schouder zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 14:49 

Hardtraxx Veteran

Vanmiddag de tweede prik gehad. Vorige keer een vrij pijnlijke arm, hoop dat het nu meevalt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2021 21:24 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

Mensen die jou kennen praten slecht over je maar ik noem geen namen. Gedrag van een kind van 12 dit. Nogmaals, je hoeft me niet te mogen maar dit is wel echt misselijk man. Hoop dat je blij bent met jezelf.

Edit: @ BB om jouw spelletje te spelen (enige verschil is dat ik wel bewijs durf te leveren) ik heb ook genoeg support gekregen omtrent mijn mening in dit toppa en genoeg mensen die een behoorlijk negatief beeld van jou + anderen hebben maar zich simpelweg niet willen mengen in dit topic omdat het toch niet uitmaakt wat je zegt, als er hier een paar kindertjes tegen je zijn is gelijk de hele klas tegen je. Hoef gvd maar te ademen of er springen er hier al een paar bovenop me.

zeikerd , zeikert , (mannelijk) , Kort aangebonden, licht geraakt, opvliegerig mensch.
Draaijer, W. (1896). Woordenboekje van het Deventersch Dialect. ’s-Gravenhage: Martinus Nijhoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 00:56 

Hardtraxx Veteran

Eergisteren de uitnodiging voor de vaccinatie ontvangen. Na maanden getwijfeld en gedacht te hebben me niet te laten vaccineren toch maar een afspraak gemaakt. Ben de "angst" voor bijwerkingen wel kwijt. Voel me nog niet helemaal prettig bij het idee dat er nog niemand is die wat kan zeggen over de langetermijneffecten, maarja. Van Covid houden sommige mensen ook lang last en wie weet wat dat ook nog voor verdere gevolgen heeft in de toekomst. Dan vertrouw ik de wetenschap er maar op dat het mogelijke risico op nadelige langetermijneffecten van het vaccin kleiner is dan van het virus zelf.

Pedaalemre schreef:
In plaats daarvan zijn we zo ver gezonken dat we mensen die geen prikje willen tegen een virus dat (of je het nou wil horen of niet) voor het overgrote deel van de mensen geen kwaad kan compleet de grond in trappen.

Die haat lijkt wel steeds erger te worden, wat is er mis met 'ik neem hem wel, voor de rest ieder z'n eigen keus'?

Ervaar jij dit echt zo heftig? Zoals ik al zei heb ik zelf ook maanden gedacht het vaccin niet te gaan nemen en daar heb ik letterlijk 0 nare reacties op gehad. Iedereen kon mijn overweging wel begrijpen (net zoals ik de overweging van mensen die het wel wilden ook kon begrijpen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 10:10 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Ervaar jij dit echt zo heftig? Zoals ik al zei heb ik zelf ook maanden gedacht het vaccin niet te gaan nemen en daar heb ik letterlijk 0 nare reacties op gehad. Iedereen kon mijn overweging wel begrijpen (net zoals ik de overweging van mensen die het wel wilden ook kon begrijpen).

Vaak is het maar net hoe je de boodschap brengt, of het nu pro of con is. Niet enkel voor covid-19 vaccinatie maar ook met zo goed als alle andere zaken in het leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 14:01 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Pedaalemre schreef:
In plaats daarvan zijn we zo ver gezonken dat we mensen die geen prikje willen tegen een virus dat (of je het nou wil horen of niet) voor het overgrote deel van de mensen geen kwaad kan compleet de grond in trappen.

Die haat lijkt wel steeds erger te worden, wat is er mis met 'ik neem hem wel, voor de rest ieder z'n eigen keus'?

Het is maar net hoe je het zelf uitstalt. Je kan ook gewoon die prik niet nemen en er verder je bek er over houden, of het een keer bij een opmerking laten en verder het gewoon laten als je geen goede argumenten er tegen hebt buiten een gevoelskwestie. Op de een of andere manier zijn het de mensen die het niet willen nemen vanuit een gevoelskwestsie dan ook weer degene die van de daken moeten schreeuwen dat hen vanalles wordt opgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 14:30 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Eergisteren de uitnodiging voor de vaccinatie ontvangen. Na maanden getwijfeld en gedacht te hebben me niet te laten vaccineren toch maar een afspraak gemaakt. Ben de "angst" voor bijwerkingen wel kwijt. Voel me nog niet helemaal prettig bij het idee dat er nog niemand is die wat kan zeggen over de langetermijneffecten, maarja. Van Covid houden sommige mensen ook lang last en wie weet wat dat ook nog voor verdere gevolgen heeft in de toekomst. Dan vertrouw ik de wetenschap er maar op dat het mogelijke risico op nadelige langetermijneffecten van het vaccin kleiner is dan van het virus zelf.

Pedaalemre schreef:

Goed bezig :D Ik kan goed begrip voor hebben als men puur op gevoel het niet durven. Ik vind dat de meest geldige reden. Zolang er geen foute argumenten voor worden gebruikt. Maar als je dan wel besluit om te doen, alleen maar mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 17:47 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Svbtwee schreef:
Pedaalemre schreef:

Het is maar net hoe je het zelf uitstalt. Je kan ook gewoon die prik niet nemen en er verder je bek er over houden, of het een keer bij een opmerking laten en verder het gewoon laten als je geen goede argumenten er tegen hebt buiten een gevoelskwestie. Op de een of andere manier zijn het de mensen die het niet willen nemen vanuit een gevoelskwestsie dan ook weer degene die van de daken moeten schreeuwen dat hen vanalles wordt opgelegd.

Nee hoor, zo werkt het niet, want iedereen vraagt of je die prik neemt en vervolgens moet je jezelf gaan verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 18:08 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
en vervolgens moet je jezelf gaan verdedigen.

Dat is een keuze. Je kan ook gewoon aangeven waarom je het niet doet en dat je daar verder geen discussie over wilt voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2021 20:58 

Hardtraxx Veteran

https://twitter.com/thierrybaudet/statu ... 8600814593

Fake news als dit is zo ontzettend vermoeiend. Puur omdat hij simpele statistieken niet snapt (of hij doet het bewust). Gelukkig zie ik steeds meer weerstand onder zn tweet. Toch heb je mensen die dit volledig accepteren als feit. Vaak van die types die dan 'realist' en 'kritisch' in hun bio hebben staan :lol:

Sowieso hoe dichterbij vrijheid we komen, des te harder fvd en haar wappies worden. Die tweets gaan neeeergens over. Cognitieve dissonantie op volle toeren.
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic