Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 14:23 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Ja joh lekker een vervroegde afspraak laten plannen omdat Remi met z'n egoïstische harses perse zo snel mogelijk op vakantie moet.

Ik vind deze reden gewoon legit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 14:25 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Test je altijd positief na vaccinatie, en hoe lang? Is wel ff belangrijk voor 7th Sunday en evt andere festiviteiten.

Nee dat kan niet, er zitten namelijk geen coronadeeltjes in het vaccin, dus als je positief test komt dat niet door het vaccin, https://www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie/vaccins/werking
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 14:25 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
THArdstyler schreef:
Ja joh lekker een vervroegde afspraak laten plannen omdat Remi met z'n egoïstische harses perse zo snel mogelijk op vakantie moet.

geintje ah migo :kiss2: :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 15:15 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Remi schreef:
THArdstyler schreef:

geintje ah migo :kiss2: :kiss:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 15:20 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Delt-A schreef:
Test je altijd positief na vaccinatie, en hoe lang? Is wel ff belangrijk voor 7th Sunday en evt andere festiviteiten.

Nee dat kan niet, er zitten namelijk geen coronadeeltjes in het vaccin, dus als je positief test komt dat niet door het vaccin, https://www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie/vaccins/werking

Mooi, was wel even vervelend geweest stel dat ik 'm in die week krijg.

Als het zo door gaat zaterdag, zondag of maandag een afspraak maken, 1992.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 17:53 

Hardtraxx Veteran

Morgen even de tweede prik halen neven. Kom maar door met de zomer. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 18:14 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Morgen even de tweede prik halen neven. Kom maar door met de zomer. :cool:

lekker vooruitzicht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 18:14 

Hardtraxx Veteran

via NOS.nl

Citaat:
Morgen overleg over evenementen deze zomer
Demissionair minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid spreekt morgen met de 25 burgemeesters van het Veiligheidsberaad over de regels voor evenementen die voor deze zomer gepland staan. Een dag later, op vrijdag, hakt het kabinet definitief de knoop over de zomerevenementen. Dat zou net op tijd moeten zijn voor het regelen van vergunningen voor festivals als Lowlands en de Zwarte Cross.

De burgemeesters wordt gevraagd wat voor hen de belangrijkste zorgen qua handhaving en veiligheid zijn. Ook wordt er over het maximumaantal bezoekers gesproken

Nu maar hopen dat er geen of bijna geen beperkingen komen op t max aantal bezoekers
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 11:52 

Hardtraxx Veteran

Hoppa, voor augustus helemaal gevaccineerd. Als er dan fissa's zijn kan ik zonder testen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 11:53 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Hoppa, voor augustus helemaal gevaccineerd. Als er dan fissa's zijn kan ik zonder testen. :cool:

Hier ook, mag over 11 dagen de eerste al ontvangen. Heel blij mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 12:20 

Hardtraxx Veteran

Vanochtend mn 1e prik Pfizer gekregen :D
Voel nu wel spierpijn en alsof er een blauwe plek zit xd
Verder kiplekker gelukkig. :thumbsup:
Gsm signaal is helaas nog niet verbeterd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 12:33 

Hardtraxx Veteran

Wat ik me trouwens afvraag: waarom komen er nieuwe testevents (HoH, 7th sunday) terwijl datzelfde weekend er ook al 'echte' festivals zijn? Wat heeft het nog voor meerwaarde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 13:05 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Wat ik me trouwens afvraag: waarom komen er nieuwe testevents (HoH, 7th sunday) terwijl datzelfde weekend er ook al 'echte' festivals zijn? Wat heeft het nog voor meerwaarde?

