Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 15:06 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Waarom moet zo'n evenement persee politie eenheden hebben en kunnen ze het niet af met alleen ingehuurde beveiliging?

Security heeft alleen rechten op het festivalterrein, ze dragen ook mensen over aan de politie daarbuiten. Dus ze kunnen je wel het terrein af pleuren, maar daarna ben je volledig vrij om te gaan en staan waar je wilt. Ik weet verder ook niet hoe de politie het daarna overneemt en afhandelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 16:08 

Hardtraxx Veteran

Security kunnen mensen niet voorleiden aan een OvJ wat de politie wel kan. Bijvoorbeeld bij dealers, wapenbezit, zware mishandeling, zulke dingen dus waar je een strafblad voor krijgt/kan krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 09:38 

Hardtraxx Veteran

Omdat een bewakingsagent bar weinig kan/mag doen wanneer het goed mis gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 15:27 

Hardtraxx Veteran

TBY post een foto van zn vaccinatie op FB en de reacties zijn niet van de lucht :lol:
Voor een aantal fans valt hij hiermee van zn voetstuk xd

Een selectie van de klaagzang:
Citaat:
Deny Ens
this world stands on human stupidity

Citaat:
Chris van Vape
how can you?
as a role model for the young ..
Advertisement for death .. thank you very much .. I can no longer subscribe to such a person

Citaat:
Jamie Jimbob Magee
Stupid silly uneducated idiot. Good luck with that

Citaat:
Stuart Clarkson
That's one way to lose fans

Citaat:
Leszek Holisch
Muss das sein Technoboy???
Propaganda???
Warum ohne Gesicht???
Wurde mich niemals Impfen lassen

Citaat:
Tomi Saariniemi
Thats not approved shit. Good luck whit that but lets see after 2 years man.

Citaat:
Joerg Hein
Idiot in 2 Jahren biste in der Kiste

Volgens TBY heeft hem dit nu zo'n 4000 FB 'fans' gekost.
Wss heeft Noisekick er nu 4000 bijgekregen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 16:08 

Hardtraxx Veteran

Wat een stel mongolen hebben we ook op de wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 16:53 

Hardtraxx Veteran

Echt heh... dacht dat de gifbeker onderhand wel leeg was maar nee hoor
Wat gaat er in hersenen om bij sommigen? :huh:
Je gaat je muzikale held op FB afzeiken omdat hij zich gevaccineerd heeft :oh:
Na 124 pagina's in dit topic, whats next xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 19:22 

Hardtraxx Veteran

Ook wel mooi om te zien dat de excuses van antivaxxers steeds weer iets anders is. Eerst zou het allemaal niet werken, daarna zouden we allemaal een week na de spuit ernstige bijwerkingen krijgen, toen zou 't vaccin maar een half jaar bescherming bieden en nu blijkt dat dat alles eigenlijk niet waar is gooien ze het er maar op dat we over 2 jaar in de kist liggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 19:41 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
nu blijkt dat dat alles eigenlijk niet waar is gooien ze het er maar op dat we over 2 jaar in de kist liggen :lol:

Kijk nu al uit naar het moment dat ik me over twee jaar bovenmenselijk mag verklaren :D
eens kijken wat ze dan te melden hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 09:12 

Kraak... Piep...

Waarschijnlijk wel iets anders, met dat soort volk kan je ze keer op keer wel ongelijk bewijzen, maar dan verzinnen ze wel iets nieuws. Die zijn nou eenmaal te dom, trots of van nature al anti-establishment om te zeggen dat ze het bij het verkeerde eind hebben.

Daarnaast zijn veel van die mensen door dit hele gebeuren steeds meer afgesloten van de realistische wereld. Wegens hun paranoia en het doordrukken van hun mening ondanks overweldigend tegenbewijs is het vaak zo dat degene waar ze vaak alleen nog maar mee om gaan gelijkdenkenden zijn, omdat de rest zich afsluit van ze wegens dit denken en doen.

Dit geldt wel voor alle complotten in de wereld. Het is niet altijd een gebrek aan kennis, of anti-alles zijn, het is heel vaak ook een sociaal iets, ergens bij horen. Het blijft ook vaak zo dat je ze toch (met harde of zachte woorden) niet kan ompraten, ze moeten het vanzelf gewoon zien. Want iemand met harde feiten in een hoek drukken, maakt niet dat ze altijd zullen bijdraaien, meer dat ze nog vreemdere sprongen maken om hun gelijk te krijgen.

Wel vind ik dat je de maatschappij niet moet aanpassen aan dit soort ideeën en denkwijzen, en gewoon door moet gaan zonder ze. Het is aan hun om het in te zien, niet aan jouw om ze het bij te brengen, want dat werkt vaak averechts.

Je mag die mensen best de vrijheid geven om niet mee te doen aan de vaccinaties, maar de vrijheid en veiligheid van het overgrote deel aan mensen die wel willen meewerken (en niet kunnen meewerken maar wel willen) gaat voor, en het beleid wordt ook daar op gevormd, anders blijft bijna de hele maatschappij achterlopen door een klein groepje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 10:41 

Ik heb een tijd terug een artikel gelezen die uitlegt waarom het mRNA-vaccin op lange termijn geen negatieve gevolgen kan hebben. Heeft iemand dit artikel toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 11:59 

Hardtraxx Veteran

Vandaag al 1985 en 1986 aan de beurt voor een afspraak. Gaat hard! Over een paar dagen kan het gros hier een afspraak maken, kijk er erg naar uit om onderdeel van de oplossing te zijn en geen potentieel gevaar meer te zijn voor anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 12:21 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag m'n eerste prik gehad :thumbsup:
Helemaal top heb nu overal perfect bereik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 12:43 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:

xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 15:07 

Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:

lkkr FB grappie, gappie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 00:40 

Hardtraxx Veteran

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... oomstoring
https://www.ad.nl/binnenland/gekkenhuis ... ~acadc7f1/
Citaat:
Gekkenhuis in Nieuwegein: GGD deelt 1200 vaccins uit na stroomstoring

Goed om te zien dat er ook veel jongeren tussen staan in de rij
Er was meer vraag dan aanbod
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 11:58 

Hardtraxx Veteran

Tip voor het maken van een afspraak: Bel naar 0800-7070 in plaats van de website. Vandaag is het beste jaar aan de beurt, 1987, maar de site herkende die nog niet. Bellen was 2 min wachten en max 5 min gegevens checken en de afspraak stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 12:02 

Hardtraxx Veteran

Die tip kan ik hopelijk snel gebruiken wanneer 1991 aan de beurt is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 12:22 

Hardtraxx Veteran

Jezus stelletje bejaarden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 13:35 

Hardtraxx Addict

Justinhafc schreef:
Die tip kan ik hopelijk snel gebruiken wanneer 1989 aan de beurt is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 13:11 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Vandaag is het beste jaar aan de beurt, 1987

Ik heb mijn twijfels ouwe pikkebaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 13:53 

Hardtraxx Veteran

Ik ben op vakantie op mijn voorgestelde prikmomenten dus ik moet over een paar dagen terugbellen voor een nieuwe afspraak. Dan waarschijnlijk 1e week juli de eerste prik. Had gehoopt dat ik de 1e al voor mijn vakantie kon krijgen maar dat wordt lastig als ik enkele dagen later een test moet afnemen om te mogen reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 14:06 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik ben op vakantie op mijn voorgestelde prikmomenten dus ik moet over een paar dagen terugbellen voor een nieuwe afspraak. Dan waarschijnlijk 1e week juli de eerste prik. Had gehoopt dat ik de 1e al voor mijn vakantie kon krijgen maar dat wordt lastig als ik enkele dagen later een test moet afnemen om te mogen reizen.

Het belteam is veel flexibeler om een afspraak te verzetten. Gewoon vragen om te zoeken naar een plekje voor je vakantie datum. Als je aangeeft daar wel wat voor te willen reizen dan is het best mogelijk dat je voor je vakantie nog die prik kunt krijgen. Je zou het wellicht het beste meteen kunnen bellen om te vragen naar de mogelijkheden voor die vakantiedatum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 14:20 

Hardtraxx Veteran

Test je altijd positief na vaccinatie, en hoe lang? Is wel ff belangrijk voor 7th Sunday en evt andere festiviteiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 14:21 

Hardtraxx Veteran

Ja joh lekker een vervroegde afspraak laten plannen omdat Remi met z'n egoïstische harses perse zo snel mogelijk op vakantie moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 14:22 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Remi schreef:

Het belteam is veel flexibeler om een afspraak te verzetten. Gewoon vragen om te zoeken naar een plekje voor je vakantie datum. Als je aangeeft daar wel wat voor te willen reizen dan is het best mogelijk dat je voor je vakantie nog die prik kunt krijgen. Je zou het wellicht het beste meteen kunnen bellen om te vragen naar de mogelijkheden voor die vakantiedatum.

Thanks maar dat heb ik gedaan. Ik zou dan 1 of 2 dagen voor mijn vakantie geprikt kunnen worden maar ik moet die dagen ook nog een negatieve test voorleggen om het vliegtuig in te mogen. En ik ben bang dat dat elkaar wel eens in de weg kan zitten dus ik ga wel na mijn vakantie. Die 1 of 2 weken maakt dan ook niet zoveel meer uit.
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic