Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 13:02 

Hardtraxx Veteran

En dubbel zoveel ambulances.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 14:11 

Kraak... Piep...

Wel lekkere consistentie bij de GGD. Heb Corona gehad wat weken terug, dus kan sowieso pas 8 weken na mijn positieve test een prik inplannen. Dit terwijl eerder door ze werd gezegd dat het 4 weken is.

Nu probeer ik een afspraak te maken voor na die 8 weken (eind juli), zeggen ze dat ze niet verder dan 3 weken vooruit kunnen plannen. En nu hoor ik vervolgens van 2 verschillende personen dat ze vlak nadat ik belde een afspraak hebben kunnen inplannen voor over 1,5 maand. En zij zitten in de zelfde situatie als ik, heerlijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 14:15 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wel lekkere consistentie bij de GGD. Heb Corona gehad wat weken terug, dus kan sowieso pas 8 weken na mijn positieve test een prik inplannen. Dit terwijl eerder door ze werd gezegd dat het 4 weken is.

Nu probeer ik een afspraak te maken voor na die 8 weken (eind juli), zeggen ze dat ze niet verder dan 3 weken vooruit kunnen plannen. En nu hoor ik vervolgens van 2 verschillende personen dat ze vlak nadat ik belde een afspraak hebben kunnen inplannen voor over 1,5 maand. En zij zitten in de zelfde situatie als ik, heerlijk dit.

Tip: bel dan niet en doe het online
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 14:17 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Als je online in plant kun je ook aangeven dat je geen corona hebt gehad. Dan krijg je wel 2 prikken maar zit je niet met bovenstaand geouwehoer

Ps ook 1996 is aan de beurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 14:25 

Kraak... Piep...

Had ik al geprobeerd. Je kan daar ook al aangeven of je een prik had gehad (heb ik in essentie met mijn infectie dus gehad) dus je hoeft dan niet 2.

Online krijg ik alleen de keuze voor eind juni/begin juli, en dat is niet 8 weken na mijn positieve test (dat is 23 juli). Als je dan een andere tijd wil kiezen zegt hij dat je moet bellen en daar geven ze me weer het zelfde lulverhaal (zelfs als ik aangeef dat anderen het wel lukt, het gebruikelijke "computer says no" verhaaltje).

Dus online werkt helaas niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 14:34 

Hardtraxx Veteran

25 juni en 30 juli afspraken staan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 14:34 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Had ik al geprobeerd. Je kan daar ook al aangeven of je een prik had gehad (heb ik in essentie met mijn infectie dus gehad) dus je hoeft dan niet 2.

Online krijg ik alleen de keuze voor eind juni/begin juli, en dat is niet 8 weken na mijn positieve test (dat is 23 juli). Als je dan een andere tijd wil kiezen zegt hij dat je moet bellen en daar geven ze me weer het zelfde lulverhaal (zelfs als ik aangeef dat anderen het wel lukt, het gebruikelijke "computer says no" verhaaltje).

Dus online werkt helaas niet.

Ik zou net doen of je gek bent en je niet aan die 8 weken houden. Wss is dat bedoeld als vergelijkbare periode tussen een eerste en 2e vaccinatie.
Helemaal als je gewoon 2 prikken wilt houden, dan kun je gewoon starten met een eerste prik.
Mogelijk heb je na de 2e prik dan wat meer bijwerkingen, afhankelijk van hoe ziek je bij die positieve test was
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 14:43 

Hardtraxx Veteran

BB: https://lci.rivm.nl/covid-19/vaccinatie ... e-covid-19

Onderaan, onder 4. valt te lezen dat het juist beter kan zijn sneller te starten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 14:51 

Kraak... Piep...

Tja, het staat nu al in hun belgeschiedenis dus dat werkt niet (heb al 2x geprobeerd te bellen). Al klopt wat daar staat nog, als ze aan de telefoon telkens blijven afwijzen heeft het niet veel nut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 15:12 

Hardtraxx Veteran

Dan zou je nog gewoon online kunnen doen met 2 prikken en dan zsm de eerste
Als je dan die afspraak evt wijzigt in Jansen ben je er ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 22:25 

Hardtraxx Veteran

Blijkbaar komt er een nieuwe vaccin op de markt genaamd Novavax dat je voor 90% en tegen andere varianten beschermd en niet ingevroren bewaard hoeft te worden.

https://www.sciencealert.com/novavax-sa ... g-variants
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 22:26 

Hardtraxx Veteran

Zou vooral voor de wat armere landen zijn begreep ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 22:28 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:

Klopt, de rijkere landen zijn al zo goed als beschermd aan het eind van dit jaar.
Dit is inderdaad bedoeld voor de wat armere en onstabielere landen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 08:40 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:

Klopt, de rijkere landen zijn al zo goed als beschermd aan het eind van dit jaar.

Zat laatst te kijken naar percentage gevaccineerd, dan is het eigenlijk gewoon sneu om te zien dat landen in Afrika op 0,1% staan. Laten we hopen dat dit vaccin hen helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 09:12 

Hardtraxx Veteran

Het is inderdaad goed om te beseffen dat we bij de eerste 5 a 10% (als het niet minder is) van de wereld zitten die een vaccinatie krijgt en dat als gezonde jongeren. Ben ook erg blij met de G7 toezegging om een miljard vaccins te doneren aan armere landen, hoe sneller we alles uit kunnen rollen hoe minder kans op mutaties en hoe beter het is voor iedereen. Ook bijvoorbeeld die situatie nu in Suriname, ben blij dat wij als Nederland hier nog een positieve rol in kunnen spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 12:56 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:

Zat laatst te kijken naar percentage gevaccineerd, dan is het eigenlijk gewoon sneu om te zien dat landen in Afrika op 0,1% staan. Laten we hopen dat dit vaccin hen helpt.

Honderden miljoenen jonge mensen vaccineren die niet doodgaan aan Corona, terwijl er in een ander land oudere mensen sterven aan het virus :thumbdown:. Wat zijn we weer goed voor elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 13:28 

Hardtraxx Veteran

1997 en 1998 aan de beurt voor een prik maar raak afspraak

Oh en Zwartecross gaat niet door dit jaar. Te veel onzekerheid mbt vergunningen en te weinig personeel zeggen ze.
Best gek als je ziet dat er in augustus wel grote festivals (lijken) gehouden te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 13:40 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
te weinig personeel zeggen ze.

Die festivals kunnen in naam allemaal dan misschien wel doorgaan, maar veel toeleverancies zijn vertrokken of hebben in het personeelbestand moeten snijden.

De buren van m'n ouders hebben bijvoorbeeld zo'n groot dixie verhuur bedrijf, maar ze hebben gewoon geen personeel om aan de vraag te kunnen voldoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 14:23 

Hardtraxx Veteran

Corona is voorbij, slotje AUB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 14:36 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Oh en Zwartecross gaat niet door dit jaar.

:cry: Godverdomme, had teringveel zin in deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 15:21 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
hurricane schreef:

Ja heel kut inderdaad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 15:38 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Oh en Zwartecross gaat niet door dit jaar. Te veel onzekerheid mbt vergunningen en te weinig personeel zeggen ze.
Best gek als je ziet dat er in augustus wel grote festivals (lijken) gehouden te worden.

Vergunningen zijn natuurlijk op basis van de gemeente, dus kan zijn dat die er moeilijk over doet. Mbt personeel denk ik dat het vooral ligt aan dat er zo ongelooflijk veel naar september is geschoven, dat er een kleine beschikbaarheid is. Tevens draait de ZC ook veel op 'vrijwilligers' van groepen (bijvoorbeeld van de plaatselijke bloemencorso) die eigenlijk ook 2 jaar hebben stilgezeten hieromtrent en daarvoor ook geactiveerd dienen te worden. Ook zit je met de cross (vooral de internationale crossers) die beschikbaar moeten zijn op die datum. Al met al is het heel makkelijk te zeggen dat het gek is in vergelijking met andere festivals, maar er spelen natuurlijk vele variabelen mee. Zegt natuurlijk genoeg dat er een vervanging komt voor 20.000 mensen, dus dat er zeker wel mogelijkheden zijn voor een groot festival maar niet van de grootte die ze normaliter hebben.

Remi schreef:
hurricane schreef:

We houden het tegoed bruur. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 17:37 

Hardtraxx Veteran

Afspraak voor Moderna vaccin volgende week donderdag in de ochtend. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 09:56 

Hardtraxx Veteran

Vanochtend 1999 die afspraak mag maken. Exact een week geleden kon 1989 dat, dus 10 jaar in een week kunnen plannen, echt onder de indruk van hoe momenteel de vaccinatieafspraken doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 10:11 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Vanochtend 1999 die afspraak mag maken. Exact een week geleden kon 1989 dat, dus 10 jaar in een week kunnen plannen, echt onder de indruk van hoe momenteel de vaccinatieafspraken doorlopen.

Hoop op een positieve uitleg inderdaad en niet dat te weinig jongeren een prik willen hebben en daardoor de jaartallen erdoorheen vliegen
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic