Het gaat bij dit soort mensen vaak meer om de community die er om heen zit en het mentale comfort dat ze daar uit ontlenen dan de boodschap van de complottheorie zelf ja.ErikZ wrote: Ooit gezien of gelezen dat het voor deze specifieke groep, Flat Earthers, heel moeilijk is om anders te gaan denken. Niet omdat ze niet kunnen/willen maar vaak zijn ze zo ver gegaan in hun waarheid dat ze vrienden en familie zijn kwijtgeraakt en alleen nog andere Flat Earthers kennen. Vele blijven dan ook ''geloven'' omdat ze anders verder niemand hebben.
Omdat mutaties alleen kunnen optreden als het virus zich deelt na infectie van een lichaamscel. Ondertussen zijn er bijna 4000 mutaties bekend. Het blijft onzeker of er niet een keer een variant opduikt die de vaccins wel ontduikt.Bambambam wrote:Waarschijnlijk laat ik me wel gewoon vaccineren, om van het gezeik af te komen. Wat natuurlijk eigenlijk een karige reden is.
Vaccinatie zorgt er voor dat je geen ernstig ziektebeeld krijgt.
Verspreiding zal gewoon onder de radar (verminderd) door blijven gaan > mutaties blijven komen
Waarom zou ik me dan als jonge god laten vaccineren?
"CO2 uitstoot gaat toch gewoon door, waarom zou ik als jonge god een reet geven om het klimaatprobleem met mijn consumptie patroon?"
Een oceaan is ook maar een verzameling onschuldige druppels.RoyAPO wrote:Net alsof je een groot gevaar bent wanneer je niet bent ingeënt. Laat me niet lachen zeg