Brrr wat krijg ik hier de kriebels van. Corona paspoort of negatief testbewijs, kan ik mee leven mits het voor een kortere tijd is. Dat heeft nog enig nut in de strijd tegen verspreiding van eventuele mutaties. Maar bij dit soort dingen moet ik echt denken aan rassen segregatie. ‘We hebben eindelijk dat ene ding gevonden dat ons allemaal aantrekkelijker maakt: een inenting’

. Net alsof je een groot gevaar bent wanneer je niet bent ingeënt. Laat me niet lachen zeg
Ik laat me zelf wel gewoon vaccineren, ik heb mijn afspraken al staan zelfs. Ik zou alleen graag zien dat iedereen zoveel mogelijk gelijk behandeld wordt en dat men niet met dit soort fucking onzin komt aan zetten. Wat blijft de VS toch een Mongolen land
Bericht van de NOS:
Amerikanen kunnen binnenkort via een aantal populaire datingapps naast hun foto's, hobby's en favoriete inspirerende citaten ook laten zien of ze zijn gevaccineerd tegen het coronavirus. Onder meer Tinder, Match en Bumble bieden binnenkort de mogelijkheid om profielen te voorzien van een embleem met de vaccinatiestatus van gebruikers. Gevaccineerden krijgen gratis toegang tot functies die anders geld kosten, zoals 'super likes', waarmee gebruikers bij het 'swipen' extra kunnen opvallen.
De voordeeltjes voor gevaccineerden zijn onderdeel van een samenwerking met het Witte Huis. President Biden wil dat voor 4 juli zeker 70 procent van de bevolking is ingeënt. Om Amerikanen te stimuleren, werden eerder ook al bijvoorbeeld gratis bier en porties friet aangeboden aan mensen die hun prik hadden gehaald.
"Social distancing en daten zijn altijd een beetje een lastige combinatie geweest. We hebben eindelijk dat ene ding gevonden dat ons allemaal veel aantrekkelijker maakt: een inenting", zegt Witte Huis-adviseur Andy Slavitt. In de Verenigde Staten zitten zo'n 50 miljoen mensen op datingapps.