Nuracore schreef:
Zoek even een schoolplein uit jullie twee
Eens eigenlijk. Bij het laatste bericht is ook alles gezegd. Iedereen heeft omtrent dit ook zijn zegje hard om of zacht om gedaan en de uitkomst blijft het zelfde.
Pedaalemre schreef:
Ja heb hem dus een DM gestuurd of hij die namen kan gooien maar daar wil meneer dus niet op reageren. Man man, we hoeven elkaar niet te liggen, maar het zo persoonlijk maken had ik niet verwacht. Wel heel sad dit.
In die DM vraag je het zelfde als hier, dus hierboven heb je je antwoord en dat blijft het antwoord. Voor hoe, wat en waarom lees je dit topic maar terug. Al betwijfel ik het, zoals hierboven gezegd, dat er verandering in de zaak komt, dus daarom laat het hier maar bij.
OT:
Nieuwe versoepelingen dus:
https://www.nu.nl/versoepelingen/614042 ... heven.htmlIk vind persoonlijk dat mondkapje wel/niet nog wel wat vaag. Maar mooi om te lezen dat je nu naast een test en vaccinatiebewijs ook kan laten zien dat je genezen bent voor entree naar festivals. Maakt het al makkelijk om naar de eerste festivals te gaan omdat ik nog wat weken moet wachten met het vaccin vanwege een recente besmetting. Ook thuisbezoek geen limiet meer op, wel top, al denk ik niet dat heel veel zich daar nog aan hielden.