Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 11:38 

Hardtraxx Veteran

Ik voel me vereerd te zijn gekozen door de hogere om de grote reset mee te mogen maken. Ketterij is het als men anders geloofd!!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 11:53 

Hardtraxx Veteran

Building back better, Agenda 2030 (een enger klinkende naam voor de Sustainable Development Goals) en nu the great reset! Ambitieuzer voorstander van deze concepten en het ook in het veld al te werk gezien :). Geloof me er schort wel eens wat aan de operationalisatie er van en sommige mensen worden er soms ook onevenredig beter van, maar hoe sommige mensen er mee aan de wandel gaan is ronduit lachwekkend.

En het WEF, met al hun kunde, dulden natuurlijk geen weerspraak! Vooral niet in eigen kerk ;).

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 11:56 

Hardtraxx Veteran

En verder;

Citaat:
‘Eindelijk weer eens positief nieuws’: vaccins remmen behalve ziekte ook de epidemie

Wetenschappers vermoedden het al, maar nu is het zeker: de coronavaccins van Pfizer en Moderna gaan niet alleen ziekte, maar ook de overdracht van het virus tegen. Daarmee kan een streep door het argument tegen vaccinatie dat vaccins toch niet zouden helpen tegen de epidemie.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bf95a157/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 13:31 

Hardtraxx Veteran

Ja maar jij gelooft alles wat de MSM schrijft? Hahah schaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 15:13 

Hardtraxx Veteran

Mooi zuur!!! Zojuist op NOS dat geen enkel festival meer plaats zal vinden dit jaar. Testresultaten van de test events achteraf toch niet positief door fouten die in de metingen zijn gemaakt. Ook de oplopende besmettingen spelen een rol in de beslissing die is genomen.

Doei festivals 2021 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 15:15 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Mooi zuur!!! Zojuist op NOS dat geen enkel festival meer plaats zal vinden dit jaar. Testresultaten van de test events achteraf toch niet positief door fouten die in de metingen zijn gemaakt. Ook de oplopende besmettingen spelen een rol in de beslissing die is genomen.

Doei festivals 2021 :(

hihi 1 april
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 15:18 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig komen er nieuwe fieldlab evenementen aan :thumbsup:
Alle 9 optredens van het songfestival mag publiek bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 09:42 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:

Hoppa!! Te herkennen aan Hong Kong Violence merch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 09:52 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
Norther66 schreef:

Hoppa!! Te herkennen aan Hong Kong Violence merch

Held
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 15:44 

Hardtraxx Veteran

Cijfers van vandaag geven 85000 vaccinaties aan. In vier dagen meer dan vorige week in totaal, trend omhoog lijkt duidelijk ingezet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 18:24 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Cijfers van vandaag geven 85000 vaccinaties aan. In vier dagen meer dan vorige week in totaal, trend omhoog lijkt duidelijk ingezet. :thumbup:

Van korte duur lijkt me door de stop op AstraZeneca
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 20:50 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Khadber schreef:

Van korte duur lijkt me door de stop op AstraZeneca

Tot 60 jaar gestopt, erna gaat nog wel door. Mn zwager werkt in de zorg en zou morgen net Astra krijgen.
Maar krijgt nu Moderna, keurig opgelost zo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 08:45 

Hardtraxx Veteran

Toch 430000 vaccinaties vorige week, keurig gedaan :). Nu doorzetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 09:54 

Hardtraxx Veteran

Geplande prikken deze week
624.361

We gaan het zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 15:22 

Hardtraxx Veteran

Vandaag is, in België, een nationale reservelijst geopend waarop je je kan registreren.

Citaat:
Essentieel is wel dat je pas uitgenodigd kan worden via die reservelijst als ook de doelgroep waartoe je behoort al aan de beurt is. Een twintiger kan zich nu dus al wel inschrijven, maar zal pas een oproep krijgen als ook die leeftijdscategorie effectief via het reguliere systeem uitgenodigd wordt. Je kan dus geen groepen voorbijsteken. Bedoeling blijft immers om de overschotten, die wellicht meer en meer zullen ontstaan naarmate de uitgenodigde groepen groter worden, optimaal te benutten.

Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/04/03 ... entra-hun/

:surrender:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 16:25 

Hardtraxx Veteran

Haha krijg je toch nog de Qlimax ervaring
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 18:03 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:

Wachtrij is eenvoudig te omzeilen. Staat zelfs een filmpje over op youtube sinds 2019. Ik ben dus al geregistreerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 21:42 

Hardtraxx Veteran

Poppodia en musea gaan in april open voor testevenementen

Dit zijn toch wel de betere berichten :) De eerste kleine feestjes zullen vast snel volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 09:13 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
ULTIMO schreef:

Wachtrij is eenvoudig te omzeilen. Staat zelfs een filmpje over op youtube sinds 2019. Ik ben dus al geregistreerd :D

Geldt dat voor alle wachtrijen voor ticketverkoop etc? Zo ja, slide even in mijn DM, a.u.b.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 09:26 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Grim schreef:
ULTIMO schreef:

Geldt dat voor alle wachtrijen voor ticketverkoop etc? Zo ja, slide even in mijn DM, a.u.b.

Helaas niet. Het gaat hier specifiek over een virtuele wachtrij dat gebruik maakt van Queue-it software. Er zijn twee methodes om het te omzeilen. Eén is om de juiste JavaScript code uit te schakelen dat zorgt voor de virtuele wachtrij. Deze methode is hier in België ondertussen al lang en breed in het nieuws gekomen.

De methode die ik gebruikt heb, daar ga je enkele subdomeinen van queue-it.net blokkeren waardoor de doorverwijzing naar de wachtrij faalt en je rechtstreeks op de registratie pagina terecht komt.

Filmpje waar ik het over had (39s):
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 10:15 

Hardtraxx Veteran

Die Queue-it wachtrij wordt toch ook wel eens met kaartverkoop enzovoorts gedaan? Ik kan me herinneren dat ik zulke wachtrijen wel eens gezien hebt. Of je bedoelt dat niet álle kaartverkoop via Queue-it gaat, maar wel sommigen? Dán zou het dus wel werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 10:28 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Die Queue-it wachtrij wordt toch ook wel eens met kaartverkoop enzovoorts gedaan? Ik kan me herinneren dat ik zulke wachtrijen wel eens gezien hebt. Of je bedoelt dat niet álle kaartverkoop via Queue-it gaat, maar wel sommigen? Dán zou het dus wel werken?

Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Als er een Queue-it wachtrij is, dan kan je het proberen. Maar we gaan nu terug een beetje off-topic...

Sinds een dag of 3-4 heb ik weer redelijke keelpijn, geen enkel ander symptoom behalve dat. Niet laten testen en ook niet van plan. Wijze beslissing of toch laten testen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 10:58 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Sinds een dag of 3-4 heb ik weer redelijke keelpijn, geen enkel ander symptoom behalve dat. Niet laten testen en ook niet van plan. Wijze beslissing of toch laten testen?

Waarom niet? Misschien niet voor jezelf maar meer voor andere waarmee je in aanraking komt. Het hoeft voor je naaste misschien geen probleem te zijn maar ook zij zien weer mensen etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 12:30 

Hardtraxxer

Testlocatie is te ver weg om te fietsen als je ziek bent en ik heb geen vervoer, dus ik laat me ook niet testen. Zijn wel andere mogelijkheden maar dan moet je bellen. Gedoe. Mijn huisgenoten trekken zich er toch niks van aan. Enige reden om me te laten testen is dat het straks misschien meer mogelijkheid tot deelname aan de saMenleving geeft, naast vaccinatiebewijs en sneltest. Of moet je dan een antigenen bloedtesr laten zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 12:48 

Hardtraxx Veteran

Melanoisia schreef:
Testlocatie is te ver weg om te fietsen als je ziek bent

Dus als je ziek bent, in welke mate dan ook, is het meteen te ver? xd
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic