28/6 1e prik... en ook de laatste prikhurricane wrote:1990 is ook aan de beurt voor een prikafspraak te plannen vanaf 20:30
Corona gehad, dusja
28/6 1e prik... en ook de laatste prikhurricane wrote:1990 is ook aan de beurt voor een prikafspraak te plannen vanaf 20:30
Noem het scheef, maar deze redenatie voer ik ookRomanAnthony wrote:Ik ben het ook eens met de BeeBee en vind ook niet dat hij hier iets heel geks of elitairs zegt.
Ik hoop dat ik vandaag een afspraak kan maken (1991). Ik ben voornemens om 23-06 op vakantie te gaan en hoop daarom ook nog net voor mijn vakantie een eerste prik te krijgen, omdat er anders meteen weer een paar weken overheen zullen gaan (en dus ook die 2e prik pas later). Hoe eerder ik gevaccineerd ben, hoe beter. En ja, dat is absoluut grotendeels met oog op de feestjes en andere leuke dingen.
Gebeld en kan net voor mijn vakantie op 22-06 al voor mijn eerste prik; 02-08 voor mijn tweede. Top.RomanAnthony wrote:Ik ben het ook eens met de BeeBee en vind ook niet dat hij hier iets heel geks of elitairs zegt.
Ik hoop dat ik vandaag een afspraak kan maken (1991). Ik ben voornemens om 23-06 op vakantie te gaan en hoop daarom ook nog net voor mijn vakantie een eerste prik te krijgen, omdat er anders meteen weer een paar weken overheen zullen gaan (en dus ook die 2e prik pas later). Hoe eerder ik gevaccineerd ben, hoe beter. En ja, dat is absoluut grotendeels met oog op de feestjes en andere leuke dingen.
Verheven? want niet iedereen krijgt de mogelijkheid tot een vaccinatie?Pedaalemre wrote:God wat voel jij je toch verheven boven de rest altijdBroken Balance wrote:Prima, niks mis mee.Jappie wrote: Ik verwacht eigenlijk dat we dit jaar niet naar een festival of event (zonder 1,5 meter en mondkapje) kunnen zonder van tevoren te testen of laten vaccineren.
Als men er problemen mee heeft wachten ze maar lekker met het bezoeken tot het wel zonder kan. Laat het maar lekker doorgaan voor de mensen die wel gewoon willen meewerken ipv het niet door te laten gaan omdat een select groepje het niet eens is om van die scheve redenen.
Er is dus geen garantie dat er genoeg politie is. Gelukkig is Decibel al eerder zonder politie georganiseerd"Collega's zijn vermoeid door de afgelopen tijd en moeten tot rust komen"
Alleen testen momenteel maar men kijkt nog of een vaccinatie ook geaccepteerd wordt en waarschijnlijk is dat dan 2 weken na je laatste prikSappers wrote:Wat nice![]()
Weet iemand wat de regels zijn omtrent vaccinatie?
Is t na de eerste prik? tweede prik? 2 weken na de tweede prik?
Dat laatste is zo voor vakanties, maar voor toegang?
Volgens mij is het zo dat je gewoon naar binnen mag als je gevaccineerd bent.ULTIMO wrote:Alleen testen momenteel maar men kijkt nog of een vaccinatie ook geaccepteerd wordt en waarschijnlijk is dat dan 2 weken na je laatste prikSappers wrote:Wat nice![]()
De lijnen zijn geopend vanaf 10:00 voor 1992!!1!Delt-A wrote: Als het zo door gaat zaterdag, zondag of maandag een afspraak maken, 1992.
vandaag weer heh, blijkbaar weten die mensen nog steeds niet hoe ze hun dag moeten doorbrengen ondanks alle versoepelingenDelt-A wrote:Thx demonstrerende wappies. Moet de braaf afwachtende burger blijkbaar voor boeten. Want die mensen komen niet omdat ze zich moeten laten testen.
Demonstratie tegen coronabeleid in Apeldoorn
Naar schatting ruim duizend mensen zijn begonnen aan een wandeling van zo'n zes kilometer door de stad
Er is veel politie op de been in Apeldoorn
Oh de organisatie van rebirth/reawake schreef dat het bij hen alleen met een negatieve test kanThe Ace of Bass wrote:Volgens mij is het zo dat je gewoon naar binnen mag als je gevaccineerd bent.ULTIMO wrote:Alleen testen momenteel maar men kijkt nog of een vaccinatie ook geaccepteerd wordt en waarschijnlijk is dat dan 2 weken na je laatste prikSappers wrote:Wat nice![]()
https://nos.nl/artikel/2384316-vanaf-23 ... egangstest
Ik was ook zo ontzettend blij met dat bericht afgelopen vrijdag. Echt een bevrijdend gevoel! Nu hopen dat de eerste festivals met weinig politieinzet gegeven kunnen worden, dat is beter voor iedereen.