Dat hoeft ook niet want dat reflecteer je wel met je opmerkingen. En dat bedoel ik niet op een vervelende manier.
Om even niet op de man te spelen spreken je opmerkingen vaak elkaar wel tegen. De ene keer geef je aan dat je het nog lang niet ziet versoepelen en dat je het onzin vind dat er bepaalde restricties zijn maar zodra het uiteindelijk toch versoepeld word en de mens steeds vrijer word naar het oude wil je er niet meer aan meedoen en lijk je het er niet mee eens te zijn.
Vervolgens uit jij je maar is het altijd een ander zijn schuld maar kom je niet tegemoet met wat jij dan wel anders zou willen zien of met een duidelijk wederword dan alleen 'mijn gevoel zegt'.
Misschien ervoer jij dit anders hoor en zeg je het één maar bedoel je wat anders maar dat is even het beeld wat je schetst.
Ik vind/vond de maatregelen op zich niet per sé onzin, ik vind, nog steeds, dat de mensen met mentale problemen werden genegeerd en dat is gewoon zo. Dat was trouwens ook al voor corona edg, er is te weinig aandacht voor mentale issues. En dat blijf ik zeggen.
En ik ga zeker terug naar het oude, maar niet 'op voorwaarde van dit en dat en dit en dat'. Het oude normaal moet ook echt het oude normaal zijn dan. Dus dan, omdat het niet anders kan, maar testjes doen voor elk event. Mag ik zelf weten toch?
En ja, niemand weet hier m'n achtergrond, als er iemand geen zeikerd is ben ik het. Ik heb voor mezelf op duizenden manieren bewezen dat ik een vechter ben ondanks alles, dat ik geen prikje neem veranderd daar niks aan.