Wat zijn dan de festivals waar je op doelt? Verder oveirgens nog niet echt gechekt. Verder nog niet al te veel bijgehouden, maar kan me voorstellen dat ze zich op de grotere festivals willen richten.
Verknipt is het weekend van 3 en 4 juli en is ook een testen voor toegang feest en kan natuurlijk ook nog verschoven worden, denk dat we dit vrijdag na de ministerraad wel gaan horen.

edit: even Partyflock gecheckt. Verknipt lijkt de grootste te zijn van allemaal. Ben benieuwd of het doorgaat, sta wel te trappelen voor een goed feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 14:03 

Hardtraxx Veteran

Verknipt, inderdaad. Maar een week erna is bijvoorbeeld 18hrs Festival ook al. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo snel iets met die testresultaten kunnen doen. En aangezien er in de loop van augustus steeds meer festivals posten dat ze '100% doorgaan' vraag ik me nog af wat de toegevoegde waarde is van een testevent.

Goed, je hoort me verder niet klagen want ik kan nu nog (extra) naar Harmony of Hardcore...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 15:07 

Hardtraxxer

Wat is precies het verschil tussen een Testevent (zoals HoH) en een festival in augustus (zoals Decibel) waar je je waarschijnlijk ook moet laten testen mits je een vaccin hebt?

Ik verwacht eigenlijk dat we dit jaar niet naar een festival of event (zonder 1,5 meter en mondkapje) kunnen zonder van tevoren te testen of laten vaccineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 15:19 

Jappie schreef:
Wat is precies het verschil tussen een Testevent (zoals HoH) en een festival in augustus (zoals Decibel) waar je je waarschijnlijk ook moet laten testen mits je een vaccin hebt?

Ik verwacht eigenlijk dat we dit jaar niet naar een festival of event (zonder 1,5 meter en mondkapje) kunnen zonder van tevoren te testen of laten vaccineren.

Ik denk (gokje) dat bij een testevent er een onderzoek plaatsvind en bij een 'normaal' event niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 15:22 

Kraak... Piep...

Jappie schreef:

Prima, niks mis mee.

Als men er problemen mee heeft wachten ze maar lekker met het bezoeken tot het wel zonder kan. Laat het maar lekker doorgaan voor de mensen die wel gewoon willen meewerken ipv het niet door te laten gaan omdat een select groepje het niet eens is om van die scheve redenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 15:50 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Jappie schreef:

Prima, niks mis mee.

Als men er problemen mee heeft wachten ze maar lekker met het bezoeken tot het wel zonder kan. Laat het maar lekker doorgaan voor de mensen die wel gewoon willen meewerken ipv het niet door te laten gaan omdat een select groepje het niet eens is om van die scheve redenen.

100% mee eens. Ik ben al lang blij dat we zo snel weer naar festivals kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 16:13 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
Jappie schreef:

Ik denk (gokje) dat bij een testevent er een onderzoek plaatsvind en bij een 'normaal' event niet

Het enige wat ze testen bij Harmony en 7th Sunday is het 'Testen voor Toegang' principe, voor zover ik kan lezen worden er verder geen tests of onderzoeken gedaan zoals bij de Fieldlab events wel het geval was. Dit is een goede manier om te kijken of de website om een afspraak te maken, teslocaties en app met QR code allemaal goed samenwerken om dit op grote schaal te laten lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 20:29 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Jappie schreef:

''onderzoek''
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 20:37 

Hardtraxx Veteran

1990 is ook aan de beurt voor een prikafspraak te plannen vanaf 20:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 10:39 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Jappie schreef:

Prima, niks mis mee.

God wat voel jij je toch verheven boven de rest altijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 10:55 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft wel gwn gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 11:02 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij denkt de meerderheid er zo over ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 11:04 

Hardtraxx Elite

Ik ben het ook eens met de BeeBee en vind ook niet dat hij hier iets heel geks of elitairs zegt.

Ik hoop dat ik vandaag een afspraak kan maken (1991). Ik ben voornemens om 23-06 op vakantie te gaan en hoop daarom ook nog net voor mijn vakantie een eerste prik te krijgen, omdat er anders meteen weer een paar weken overheen zullen gaan (en dus ook die 2e prik pas later). Hoe eerder ik gevaccineerd ben, hoe beter. En ja, dat is absoluut grotendeels met oog op de feestjes en andere leuke dingen.
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic