Building back better, Agenda 2030 (een enger klinkende naam voor de Sustainable Development Goals) en nu the great reset! Ambitieuzer voorstander van deze concepten en het ook in het veld al te werk gezien . Geloof me er schort wel eens wat aan de operationalisatie er van en sommige mensen worden er soms ook onevenredig beter van, maar hoe sommige mensen er mee aan de wandel gaan is ronduit lachwekkend.
En het WEF, met al hun kunde, dulden natuurlijk geen weerspraak! Vooral niet in eigen kerk .
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
‘Eindelijk weer eens positief nieuws’: vaccins remmen behalve ziekte ook de epidemie
Wetenschappers vermoedden het al, maar nu is het zeker: de coronavaccins van Pfizer en Moderna gaan niet alleen ziekte, maar ook de overdracht van het virus tegen. Daarmee kan een streep door het argument tegen vaccinatie dat vaccins toch niet zouden helpen tegen de epidemie.
Mooi zuur!!! Zojuist op NOS dat geen enkel festival meer plaats zal vinden dit jaar. Testresultaten van de test events achteraf toch niet positief door fouten die in de metingen zijn gemaakt. Ook de oplopende besmettingen spelen een rol in de beslissing die is genomen.
Martin Waus wrote:Mooi zuur!!! Zojuist op NOS dat geen enkel festival meer plaats zal vinden dit jaar. Testresultaten van de test events achteraf toch niet positief door fouten die in de metingen zijn gemaakt. Ook de oplopende besmettingen spelen een rol in de beslissing die is genomen.
Vandaag is, in België, een nationale reservelijst geopend waarop je je kan registreren.
Essentieel is wel dat je pas uitgenodigd kan worden via die reservelijst als ook de doelgroep waartoe je behoort al aan de beurt is. Een twintiger kan zich nu dus al wel inschrijven, maar zal pas een oproep krijgen als ook die leeftijdscategorie effectief via het reguliere systeem uitgenodigd wordt. Je kan dus geen groepen voorbijsteken. Bedoeling blijft immers om de overschotten, die wellicht meer en meer zullen ontstaan naarmate de uitgenodigde groepen groter worden, optimaal te benutten.
ULTIMO wrote:Haha krijg je toch nog de Qlimax ervaring
Wachtrij is eenvoudig te omzeilen. Staat zelfs een filmpje over op youtube sinds 2019. Ik ben dus al geregistreerd
Geldt dat voor alle wachtrijen voor ticketverkoop etc? Zo ja, slide even in mijn DM, a.u.b.
Helaas niet. Het gaat hier specifiek over een virtuele wachtrij dat gebruik maakt van Queue-it software. Er zijn twee methodes om het te omzeilen. Eén is om de juiste JavaScript code uit te schakelen dat zorgt voor de virtuele wachtrij. Deze methode is hier in België ondertussen al lang en breed in het nieuws gekomen.
De methode die ik gebruikt heb, daar ga je enkele subdomeinen van queue-it.net blokkeren waardoor de doorverwijzing naar de wachtrij faalt en je rechtstreeks op de registratie pagina terecht komt.
Filmpje waar ik het over had (39s): This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Die Queue-it wachtrij wordt toch ook wel eens met kaartverkoop enzovoorts gedaan? Ik kan me herinneren dat ik zulke wachtrijen wel eens gezien hebt. Of je bedoelt dat niet álle kaartverkoop via Queue-it gaat, maar wel sommigen? Dán zou het dus wel werken?
Remi wrote:Die Queue-it wachtrij wordt toch ook wel eens met kaartverkoop enzovoorts gedaan? Ik kan me herinneren dat ik zulke wachtrijen wel eens gezien hebt. Of je bedoelt dat niet álle kaartverkoop via Queue-it gaat, maar wel sommigen? Dán zou het dus wel werken?
Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. Als er een Queue-it wachtrij is, dan kan je het proberen. Maar we gaan nu terug een beetje off-topic...
Sinds een dag of 3-4 heb ik weer redelijke keelpijn, geen enkel ander symptoom behalve dat. Niet laten testen en ook niet van plan. Wijze beslissing of toch laten testen?
Grim wrote:Sinds een dag of 3-4 heb ik weer redelijke keelpijn, geen enkel ander symptoom behalve dat. Niet laten testen en ook niet van plan. Wijze beslissing of toch laten testen?
Waarom niet? Misschien niet voor jezelf maar meer voor andere waarmee je in aanraking komt. Het hoeft voor je naaste misschien geen probleem te zijn maar ook zij zien weer mensen etc
Testlocatie is te ver weg om te fietsen als je ziek bent en ik heb geen vervoer, dus ik laat me ook niet testen. Zijn wel andere mogelijkheden maar dan moet je bellen. Gedoe. Mijn huisgenoten trekken zich er toch niks van aan. Enige reden om me te laten testen is dat het straks misschien meer mogelijkheid tot deelname aan de saMenleving geeft, naast vaccinatiebewijs en sneltest. Of moet je dan een antigenen bloedtesr laten zien?
Last edited by Melanoisia on , edited 1 time in total.